Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos vinkeistä. :) Eli kyllä sinne sitten varailen aikaa myös! Lähellä on onneksi Terveystalo, jossa näyttivät palvelua tarjoavan. Hintaa tulee se 130e, mutta tulkoot - tämä asia on nyt niin tärkeä. <3

Jännä juttu muuten. Tässä kierrossa on tullut siliteltyä alavatsaa aiempaa enemmän. Joku vaisto, kenties? :eek:

@Fritang oon niin samaa mieltä tosta että pitäis olla kaikille odottajille tuo varhaisultra. Tässäkin on eroja alueittain. Mun kuopuksen odotusryhmässä osalla oli neuvolassa ultra ja tekivät tsekkauksen ekalla käynnillä. Toki ei yhtä hyvät vempeleet mitä synnäreillä, mutta pystyi tarkistamaan löytyykö sykettä vielä ja että alkio ei ole väärässä paikassa ainakaan ja vastaa kooltaan päiviä/viikkoja suunilleen edes.

Ja tadaa, ei sentään räjähtäny testi.:D
2h laiha liru oli tuokin otanta. Et ehkä mä luotan et huomenna ois ovis.:LOL:
[url=http://aijaa.com/q9rCh1][/URL]

Nyt arvon et kidutanko itteeni huomiseen enkä vonkaa mieheltä että tulis vuorokausi ees väliä, vai mitäkä. :whistle: Mies on kaveriaan moikkaamassa joten saa nähä ku tulee ni munasarjat räjähtää kun astuu ovesta sisään. Taas tää perus "ooo mikä adonis" efekti käynnissä. Siisti naamansakki aamulla ni mähän jo sit heti tein kaadon yhtään kyselemättä.o_O:LOL:

Luojan kiitos tää homma rauhottuu sunnuntain aikana.:X3:

@viipulainen Nyt tsempit teille tähän kiertoon :love:

@Fritang Tuliko ovis jo, on mennyt multa aivan ohi :eek: Testejä katsoin silloin pari päivää sitten. Ja kummalta puolelta? :oops:

Missäs muiden piinalijoiden testikuvat? :ninja:
Kiitän, nyt on talletukset kyllä saatu niin esimerkillisellä aikajanalla perille, että tän paremmin ei kyllä ees pysty. Et sunnuntaina alkanee piinailu. Lippu toki ylös että viimein onnais.:LOL:

Ja mä en muuten VIELÄKÄÄN osaa sanoa kumpi puoli aikoo ovuloida. Jomittelua edelleen yhtälailla molemmilla puolilla ollut.:eek:
Mut sit ku ovis rytisee ni josko vihdoin sit tuntuis vaan yhellä puolella. Tuplaovis kummittelee takaraivossa pahasti.:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Möörtsi
Ei saakeli mä sorruin tekee testin tänää dpo6 tossa äske :ninja: noloo. Mut mul on noita vihreitä mamin testeiltä tilattuja herkkiä ja joo kyllähän siihen viivanpaikka tms hailura tuli. Mä oon kyl joku viivanpaikkaspelialisti:whistle:
Mut siis syynä tähän se että tänää on ollu jotenki tosi kummallinen olo. Alavatsa ei tunnu omalta+jomottelee ja muutama pahan olon aalto tullu yllättäen puskista. Syöminen auttaa siihen vähän. Samoin oon palellu törkeesti. Nukuin päikkärit kahden peiton alla. Ja väsymys.. Huh huh. No tuskin nää mitään oikeita oireita on.

Viimeksi muokattu:
Arg, nyt vaan ärsyyntynyt omanapailu. Turhauttaa kun en mihinkään näköjään saa niitä viivoja. Ovistestit on taas vahvistumisesta kaukana. Ja kun koko syksy oli 29-31 pv kiertoja niin ei naurata tämä touhu:(

Viime kierto venyi 39 pv ja nyt näyttää käyvän samoin. Mistä lie johtuu...E71C09CE-51B9-4736-A5AB-F8E559750C0D.jpeg

Arg, nyt vaan ärsyyntynyt omanapailu. Turhauttaa kun en mihinkään näköjään saa niitä viivoja. Ovistestit on taas vahvistumisesta kaukana. Ja kun koko syksy oli 29-31 pv kiertoja niin ei naurata tämä touhu:(

Viime kierto venyi 39 pv ja nyt näyttää käyvän samoin. Mistä lie johtuu...katso liitettä 2806
Kuinka pitkä sun luteaalivaihe on? Mulla tuli viime kierrossa ovisplussa kp22 ja se oli kyllä turhauttavaa. Kierto oli sit 34 päivää

Kuinka pitkä sun luteaalivaihe on? Mulla tuli viime kierrossa ovisplussa kp22 ja se oli kyllä turhauttavaa. Kierto oli sit 34 päivää
En ole koskaan varsinaisesti tuntenut ovulaatiota mutta pari plussaa saanut testeihin ja silloin plussasta 12 pv mennyt. Eli varmaan n. 11 pv. Kuitenkin aina kun plussa on löytynyt, on vahvistuminen ollut ihan selvää jo pari päivää. Nyt näköjään ei

Ei saakeli mä sorruin tekee testin tänää dpo6 tossa äske :ninja: noloo. Mut mul on noita vihreitä mamin testeiltä tilattuja herkkiä ja joo kyllähän siihen viivanpaikka tms hailura tuli. Mä oon kyl joku viivanpaikkaspelialisti:whistle:
Mut siis syynä tähän se että tänää on ollu jotenki tosi kummallinen olo. Alavatsa ei tunnu omalta+jomottelee ja muutama pahan olon aalto tullu yllättäen puskista. Syöminen auttaa siihen vähän. Samoin oon palellu törkeesti. Nukuin päikkärit kahden peiton alla. Ja väsymys.. Huh huh. No tuskin nää mitään oikeita oireita on.
En kestä!! Täällä toinen nolo joka teki testin myös. Viivanpaikka kai sekin on. Ja aivan samat oireet.
Kyl me viel plussa tästä päräytetään :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:;)

• Tykkää
Reactions: Nadine88
Viime kierrossa mentiin viiin kanssa samoissa. Hän plussasi, minä en. Toivon ettei tää oo aina mun kohtalo :oops: todella toivon plussaa nyt mahdollisimman monelle ja tietysti itselleni :rolleyes: voi kun @Nasunen87 olis myös meidän vuoro nyt.

Taidan kyl aamulla tehdä testin ku makuun pääsi :ROFLMAO: toi iltanen ku oli noin 2h pidätyksellä laimeasta lirusta nii ei se ainakaa auta asiaa. Tosin uskon silti että joskus dpo10 vasta jotai vois näkyä jos on näkyäkseen.

• Tykkää
Reactions: Möörtsi
Moikka!

Mulla ei tapahdu mitään. En saanut sitä kunnollista plussaa koskaan, eli en ees tiedä ovuloinko vielä edes
Koko ajan kyllä vasemmalla puolella jomottaa, väsyttää ( normaalia enemmän) ja kiukuttaa. Sitten tässä kuukauden sisään iskenyt kauhea finnihyökkäys, eli voisi olettaa että ne menkat alkaa pikkuhiljaa palautumaan. Mutta koska?
Alkaisi jo, niin pääsisi kunnolla yrittämään. Mä niin oisin halunnut sen alle kahden vuoden ikäeron, mutta tiukille menee.
Onnea @Möörtsi

Nii ja piti vielä kysyä, että mistä kannattaa tilata noita testejä? Viime yrityksen aikaan tilasin raskauskeijulta, ja sieltä varmaan tilaan nytkin lisää, ellei ole jotain halvempaa vielä? Nyt tähän yritykseen tilasin pienen setin kotitesteiltä, mutta en tykkää noista sofeista, jos ne koko ajan antaa haaleaa viivaa.

En testannut tänään, en tiedä tosiaan testaanko huomennakaan kun on niin oireeton olo . Avauduinkin tuosta jo aiemmin, mut siis jotenkin sellainen fiilis että tästä kierrosta plussaa kaikki paoysi minä. Toisaalta huomen on "bileilta" et ois kiva tietää jos jotain on meneillään, mut kun kaikki muut näköjään saa haamuja jo dpo6-8 niin tyhmälle tuntuu taas testata kun dpo10 oli viel ihan täys neh. Ja sit kuitenkin oon huomisen ihan masentunut siitä negasta taas:cry:. Jos ei testaa ni ei ainakaan tarvi masentuu ennenku menkat tulee. :oops:

En testannut tänään, en tiedä tosiaan testaanko huomennakaan kun on niin oireeton olo . Avauduinkin tuosta jo aiemmin, mut siis jotenkin sellainen fiilis että tästä kierrosta plussaa kaikki paoysi minä. Toisaalta huomen on "bileilta" et ois kiva tietää jos jotain on meneillään, mut kun kaikki muut näköjään saa haamuja jo dpo6-8 niin tyhmälle tuntuu taas testata kun dpo10 oli viel ihan täys neh. Ja sit kuitenkin oon huomisen ihan masentunut siitä negasta taas:cry:. Jos ei testaa ni ei ainakaan tarvi masentuu ennenku menkat tulee. :oops:
Se oireettomuus ei kerro mitään! Niinku ylempänä kirjoitin, mulla ei ollut mitään oireita. Tänään vasta alkanut. :eek: Nytkin aivastelen kokoajan.. Älä luovuta! <3 Huomenna aamulla testaamaan jos on bileetkin tiedossa :)

Mun ei todellakaan oo haamu. Mä oon saanu joka kierrossa samanmoisia viivanpaikkoja. Realistisempaa on, että testit alkaa näyttää siinä kohtaa ku menkat myöhässä. Mä vaan testailen huvin vuoksi ku tykkään analysoida testejä :ROFLMAO:

Munasolun hedelmöittymisen ja kiinnittymisen suhteen on tosi iso aikahaarukka nii älä vielä masennu :)

http://aijaa.com/B44EmM

Apua apua apua!!! :barefoot::barefoot::barefoot:

Miä heräsin tossa puoli kuudelta stressaamaan tätä asiaa et testaanko vaiko enkö testaa kun olin niiin varma että masennun sit vaan totaalisesti.

Mut niiden illan juhlien takia päätin nyt sit kuitenkin testata tässä asiaa tarpeeksi stressattuani ja apua miä en kestä.. :eek::eek:. Tästä se stressaaminen nyt sit alkaakin et tuleeks huomen silti menkat ja jos ei niin onko siellä asiat kohdallaan jne. Omg :geek:.

Yhteistyössä