Piti tarkistaa tuolta piinailuketjusta kuopuksen piinailuviikot. Dpo6 olen saanut haamujen esiäidin herkällä testillä, dpo9 selkeä haamu herkällä testillä ja 2pv ennen kuin piti kk alkaa, tuli plussa herkkään aamulla ja plussa apteekin omaan illalla.
Mutta tosiaan, siinä oli epäiltävissä, että alkuun olisi mahdollisesti voinut olla kaksikin alkiota.
Keskimmäisestä sain vahvan plussan 4vrk ennen kuin kk piti alkaa, 6vrk ennen sain selkeän haamun herkkään testiin.
Mie:
Lämmöt pomppasi 37,2C. Eilen oli 36,8C.
Noustessa vilisee herkästi tähtiä silmissä. Toverimme flunssakohan se sieltä sittenkin, vaikka eilen katosi ne vähäisetkin flunssan oireet?
Kp18 nyt, eli tuskin sentään mitään raskauteen liittyvää, kun dpo:t on ihan maksimissaan 5.
Oisin tosi ylpee itsestäni, jos malttaisin olla testaamatta edes ensi viikon tiistaille saakka. En edelleenkään ole yhtään sillä fiiliksellä, että tässä oltais tärpätty. Mies tosin vähän katteli mua sillä tutulla ilmeellä, että äläs nyt oo varma. Mulla helottaa posket punasena ja eilen illalla oli korvatkin punaisena, vasen erityisesti ja siitä mies kuulema nosti omat epäilynsä.
Joo, oli se viimeksikin oikeassa, mutta ei kai nyt kahdesti voi noin vain tietää??
Jos arvaa oikein, niin saa alkaa herra laittamaan meille lotot, kenot, viikkarit ym.uhkapelit.