@ahmis voi jee ihanaa!! Onnea!
Nopsaa vahvistumista viivalle.
Ovistesti piti sutasta. Testiviiva alkanu haalistua ja kevyttä jomotusta vasemmalla. Lämmöt teki kanssa piikin ylös aika reilusti. Katotaan vielä mitä päivä testi sanoo.
Mutta yöllä ennen ku painuin nukkumaan, oli kammo voimakkaat elohiiri nykimiset alavatsalla, tuttu juttu aina kun ovis on ihan hollilla.
Ja ovis teki temput taas ansiokkaasti, mies tuli kotiin ja tuijotti siinä sellasella typerällä ilmeellä "wau, sä näytät jotenki ihan tosi kauniilta, sillain...jotenki ihan överi kauniilta! Ootsä meikannu?"
Tää tapahtuu aina oviksen aikaan. Aina se mua muutenki kehuu, mut oviksen ollessa päällä, se melkeen lamaantuu ku kattoo mua ja käyttäytyy ihan oudosti.
Sellanen vastarakastuneen reaktio tiiättekö.
Mä nauroin että kiitos, en oo ees ehtiny vielä suihkuun ja mulla on pieruverkkarit jalassa ja en oo meikannu, hyvä ku jaksoin hiukset harjata.
Että jotain vilunkia ovis saa aikaan, oon varma että eritän jotain feromoneja ilmaan johon mies reagoi.
Mut talletukset onnas uudestaanki siinä yöllä.
Tästä päivästä en viitti alkaa vikisee mutta en toki kieltäydy jos mies haluaa.
Ovis varmaan tapahtumassa ihan just koska huomaan että se jäätävä 24/7 panetus olo on laantunut eilisestä.