Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa taas uusille, kiva kun tulee lisää porukkaa ja keskustelu on aktiivista!

Untuva, toivottavasti sun raskaus jatkuisi loppuun asti ja verenvuoto olisi ollut harmitonta!

Viipulaisella kyllä taas lupaavat oireet, kunpa olis nyt oikeita.

Puhuitte aiemmin raskausoireista. Mulla oli esikoista odottaessa koko ajan tosi hyvä olo. Muutaman kerran yökin ja tietyt hajut teki pahaa, mutta kertaakaan en oksentanu. 5 vuotta myöhemmin toista odottaessa en yhtäkkiä pystynyt syömään herkkuja (todella ihmeellistä mulle!) ja oksentelin joitain kertoja, ehkä kuitenkin alle 10 krt. Olin varma, että odotan tyttöä kun oli niin erilainen raskaus, mutta poika tuli.

Täällä kp13/27-32. Matkattiin tänään poikien kanssa loppuviikoksi n.400km päähän miehestä, joten saapa nähdä meneekö tämä kierto pipariksi ihan tämän lomareissun takia. Ei oo vielä ovisoireita tuntunu. Toivottavasti ois tosi äkkiä (eilen on talletettu) tai myöhään, ens viikon alussa vasta.
 
Kp19/dpo6 ja aamu alkoi kamalalla etomisololla.:sick: Se alkoi sellaisena lievänä ja nyt reilu 2h myöhemmin on ohittanut huippunsa, luojan kiitos.
Tämän siivittämänä, muistaen kuopuksesta alkaneen etomisen aamuisin juurikin näillä dpo:lla, tein hätätestin ja siihen tuli jotain. Livenä sen erotti helposti, mutta nuo One Stepin herkät on niin pirun ohuita luiruja, ettei mun kevyesti naarmuuntunut puhelimen kameran linssi siitä kovin selkeää kuvaa saanut, hyvä kun tunnisti koko tikkua tarkennusta yrittäessäni.:LOL:

Laitoin kuvan tuonne himotestaajiinkin analyysia varten.:ROFLMAO:
Itse olen negan kannalla toistaiseksi. Jos maanantaina olis vahvempi niin sit vois ajatella, että tämäkin olis osoittanut jo alkavan raskauden merkkejä. Mutta sitä ennen olkoon vaikka viivanpaikka.
Aamulämpö oli nyt 36,9. Heräsin tosin tuntia aiemmin kuin tähän mennessä, että ehkä sillä on osansa. Eilen siis oli 37,0.
Eilen illalla tuli myös tosi outo "reaktio".
Kasvojen iho meni ihan kuivaksi ja siitä hetken päästä alkoi posket hohkaa kuumana ja punoittivat. Sitä kesti puolisen tuntia ja sitten laantui. Iho on vielä kuiva, normaalisti minulla on herkästi rasvoittuva iho.:D

Tässä nyt vielä kuva siitä vastatedystä. "Tussasin" epäilyttävän kohdan alle punaisella. Ja ironisesti siinä lukee paketin testi negative, mutta sanokaa tekin nyt oma mielipide.:ROFLMAO:
[url=http://aijaa.com/Exehyk][/URL]
 
Viimeksi muokattu:
Viipulainen, minäkin näen siinä jotain. Mutta vaikea sanoa mitä, kun on kokemus vaan kahdesta tehdystä raskaustestistä ja niitten tulkinnassa ei ollu epäilystäkään.

Heräsin tänä aamuna hassuun tunteeseen, kun oikealla puolella munasarjan kohdalla tuntui viisi kertaa vähän samalle kuin elohiiren ollessa. Semmonen hassu väpätys. Mikähän lie, voisko liittyä ovulaatioon? Muuta ei kyllä oo ollu. En vieläkään ostanu niitä ovistikkuja, kun ollaan täällä reissussa sukulaisissa, enkä viitsi täällä testailla.
 
Viipulainen, minäkin näen siinä jotain. Mutta vaikea sanoa mitä, kun on kokemus vaan kahdesta tehdystä raskaustestistä ja niitten tulkinnassa ei ollu epäilystäkään.

Heräsin tänä aamuna hassuun tunteeseen, kun oikealla puolella munasarjan kohdalla tuntui viisi kertaa vähän samalle kuin elohiiren ollessa. Semmonen hassu väpätys. Mikähän lie, voisko liittyä ovulaatioon? Muuta ei kyllä oo ollu. En vieläkään ostanu niitä ovistikkuja, kun ollaan täällä reissussa sukulaisissa, enkä viitsi täällä testailla.
Mikä lieneekään, niin ei ainakaan viime kierrossa vastaavaa tullut ja kuopuksesta muistelen tehneeni vähän vastaavan kummajaisen samalla dpo:lla. Jääkäämme seuraamaan tilannetta, pakko mun on huomenna ainakin yks vielä uittaa.:ROFLMAO: Hitsi, täähän meniki nyt jännäksi.

Ja tohon alavatsan nykimiseen, niin mulla nykii sekä oviksen aikaan että myöskin enemmän ennen kuukautisten alkamista. Erona että ennen niitä kuukautisia alkaa myös ilmavaivat.:LOL:

Ja lisäyksenä:
Alavatsaan vasemmalle repii ja puristaa. Harmi vaan etten nyt tiedä onko tää vaan mielentemppuja ton testin jälkeen vai oikeasti kiinnittymiseen liittyvää. Sitä kipua kun on kuitenkin ollut keskimmäisestä ja kuopuksesta.
Ois vaan pitäny olla vahva ja jättää testailu väliin, mutta se aamupahoinvointi oli vaan niin...tuttua. Onneks mies on vielä huomennaki töissä aamusta lähtien niin voin pitää pissafestareita täällä rauhassa.:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Viipulaisen oireet kuulostaa lupaavalta :)
Testissä minäkin näen kyllä toisenkin viivan mutta en osaa sanoa onko siknä väriä. Huomista testiä odotellessa :p

Mikäli kaikki menee nyt hyvin niin ovis on näillä näppäimillä. Vasemmalla möllötti kaksi 20mm follia. Nyt on sitten todella hermoja raastavat kaksiviikkoa tiedossa :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Viipulaisen oireet kuulostaa lupaavalta :)
Testissä minäkin näen kyllä toisenkin viivan mutta en osaa sanoa onko siknä väriä. Huomista testiä odotellessa :p

Mikäli kaikki menee nyt hyvin niin ovis on näillä näppäimillä. Vasemmalla möllötti kaksi 20mm follia. Nyt on sitten todella hermoja raastavat kaksiviikkoa tiedossa :censored:
Ojoi jännää sielläkin, tsemppiä tuleviin piinailuihin.(y)

Ja aiemmilla kerroilla ei kyllä vuorokaudessa suurta eroa yleensä ole ollut, mutta jos tuo mikälie toistuu niin sit mie kyllä elättelen jo toiveita enemmän. Joudun nyt purkamaan tätä jännitystä tänne ihan urakalla kun en viitsi miehelle mainita vielä mitään ennen kuin on oikeasti jo selkeästi näkyvää näytettävää.:whistle:
 
Onnea kaikille plussanneille tänne❤ itse olen hetken ollut vetämässä henkeä. Ensimmäinen letrozoli kierto takana. Kp 11 kävin seurantaultrassa jossa todettiin että ei oo ollut apuja letroista ja ovuloimaton kierto on. Käskettiin syödä terolutit kp 15-25 ja ensi kierrossa ois alkanut pistoshoidot kunnallisella polilla. Kp 28 ihmettelin kun ei menkkoja terojen jälkeen kuulunutkaan (yleensä alkanut heti vikan teron jälkeen). No. Tässä tulos
Oonkin jollain ihmeen kaupalla ovuloinut vaikka ultrassa ei näkynyt mitään siihen viittaavaa!

http://aijaa.com/wOJ2nt

Ei meinaa uskoa. Laskettu aika olisi 30.6. varhaisultra 3vkon päästä. Nyt täytyy vaan toivoa että kaikki menee hyvin!<3
Plussatuulia teille kaikille!:)
 
Viipulaisen testiä odotellessa :whistle:

Onko jollain ollut oviskipuja? Millaisia?

Eilen tosiaan pistin pregnylin, aamjlla jo juilk todella kovin maha ja viime yönä heräsin kun koko lantio poltti, tätä kesti jonkun aikaa. Nyt aamulla taas niinkuin menkkajomotusta.

Ärsyttää suunnattomasti kun ovistesti ei eilenkään antanut tasavahvoja viivoja. Edelliskerralla pamahti plussa muutama tunti pistämisen jälkeen. Sillloinkin ovis oli kyllä todella kipeä. No eipä tässä auta kuin odotella :ninja:
 
Tuollainen samanlainen siihen taas tuli. En voi vaan ottaa kuvaa kun sisko tuli yökyläilemään, testin tekemisessäkin joutui sumpleeraamaan ettei huomaa.:D
Vois kai sitä vielä yhen tehä tänään myöhemmin jos siitä sais kuvaa.
Etova olo taas kyllä nostaa päätään. :confused:
Ja illalla oli niiiiiin kovat kiristykset alavatsalla. Tiedäppä sitten.:rolleyes:
 
Onko Viipulainen Noi sofin testejä? Ne on ihan paskoja. Näyttää haamuja kun muut jo selkeää plussaa. Itse sain nyt sofilla maailman haaleimman viivanpaikan, kun digi ja apteekin oma anto selkeästi plussaa. Vaihda testiä! <3
 
Onko Viipulainen Noi sofin testejä? Ne on ihan paskoja. Näyttää haamuja kun muut jo selkeää plussaa. Itse sain nyt sofilla maailman haaleimman viivanpaikan, kun digi ja apteekin oma anto selkeästi plussaa. Vaihda testiä! <3
Täällä oli joku häikkä ettei sivut toiminu.
One stepin testejä. Nyt on dpo7 vasta että sikäli ei pitäisikään vahvaa viivaa näkyä.:D
Kuopuksesta samanlaiset samoilla testeillä näillä dpo:lla tuli tehtyä.

Sisko jäi toiseksi yöksi:whistle: sain tehtyä uusinnankin 2h lirusta ja haalea haamu siihenkin tuli.
Katotaan maanantaina taas. Oman kokemuksen mukaan ei suurta eroa ole vuorokauden väleillä joten turhaa lisäpiinaa. Maanantaina pitäisi erottua hieman paremmin jos tässä nyt jotain on tuloillaan.
Alavatsakiristys jeesas hetkeksi ainakin. Etova olo laantui taas jossain kohti mutta tisseihin kihelmöi ja vv:a tulee erikoisen paljon. Välillä oon ollu varma että menkat alkoi.:LOL:
Mutta näin, maanantaina taas. Aattelin kulutella nuo testit ja sit voinki hakea vaikka digin ens viikon lopulla. :X3:
 
Onko jollain ollut oviskipuja? Millaisia?
Mulla ne on monesti ollu semmosia "kevyitä kuukautiskipuja" levossa, ja yleensä kovin kipu(=tärinäkipu) on vaan toispuolista. Oviksen aikaan ollu myös kaikkea päänsäryn ja pahoinvoinin välistä. Usein tuntenut myös semmosen tosi kovan, sekunnin kestävän kivun jonka jälkeen olo on taas normaali.

Tässähän tulee ihan ikävä tommosta selkeästi oireilevaa ovista :D

kp 8 ja boooooriiiiiiing.
 
Oi että, pidetään @viipulainen peukut pystyssä! (y) Jänniä aikoja!

Meillä on mennyt tämä kierto nyt molempien flunssien takia ihan sähläykseksi ja ovulaatiokin antaa odottaa itseään. Nyt kp21/31. Huomiselle sitä oisin laskeskellut ja harmittaa, kun mies tulee vasta huomenna illalla reissusta kotiin :unsure: Tosin niin epäsäännöllinen kierto että voipi olla, että ovulaatio kerkesi jo mennä ohikin.

Ihmetyttää myös, miksi tänään aamulla tuli ihan selkeä ovisliman näköistä wc-paperiin ja sen jälkeen ei enää mitään. Testissä ei myöskään näkynyt mitään. :/ Normaalisti kirkas ovislima kestää 1-2 päivää. Hassua...
 
Tämä ei ole eilisen jälkeen näyttänyt lainkaan uusia viestejä, mutta onhan tänne tullut tekstiä :)

Mä lasken nyt niin että tämä päivä on dpo1. Koska viime yönä piti viimeistään olla ovis. Tosin se edellisyön jäätävä kipukohtaus ei ole toistunut, nyt on vaan lievää menkkajomotusta. Tosin mietin onkohan sekään ihan normaalia.

On tää kauheeta kun vertailee edelliskertoihin, viimeksi kipeytyi tissit heti oviksen jälkeen ja nyt ei ole sitäkään tapahtunut. Mutta ei kai ne ovikset aina samanlaisia olekkaan.

Mahtaakohan Viipulainen malttaa maanantaihin testaamisen kanssa :LOL: Itse en ainakaan malttaisi.
Vaikka nytkin ajattelin että testaan vasta kahden viikon päästä, niin varmaan... :ROFLMAO:
 
@Elmo11 Sofin testit ei ole niin herkkiä kuin apteekin omat, siitä johtuu. Apteekin omat 10mIU/ml ja Sofit 25mIU/ml.

@viipulainen hyvältä vaikuttaa, seuraavia testejä odotellessa :)

Täällä kp9. Tuttu jomotus tuntui aamulla, tein ovistetin nyt sitten kuitenkin, oli jo melkein plussa. Eli ovis on varmaan huomenna illalla, +-12h. Ihan kiva, mutta kun en ole saanut seksiä kolmeen viikkoon eikä sitä nytkään ole luvassa ennen kuin miehellä on vapaapäivä (kai). Tänään miehellä on siis virallisesti vapaapäivä, mutta se lähtee illalla töihin koska huomenna yövuoro. Sitten niitä yövuoroja jatkuu keskiviikolle. Onhan se sitten kotona päivisin joo, nukkumassa. Mä en jaksa näitä hukkakiertoja :cry:
 
Kerratkaas nyt vähän meikäläiselle tätä naisen biologiaa.

Viime kierrossa ovulaatio oli kp 22/31. Eli tänään tämän kierron vastaava päivä. Eilen aamupäivällä ovistesti näytti negatiivista, tänään plussaa. Seksiä harrastimme miehen kanssa pe-la (kp 20-21) välisenä yönä ja nyt hän tulee illalla kotiin, eli varmaankin tänään illalla taas kun saadaan lapsi nukkumaan. Onko tässä nyt sitten ihan hyvät tsäänssit osua? Vai jos ovulaatio on niinkuin NYT (kp 22 klo 10), niin pitääkö siittiön osua paikalle juurikin siihen hetkeen.

Näköjään pikkusen nämä perusteet hukassa :whistle:
 
@Elmo11 Sofin testit ei ole niin herkkiä kuin apteekin omat, siitä johtuu. Apteekin omat 10mIU/ml ja Sofit 25mIU/ml.

@viipulainen hyvältä vaikuttaa, seuraavia testejä odotellessa :)

Täällä kp9. Tuttu jomotus tuntui aamulla, tein ovistetin nyt sitten kuitenkin, oli jo melkein plussa. Eli ovis on varmaan huomenna illalla, +-12h. Ihan kiva, mutta kun en ole saanut seksiä kolmeen viikkoon eikä sitä nytkään ole luvassa ennen kuin miehellä on vapaapäivä (kai). Tänään miehellä on siis virallisesti vapaapäivä, mutta se lähtee illalla töihin koska huomenna yövuoro. Sitten niitä yövuoroja jatkuu keskiviikolle. Onhan se sitten kotona päivisin joo, nukkumassa. Mä en jaksa näitä hukkakiertoja :cry:
Arg, hukkakierrot! Tuo on kyllä raskasta. Voi kun mies voisi vaan pistää vaikka pakkaseen parit siittiöt odottelemaan oikeaa hetkeä ;) Kuulostan omaankin korvaan vähän väsyneen kylmältä koko seksiasian suhteen, mutta sitä se laskeminen ja testailu ainakin mulle valitettavasti teettää :(
 
Joo eilen oli tosiaan joku häiriö täällä.

@Fritang voi harmi. Eikö sitä miestä millään saisi kellistettyä tänään? Hukkakierrot on yksi paholaisen keksintö, todella turhauttavia.:confused:

Oviskivut on mulla voimakkaat, mutta vaihtelee joka kierrossa jonkun verran.

Ja kyllä mie huomiseen jaksan/maltan. :LOL:
Mietin juuri, että huomenna voisin hakea huvikseni pc:n paketinkin. Ne on leveämpiä joskin herkkyys taisi olla jotain 15mIU.
Mulla on jostain syystä iltaisin ollut kahden lapsen kohdalla vahvempi viiva kuin aamuisin. Joten teen aamulla ton one stepin ja illalla sit varmaan pc:n. :LOL:
Jos niihin jotain tulee, niin käytän siinä alkuviikossa loput liuskat ja loppuviikosta sitten ehkä digi tai apteekin oma. Apteekin oma ei ole pettänyt vielä koskaan, joten ehkä sen nappaan mukaan, viikon osaan itsekkin laskea niin se digi olis sinänsä vähän turha.:giggle:
Mutta katotaan nyt. Nää varhaiset testailut kun voi päätyä mihin vaan lopputulemaan, niin koetan pitää pään kylmänä.:whistle:
 
Ja @pikkutakkutukka kyllä tässä itselläkin käy jotkut koti-inseminaatiot mielessä :whistle: Mies vaan tuskin arvostaisi. Sitä ei haittaa, vaikka me saataisiin toinen lapsi vuonna 2025. Mua taas ahdistaa kun esikoinen on jo niin vanha, 4 vuotta ikäeroksi tulisi tällä hetkellä, kohta jo enemmänkin...
 
@viipulainen No ehkä siinä tapauksessa onnistuisi, jos saan lapsen nukkumaan päiväunia. Mutta kun lapsi on yli kolmevuotias, niin päiväunet ei oikein enää ota onnistuakseen. Saako K-marketista kloroformia :ROFLMAO::poop:
Kloroformia ei taida olla, mutta palat jotain haisevaa juustoa vois toimia.:ROFLMAO:
Tai lempeämpi keino ostaa spessuherkkuja ja antaa katsoa jotain lempi ohjelmaa ja livahtaa miehen tykö. Ees nopeesti.:D
 

Yhteistyössä