Toiveena vauva 2017-2018

Mul on paljon niitä ei herkkiä testejä ny ku tuli kerta niitä vääriä. 3 herkkää taitaa löytyä mitkä tuli ovistestien mukana. Ja sit 1 digi mitä en oo viel tarvinnu muissa kierroissa. Mietin niitä puikkoja. Onks ne jotenki parempia/selkeämpiä kun @viipulainen niitä on joillekin suositellut?

Muuten tarvii kyl nyt sinnitellä ton testauksen kanssa ku lähtee ihan lapasesta muuten taas :whistle:
Puikot on hyviä oikeestaan vaan siksi, että niiden testialue on laajempi niin ei jää yleensä värikertymiä sottaamaan ja toki sekin, että liuskoissa saattaa olla monestikkin uurteita/naarmuja jotka saattaa pilata koko testin lukemisen/tuloksen. Ja toki jos oikeita haamuja ja viivoja tulee niin ovat selvempiä.:LOL:

• Tykkää
Reactions: Nadine88
@viipulainen Voi, oon vähän kateellinen :ROFLMAO: Itsellä on tämän viikon haluttanut ihan hirveästi (joka on minulle epänormaalia), mutta mies ollut iltavuorossa eikä muutenkaan ilmeisesti kovin halukas. Tänään aamusta kiukuttelin kun ei IKINÄ harrasteta seksiä. Mies totesi, että viimeksi tiistaina. En minä voi muistaa tollasia!? :LOL::giggle:

Haen tänään Halpahallista vielä herkän puikkotestin, jospa se huomenna jotain näyttäisi. :) Mies ei nähnyt mun haamulaista vaikka kuinka näytin sormella että "TUOSSA!" Oonkohan tulossa hulluksi.. Ulkomaan matka varattiin juuri pääsiäiselle; ehtii vielä vaikka olisikin raskaana. :love:

@Möörtsi pöhöh, tiistaistahan on tosiaan ikuisuus:D josko se mies nyt innostuis kuitenki ni ei tarvis sun tuskailla.:) Ja toivotaan et huomenna näkyis miehen nähtävää viivaa.(y)

@Kiira29 ovis olis tulossa vasemmalta mikäli nyt vaan tää vuorottelu rytmi säilyy. Eli odottelen oviksen olevan n.viikon päästä. Tikuttelen kuitenkin ja alotan sen urakan ens tiistaina jolloin ois kp9, ihan varulta jos päättääkin aikaistua parilla päivällä kuten viime kierrossakin kävi.:D
Kyllä mä luulen että toi draivi säilyy. En tiedä eritänkö mä jotain feromoneja koska mies kyllä aktivoituu normaalistikkin ilman käskyttämistä ja sanomista oviksen kupeessa. Mutta jos noi vitskut boostaa tässä määrin ilmankin, niin vähän kyllä jännittää miten rikki me ollaan oviksen mentyä.:eek::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ei hemmetti, apua. Miten toi kuva ladataan tänne? Hitto ei mitään raskausoireita ja silti menin äske tekee testin ja siin on viiva voi itku tää on varmaa kemiallinen tai joku tuulimuna taas ku ei tunnu missään mitään.

Täällä on menossa kp 22/30-34, ja pahin himokkuuskausi on ohitse. :D Olikin outo viikko, kun itellä oli niin kovasti halut päällä, sitä kun ei tapahdu melkeen koskaan. :D

@viipulainen aivan huipun vitamiinisekoituksen oot kyllä saanut aikaiseksi. :ROFLMAO:

Aivan kamalan kova vauvakuume iskenyt viime päivinä... Voi kun tärppäis pian... :love:

@Kiira29 Oireettomuuskin voi olla merkki tärppäämisestä. :D Siksi en uskokaan, että itsellä olisi tärpännyt kun on oireita hirveä lista. :ROFLMAO: Tänään on kyllä väsyttänyt kumman paljon.. Appivanhemmatkin kävi ja puhuivat mulle niin olin ihan jumissa enkä edes tajunnut mitä mulle puhutaan. :sleep:

@Kiira29 varmasti kiinnittymiseen liittyvää vuotoa ollu. Se voi toisilla olla vähän reilumpaakin, kovin yksilöllistä miten limakalvo kohdussa käyttäytyy. Mutta vaaratonta on.:)

@pikkutakkutukka
Miehelle löysin sellasen ku Rfsu lust&energy miehille (joo ois pitäny arvata jo nimestä vaikutuksien syvyys:ROFLMAO:), sit sellasta kuin Now L-Carnitine 500mg kapseli sekä magnesium ja 50:stä d vitamiinia.
Tota miesten monivitamiinia paketin ohjeella, L-karnitiinia 2 kapselia(yht.1000mg/vrk), 1/2 tbl magnesiumista ja 1 D-vitsku.:LOL:
Jotain tuo ihmetteli miten tuntuu ku ei juurikaan jää sellanen "täysin kuiviin imetty" olo. :whistle: :ROFLMAO:

Muoks*
Ite syön Ladyvitan raskaus ja imetys ajan monivitskun, D-vitskun, magnesiumin. Sit ovikseen asti 1 kuppi greippimehua/vrk ja nyt juon myös 2 kuppia vadelmanlehtiteetä läpi kierron.
Että aikamoista arsenaalia.:ROFLMAO:

Yhteistyössä