Toiveena vauva 2017-2018

Hyvält näyttää? Miltäs tuo näytti kun testi näytti kun se tekeytymisaika oli ohi?

Ihanalta kuulostaa tuo sinun mies :love:! Mun mies on kyllä kans tosi symppis ja herkkis tyyppi mut ei se kyllä onnistu juurikaan innostumaan parista viivasta tikussa, tuntui että esikoinenkin konkretisoitui sille vasta kun putkahti ulos ja sen jälkeen vasta alkoi herkistely :).

Mut ei se mua haittaa mä sekoilen kyl senkin edestä ni hyvä et täs joku osaa toimia järkevästi kun minä oon suunnilleen ostamassa meidän ahtaaseen kerrostalokämppään vauvalle sänkyä jo vaikka käyttöä ei tuu kahdeksaan kuukauteen :ROFLMAO:.

Ja @kissaliikeri todellakin nää terveet elämäntavat on kyl timanttii. Mä oon nyt ottanut aamusmoothiet takaisin kehiin ja aloin tekemään nyt isomman smoothien töihin mukaan ja syön puolet aamul ja puolet iltapäivällä ni tulee syötyä tasaisesti eikä tuu niin pahoi houkutuksii! Tosi hyvä fiilis nyt tästä uudesta elämästä. Vielä kun jaksais kaivaa "reipas rakas raskaus" kirjan esille ja ottaa siitä saliohjeet yms.. suosittelen sitä muuten lämpimästi jo yritysvaiheessa siellä on tosi hyvää juttua hormoneista, miehen ja naisen ruokavaliosta kun lasta yrittää jne. :)
Oli selkeämpi.:) Tää mun puhelimen kamera vaan on huono kun se kirkastaa kuvat. Ehkä pitäis koittaa säätää sen pro asetuksen kanssa jos sais järkevämmin viivat kuvattua. Kun noissa kuvissa toi viiva näyttää aina puolet vaaleammalta mitä todellisuudessa ovat. Ei se sit vaikuta toki jos saa leffaviivat, mutta tässä kohti ärsyttävää.:LOL:

Ja joo, pojasta ku plussasin, mies itki pari päivää vähän väliä ja pitkin raskautta nous onnen tunteet niin ylös että mä oikeesti mietin kumpi tässä olikaan raskaana.:ROFLMAO:
Ja sithän se vasta kyyneliä tihrutti kun poika syntyi.:giggle:
Mut jos tää nyt etenee toivotusti, niin pääsee kasaamaan sitä odottajan herkkukaappia jota ei tajunnut toteuttaa viime kerralla.:D

Ala maha on kiristelevä edelleen. Ja vienoa ellotusta. Kahvia voin juoda, mutta normaalista poiketen yhden kupin tyhjäämiseen menee kauan. Normaalisti voisin helposti vetää 3 isoa kuppia kahvia aamulla 1h sisällä.:eek::D Nyt saan juotua 1 samassa ajassa. Ihan hyvä vaan.:ROFLMAO:
 
Hienosti näkyy viivaa @viipulainen (y) Oon todella onnellinen teidän puolesta! Toivotaan, että viiva jatkaa vahvistumista :love: Ihanalta kuulostaa myös miehesi!

Kiva, että muillakin on muuttunut terveellisemmäksi elämäntavat. Itse olen panostanut ruokavalioon -> enemmän kasviksia, vähemmän kahvia. Liikuntaa olen lisännyt, eli olen käynyt nyt muutaman kerran viikossa salilla. Juoksua ajattelin jatkaa taas kun lumet sulavat :) Tupakoinnin lopetin joulukuun alussa, tosin silloinkin poltin ehkä 1-2 savuketta päivässä ja saattoi mennä viikkoja ilman tupakointia. Stressiä olen koittanut vähentää, mutta se on ajoittain aika hankalaa.. Teen vielä yliopistotutkintoa työn ohessa, mutta valmistuminen olisi lopputyötä ja 4 kurssia vaille valmista :LOL:
Tästä tuli nyt aikalailla omanapa -löpinää, mutta mainitsen vielä, että aloitin tikuttelun jo tänään. Ei lähelläkään plussaa :LOL:
 
Ihanaa @viipulainen :love:
Ja tsemppiä piinailijoille! (y)

Mulla eilen meni hermot äijän kanssa, kun se ei suostu mitään vitamiineja tai muitakaan litkuja vetelee. Tai pudottaa painoa tai yhtään mitään sen eteen että simpat paranisi tai ylipäätään kunto. Koska kohta se panoralli alkaa ja sen on pakko jaksaa.:cautious: Ja hän siis on se joka tän toivottavasti tulevan vauvan vielä haluaisi.

Välillä turhauttaa hulluna tää touhu. Mitä jos en jaksakaan enään? Lapset on jo sen verran isoja,että niitten kanssa helppo mennä ja olla ja helppo saada ne hoitoonkin kun tarvii parisuhdeaikaa yms.
Toisaalta en oo moneen vuoteen muuta miettinyt kun että haluisin sen yhden vielä.
Mitä jos sekin menee taas kesken?
Mä oon ollut synnytyksessä mukana,jossa mun ystävä joutui synnyttämään kuolleen vauvan ja nähnyt mitkä ikuiset arvet se jättää ja kuinka vaikee siitä on selvitä.
Menipäs synkäksi ajatteluksi, mut välillä tuntuu tältä. Eikä tietenkään sais jossitella. Ja niin kauheita kun ne keskenmenot on olleetkin, niin silti mulla on kaks ihanaa tervettä lasta mistä täytyy olla kiitollinen.
 
@vuuti Se on tämä lyhyt helmikuu niin täytyy ottaa vähän lyhyempi kierto :cautious: Luulen että itselläni stressi + kissaliikerin innoittamana kävin vaa'alla, kilo lähtenyt painoa kuussa. :mad: Keskenmenojen jälkeen paino nousi normaalipainoon ja nyt ollaan taas alipainon puolella, pöh. Pitäisi itsekin yrittää vähän parantaa elämäntapoja, kun liikunta on jäänyt kokonaan ja syöminen rajoittuu kolmeen kertaan päivässä... Joku tsemppiryhmä olisi kiva että saisi itseään niskasta kiinni, mutta mistä sellaisen löytäisi? :confused:

@Nasunen87 <3 tuttuja fiiliksiä. En viitsi lähteä taas erittelemään kun tulisi niin synkkä viesti :D Mutta joo huoh. On tämä raskasta ja luovutus olisi niin helppoa. Mutta samalla ajatus siitä vauvasta on niin voimakas, että ajatus luovuttamisesta nostaa väkisin kyyneleet silmiin. Olen niin kateellinen vapaaehtoisesti lapsettomille, jotka eivät koskaan tunne mitään vauvakuumeen häivääkään. :LOL: Mutta ei, omasta aivokapasiteetista puolet on mennyt vauvakuumeeseen kohta kymmenen vuotta.
 
Ihanaa @viipulainen :love:
Ja tsemppiä piinailijoille! (y)

Mulla eilen meni hermot äijän kanssa, kun se ei suostu mitään vitamiineja tai muitakaan litkuja vetelee. Tai pudottaa painoa tai yhtään mitään sen eteen että simpat paranisi tai ylipäätään kunto. Koska kohta se panoralli alkaa ja sen on pakko jaksaa.:cautious: Ja hän siis on se joka tän toivottavasti tulevan vauvan vielä haluaisi.

Välillä turhauttaa hulluna tää touhu. Mitä jos en jaksakaan enään? Lapset on jo sen verran isoja,että niitten kanssa helppo mennä ja olla ja helppo saada ne hoitoonkin kun tarvii parisuhdeaikaa yms.
Toisaalta en oo moneen vuoteen muuta miettinyt kun että haluisin sen yhden vielä.
Mitä jos sekin menee taas kesken?
Mä oon ollut synnytyksessä mukana,jossa mun ystävä joutui synnyttämään kuolleen vauvan ja nähnyt mitkä ikuiset arvet se jättää ja kuinka vaikee siitä on selvitä.
Menipäs synkäksi ajatteluksi, mut välillä tuntuu tältä. Eikä tietenkään sais jossitella. Ja niin kauheita kun ne keskenmenot on olleetkin, niin silti mulla on kaks ihanaa tervettä lasta mistä täytyy olla kiitollinen.
Voih, tsemppiä! Kuulostaa jotenkin tutulta.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että turhaan ei etukäteen kannata pelätä niitä katastrofeja, koska niissä hetkissä meillä on ihmisinä kuitenkin ihmeelliset taidot selvitä. Ja sitä on ikäänkuin etukäteen mahdoton pelätä tai edes ymmärtää.

Ehkä mieskin siitä omalla ajallaan ymmärtää myös oman osuutensa merkityksen, toivotaan niin! (y)
 
@Fritang Juu,mun aivokapasiteetista myös :p
Mä olisin halunnut vauvan jo 16v. Onneks ei kuitenkaan sillon vielä mun silloinen poikaystävä,nykyinen mies siihen ollut valmis :ROFLMAO: Täytän ens viikolla 31v ja vauvakuumeillut välillä enemmän ja välillä vähemmän. Nyt on vahvasti se tunne,että yksi lapsi vielä ja sitten on meidän lapsiluku täynnä. Toisaalta olis hauska kun sais kaksoset ni tuplais kerralla nykyisen lapsiluvun. :LOL:
Mä oon vähän outo tapaus. Nostan hattua mun miehelle joka aina vaan jaksaa mua. Naimisissa ollaan oltu 11v. Ja yhdessä 16vuotta:love:
 
@viipulainen kannattaa kokeilla eri valoissa ottaa kuvaa. Mulla se ainakin vaikuttaa kuvan laatuun.

Se siitä ovistestien säästelystä:ROFLMAO: eilen vielä tuli tuhrua, mut ihme tuntemuksia alavatsassa jotta oli pakko testata. On kyl vahvempi viiva ku yleensä tässä kohtaa. Saa nähdä mihin ovis sijoittuu tässä kierrossa
 
@viipulainen kannattaa kokeilla eri valoissa ottaa kuvaa. Mulla se ainakin vaikuttaa kuvan laatuun.

Se siitä ovistestien säästelystä:ROFLMAO: eilen vielä tuli tuhrua, mut ihme tuntemuksia alavatsassa jotta oli pakko testata. On kyl vahvempi viiva ku yleensä tässä kohtaa. Saa nähdä mihin ovis sijoittuu tässä kierrossa
Joo meillä on täällä tällä hetkellä vaan kaikki valot keltaiseen taittavia, ei apua siis. Mutta katoin nyt mun puhelimen kameran pro asetuksia ja sieltä saa vaihdettua suodattimen tasoa. Koklaan sillä, uitan päivälirusta ja katon saako sillä mitään aikaan. :LOL:

Ja nyt alko puskea oirettaki päälle. Ihan darranen olo ja ei pysty syömään muuta ku kasviksia ja hedelmiä.:LOL: Sama juttu aina, kunnon ruoka tuntuu todella vastenmieliseltä ajatukselta.:D Ja kaakao❤:X3:
 
@viipulainen oi ihanaa, siellä näkyy viivaa tikussa :love: Nyt vaan peukut pystyyn että nyytti pääsee perille! Mitäs kaikkia poppaskonsteja nyt sitten olet käyttänyt yrityksesi aikana?

@Nasunen87 välillä tuntuu että joidenkin miesten on vaikea ymmärtää omaa osaansa yrityksessä. On joku luulo että siellä ne simpat voi hyvin suojassa eikä elämäntavat mukamas vaikuta. Ja jos miettii lapsettomuushoitoja, niin naisen kiertoon ja hormoneihinhan siinä puututaan ja autetaan, mutta jos miehen simpoissa on jotain häikkää niin elämäntavoillahan niihin ainoastaan voi vaikuttaa, jos silläkään. Olen yrittänyt tätä omalle miehellenikin sanoa, ja nyt vasta hän on huolestunut omasta tavarastaan kun 2 vuotta tuloksetonta yritystä tullut täyteen. Siinä tulee kyllä helposti se olo että on melko yksin sen yrityksen kanssa, ja vieläpä naiselle se kuukautisten alkaminen on niin konkreettinen menetyksen tunne joka sekin pitäisi selättää. Huoh.
 
[url=https://aijaa.com/Q5qem2][/URL]
Noniin tässä on se aamunen pc liuska. Kyllä se autto hulluna ku vaihto pois sen kameran automaatti asetuksen.:LOL: Miks en aiemmin oo tajunnu tätäkään asiaa.:D

Nyt mä arvon tässä et miten mä kertoisin miehelle jos lauantai aamun testi näyttää hyvältä. En ees viittiny apteekkiin mennä hakee sitä digiä kun huomasin siellä sisällä yhden tutun.:LOL: Pitää perjantaina käydä sit uudelleen päivällä. Aattelin ostaa varulta jonkun kortin tai sit teen ite ja ehkä lahjalaatikko.:D Sinne sit tungen kaiken.:LOL:
Aloin myös miettimään, että jos laitan sinne digin jossa näkyy viikot, niin mies varmaan luulee et se tarkoittaa vauvojen määrää.:D Oon tästä skenaariosta täysin varma.:ROFLMAO:
 
@viipulainen oi ihanaa, siellä näkyy viivaa tikussa :love: Nyt vaan peukut pystyyn että nyytti pääsee perille! Mitäs kaikkia poppaskonsteja nyt sitten olet käyttänyt yrityksesi aikana?

@Nasunen87 välillä tuntuu että joidenkin miesten on vaikea ymmärtää omaa osaansa yrityksessä. On joku luulo että siellä ne simpat voi hyvin suojassa eikä elämäntavat mukamas vaikuta. Ja jos miettii lapsettomuushoitoja, niin naisen kiertoon ja hormoneihinhan siinä puututaan ja autetaan, mutta jos miehen simpoissa on jotain häikkää niin elämäntavoillahan niihin ainoastaan voi vaikuttaa, jos silläkään. Olen yrittänyt tätä omalle miehellenikin sanoa, ja nyt vasta hän on huolestunut omasta tavarastaan kun 2 vuotta tuloksetonta yritystä tullut täyteen. Siinä tulee kyllä helposti se olo että on melko yksin sen yrityksen kanssa, ja vieläpä naiselle se kuukautisten alkaminen on niin konkreettinen menetyksen tunne joka sekin pitäisi selättää. Huoh.
Kiitos!:love:
Nyt oli käytössä vadelmanlehtitee, sit perus mamma vitskut kuten aina ollukki ja se preseed liukkari.
En osaa sanoa auttoko preseed vai se mun täydellinen avautuminen miehelle talletuksien tärkeydestä 2vrk ennen ovisplussaa. Nyt meillä oli talletuksia kp8,12,13,14 ja kp15 kahesti. Ovisplussa oli kp13 päivällä ja kp14 testi oli jo nega ja lämmöt nousi isona piikkinä ylös. Normisti meillä on talleteltu n.3 kertaa ja aikamoisella täsmäiskulla alotettu just ovisplussa päivänä, kun se aina tulee perjantaina ja lauantaina ovis usein sit onkin. Miehellä on niin raskas duuni että en aiemmin kauheasti kehannu ennakkoon vikistä, mut tässä kierrossa mun kamelinselkä katkes ja päätin vaatia extraa. Näköjään kannatti.:LOL:

Mitään suurempia oireitahan ei silleen oo ollu ennen ku eilen ja nyt tänään. Mutta kohdunnapukka on ollu outo. Yleensä se on MULLA ollu oviksen jälkeen kova ja putkimainen ja kiinni. Nyt se on pysytelly juu ylhäällä, ollu kiinteä ja kiinni, mutta todella lyhyt..melkeen vois sanoa rengasmainen olemus.:LOL: Ja ei oo ollu mitään vaihtelua sen jälkeen kun nousi ylös. :giggle:
p.s laitoin piinalijoiden ketjuun mun kiertoseurannan nyt:D
 
Voi vitsi! Aamun ovistestissä niin haalea viiva, ettei meinannut erottua. Nyt tehtynä näyttää tältä

https://aijaa.com/cNMfv1

Ei tuo vielä plussa ole, mutta ehkä lähipäivinä :love: Oon niin innoissani, kun ovis saattaa nyt tulla aiemmin, kuin kp18. Tai sitten vaan innostun liian aikaisin :ROFLMAO:
wou(y)
Eiks oo hullua miten nopeesti tuoki voi muuttua, mulla tuli tommosesta seuraavana päivänä se ovis plussa. Aamulla oli vielä tommonen, mut päivällä sit plussa.:)
 

Noniin tässä on se aamunen pc liuska. Kyllä se autto hulluna ku vaihto pois sen kameran automaatti asetuksen.:LOL: Miks en aiemmin oo tajunnu tätäkään asiaa.:D

Nyt mä arvon tässä et miten mä kertoisin miehelle jos lauantai aamun testi näyttää hyvältä. En ees viittiny apteekkiin mennä hakee sitä digiä kun huomasin siellä sisällä yhden tutun.:LOL: Pitää perjantaina käydä sit uudelleen päivällä. Aattelin ostaa varulta jonkun kortin tai sit teen ite ja ehkä lahjalaatikko.:D Sinne sit tungen kaiken.:LOL:
Aloin myös miettimään, että jos laitan sinne digin jossa näkyy viikot, niin mies varmaan luulee et se tarkoittaa vauvojen määrää.:D Oon tästä skenaariosta täysin varma.:ROFLMAO:
MITÄ MITÄ MITÄ! Voi onneaaaa! :love::love: Kannatti näköjään tulla pitkästä aikaa täällä käymään! :love: Pääsetkö lokakuisiin vielä?
 
wou(y)
Eiks oo hullua miten nopeesti tuoki voi muuttua, mulla tuli tommosesta seuraavana päivänä se ovis plussa. Aamulla oli vielä tommonen, mut päivällä sit plussa.:)
No joo! Ihan käsittämätöntä! :giggle: Ei ole mitään "ovisoloja", paitsi ehkä halut hieman lisääntyneet ja kostemapi olo:LOL::cautious: Päästään hommailemaan vasta perjantaina, kun mies huomenna 24h vuorossa. Toivottavasti plussa tulee vasta huomenna illalla/perjantaina aamulla.

@Alinah92 voi ei! :( Onneksi on kuitenkin suunnitelma miten etenette!
 
Tämä tulkku kiittää!:love:

@Möörtsi joo jos tää homma etenee, niin 28.10 ois LA. Tää lokakuu on selkeesti joku mun juttu, olis kolmas lapsi lokakuun lasketulla.:LOL: ja itekki oon syntyny lokakuussa.:D

Äh, karkas ennen ku ehin loppuun kirjottaa.

Mut tein huvikseni David merkin herkän puikon. Nää on kyl ihan kuraa verrattuna muihin.:ROFLMAO:
Kyl se nyt antaa jo sentään pinkkiä tohon toiseen viivaan, mut muistan että viimeks kuopuksesta apteekin oma anto ihan selvää viivaa kun tuo vielä mietti ton haamuilun kanssa.

Mut tosiaan, kai toi hcg nousee kun tollasesta 2h laimeesta lirustaki tulee nyt tuohonki kökkö testiin värillistä viivaa. Oispa aamun PC jo selkeempi, mut voi hyvinki olla ettei oo jos tasottuu toi tuplaantumis aika. Mut kunhan tulee viiva ni voin hengittää.:D
 

Yhteistyössä