Siis ehottomasti pärjää ja ois vielä parempi jos malttaisin jopa lauantaihin tai sunnuntaihin, mutta vähän epäilen. Oon niin heikko.
Mikä lieneekään, niin ei ainakaan viime kierrossa vastaavaa tullut ja kuopuksesta muistelen tehneeni vähän vastaavan kummajaisen samalla dpo:lla. Jääkäämme seuraamaan tilannetta, pakko mun on huomenna ainakin yks vielä uittaa. Hitsi, täähän meniki nyt jännäksi.Viipulainen, minäkin näen siinä jotain. Mutta vaikea sanoa mitä, kun on kokemus vaan kahdesta tehdystä raskaustestistä ja niitten tulkinnassa ei ollu epäilystäkään.
Heräsin tänä aamuna hassuun tunteeseen, kun oikealla puolella munasarjan kohdalla tuntui viisi kertaa vähän samalle kuin elohiiren ollessa. Semmonen hassu väpätys. Mikähän lie, voisko liittyä ovulaatioon? Muuta ei kyllä oo ollu. En vieläkään ostanu niitä ovistikkuja, kun ollaan täällä reissussa sukulaisissa, enkä viitsi täällä testailla.
Ojoi jännää sielläkin, tsemppiä tuleviin piinailuihin.Viipulaisen oireet kuulostaa lupaavalta
Testissä minäkin näen kyllä toisenkin viivan mutta en osaa sanoa onko siknä väriä. Huomista testiä odotellessa
Mikäli kaikki menee nyt hyvin niin ovis on näillä näppäimillä. Vasemmalla möllötti kaksi 20mm follia. Nyt on sitten todella hermoja raastavat kaksiviikkoa tiedossa
Täällä oli joku häikkä ettei sivut toiminu.Onko Viipulainen Noi sofin testejä? Ne on ihan paskoja. Näyttää haamuja kun muut jo selkeää plussaa. Itse sain nyt sofilla maailman haaleimman viivanpaikan, kun digi ja apteekin oma anto selkeästi plussaa. Vaihda testiä! <3
Mulla ne on monesti ollu semmosia "kevyitä kuukautiskipuja" levossa, ja yleensä kovin kipu(=tärinäkipu) on vaan toispuolista. Oviksen aikaan ollu myös kaikkea päänsäryn ja pahoinvoinin välistä. Usein tuntenut myös semmosen tosi kovan, sekunnin kestävän kivun jonka jälkeen olo on taas normaali.Onko jollain ollut oviskipuja? Millaisia?
Arg, hukkakierrot! Tuo on kyllä raskasta. Voi kun mies voisi vaan pistää vaikka pakkaseen parit siittiöt odottelemaan oikeaa hetkeä Kuulostan omaankin korvaan vähän väsyneen kylmältä koko seksiasian suhteen, mutta sitä se laskeminen ja testailu ainakin mulle valitettavasti teettää@Elmo11 Sofin testit ei ole niin herkkiä kuin apteekin omat, siitä johtuu. Apteekin omat 10mIU/ml ja Sofit 25mIU/ml.
@viipulainen hyvältä vaikuttaa, seuraavia testejä odotellessa
Täällä kp9. Tuttu jomotus tuntui aamulla, tein ovistetin nyt sitten kuitenkin, oli jo melkein plussa. Eli ovis on varmaan huomenna illalla, +-12h. Ihan kiva, mutta kun en ole saanut seksiä kolmeen viikkoon eikä sitä nytkään ole luvassa ennen kuin miehellä on vapaapäivä (kai). Tänään miehellä on siis virallisesti vapaapäivä, mutta se lähtee illalla töihin koska huomenna yövuoro. Sitten niitä yövuoroja jatkuu keskiviikolle. Onhan se sitten kotona päivisin joo, nukkumassa. Mä en jaksa näitä hukkakiertoja
Kloroformia ei taida olla, mutta palat jotain haisevaa juustoa vois toimia.@viipulainen No ehkä siinä tapauksessa onnistuisi, jos saan lapsen nukkumaan päiväunia. Mutta kun lapsi on yli kolmevuotias, niin päiväunet ei oikein enää ota onnistuakseen. Saako K-marketista kloroformia