Toiveena vauva 2017-2018

Mutta asiaan.:LOL:
Mä tässä pohdin et pitäiskö mun ostaa ens kiertoon cb:n digi o-testit?:rolleyes: ja sit muutamat perusliuskat. Musta on kiva tiirata viivoja (olemattomiakin) mut toi oviksen bongaus on kyllä puuduttavaa ja en haluis sitä tulkinnanvaraisuutta tuohonki hommaan liikaa. Digi ois selkee, ehkä.:ROFLMAO:
Ja saas nähä tuleeko ens kierrosta ovis kummalta puolelta. Nyt on menny rytmissä lyhyt pitkä lyhyt pitkä, joten jos rytmi säilyy, olis lyhyempi kierto luvassa, passais mulle todella hyvin.:D
Toivoisin myös että ne menkat nyt alkais asap kun selkeästikkään en raskaana ole. Olin jo ihan varma että NYT, mutta oliki vaan turkasen täys rakko ja siksi alko kiristämään pahasti jo selän puoleltaki.:LOL:
Kp30 siis tänään, että viimeistään huomenna pitäis kyllä alkaa.
 
Mä en oo ikinä tehny o-testiä, joten ihan kokematon, et mikä olis paras..
Ajattelin mennä tässäkin kierrossa kuulostelemalla omia oloja oviksen aikoihin. On ollut synnytyksien jälkeen hirveen selvät oireet mielestäni oviksesta. Enhän tietty voi varma olla, mikä se just paras päivä on, mutta ainakin lähelle luulen tunnistavani.

Hirveen hitaasti nää päivät menee täs alkukierros tai varmaan yleensäkin, kun jotain oikeen odottaa:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Haha voi jestas oikeesti toi apteekin ultra on mun testihistorian hirvein testi.:ROFLMAO:
Älkää pliis ostako, saatte nimittäin aika varmasti näin törkeitä viivanpaikkoja.:D
Ostin siis piruuttani vielä yhden ja joo ei taas ihan välity kuvista se miten törkeä viivanpaikka todellisuudessa on, mutta kattokaa nyt. Tsiisus.:ROFLMAO:

Tässä muokkaamaton


Ja kaksi muokattua




Oon liki sanaton tämmösestä. :ninja::ROFLMAO:
Mut onhan tossa väriäkin :geek:
 
Mut onhan tossa väriäkin :geek:
Joo mutta sitä mukaan ku kuivui, katosi ja jäljelle jäi vain se minkä näkee ainoastaan läpivalaisulla. Eli viivanpaikka. Oikea viiva ei katoa. Mulla on kuopuksen plussatesti vieläkin tallessa ja viiva on pysyny kohta 3 vuotta siinä.:LOL:
Olis kyllä yks maailman ihmeistä jos toi tosta plussaksi muuttuisi. Dpo15/15 jotenka kyllä 10mIU testin pitäis näyttää ihan selkeä viiva tässä kohti.:D
Niin joo ja viikkonäytöllinen digi nega samasta lirusta.:rolleyes:
 
Joo mutta sitä mukaan ku kuivui, katosi ja jäljelle jäi vain se minkä näkee ainoastaan läpivalaisulla. Eli viivanpaikka. Oikea viiva ei katoa. Mulla on kuopuksen plussatesti vieläkin tallessa ja viiva on pysyny kohta 3 vuotta siinä.:LOL:
Olis kyllä yks maailman ihmeistä jos toi tosta plussaksi muuttuisi. Dpo15/15 jotenka kyllä 10mIU testin pitäis näyttää ihan selkeä viiva tässä kohti.:D
Niin joo ja viikkonäytöllinen digi nega samasta lirusta.:rolleyes:
No höh :cautious:

Mä heitän vesilintua noilla ovistesteillä.. ei ne viivat vahvistukkaan. Päivällä haalenee ja illalla tummenee.
 
No höh :cautious:

Mä heitän vesilintua noilla ovistesteillä.. ei ne viivat vahvistukkaan. Päivällä haalenee ja illalla tummenee.
Joo harmi, mutta ainakin tietää olla ostamatta jatkossa näitä testejä. :X3:

Mulla paras tulos ovistesteissä on vain illalla. Päivätesteissä se pissa on haljua vaikka olis pidätelly ja ollu niukalla juomisella. Kannattaa siis verrata niitä iltatestejä nyt jos ne on selvempiä. Sit kun plussa alkaa tulla, niin päivätestikin ainakin mulla on selkeästi plussa, vaikka samanpäivän iltatesti onkin räväkästi plussempi.:)
 
On se kyllä kumma mimmosia oireita voi naiskropassa olla ilman raskautta. Mä en vaa suostu uskomaan ettei @viipulainen tärpännyt :eek:

Päikkäreiden jälkeen lämpö sama ku eilen aamulla eli toi aamuyön lämpö johtu todennäköisesti huonosti nukutusta yöstä ja aikaisesta heräämisestä.

Tänään on ollut valkovuotoa niin että alushousut suttaantuu. Mul ei oo yleensä ikinä, ei edes ennen menkkoja. Lisäks hajuaisti voimistunut ja väsymys painaa(tässä pimeydessä en kyl oikein laske oireeksi). Muuten oikein hyvä olo eikä mikään paikka kolota. Tänään kp22 ja dpo 5-9:D miten nii laaja skaala. Huomenna varmaan tulee noi herkät testit postissa nii pääsen testailee tosissaa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Joo en kyllä oikein meinannu itekkään uskoa mutta pakko se on uskoa. Huomenna aika varmana puoleenpäivään mennessä totuus paljastuu. Yleensä siis niihin aikoihin alkaa vuoto. Tänään aamulla vielä oli sellanen pieni hitunen toivoa, että joillain voi olla se hcg alle 10 vielä sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa, mutta sit nopeesti mietin että höpöhöpö. Vedin pienet hermoraunio epätoivo valitukset yksinäni ja aloin sen jälkeen tutkia raskauskeijun sivustoja pohtien, että paljos ens kierrossa pistäis palamaan rahaa pissatesteihin.:ROFLMAO:
Tää on tosiaan vähän kaksikärkinen miekka testata ennen ku menkat on edes myöhässä, mutta mulle on helpompaa käsitellä pettymys negatestin kautta kuin sillä että ylläpitäisin suurta toivoa ja saisin kiitoksena verta ja suolenpätkiä. Onhan se nega aina perseestä, mutta silti omalla tavallaan helpompi ja sit ne menkatkaan ei tunnu enään niin pahalta alkaessaan kun on ehtinyt jo purnata asian läpi. Lähinnä fiilis on aina sit helpottunu että pääsee uuteen yritykseen ja pääsee eteenpäin siitä "entäs jos" fiiliksestä.:)
 
@viipulainen Mulla oli alkuun sama kun sulla nyt. Ostelin testejä paljon, raskaustestejä aloin tekeen jo dpo 6 ja siitä päivittäin 2-3 testiä päivä. Ja kun vaan negaa näytti niin oli helpompi käsitellä ne alkavat menkat.
Nyt ku on jo ihan maansa myynyt ja valmis heittään hanskat tiskiin.. Tai luovuttanut.. Ei enään usko että tulis mitään muuta ku se nega niin ei oo enään aikoihin ollu ainootakaan raskaustestiä kaapissa.
 
Tervetuloa uusille, kiva kun porukka lisääntyy!

Melkosia viivanpaikkoja viipulaisella! Huhhuh.

En muistanu soittaa tänään neuvolaan verikokeen tuloksista, mutta en kyllä tiedä mitä hyötyäkään siitä puhelusta olisi. Kävin omakannasta kattomassa, että hcg-arvo oli 21. Vuoto on selvästi vähentynyt, mutta ei se hittovie loppunutkaan vielä kokonaan. Nyt kuutena päivänä on vuotanu. Jokohan kohta riittäis..
 
Mä olen käsitellyt tässä kierrossa pettymystäni päättämällä, että olen sittenkin raskaana. :rolleyes: Tänään iski pahoinvointi, joten tein raskaustestin. Nyt oon juossut kolmesti jo tutkimaan sitä testiä, koska kuvittelen jatkuvasti näkeväni viivan :ROFLMAO: Aargh. Dpo10, 4 päivää menkkoihin niin ei tätä sekopäisyyttä onneksi kauaa jatku.
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
Joo veikkaan että jos ei tässä parissa kuussa edelleenkään raskautumisen ihanuutta ilmesty, ei varmaan testi-into riitä siitä eteenpäin.

@Fritang oot mun idoli kyllä:LOL:
:love:

@vuuti toivottavasti kohta jo loppuis, pääsisitte kohti uutta yritystä.

Ihan olis sellanen fiilis josko tosiaan huomenna alkais menkat. Kipujahan mulla ei yleensä ole, ehkä jotain pientä joka kestää muutamia tunteja, mutta verrattavissa tyyliin ilmavaivaoloon.:D Ennen menkkoja maha kurlaa ja purlaa kovalla äänellä, maha toimii tiuhaan ja alavatsalla on rasittavuuteen asti elohiiriä sellaisina sarjoina oikein. Kaikkia noita ollu tänään oikein mittavasti. 30pv kiertoa ei vielä ookkaan ollu, 31 on ollu 28 ja 29pv ohella yleensä joten ehkä saan tollasen kivan "suoran" näistä kiertopäivistä kasaan.:D

Pitää vielä miehelle ilmottaa, että uus kierto on sitten yhtä panemisen juhlaa. Ja saa tosiaan upottaa sisuksiinsa nyt ne vitamininsa, vähän pitää nyt tulla vastaan asiassa.:D
Tai vetäköön kuurina edes, ainakin reilu viikon säännöllisesti kun vetäisi niin olisin jo aika otettu panostuksesta.
Eniten pelkään että sen työstressi haittaa simppojen tuotantoa. Nyt vielä haluaisivat hänet tiiminvetäjäksi, lisää stressiä. Sanoinkin kun kysyi mun mielipidettä, ettei mulla ole mitään asiaa vastaan jos hän sen pestin haluaa, mutta stressi jätetään töihin, kotiin tullaan rentoutumaan, ei vastailemaan puheluihin.:D

Mutta näin, toivonmukaan kiertoni ei taas temppuile ja pääsee alottaa huomenna kp ykkösellä.(y)
 
Huh kp1! Kellon tarkkuudella alkoivat aamupäivästä kuten aina. Ihan on helpottunut fiilis kyllä.(y)

Nyt mä täsä pohdin niitä ovistestejä, ostaakko se digipaketti vai ei.:geek: Ehkä kysyn mieheltä, vaikka ei se varmaan osaa mitään sanoa.:D
Ja totesin että mun ei selkeesti oo vaan tarkotus saada kesävauvoja, kaikki lapset syntyny joko syksyllä tai alkuvuodesta ja jos tuuri käy tässä lähi-aikoina, tulisi taas yksi loppu/alkuvuoden lapsi.:LOL: Ei muuten mutta aikamoista jo nyt tää synttärisuma.:D

Mut tässä kierrossa kaikki oireet on vaan normaaleja kierron oireita.:ROFLMAO: En luota MIHINKÄÄN paitsi jos plussa tulee testiin.
Toivon kyllä että nyt olis kroppa jo myötämielinen oikeesti raskaudelle. Voihan se olla että pitkä imetys vaati verojaan. Tää olis nyt kolmas kierto imetyksen loppumisesta. Lippu korkialle vaan. Ja miehelle niitä pirun vitamineja turpaan.:LOL:
 
@viipulainen ihanan positiivinen asenne sulla. Tsemppiä uuteen kiertoon. Ehkä noi kaikki oireet liittyi tosiaan kropan heräämiseen ja nyt sit tärppäis. Mullahan kans toi eka kierto pillereiden jälkeen oli hurjan täynnä oireita ja nyt ollu tosi oireetonta. En oo viel päättänyt onko se hyvä vai huono ettei nyt oo oireita paljo mitää :D
 
Heippa.
Mahtuisko tänne uusi tyyppi mukaan?
Meille varovasti toiveissa kolmas ja tjot meiningillä mennään. Ennestään poika 9v. ja tyttö 7v. ja ajateltiin että nyt ois vikat mahdollisuudet jos vielä kolmatta haluttais ennen kuin ikä tulee vastaan. Mulla oli Mirena muutaman vuoden joka poistettiin muutama viikko sitten. Kierrosta ei mitään hajua :D

Ekan kanssa tein CB:n digiovistestejä ja niillä nappas heti että suosittelen jos viipulainen niitä harkitsee!
 


Hei kaikille! Tässä on ollut hetken tauko testailuhommista kun esikko ilmoitti tulostaan jo heti toisesta kierrosta :DSe miks tulin taas pyytämään teidän viisaiden naisten mielipiteitä niin auttakkee! Kuvassa äsken tehty ovistesti! Ja selkeästihän siinä on viiva vahvempi kuin kontrolli. Mutta. Mä olin bongaavinani oviksen viime pe (flon mukaan olisi pitäny olla viikko sitten ke) ja kaikki oireetkin siihen pe ovikseen täsmäs (nippaisu, panetus, vv). Nyt on vasta kolmas kierto meneillään vauvan jälkeen, että onhan kierrossa varmasti heittelyä. Että meniköhän metsään mun ovistuntemukset ja se oliskin nyt? Mittään ihmeempiä panetusfiiliksiä ei kyllä ole eikä muutakaan.:barefoot:

Esikon raskauden sain eka kiinni ovistesteillä kun herkät näytti hyvin haaleaa haamua, digillä vahvistus. Mutta eihän alkio olisi vielä edes kiinnittynyt jos hedelmöitys olis tapahtunut pe/la? Oon ihan pihallao_O

Ja oikein valtavasti plussatuulia teille kaikille! Himotestaajat ne ansaitsevat
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen


Hei kaikille! Tässä on ollut hetken tauko testailuhommista kun esikko ilmoitti tulostaan jo heti toisesta kierrosta :DSe miks tulin taas pyytämään teidän viisaiden naisten mielipiteitä niin auttakkee! Kuvassa äsken tehty ovistesti! Ja selkeästihän siinä on viiva vahvempi kuin kontrolli. Mutta. Mä olin bongaavinani oviksen viime pe (flon mukaan olisi pitäny olla viikko sitten ke) ja kaikki oireetkin siihen pe ovikseen täsmäs (nippaisu, panetus, vv). Nyt on vasta kolmas kierto meneillään vauvan jälkeen, että onhan kierrossa varmasti heittelyä. Että meniköhän metsään mun ovistuntemukset ja se oliskin nyt? Mittään ihmeempiä panetusfiiliksiä ei kyllä ole eikä muutakaan.:barefoot:

Esikon raskauden sain eka kiinni ovistesteillä kun herkät näytti hyvin haaleaa haamua, digillä vahvistus. Mutta eihän alkio olisi vielä edes kiinnittynyt jos hedelmöitys olis tapahtunut pe/la? Oon ihan pihallao_O

Ja oikein valtavasti plussatuulia teille kaikille! Himotestaajat ne ansaitsevat
Ootko siis testailemassa ovista vai raskautta?
 
@cherrytomato hmm jos vaan mahdollista niin hyödyntäkää tuokin, tänään vaikka.:) toivotaan pikaista tärppiä:love:

@Marceline tervetuloa ja kiitos suosituksesta, kyllä mä taidan ne ottaa ja lisäks tavis tikut niin voi vähän verrata..ja koska olen himotestaaja.:LOL:
:whistle::whistle:

@Nadine88 :love:
Positiivisuus on mulla veressä. Päästän yhellä rysäyksellä pahan mielen ulos ja se on sillä taputeltu yleensä.:)

Mulla on nyt takana kunnon selvitystyö ja toimintasuunitelma on valmis.:ROFLMAO:
Mies kaipaa aina kauheasti faktaa tiskiin ihan kaikesta (ts.vahvoja perusteluita) ja näinkin pienestä jutusta kuin vitamiinilisien ottaminen. :D Ei oo mulla helppoa ei.:LOL:
Vaan juu, mä listasin nimenomaan miesten hedelmällisyyteen liittyen tutkimustiedot tiettyjen ravinteiden saannin osalta ja mun perustelut on nyt niin täydelliset, että se ei pysty mitenkään protestoida tässä jutussa.
Se ei ehtiny töiden jälkeen heti jäädä kuuntelemaan mutta totesi, että vaikutan nyt sen verran määrätietoiselta, ettei taida olla mitään tehtävissä. Näytän siis mun muistiinpanot lähteineen kun tulee illemmalla takaisin.:ROFLMAO::ROFLMAO:
Mutta koska mieheni on tosi tyypillinen mies siinä, että jos on mahdollisuus boostata omaa hedelmällisyyttään tai tavaran laatua, tekee kyllä tasan sen mitä kehoitetaan.:whistle:
Lähinnä vaan tässä se, että itse en nyt oikein itselleni tämän enempää pysty tekemään kun on vähän kaikki käytössä, joten nyt on miehen vuoro korjata asennetta.

Miten voi olla yksi vitamiini asia näin vaikea?:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
@Marceline muuten vaan oli tikkua uitettava, mihin siitä tavoistaan pääsis :ROFLMAO: Kuitenkin samanmoiset viivat oli myös viime viikolla. Nyt tuo viivan tummuus vaan löi ihan halolla päähän, että miten voi olla noin vahva! Rtesti oli nega, ei edes viivanpaikkaa tullut kun testasin.

@viipulainen Kyllä hyödyntäis mutta toinen on viikon reissussa. Joten :poop:

Onko kaks eri aikaista ovulaatiota mahdollista? (n)
 
@cherrytomato on mahdollista, mutta yleensä kaiketi se tupla ovis on ihan vuorokauden sisällä ekasta. Mä jotenkin veikkaan että nyt saattais keissi olla jotain muuta. Mahdollisesti ovis on vasta nyt tai liittyy johonkin muuhun. Mulla esim. oli varsin vahva tulos viimekierrossa kp6 mutta luettuani asiasta, se on ilmeisen tavallista kuukautisten aikaan.
Mutta harmi, työreissut on kyllä kaikkea muuta kuin toivottuja yrityksen aikaan.:unsure:

@Nadine88
:ROFLMAO::ROFLMAO: näin oikein miten kyttäät jossain varjoissa postinjakajaa:ninja::LOL:

Mä nyt tilasin ovistestit. Digi ja tavikset. (y)
Ja aatelkaa, en tilannu yhtäkään r-testiä vielä.:D
 
Minullekin tuli mieleen eläväinen kuva postinjakajaa kyttävästä @Nadine88: sta.

Ja näen kyllä hyvin @viipulainen sinun tarmon vitamiiniasiassa ja kohtaloonsa alistuneen miehen. Reppana joutuu pakotettuna syömään vitamiineja, vaikkei millään tahdo.

ON:
Soitin neuvolaan: hcg-arvo on vielä liian korkea siihen, että kohtu ois tyhjä. Joudun siis käymään uusinta verikokeessa viikon päästä, seuraavat tilannetta. Huippua ettei tänään ole verta vuotanut, vaan pyyhkiessä tuli vain valkovuotoa. Jee.
 

Yhteistyössä