Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä oikeesti jäi hölmö olo tollasesta. Kun ihan se testiajan puitteissa näytti tihrustamatta haamulle. Mut sit kuivuttuaan hiipu väri ja näytti viivanpaikalle. Ei tollasia sais tulla. Joko blanco tai kunnon haamu/viiva mut ei mitää tollasii höröjä :mad:
 
@Untuva79 todella juuri näin. En tiedä onko keskimäärin yleisempää liuskoissa, mutta sen käsityksen itse olen saanut.:confused:

Viime yönä sai nukkua himpun enemmän, mutta lääkäri kutsuu potilasta silti. Kuume jatkuu ja kurkkua turvottaa edelleen. :(
Sunnuntaita malttaa kyllä odotella siis hyvin näissä olosuhteissa.
 
Kyllähän tää itsensä kiusaamista on. Ei sais testailla ennenku menkat myöhässä. No, katotaan kuinka mun käy. Tän aamun testiin jäi kuivumisen jälkeen näkyviin selkeämpi haamu kuin eilen. Ei siis hävinnyt kuivuttuaan. Mutta voi tuokin viivanpaikka olla. Tai lähinnä mietin kemiallista raskautta. Koska kyllä nyt pitäis vahva viiva jo olla, jos olis raskaana kunnolla.
 
Heips kaikille! En vielä ehdi lukea koko ketjua alusta, teen sen kyllä mutta oli pakko tulla kysymään äkkiä, että näettekö tässä raskaustestissä viivan?



Meillä tilanne siis sellainen että vauva nyt 6kk ja alusta asti oltu ilman ehkäisyä, ensin mentiin keskeytetyllä yhdynnällä ja pari kk sitten annettu ns. tulla sisään ja ajateltu että seuraava vauva saa tulla kun on tullakseen tämä olisi mulle 3. Lapsi ja mulle ja miehelle toinen yhteinen.
 
Heips kaikille! En vielä ehdi lukea koko ketjua alusta, teen sen kyllä mutta oli pakko tulla kysymään äkkiä, että näettekö tässä raskaustestissä viivan?



Meillä tilanne siis sellainen että vauva nyt 6kk ja alusta asti oltu ilman ehkäisyä, ensin mentiin keskeytetyllä yhdynnällä ja pari kk sitten annettu ns. tulla sisään ja ajateltu että seuraava vauva saa tulla kun on tullakseen tämä olisi mulle 3. Lapsi ja mulle ja miehelle toinen yhteinen.
Mä en kyllä taida nähdä. Tai ehkä viivanpaikka mutta ei väriä?
 
Mä en kyllä taida nähdä. Tai ehkä viivanpaikka mutta ei väriä?

Niin mä mietin kanssa että jos on vaan viivanpaikka. Livenä näkyy ihan vähän väriäkin. Viime kuussa tein kans ja sillon ei tullu yhtään mitään tohon samaan tikkuun, mut tää vähän jo herätti toiveet(/pelot) viimeistään maanantaina pitäis alkaa menkat et odotellaan rauhassa
 
Näyttää tosiaan suht samalta miltä se oma näytti. Itse totesin sen olevan viivan paikka, mutta mie oon sellanen etten hailuroita usko jos pitää tihrustaa yhtään, vaikka toiveita toki nekin herättää.:giggle:

Mä oon jo ihan sillä fiiliksellä, että yk3 tulee takuulla. Tässä just uumoilin mikä ois paras määrä niitä ovistestejä. En haluis liikaa ostaa, mutta sit jos ovis meniski myöhemmäksi oletetusta, pitäis jatkaa tikutusta pidempään.:LOL:

Mutta kyllä mä noi olemassa olevat r-testit kulutan tuolta ennen ku tilaan muita.
Aikaisintaan pitäis siis menkkojen alkaa maanantaina, keskiverto kierron mukaan keskiviikkona ja pisimmän kierron mukaan perjantaina. Eli testit teen sunnuntaina, tarpeen tullen tiistaina sekä vikan torstaina. Jos torstain testiä tarvii tehdä, niin sillon jos ei mitään näy, on peli ihan täysin selvä.:p
 
Näyttää tosiaan suht samalta miltä se oma näytti. Itse totesin sen olevan viivan paikka, mutta mie oon sellanen etten hailuroita usko jos pitää tihrustaa yhtään, vaikka toiveita toki nekin herättää.:giggle:

Mä oon jo ihan sillä fiiliksellä, että yk3 tulee takuulla. Tässä just uumoilin mikä ois paras määrä niitä ovistestejä. En haluis liikaa ostaa, mutta sit jos ovis meniski myöhemmäksi oletetusta, pitäis jatkaa tikutusta pidempään.:LOL:

Mutta kyllä mä noi olemassa olevat r-testit kulutan tuolta ennen ku tilaan muita.
Aikaisintaan pitäis siis menkkojen alkaa maanantaina, keskiverto kierron mukaan keskiviikkona ja pisimmän kierron mukaan perjantaina. Eli testit teen sunnuntaina, tarpeen tullen tiistaina sekä vikan torstaina. Jos torstain testiä tarvii tehdä, niin sillon jos ei mitään näy, on peli ihan täysin selvä.:p
Mä kaivoin sen testin roskiksesta (joo ei sais, mut mut :D) ja siinä on kyllä niin selkee viiva missä väriä, että jääräpää kun olen niin pysyn siinä kannassa että olen raskaana :D kunnes toisin todistetaan :D

Me yritettiin tätä edellistä vauvaa ensin 6kk kunnes tulin raskaaksi, mutta se meni kesken ja siitä sitten ekojen menkkojen jälkeen seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi. Mulla tosi säännöllinen kierto ja molemmat raskaudet sai alkunsa sillon kun oltiin hommissa juuri sinä päivänä kun ovulaatiotesti näytti plussaa, siis silloin kun se testiviiva oli tummempi kuin vertailuviiva. Ite alotin testailun siinä kp10 eli jos sulla kierto heittää niin yhdelle kuulle vois ainakin 10 ovistestiä olla?

Jollen nyt ole raskaana ni hankin kans ovistestejä koska joka kerta niiden kanssa onnistumisprosentti on ollut 100 :D
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
@viipulainen
Mä oon nyt käyttänyt kaikki 10 testiä mitkä mulle samalla kerralla tuli postissa. 8 testiä oli täysin blancoja, yhdessä viivanpaikka ja yhdessä sellanen viiva mikä kuivumisen jälkeen näkyy huonossakin valissa.
Nyt rupeaa oireetkin olemaan vähän 50/50.
Että enää en 100% varma menkoistakaan ole. Ja mikä oudointa. Mies rupes eilen tivaamaan, että oonko raskaana. Että oon jotenki ihan sen oloinen. Ite en huomannu mitään erilaista käytöksessäsi.
No.. täytyy käydä apteekissa...
 
Oo jännättää @Untuva79 sun puolestas kyllä..voi jospa!:love: Ja nää miehet on tosi kummia, en tajua miten ne osaa analysoida käytöksestä yms.raskauden merkit niin usein oikein, kun tuntuu että kaikki muu naisen käytöksessä on välillä/usein ihan hepreaa heille.:D

Ja joo, toi 10kpl vois olla aika hyvä määrä, saahan niitä sit tietty lisää jos tarve vaatii.(y)

Mut edelleen on lämmöt 37,3C. Tää on yleensä mun raskauslämpö, mutta silti odotan sitä lämmön tipahtamista. :cautious:
Normi lämpö on siis 36,4-36,6 vaiheilla, että onhan tuo korkealla selkeästi. On vaan niin sekalainen kierto tämäkin, että olis kyllä likimain ihme että olis talletukset osuneet nappiin.:D
 
Ei se ollu viivanpaikka vaan haamu. noi testit on kaikkee muuta kuin herkkiä. En jaksanu arpoa vaan hain digin joka näytti 1-2 raskaana ja pregcheckiin tuli selvä viiva. Mut tuo mukaherkkä one step anto tollasen haamujen esihaamun..vaikka siinähän pitäis se vahvin viiva olla.

Oon ihan ymmälläni.. huh. Tälläsestä kierrosta muka. Ovista en bongannu oireiden perusteella..

Tiiätte tunteen. Samalla on iloinen ja tekis mieli kertoa kaikille..ja toisaalta pelottaa ihan hitosti.
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivipuu79
Ei se ollu viivanpaikka vaan haamu. noi testit on kaikkee muuta kuin herkkiä. En jaksanu arpoa vaan hain digin joka näytti 1-2 raskaana ja pregcheckiin tuli selvä viiva. Mut tuo mukaherkkä one step anto tollasen haamujen esihaamun..vaikka siinähän pitäis se vahvin viiva olla.

Oon ihan ymmälläni.. huh. Tälläsestä kierrosta muka. Ovista en bongannu oireiden perusteella..

Tiiätte tunteen. Samalla on iloinen ja tekis mieli kertoa kaikille..ja toisaalta pelottaa ihan hitosti.

Oi ihanaa onbänea paljon!!! :) toi mun testi oli kans precheck ja sillä tosiaan haamulaisen haamu joten mulla nyt toiveet korkeella kun viime kuussa en saanut siihen testiin kertakaikkiaan yhtään mitään näkyvää.
 
@Untuva79 jeee ihanaa, en kestä! Onnea ja tosi tiukasti tarttuvia tarrasukkia!:love::love:

Ja onpas kerrassaan hämmentävää. Olis herkän pitänyt kyllä näyttää jo ihan selkeää viivaa.(n)
Mä tilasin tosin itsekkin nyt ihan muunlaisia herkkiä sieltä kotitestiltä. Sellaisia puikkotestejä, kun käväisi mielessä hätähousu ketjussa, kun eräs mainitsi että ne herkät liuskat on monesti kaikkea muuta kuin herkkiä. Katotaan siis niillä. Maanantaina ehkä ovat perillä. :LOL:

Ja mulla lämmöt nyt 37,4(n) tää on mulle normaalisti jo sellanen kipeänä olon lämpö että saapa nähdä posahtaako tässä joku ihana pikku tappoflunssa kuitenkin. :cautious:
Nyt ois kp26 ja sen pisimmän kierron mukaankin tässä olisi kierron loppuun 6pv aikaa, lyhyeksi jos jää niin maanantaina aukeaisi hanat. Pysyy elämä jännänä.:ROFLMAO:
 
Onnea Untuvalle <3 Noi digit on kyllä parhaita, ei tarvi yhtään arpoa. Harmi ettei niitä ehkä raaski kymmentä pissailla kierrossa :D

Jännää Viipulainen! Toivotaan et lämmönnousu olis kuitenkin jotain muuta kuin tylsä flunssa. Seurailen innolla :)

Itellä nyt kp8 ja jotenkin mystisesti eksyin raskauskeijun sivuille pari päivää sitten ja jotenkin vielä mystisemmin kasa ovulaatiotestejä tipahti postiluukusta eilen :D Vitsi miten malttamatonta meininkiä. Harmi kyllä, että ne ennen niin selkeät ovulaatiot on kadonnu, pääsis paljon helpommalla ja halvemmalla.
Ovulaatiotestit on mulle aika vieraita, oon yrittäny tässä googlettaa et miten niitä oikeaoppisesti käytettäis. Kierto on heitelly oikeastaan 25-32 päivän välillä, joten joutuu kait aika monta tikkua pissimään.

<3
 
Pahoin pelkään, että oli huonot tarrasukat alkiolla. :( Eilen aamupäivällä oli vielä menkkajomotukset ja hyvä fiilis. Sit illalla seksiä.. ja sen jälkeen katosi tyystin keltarauhasen jomottelut munasarjoissa ja alkoi supistelu. Äh. Nyt edelleen tuntuu puristuksia kohdussa melko tiheästi. Inha olo. Valkovuotoa reiluhkosti. Tää on niin tätä.
 
@Untuva79 elä vielä menetä toivoa.
Itselläni on ollut tosi kovia kramppeja alussa ja joka raskaudessa myös veristä vuotoakin rv7 ja 8. Etenkin seksi on ollut aika paha saamaan supisteluja kohtuun alussa.
Pidän peukkuja kovasti. <3

Mulla oli ihan pinna kireellä mieheen tossa aiemmin. Niin alkoi ketuttamaan sellainen kun kysyi onko pannussa oleva kahvi juomakelpoista. Meni ihan tunteisiin ja oisin voinu itkeä melkein.:whistle::ROFLMAO:
Että kyllä tää alkaa enemmän ja enemmän tuntumaan ihan kierron päättymisen ajalta, en mä ees raskaana näin pöllö ole suuttumaan tai itkemään ihan tämmösistä jutuista. :D
Pitää alkaa tsekkailla iltalämpöjäkin, niissä se ensimmäisenä näkyy kun uusi kierto on aikeissa alkaa.
 
Ja omaa jupinaa.
Varmaan he joilla jo on lapsia, tietävät suunilleen mitä meinaan.
Tässä on koko päivän tullut samanlaisia oloja alavatsalle, kuin harjoitussupistukset. Sellaisia kun maha on jo varsin valtaisassa vaiheessa ja kohtu kiristyy ja tulee tosi epämukava olo, hiukan hankala hengittää ja tulee kuumia aaltoja. Toki siis nyt erotuksena ettei maha kivetu pinkeäksi kun ei ole mahaa/isoa kohtua joka kiristelisi. Siis todella raivostuttava fiilis. Ja hengästyttää jos silloin menee vaikka yläkertaan. Ja eivät tee kipeää, eivätkä ole mitenkään luonnehdittavissa menkka jomotuksiksi.
Blaah. Mä sitten vihaan tätä kierron vikaa viikkoa. Melkeinpä toivon että kierto jäis lyhyeks ni loppuis piinailu ja pääsis sekoamaan uuden kierron kanssa.:whistle:
Ei siis mitään, ei mitään odotuksia mistään raskaudesta.
 
fnn
Onnnnea @Veeruli87 ! :love: Täälläkin pietään @Untuva79 peukkuja! (y)

Maltoin hetken pysyä poissa täältä, mutta nyt kp 21/28 ja aika matelee. Mulla ei mitään erityisiä oireita, muutakuin alavatsatuntemuksia. Eilen jo ajattelin että menkat... tuli muutama sellainen kouristus, mutta ei, valkkaria vaan vuotanut oviksen jälkeen melko reippaastikkin. Tää siis kai meidän yk 1 kun pillereiden lopetukseen ekat menkat tuli jo kp 20. Normikierto ollut aina ennen minipillereitä sen 28, joten en tuota ekaa ehkä laskisi yk:si (n)

Luulisin että bongasin ovislimat kp 13. Talletuksia kp 8, 9, 11, 13 ja 15. En oo ikinä koskaan elämässäni vielä ra testiä tehnyt. Muutamana tuolla kyllä jo polttelis kaapissa. Milloinhan kannattas tehä eka?:LOL:

Hitto tää on kyllä raskasta hommaa, seurata oloa ja oireita, ja googlata!:ROFLMAO: Varmaan masennun jos ja kun en ole raskaana. Pisteet niille jotka pysyvät järjissään yk:sta toiseen!

Mutta nyt ajattelin ottaa lasin punkkua! Tiiä vaikka jäis viimeseksi pitkään aikaan;)
 

Yhteistyössä