Toiveena vauva 2017-2018

En ole koskaan varsinaisesti tuntenut ovulaatiota mutta pari plussaa saanut testeihin ja silloin plussasta 12 pv mennyt. Eli varmaan n. 11 pv. Kuitenkin aina kun plussa on löytynyt, on vahvistuminen ollut ihan selvää jo pari päivää. Nyt näköjään ei
http://aijaa.com/B44EmM

Apua apua apua!!! :barefoot::barefoot::barefoot:

Miä heräsin tossa puoli kuudelta stressaamaan tätä asiaa et testaanko vaiko enkö testaa kun olin niiin varma että masennun sit vaan totaalisesti.

Mut niiden illan juhlien takia päätin nyt sit kuitenkin testata tässä asiaa tarpeeksi stressattuani ja apua miä en kestä.. :eek::eek:. Tästä se stressaaminen nyt sit alkaakin et tuleeks huomen silti menkat ja jos ei niin onko siellä asiat kohdallaan jne. Omg :geek:.
Voih, onnea! Kyllä ilman rillejäkin näen väriä! Pidetään kaikki peukut pystyssä vahvistamiselle. Niin se vaan voi oireettomuuskin olla hyvä uutinen (y)

Kiitos @pikkutakkutukka :love:.

Sinulle toivottelen pikaista ovista, ja eikös se ollut niin että kaikilla ei vaan tuu sitä vahvempaa viivaa välttämättä ollenkaan et toivottavasti ootte kuitenkin talletelleet ainakin aika ajoin varmuuden vuoksi! Eihän sul o ollut mitään flunssaa tms. Mikä olis voinut täs kierros myöhäistää ovista?

On varmasti turhauttavaa tuo odottelu :confused:!

No niin @ahmis mitä mä sanoin :love: ja ihanaa antaa itsellekin toivoa että ei ne testit tosiaa välttämättä näytä nii aikasi mitään. Nyt vahvistumista viivalle!

Mun oli pakko mennä yöllä pissalle mut otin sen talteen ja aamulla testasin. Nyt tuli kans hailura mut harmaa eli viivanpaikka taas todennäköisesti. Aamuyöllä heräsin muutaman kerran ku tuli niin paha olo että luulin jo joutuvani halailee pönttöä. Samoin tissit on kipeytyny sivuista. Nii ja iltalämpö oli 37,2 mikä on mulle tosi korkea

http://aijaa.com/B44EmM

Apua apua apua!!! :barefoot::barefoot::barefoot:

Miä heräsin tossa puoli kuudelta stressaamaan tätä asiaa et testaanko vaiko enkö testaa kun olin niiin varma että masennun sit vaan totaalisesti.

Mut niiden illan juhlien takia päätin nyt sit kuitenkin testata tässä asiaa tarpeeksi stressattuani ja apua miä en kestä.. :eek::eek:. Tästä se stressaaminen nyt sit alkaakin et tuleeks huomen silti menkat ja jos ei niin onko siellä asiat kohdallaan jne. Omg :geek:.
ONNEA! :love: Turhaa masistelit!

Juu nää on just niitä!

Otin nyt tuon kasetin OS-liuskan mukaan vertailuksi kun arvelin et en sit ainakaan haluu taas arpoa jos se OS näyttää puhdasta negaa et oisko joku muu näyttänyt. Kyllä se tuossa OS oli nytkin silmäl nähtvis mut selvästi haaleempi tosiaan ja testiajan kuluttua OS näytti ihan negaa taas kun tuossa kasetissa haamunen jäi näkymään ❤.

Mutta siis kyllä itsekin oon sitä mieltä että jos kunnon viivoja haluaa nähdä niin noilla OS herkillä ei kyllä tee mitään. Just nostin toissapäivänä kun masentelin sitä negaa ni tuonne himotestaajiin yhden vanhan keskustelun jossa oli tehty kolme testiä ja OS ei näkynyt viivaa ollenkaan kun muissa oli ihan selvä!

Mutta näköjään tällee dpo12 pystyy jo saamaan OS myös jotain eloa.

Koskas @Möörtsi meinas siirtyy odottajien puolelle? Miä meinasin ehkä alkuviikosta mennä huutelee lokakuisia jos ei siihen mennes menkat ala ja sais viel ne "leffaviivat". Miä alan kuulostaa jo ihan @Jasuuu lle :love::ROFLMAO:

Juu nää on just niitä!

Otin nyt tuon kasetin OS-liuskan mukaan vertailuksi kun arvelin et en sit ainakaan haluu taas arpoa jos se OS näyttää puhdasta negaa et oisko joku muu näyttänyt. Kyllä se tuossa OS oli nytkin silmäl nähtvis mut selvästi haaleempi tosiaan ja testiajan kuluttua OS näytti ihan negaa taas kun tuossa kasetissa haamunen jäi näkymään ❤.

Mutta siis kyllä itsekin oon sitä mieltä että jos kunnon viivoja haluaa nähdä niin noilla OS herkillä ei kyllä tee mitään. Just nostin toissapäivänä kun masentelin sitä negaa ni tuonne himotestaajiin yhden vanhan keskustelun jossa oli tehty kolme testiä ja OS ei näkynyt viivaa ollenkaan kun muissa oli ihan selvä!

Mutta näköjään tällee dpo12 pystyy jo saamaan OS myös jotain eloa.

Koskas @Möörtsi meinas siirtyy odottajien puolelle? Miä meinasin ehkä alkuviikosta mennä huutelee lokakuisia jos ei siihen mennes menkat ala ja sais viel ne "leffaviivat". Miä alan kuulostaa jo ihan @Jasuuu lle :love::ROFLMAO:
Haha, leffaviivoja odotellessa :ROFLMAO::ROFLMAO: Ens viikolla siirryn jos viivat vahvistuu ja digi näyttää oikeat viikot :) En millään malttaisi täältä lähteä!

Kiitos @pikkutakkutukka :love:.

Sinulle toivottelen pikaista ovista, ja eikös se ollut niin että kaikilla ei vaan tuu sitä vahvempaa viivaa välttämättä ollenkaan et toivottavasti ootte kuitenkin talletelleet ainakin aika ajoin varmuuden vuoksi! Eihän sul o ollut mitään flunssaa tms. Mikä olis voinut täs kierros myöhäistää ovista?

On varmasti turhauttavaa tuo odottelu :confused:!
Ei ole mielestäni mitään erityistä. Hämmentävintä on myös se, että syksyn olin tosi stressaantunut ja kierto toimi kellon tarkasti. Nyt sitten kun olen paljon rauhallisemmassa elämäntilanteessa niin johan alkaa kierto heittelemään. Kummallisia ovat hormonien metkut! :unsure: Tosin koitin eilen kaivella vanhoja juttuja että eikös @Möörtsi sullakin ollut edellinen kierto outo? Ehkä tämä tietäisi vaan hyvää ;)

Aamulla jo ihan pikkusen vahvempi viiva mutta ei lähelläkään vielä oikeasti lupaavaa. Noh, tänään päästään miehen kanssa minilomalle mikä tekee vallan hyvää! Ma ja ke on tällä viikolla talleteltu. Eilen en vaan ketutuksissani jaksanut :oops:

Nyt vaan seuraavien piinailijoiden testejä odotellessa kun omalla testirintamalla niin tylsää!

Ei ole mielestäni mitään erityistä. Hämmentävintä on myös se, että syksyn olin tosi stressaantunut ja kierto toimi kellon tarkasti. Nyt sitten kun olen paljon rauhallisemmassa elämäntilanteessa niin johan alkaa kierto heittelemään. Kummallisia ovat hormonien metkut! :unsure: Tosin koitin eilen kaivella vanhoja juttuja että eikös @Möörtsi sullakin ollut edellinen kierto outo? Ehkä tämä tietäisi vaan hyvää ;)

Aamulla jo ihan pikkusen vahvempi viiva mutta ei lähelläkään vielä oikeasti lupaavaa. Noh, tänään päästään miehen kanssa minilomalle mikä tekee vallan hyvää! Ma ja ke on tällä viikolla talleteltu. Eilen en vaan ketutuksissani jaksanut :oops:

Nyt vaan seuraavien piinailijoiden testejä odotellessa kun omalla testirintamalla niin tylsää!
Joo, mulla oli eka kierto 20päivää ja tosi niukka oli vuoto kun en sitä menkoiksi edes tunnistanut ja ihmettelin kun kierto muka venyi 48 päiväiseksi. No, sittemmin kierto tasoittui siihen 28 päivään ja menkat tuli normaalisti :) Ekassa kierrossa en tainnut edes ovuloida. Kannattaa aloittaa vadelmanlehtitee ja gelee royale. Mulla taisi ne auttaa :)

@ahmis voi jee ihanaa!! Onnea! :love::love:
Nopsaa vahvistumista viivalle.(y)

Ovistesti piti sutasta. Testiviiva alkanu haalistua ja kevyttä jomotusta vasemmalla. Lämmöt teki kanssa piikin ylös aika reilusti. Katotaan vielä mitä päivä testi sanoo. :D
Mutta yöllä ennen ku painuin nukkumaan, oli kammo voimakkaat elohiiri nykimiset alavatsalla, tuttu juttu aina kun ovis on ihan hollilla.
Ja ovis teki temput taas ansiokkaasti, mies tuli kotiin ja tuijotti siinä sellasella typerällä ilmeellä "wau, sä näytät jotenki ihan tosi kauniilta, sillain...jotenki ihan överi kauniilta! Ootsä meikannu?"
Tää tapahtuu aina oviksen aikaan. Aina se mua muutenki kehuu, mut oviksen ollessa päällä, se melkeen lamaantuu ku kattoo mua ja käyttäytyy ihan oudosti.:ROFLMAO: Sellanen vastarakastuneen reaktio tiiättekö.:LOL:
Mä nauroin että kiitos, en oo ees ehtiny vielä suihkuun ja mulla on pieruverkkarit jalassa ja en oo meikannu, hyvä ku jaksoin hiukset harjata.:ROFLMAO::ROFLMAO:

Että jotain vilunkia ovis saa aikaan, oon varma että eritän jotain feromoneja ilmaan johon mies reagoi.:D:X3:

Mut talletukset onnas uudestaanki siinä yöllä.;) Tästä päivästä en viitti alkaa vikisee mutta en toki kieltäydy jos mies haluaa.:D Ovis varmaan tapahtumassa ihan just koska huomaan että se jäätävä 24/7 panetus olo on laantunut eilisestä.:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: vuuti ja Möörtsi
@ahmis Onnea! :love: Ihanaa kun tulee paljon plussauksia.

ON: Edelleen viivanpaikka herkässä ja ei herkässä OS liuskassa. Sairaan ärsyttäviä testejä kyl, ku antaa joka testiin niitä :devil::mad:
Heräsin aikasin aamulla kovaan pissahätään, mitä yleensä ei tapahdu. Tissit herkät edelleen ja paha olo nyt heti aamusta.
Aamulämpö nousi 36.3---> 36.5(n)

Attachments

3.2.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........14/28.............yk7
Nadine88.............24/28-34.......yk4
Möörtsi................24/28............yk3
Tänttähäärää.......24/23-29......ya 10/16
Nelliida.................28/28-30......yk7
Fritang...................11/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.........13/24-34........yk12
Vuuti...................18/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....48/30-33........yk1
Sonde...................11/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................35/27-31.........yk 1
Pikkutakkutukka...21/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........20/28...........yk 2
Ksennonen...........26/XX...........ykX
Ahmis...................25/25-28......yk2
Haaveilija_93........24/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..9/27............yk2
Keijupölyä............26/18-23.......yk2
Embell..................11/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............7/25.............yk3
Aavalvar..............40/31-35........ya 2016

Piinailijat:
lilia88.......................dpo12
Ahmis......................dpo12
Möörtsi....................dpo11
Nelliida.....................dpo12
Nadine88.................dpo7
Nasunen87..............dpo7
Tänttähäärää...........dpo8
Vuuti.........................dpo5
Viipulainen...............dpo0

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)

@ahmis Mikä ihana "yllätysplussa"! :) Onnea kovasti!

Täällä ei vieläkään ovisplussaa, kuten arvelinkin. Luulen kyllä, että ovis on tulossa väärältä puolelta. Meidän parisuhde myös hajoaa tähän lapsettomuuspaskaan. Sellainen kiva lauantai.

Onnea @ahmis!! :love::love:

Mulla on huulet aivan rutikuivat! Ei auta mikään rasva, edes bepanthen! Sattuu puhuakin. Nenä myös edelleen aivan tukossa ja välillä tulee verta niistäessä. Tämmöistä huuliongelmaa ei koskaan aikaisemmin oo ollu... Ei kyllä taida olla mikään "perinteinen" raskautumisoire :p onko muilla ollu samaa?

Testi näytti negaa. Kp20/24-28.

Kiitos kaikille ❤! Ihanat kyl nuo @viipulainen ja isännän soidinmenot, toivottavasti tuottaa hedelmää :love:. Minähän sain isännän peittojen alle silloin kp12 jalkapallo-ottelun puoliajalla, ei se kovin innostunut ollut mutta ei se kuulemma ikinä seksistä kieltäydy :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.

Ja @Fritang :cry: <3 ! Teille kyllä toivon plussaa sydämeni pohjasta <3!

Ja @äiti_82 ihanaa kun saitte "aloitettua", onnea matkaan :love:!

@Möörtsi lle viivanvahvistumista myös! Minähän tossa riipasin sellaisen 2km kauppareissun kantavilla ostoksilla, nyt hirveät menkkajomottelut :unsure:. Jotenkin sellainen fiilis että en uskalla yhtään iloita ennenkun menkat on edes muutaman päivän myöhässä ja saa ne leffaviivat, joten en oo tosiaan tästä plussanneisiin ihan hetkeen siirtymässä.

Täällä ei vieläkään ovisplussaa, kuten arvelinkin. Luulen kyllä, että ovis on tulossa väärältä puolelta. Meidän parisuhde myös hajoaa tähän lapsettomuuspaskaan. Sellainen kiva lauantai.
Voi ei @Fritang , kaikki sympatiat sinne! Toivotaan että päivä tuosta vielä kirkastuisi :oops:

Mies haki kauppareissulla @Möörtsi mulle gelee royalet ja vattuteet et koitetaan nyt ne! On myös preseedit ja mammavitskut (y) En edes halua ajatella paljonko tä lapsi on maksanu ennen koko olemassaoloaan... :ROFLMAO:

@äiti_82 Tervetuloa yrittäjiin! (y)

@Emma-89 ei oo tuttu oire mutta multa on yhden ainoon kerran tullu nenästä verta ja se oli se päivä kun teininä alko ekat menkat eli ehkä näillä joku hormoniyhteys on!

• Tykkää
Reactions: Emma-89

Voi ei :( toivottavasti tuo tilanne teillä on pian ohi ja kohta taas toivon kipinää löytyy ♡ on varmasti kova paikka parisuhteessa :cry:. Mutta ovis on varmasti pian ja kaikki on mahdollista :love:

Ei näy ovista mullakaan. Täälläkin eripuraa ollut, ihan muista asioista kylläkin. Aamulla sentään talleteltiin.
Mies lähtee ti aamuna työmatkalle :devil::cry::poop:. No terot pitää kuiteski alottaa jo ke, niin ei kai se muutenkaan auttaisi peittoja heilutella enää ke-to :(

Kiitos kaikille ❤! Ihanat kyl nuo @viipulainen ja isännän soidinmenot, toivottavasti tuottaa hedelmää :love:. Minähän sain isännän peittojen alle silloin kp12 jalkapallo-ottelun puoliajalla, ei se kovin innostunut ollut mutta ei se kuulemma ikinä seksistä kieltäydy :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.

Ja @Fritang :cry: <3 ! Teille kyllä toivon plussaa sydämeni pohjasta <3!

Ja @äiti_82 ihanaa kun saitte "aloitettua", onnea matkaan :love:!

@Möörtsi lle viivanvahvistumista myös! Minähän tossa riipasin sellaisen 2km kauppareissun kantavilla ostoksilla, nyt hirveät menkkajomottelut :unsure:. Jotenkin sellainen fiilis että en uskalla yhtään iloita ennenkun menkat on edes muutaman päivän myöhässä ja saa ne leffaviivat, joten en oo tosiaan tästä plussanneisiin ihan hetkeen siirtymässä.
No soidinmenot on kyllä osuva ilmaisu viime päiviä kuvaamaan.:giggle:

@Fritang voi sentään, tsemppiä. :cry:

@Fritang tsemppiä! Pääsisitkö keskustelemaan jonkun kanssa vaikka työterveyden kautta? Ehkä jos omia ajatuksia saisi purettua helpottaisi?

@ahmis onnea :love::love:

Käyttekö talletuspäivien aikaan vessassa seksin jälkeen? Itse olen aikaisemmin aina käynyt mutta nyt kun ovis on tulossa ensiviikolla päätin etten käy heti ettei vaan kaikki valu heti ulos o_O jostain luin että selällään on paras asento talletusta ajatellen ja mies totteli kun tästä kerroin :love:

Yhteistyössä