Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on kroppa kyllä niin oireetonta mallia että en tunne mitään. Raskaudet on aina tunnistanut mut negakierroilla ei oo ikinä oireen oiretta ni siks en koskaan ees testaille r-testillä ku tiiän jo ilman testaustaki että ei oo tärpännyt. Oispa niin kiva ku sen ovulaation bongais ni helpottais :D

Heh, mä oon syöny nyt satasta, kesällä söin 50 ehkä parin kuukauden ajan. Lapsikin syö ihan kunnon määrää, vähän vaihtelevasti ja toki vähemmän mitä me aikuiset. Ja syödään kaikki nimenomaan niitä hyvin imeytyviä öljypohjasia ( tippoja/kapseleita) :)

Mä otan tabuna, mutta samaan syssyyn vedän 2rkl rypsiöljyä raakana. Tulee sit samalla ne hyvät rasvahapotki.:LOL:

Mä tässä kelasin että jos ei tällä arsenaalilla 3-4kk jälkeen jää mato koukkuun, niin sit varmaan painutaan tsekattavaksi. Nyt on nimittäin tehty sellasta taustatitkimusta ja otettu kaikki käyttöön, että oksat pois. 3kk jälkeen pitäis sukusoluissakin olla uudet sävelet näiden nyt aloitettujen saattelemana, joten toi 4kk ois sellanen rajapyykki mulle ainakin. Toki sit jos tulis itselle jotain kierrollista häikkää niin menisin itse heti. Nyt vaan sivusta seuraan miten nää vaikuttaa mieheen.
Ei lopu analysoitavat asiat kesken.:D Ei varmaan jää epäselväks että rakastan tämmöstä, oon projekti ihminen ja rakastan tilastoja.:ROFLMAO::whistle:

• Tykkää
Reactions: Nelliida
Nojoo @viipulainen teillä vaikuttais olevan kyllä kaikki mahdollinen käytössä ja mietitty. Ainaki on varmasti tosiaan sit hyvä lähteä tutkimuksiin ( jos olis tarvetta), kun voi heti kättelystä sanoa, että ” tää tää toi ja toi on kyllä jo kokeiltu” !
Mutta tietty toivotaan että tärppäis nyt pian :)

Samoin kaikilla muilla joilla menkat taas alkoi :(

Täällä taas malttamaton ei jaksaisi odottaa aamuun, että saa testata uudelleen.. :whistle:
@viipulainen Niin montakos kertaa teillä on siis aiemmin tärpännyt ja kuinka nopeasti? Luulisi, että tuolla tutkimuksella ja kaikenmaailman konsteilla jotain jo tarttuisi! :D Katsotaan vaan, itse oon varmaan parin kuukauden päästä samanlainen. Tai no, olin jo ennen yrityksen aloittamista selvitellyt kaikenlaista.. Sitten tajusikin, että ei hemmetti, ei se raskaus "vain tule" muuta kuin harvoilla ja valituilla. Sitten tulikin kateus niitä kohtaan joille tulee "vahinkoja". Miten?! :LOL::LOL:

• Tykkää
Reactions: VauvaHaaveilija89
Täällä taas malttamaton ei jaksaisi odottaa aamuun, että saa testata uudelleen.. :whistle:
@viipulainen Niin montakos kertaa teillä on siis aiemmin tärpännyt ja kuinka nopeasti? Luulisi, että tuolla tutkimuksella ja kaikenmaailman konsteilla jotain jo tarttuisi! :D Katsotaan vaan, itse oon varmaan parin kuukauden päästä samanlainen. Tai no, olin jo ennen yrityksen aloittamista selvitellyt kaikenlaista.. Sitten tajusikin, että ei hemmetti, ei se raskaus "vain tule" muuta kuin harvoilla ja valituilla. Sitten tulikin kateus niitä kohtaan joille tulee "vahinkoja". Miten?! :LOL::LOL:
Nykyisen kanssa on yksi yhteinen. Kaksi vanhempaa edellisestä parisuhteesta.
Me oltiin kaksi kiertoa sillain "tulee jos tulee" meiningillä, mutta sit kun se toinen kierto päättyi menkkoihin, molemmat myönsi että suretti. Kolmas kierto meni sit yrittämällä. Mies suostu sillonki ottamaan vitamiinit, mutta se oli jotain liuosta minkä sekotti tyyliin jogurttiin. Mulla oli kans sit kaikki mahollinen mitä sillon tiesin tarpeelliseksi itselle. Ja sit tärppäs.:LOL:
Miehellä oli sillon myös yks lääkekuuri päällä sellasta vahvaa troppia tulehdukseen, että sikäli tais olla tsägä kyllä että tärppäs.:whistle: Ja mä olin flunssassa.:ninja:
Niin luulis tosiaan ettei ongelmia pitäis olla. Enempi veikkaan että pitkä imetys hyydyttäny mua ja sit stressi miestä ja näillä kikoilla ois nyt hoidettavissa. Mieskin ottanu nyt uuden asenteen "hittookaa väliä" töissä tän projektin takia.:LOL::LOL:
Ja tosiaan on sit ainaki dataa jos tohtoreille pitäis mennä ikinä asian kanssa. :D Jää ne liibalaabat väliin ja mennään suoraan asian ytimeen.:LOL:

Aamuinen on sit jo selkee:

Mut onks eilinen nyt sit dpo-1? Yö oli tuskainen ja jopa se peiton heiluttelu tuntu inhottavalta kohdussa. Nytkin jomottaa vielä.
Kannattaa tikuttaa vielä illalla. Jos ei oo enää plussa ni eilinen ois dpo-1.
Mulla eskaloitu niin nopeesti viime kierrossa että ku perjantai iltana tuli plussa, niin lauantai iltana tuli ovis vaikka lauantai aamupäivänä se testi vielä kirkui plussaa. Lauantaina myöhemmin illasta kun olot mulla tasoittui, ei ollu enää plussasta tietoa.:LOL:

@Möörtsi kiitos:giggle:

Katoitko @viipulainen tuon ylemmänkin kuvan? Se antoi toisen viivan paikalle samalla tavalla värin kun tuon toisen vahvan viivankin. :eek: Mulla on ne pari liuskaa vielä ja sit digejä niin yritän nyt niillä viikonlopun pärjätä :D
Joo katoin mutta en tosiaan uskalla sanoa mitä tuo on. Toivotaan että alkaa selkeytyä, sithän se on aika varmasti just sitä itteään. Noissa kannattaa tietty muistaa, että hcg määrä tuplaantuu n.48h välein, joten jos huomenna tekee, ei se välttis näytä tän päivästä selkeemmin.:)

Kuinka paljon ootte oviksen aikaan peittoja heilutellu? Me siis eilen illalla ja 2 päivää sitä ennen molempina kerran ja mietin voiko jättää iltaan tänään? Mies ku tosiaan kipeä nii en viittis ihan rääkätä. Vielä äsken testi ainaki näytti plussaa, tosin ehkä himpun haaleampi ku aamun

Kuinka paljon ootte oviksen aikaan peittoja heilutellu? Me siis eilen illalla ja 2 päivää sitä ennen molempina kerran ja mietin voiko jättää iltaan tänään? Mies ku tosiaan kipeä nii en viittis ihan rääkätä. Vielä äsken testi ainaki näytti plussaa, tosin ehkä himpun haaleampi ku aamun
Mun mielestä voi ihan rauhatta jättää iltaan :) Kyllä ne simpat siellä odottelee!

Joo voi iltaan jättää.
Jos tää nyt ois dpo-1 niin eilisellä ja tällä päivällä on isoin merkitys mikäli ovis tapahtuu huomenna. Eiliset ja tän päivän simpat on ehtineet sit apajille ja ehtineet
suorittaa loppukypsymisensä hyvälle tolalle kun munasolu ilmaantuu sekoittamaan joukkojen päät.:LOL:
Ja miehelle olis tärkeää se palautumisaika. Vähintään se vuorokausi (joka kai tulis teillä nyt sopivasti illalla täyteen) niin uuteen satsiin tulis mukaan enemmän valmiiksi kasvaneita siittiöitä.:)

No ni, hyvä näin, sillä mies lähti just töihin nii ei ennen iltaa onnistukaan. Ja toisaalta jos ovis tapahtuu nyt jo ennen iltaa nii eiköhän noi edellispäivien simpat oo siel valmiina asemissa :D hauskaa ku pääsee ekaa kertaa piinailee sillä ajatuksella ettei oo ainakaa ajoituksesta kii. Vaikka kyllä mua tää myöhäinen ovis kummastuttaa ku kuitenki ny jo kp22.. Ei ihme että meinas usko loppua ku ekan testin tein jo kp 7:ROFLMAO:o_O

No ni, hyvä näin, sillä mies lähti just töihin nii ei ennen iltaa onnistukaan. Ja toisaalta jos ovis tapahtuu nyt jo ennen iltaa nii eiköhän noi edellispäivien simpat oo siel valmiina asemissa :D hauskaa ku pääsee ekaa kertaa piinailee sillä ajatuksella ettei oo ainakaa ajoituksesta kii. Vaikka kyllä mua tää myöhäinen ovis kummastuttaa ku kuitenki ny jo kp22.. Ei ihme että meinas usko loppua ku ekan testin tein jo kp 7:ROFLMAO:o_O
No voin vaan kuvitella ahistuksen määrää. Mutta olikos se niin että otaksut viime kierrossaki ovulaation olleen aika myöhään?
Miten pitkäks sun kierto meni sillon? :)
Ja onhan toi siis aivan next level piinailua jos vertaa sellaseen mutuun jossa ei oo varma ollenkaan miten on talletukset osunu. Toki kovia odotuksia nousee ja nyt toivomma että odotukset saadaan lunastettua.:)(y)

Mulla loppu vuoto eilen alkuillasta ja tää vika päivä on nyt vaan tullu olemattoman pientä tuhrua. Pääsisköhän ton miehen kimppuun jo tänään.:D Eilenki oikein huokailin miestä katsoessa taas, ihan ku teini konsanaan salaisen ihastuksensa perään:LOL: Ei epäilystäkään mikä on kropan seuraava siirto tässä lähipäivinä.

Miten voiki hormoonit vaikuttaa siihen miltä oma mies millonki näyttää. Oviksen ulkopuolella mies on musta hyvin mukiin menevä ulkoisesti mutta palvon sitten hänen luonnettaan enemmän oikein.
Mutta sitten oviksen hiipiessä nurkkiin, muuttuu mies olevinaan jumalaiseksi adonikseksi joka vetää jalat alta pelkästään hengittämällä samaa ilmaa mun kanssa.:ROFLMAO::ROFLMAO: Sillon mua ei suoraan sanottuna kiinnosta luonteen upeus vaan oon aivan ulkonäön ja muiden maskuliinisten avujen vietävissä.:LOL::D

@viipulainen Joo viime kierrossa oli kp18 vaik luulin olleen aiemmin. Mulla luteaalivaihe 14vrk ollu ny ainaki noi pari kertaa eli viime kierto oli 31pv. Tää kierto siis olis 35-36pv jos ovis tapahtuu viimestään huomenna. Todennäköisesti siis edelleen pillereistä johtuvaa sekoilua ja se alkukierron tuhru tiesi tätä kun joku toisessa ketjussa mainitsi että oli käyny samoin. Toivottavasti ei tarvi uuteen kiertoon kuitenkaan lähteä :whistle:

• Tykkää
Reactions: viipulainen

Yhteistyössä