Toiveena vauva 2017-2018

Ihanan aktiivista keskustelua täällä! Itse olen pitänyt hiljaiseloa, kun on ne tylsimmät päivät menossa. Nyt kp 9, vielä hetki ovikseen.. Aika on onneksi mennyt nopsaan kun vietettiin viikonloppuna kuopuksen 3v juhlia ja yövieraita oli ke-su. Nyt sitten molemmissa pojissa enterorokko.
Viipulaisen ja Miukuliisan olot kuullostaa lupaavalle, peukut pystyssä!

Ääh! Nyt on dpo9 meneillään ja ei oo oireita . Eilen yritin illalla tihrustaa että olikohan tullut pienen pienen pientä punertavaa valkkaria pöksyihin, en siis oo varma mutta näytti että ois ollut sellainen täplä, siinä vieressä oli normaalia valkoista valkkaria joten niitä vertailemalla päättelin toiveikkaana että punaista pientä vuotoa ois käynyt. Pyyhkiessä ei näkynyt mitään.. Oiskohan ollut kiinnittymisvuotoa?! Sori yksityiskohtaiset selostukset ! Mutta siis jos eilen ois ollu dpo8 niin hyvinkin voisi olla kiinnittynyt. Mutta miksi oireet lakkasivat?

@vuuti kahtellaan nyt. Oon aika mestari luomaan kaikkea itselleni, parhaimmillaan jopa kuumeen jos oikein jännittää jokin.
Jos vaan aamulla muistais aamulirut testata niin sais ehkä pahimmat luulot pois. Nega voi siis toisinaan olla ihan hyväksi:whistle::D

@Miukuliisa mulla ainakin on ihan plussatuissakin kierroissa ollut pätkiä, ettei ole ollut mitään mainittavaa oiretta. Ennen sitä kiinnittymistähän on vaan sen keltarauhasen tuottamaa hormoonihuurua, joka saa aikaan jos jonkinlaista. Eli ei mitään kirveitä kaivoon ennen kuin jos kuukautiset pärähtää päälle. (y)

Tää kiristely ei niinkusta lopu. Ei siis satu, vaan enemmän tuntuu samalta kuin jos housun nappi kiristää/painaa pitkään. Koko ajan sellanen fiilis siis, että pitäis avata housun nappi.(n) Ja vaan oikealla puolella.
Aattelin myös, että oisko ilmavaivoja, mutta sillon kyllä korisee koko maha.:ROFLMAO:
Tokihan tämmönen toiveita kasvattaa, mutta silti turhan varhaista innostua.

@viipulainen Kiitos kysymästä. Olo on tälläinen neutraali tänään. Lievää alavirettä edelleen. Raskauden suhteen ei enää stressiä. Tai siis nyt tosiaan vaan odottelen menkkoja ja yritän ottaa rennosti.
Sullahan kuulostaa oireet lupaavalta!
Mulla se hätähousu puhdas nega kp 22/27. Eikä oireita. Seitsemän alkaneen raskauden perusteella luulen kyllä tunnistavani raskautuneen fiiliksen :)

@Untuva79 hyvä kuulla että vähän fiilikset helpottanut.:) Nämä "vauvaprojektit" on kyllä sellasta tunnemyrskyä ja tosiaan, miehillä ei varmasti perusasetelmassa ole mitään käsitystä mitä kaikkea tässä nainen läpikäy.

Ja sitten seuraa kehonkatselmusta, herkkäsilmäiset varokaa.:D
Kohdunnapukka..tai oikeastaan koko kohdunsuun alue on valehtelematta kivikova:eek: onkohan se yleensä noin kova ollutkaan tässä vaiheessa kiertoa, en muista kun viime kierrossa liikuin myöhässä, kun ovulointi oli ollut paljon aiemmin ja ne kuukautisetkin yllätti. Eli jos tuo tässä muuttuu n.6vrk päästä pehmeäksi, niin hanat aukeaapi.

Tää analysointi on munlaiselle mielenkiintoista. Kamalasti ei ole muuttunu systeemit vuosien saatossa. Se on kiva huomata omassa kropassa.:)

Minäkin tyydyn nyt sit jännäilemään teidän muiden puolesta. Oiskohan plussauutisia jo tänään aamulla:)

Itsellä seuraava mahdollinen piinailuviikko olis sit lokakuun puolivälissä, jos nyt kierto ja tallettelut osuu kohdilleen. Ei voi etukäteen tietää. Menkat alkanee nyt tällä viikolla.. sen verran jo särkee että melkein tekis mieli käydä buranapurkilla.:mad:

Huomenta!
Enhän mä muistanu aamulirua ottaa talteen kun heräsin 1,5h sitten. Aamukahvia juodessa tajusin, että ei piru.:ROFLMAO: Noh, huomenna jos vaikka, pitää ottaa kippo hollille niin ehkä unipöhnässä tajuan mitä varten se on siellä.:LOL:
Alavatta tuntemukset on tasoittuneet. Pienen pientä kiristystä enään. Ehdin jo maalata kauhuskenaarion kohdunulkoisestakin.:oops:
Ois vaan pitäny tikutella sitä ovista jo tässä kierrossa, tietäis vähän selkeemmin nuo dpo:t.:D

Kp 10 ja itkuherkkä mielentila, muuta ei ole havaittavissa. En muista että pillereitä käyttäessä ennen menkkoja olisi samanlaista herkistynyttä mielentilaa havaittavissa! Voiskohan se olla että kun jätti ehkäisyn pois, kaikki kuukautiskierron vaiheet tuntuu vahvemmilta? Vai voisikohan olla merkki plussasta? :cautious: Parina yönä (mahdollisen kiinnittymispäivän jälkeen) olen nukkunut tosi huonosti. Viime raskaudessa nukuinkin yöt huonosti. Voisikohan se mahdollinen raskaushormooni tehdä jo tekosiaan? :whistle:

@Miukuliisa piti selata ja kattoo, niin siis dpo10 ni why not, oliko sulla niitä testejä?:D

Mä taistelen itteni kanssa etten retkahtais ennen huomista testailemaan. :ROFLMAO: Ilta ois yks potentiaalinen nimittäin mulla, kun oon edellisillä kerroilla alottanu tikkuilut, selkein tulos aina illalla.:D

@viipulainen tilasin testejä vasta eilen! :D Eivät olleet vielä postilaatikossa odottamassa, ehkä jo huomenna. Jännä että sulla selvin plussa tullut iltaisin! Sullahan oli tavoitteena malttaa olla testaamatta tiistaille asti, tavoite siis saavutettu! Milloin meinasit? :D Minä taistelen siihen asti että testaisin vasta kun menkat myöhässä. Jos sitten sunnuntaina? Aika epärealistinen tavoite :rolleyes:

No mä aattelin jos huonenna. Mulla on näitä päiviä laidasta laitaan nyt, millä voin perustella testailuani:D
Ja joo, en tiedä mikä siinä on, mutta siis viimeksi kuopuksen piinaviikolla kun testailin, testasin illalla ja seuraavana aamuna aina. Iltatesti oli seuraavan aamun testiviivaa vahvempi aina. :LOL:

Ja nyt se mies heitti ne maagiset sanansa. Mua ällötti ajatus edellispäivän ruoasta, yleensä ei siis mitään ongelmaa syödä kahta päivää samaa. Mies ehdotti lohta joka on mun lempparia, ajatus oli kamala.:ROFLMAO:
"Ootko sä raskaana??"
"No en ainakaan tietääkseni vielä."

Viimeksi tosiaan oli varma jo ennen kuin mitään haamujakaan sain testiin ja silloinkin kuulema olin ihan outo ruoan suhteen.:p
Mut en mä tätä voi millään laskea vahvistavaksi oireeksi edes.

Noin, eka hätätesti tehty ja en nähny siinä mitään, yllätys yllätyyyys.:ROFLMAO: En olettanutkaan näkyvän mitään. Nyt varmaan parempi maltti ootella esim.sunnuntaita ennen mitään uusia testejä. :whistle:
Kuopuskin posahti kipeäksi, joten pitää tehokkaasti kiireisenä, ei ehdi liikaa analysoida itseään.:D

@viipulainen No hööööh. Mä niin aattelin, että pääsen sua tänään onnitteleen. Mikä kp sulla menossa? Mihin odottelet menkkoja, JOS alkavat? Eiköhän se ny plussaksi vielä muutu. Pakko, kun mulle ei ny sitä nasahtanu, nii jollekki täytyy tulla! :LOL::)
Nyt on kp23 vasta:ROFLMAO:
Menkat alkaa aikaisintaan ens maanantaina ja viimeistään ens viikon perjantaina. Riippuu niin siitä oviksen ajankohdasta ja tosiaan ärsyttää etten sit tikutellu sitä. En tykkää ollenkaan tämmösissä projekteissa siitä ettei oo varmuutta sen ajankohdasta.:LOL:
Mut viikonloppuna uudestaan, sit kattoo ma-ti jotta alkaako ja jos ei ni koklata uudelleen. Jos ei edes aavistusta piirry keskiviikkona, niin voin alkaa orientoitumaan uuteen kiertoon. Ja sit aion tikuttaa ovista.:giggle::giggle:

Voi hitto oon minäki yks palikka. Kun noita testejä tuolla nyt on niin sorruin toiseen testiin.:whistle:
Siihen jäi joku haalea viivanpaikka, tosi kiva.
Ikänä eläissäni en oo moisia saanu ja nakkasin tuonki roskiin kun en erottanu punertavaa väriä lainkaan. Hohhoijaa..pakko se on varmaan testata jo ennen viikonloppua uusinta. Jos siinä ei näy mitään niin on vaan ollu joku viallinen sunnuntai painos kyseessä.:LOL:

Kyl se varmaan täytyy. Arvon vaan että aamulla vai illan kupeessa. Ehkä illalla, kuopus varmaan valvottaa yöllä vielä tukkoisuuttaan, joten ei mitään saumaa pidätellä aamuun jos olen hereillä ja tunnen rakon täyttyneen.:ROFLMAO:
Ja nyt jos todella on niin mystisesti käynyt, että olen raskaana ja tyyppi omistaa hyvät tarrasukat, saa mies laittaa niitä lottoja vetämään.:D Olis nimittäin taas ennen aikojaan aavistanut raskauden.:LOL:

Toivotaan parasta @viipulainen ! Mulla alkoi menkat :(. 3 päivää liian aikaisin. Mikähän siinäkin on, yleensä suht säännöllinen kierto..? Nyt pitää seuraavassa kierrossa tikuttaa ovista monta päivää kun ei tiedä milloin se on.. Harmittaa!
Eikä:oops:
Mä oon tässä seuraillu eri ketjuja aikani kuluksi jo jonkun kuukauden ja nyt kun päivät alkoi nopsaa lyhentyä, niin huomasin monilla kierron lyhentyneen ihan äkkiarvaamatta. Minäkin sain osani viime kierrossa, tosin se ei itselle sikäli ollut yllätys, kun niin käy joka syksy, mutta en toki tiedä koskaan ennalta mikä minäkin vuonna on se kierto joka jää lyhyemmäksi. Viime vuonna on jäänyt kierto lyhyeksi lokakuussa ja sitä edeltävänä vuonna olinkin raskaana, vuoteen 2014 ei merkinnät riitäkkään googlen kalenterissa, mutta muistelen olleen silloinkin lokakuu kun synttärit oli tulossa ja harmitti.:rolleyes:
Rasittavaa silti tosiaan, että se ovis on sitten ainakin kuukauden verran ihan mysteeri, itsellä nyt just tämä kierto ihan kysymysmerkki, mutta lasken keskiarvon mukaan mikä laskureilla tuli.:D

Mutta vähän kyllä alkoi jännittämään mitä tässä tapahtuu. Vähintäänkin pääsen tilaamaan ovistestejä.:D

@viipulainen testasitko tänään.
Mä tein testin vaikka selvät menkkaolot. Kun testejä on kaapissa. Niin sitä täytyy itteensä kiusata. Ja sainki sitten elämäni ekan viivanpaikan One stepiin. Ensin näytti haamujen haamulta, mut kuivuttuaan on vaan joku viivanpaikka. Äh. Ehkä kuitenkin täytyy huomenaki testi vielä tehdä. En kyllä raskauteen edelleenkään näillä oloilla ja kierrolla usko.

@viipulainen testasitko tänään.
Mä tein testin vaikka selvät menkkaolot. Kun testejä on kaapissa. Niin sitä täytyy itteensä kiusata. Ja sainki sitten elämäni ekan viivanpaikan One stepiin. Ensin näytti haamujen haamulta, mut kuivuttuaan on vaan joku viivanpaikka. Äh. Ehkä kuitenkin täytyy huomenaki testi vielä tehdä. En kyllä raskauteen edelleenkään näillä oloilla ja kierrolla usko.
Oo jännää silti!
Teen illemmalla. Kuopus valvotti koko yön, on ihan tosi raasukka ja kuumeinen. Tuli käytyä kahdesti vessassa yöllä, joten parempi odottaa iltaa. Kahvin voimalla menty tämä aamu, niin kylkiäisenä rakko toimii vilkkaasti, iltapäivästä iltaan voi mennä hyvinkin viisikin tuntia ettei ole tarvetta lirutella. :D Eli joskus pikkukakkosen jälkeen voisi.:ROFLMAO:

Ja sullakin siis one step anto viivan paikan.(n) Mulla myös one stepit ja ikinä eivät ole viivoja jaelleet mihinkään suuntaan ellei ole jotain ollut tosissaan matkalla. Kiva jos ovat jotain sunnuntai painoksia.o_O

Mulla lämmöt edelleen varsin korkealla. 37.3 eikä tosiaan mitään merkkejä että kipeä olisin. Jännittää kyllä pakko myöntää. Oireita ei oikein voi haeskella, kun on valvonut 2 yötä putkeen, vintti ihan tyhjä ja tekee mieli syödä koko ajan jotain, kroppa parka koittaa saada energiaa ruoasta vaikka unta tässä tarttis.:LOL:

@viipulainen Joo oon noita kotitestistä tilattuja One Stepejä tehny nyt useita täs kesän/syksyn aikana eikä yhtään ainoaa viivanpaikkaa.. ennenkuin nyt.
En tiedä pitäskö hakee joku muu testi? Mut mikä?
Ja mulla menkkajuilintaa nivusissa. Ihan kovaakin välillä. Ei mitään vihlontoja kohdun tietämissä eikä mitään sellasia.
Alavireinen ja masisolo. Väsyttää kyllä.

@Untuva79 mulla samaa. Nyt vähän lievempää, mutta eilen iltamyöhäsellä otti tosi pahasti nivusiin, erityisesti oikealle puolelle ja kuumotti reittä.

Mä oon tilannu nuo omat raskauskeijusta. Jotain sofi nimisiä olen nähnyt, mutta ei mitään tietoa onko ne näitä herkkiä. Kuopuksesta mulla oli david merkkisiä, mutta niitä en ole huomannut olevan myynnissä, voi olla että ovat muuttaneet nimeäkin tässä välissä tietty.

Kyllä tää on yhtä turhautumisen tuskaa joka ainut kerta. Itsekkin ihan varma, että plussaa ei heru ja että kaikki oireet on vain pms oireita. Menee fiilikset ihan vuoristorataa. Illalla olin ihan toiveikas, mutta nyt en kyllä uskalla luullakkaan. Se pyrstölleen mätkähdyksen pelko varmaan tämän tekee, vaikka aina sieltä kuopasta on noustu takaisin.:rolleyes:

Yhteistyössä