Toiveena vauva 2017-2018

@fnn mä niin ymmärrän ton, ettei haluais säikäyttää/luoda paineita miehelle yrityksen suhteen. Minäkään en puhu näistä meidän rakkaudentoista missään kohti millään sanoilla tai viittauksilla, jotka liittyisivät raskauteen. Mies kyllä toivoo lasta, mutta häntä stressaa herkästi jos tietää vaikkapa mulla olevan otolliset päivät. Ja testeistä en ole maininnut halaistua sanaakaan.:LOL:

Mullahan oli viime kierrossa ovis paaljon aiemmin kuin olisi pitänyt olla. Hoksasin siis ihan oireista. Nyt tuntuu taas ihan ovismaisia tuntemuksia. :eek:
Voi toki olla että nää pari vehtailun tuotosta tekee oloja, vaikka miten ne vipeltäjät mitään sellasta aikaan sais...mene ja tiedä.
Vaan veikkaan kuitenkin että lyhyempi kierto saattais olla tulossa. Eli pitää tehdä tässä parhaansa että saan ton miehen pysymään vauhdissa mukana.:D
Se on flunssassa..aka miesflunssa, joten saa kerätä itteään sunnuntaihin asti, jollonka on mun äärimmäisen laskelmoidusti valkattu iltadeitti päivä..tai päivädeitti, ei sitä ikinä tiedä.:ROFLMAO: Mies vaan ei oo vieläkään valinnu omaansa, liekkö joudun valitsemaan herran puolesta senkin, kun on niin saamaton. Sen jälkeen saa rypeä halutessaan työstresseineen, parhaansa on tehnyt ja mä voin keskittyä olemattomienkin oireiden tulkintaan.:p
 
Huomenna (laskurin mukainen) dpo8 ja vois ehkä jo kokeilla testata. Ostin epähuomiossa siis niitä 25-testejä, eikä ne vissiin kovin paljon ennen kuukautisia näytä mitään.

Mulla on ollu semmonen vahva fiilis, että oon raskaana, mutkun jotenkin järjellä ajattelis että ei se nyt näin helppoa voi olla. Ei voi.
 
Huomenna (laskurin mukainen) dpo8 ja vois ehkä jo kokeilla testata. Ostin epähuomiossa siis niitä 25-testejä, eikä ne vissiin kovin paljon ennen kuukautisia näytä mitään.

Mulla on ollu semmonen vahva fiilis, että oon raskaana, mutkun jotenkin järjellä ajattelis että ei se nyt näin helppoa voi olla. Ei voi.
Eläs sano, kuopus tärppäsi ekasta.:giggle:
Ja mä tein myös kuopuksesta dpo7 ekan selkeän haamun, mutta oli kyllä herkkä 10mIU liuska. Jännää, pidetään peukkuja.(y):love:

Täällä kp9...liikkuuko aika tavalliseen tahtiin, kun musta nää päivät ei etene ollenkaan?o_O
 
Moikka pitkästä aikaa tänne, meillä oli tänään miehen kanssa lääkärikäynti terveysasemalla. Mennään kaikennäköisiin verikokeisiin ja virtsanäytteet annetaan jonka jälkeen soittoaika on 28.9 ja silloin siis käydään tulokset läpi. Jos kaikki on ok, lähtee lähete naistenklinikalle lapsettomuustutkimuksiin.

Alinah92 kp52
 
Viipulainen, päivät matelee eteenpäin. Aaaargh, ei oo kärsimättömän ihmisen puuhaa tämä. :D

Alinahille tsemppejä ja peukut pystyssä että saatte sitten myöhemmin hyviä uutisia :)

Tein aamulla testin, mutta ihan selkeä nega. Katsellaan katsellaan. En kyllä mee ostamaan niitä herkkiä testejä, vaikka kuinka houkuttelis. Käytän noi ensin loppuun.
 
Alinah92, tsemppiä kovasti! Toivottavasti löytyisi apu!

Viipulainen, täällä myös suunnitelmana kiinnittää mies sänkyyn! Raukka venäytti rintalihaksen alkuviikosta kun oli tontilla kaatamassa puita. Kaiken lisäksi on miesflunssa menossa, ja on ihan tuskissaan aina kun yskii. Eilen vähän puuhailtiin, niin oli kyllä kirjaimellisesti melkoinen lahna siinä alla kun ei se voinut liikkua ilman kipua mutta miehen aloitteesta kuitenkin!

Nyt siis kp13/28, nyt pari päivää mies on ensin töissä ja sitten tontilla, osui hiukan liian aikaiseen tuo "vapaailta". Katotaan keretäänkö vielä hommiin oviksen aikana!
 
Täällä oli kanssa miesflunssa, mutta mies ei ole aikoihin ollut putkeen poissa töistä enempää kuin2pv, yleensä tekee 6pv viikkoja, joten otti tuon saikun aika lomankin kannalta ja oli aika aloitteellinen.:giggle:
Mulla on kammot ovisoireet päällä, kaikkien maailman laskureiden mukaan vasta n.viikon päästä pitäis senkin olla, mutta taidan luottaa omiin fiiliksiin ja veikkaan oviksen olevan maanantain ja tiistain välillä. :D

Ja noi testit..ne polttelee, mutta ei oo mitään testattavaa ennen ku vasta aikasintaan 10vrk päästä jos mun oma arvio pitää paikkansa. Silloin vois olla erittäin pieni mahis haamujen haamuun ja sehän riittää testiaddiktille:LOL:
 
Tsemppiä Alinah92! Toivottavasti asiat järjestyy toivotulla tavalla.

Aika tosiaan matelee!! Tuntuu, että muuten päivät kuluu kyllä nopsaan, mutta kiertopäiviä laskiessa ei päivät etene yhtään. Huoh. Täällä kp 26/28-32. Ei minkäänlaisia tuntemuksia, ei raskaudesta eikä menkoista.
 
Toodella hentoinen plussa testattu eilen ja tänään. Ainakin oli jo hieman eilisestä vahvistunut, mutta dpo on ihan korkeintaan vasta 10 tänään. Apua :love: ei kyllä mitään oireita, paitsi painon tunnetta alamahalla. Kauhea flunssakin ollut tässä päällä niin ei mitään huomaa. Vilu iltaisin ja ehkä vähän väsyneempi. Toukokuussa sitten menoa riittää, kun kaksi pientä hoidettavana... :confused:
 
Moikka kaikille!
Oon 23v nainen, miehen kanssa talsittu samaa matkaa reilu 7v ja meillä on reilu vuoden ikäinen tytär. Nyt toista lasta kovasti kuumeillaan ja ensimmäistä ovulaatiota metsästän tällä yrityksellä. Toissapäivänä sain luultavasti ovisplussan (omaan silmään näyttää ainakin, näyttääkö muidenkin) ja nyt vaan jännäillään :) ❤ http://aijaa.com/B5Bomgq
Nyt menossa siis kp 13/ dpo 0/1.
 
@Mandeelle :love:

@Alinah92 mä kanssa luulen että olis viivanpaikka, kun en huomannut väriä. Mutta mulla on aika huonot viivalasit. :unsure:

@Elmo11 tervetuloa.:)
Kyllä tuo viiva on ainakin hyvin lähellä tuon kontrolliviivan vahvuutta. Oletko tehnyt lisää mistä voisit verrata?:)

Omanapa:
Kp12
Ollut nyt mitä, kolmattako päivää oikeanpuolisia kipuiluja. Välillä vaan tuntuu painetta, välillä kipu on tylppää ja välillä vihlaisee oikein kunnolla. Ovislimat (anteeksi jälleen) sen sijaan on kateissa, kun yleensä tosi runsaat. Ihan outo kierto näköjään taas (n):ROFLMAO:
Noh, olen pitänyt miestä "paastolla" muutaman päivän niin on tämä viikonloppu aikaa talletella.:D
 
Kp13
Flo sovelluksen sielunelämä on yhtä suurta arvoitusta, mutta ennemmin luotan edelleen omiin fiiliksiini. Flo siis siirsi kolmatta kertaa tässä kuussa oviksen ajankohtaa ja sitä myötä myös kierron pituutta.:rolleyes:
Noh, hällä väliä, itse leikin sherlockia ja huomasin kohdunnapukan olevan asetuksella ovis..eli 1-2vrk sisällä odotan edelleen oviksen olevan. Eilen siis ei ollut vielä pehmennyt vaan tuntui samalta kuin nenänpää.:ROFLMAO:

Mies on nyt jotenkin ihan villiintynyt. Eilenkin oli rakkautta ja sitä on ollut jo paljon tällä viikolla:eek::love:
Tänään on sitten ihan sovitut iltadeitit, että paree herran jaksaa.:LOL:

Mutta edelleen tää vaihe kierrosta on niin...bläääh..siis sen takia vain, että ei pääse vielä aikapäiviin jännäämään, kaikki muu on toki tosi kivaa.:D

Ja siis kun tilasin niitä herkkiä testejä. Piti tilata 6kpl...no niitä tuli 12kpl, en tajua mitä mä oon taas sekoillu, lirufestarit siis tiedossa dpo6 eteenpäin:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Mandee, onnea!! Toivottavasti vahvistuu!

Täällä oli ovis eilen, ihan vaan kivuista päätellen. Tietty oltiin miehen mummolassa yötä, niin ei peitto heilunut... Mut toisaalta ke ja to iltana kyllä heilui, et eihän se teoriassa mahdotonta olis? Piinailu alkakoon siis! Mulla ei ole edes mitään testejä, testaan sitten jos on myöhässä kuukautiset, vaikka esikoisesta arvasin olevani raskaana muutamaa päivää ennen :)
 
Mandee, onnea!! Toivottavasti vahvistuu!

Täällä oli ovis eilen, ihan vaan kivuista päätellen. Tietty oltiin miehen mummolassa yötä, niin ei peitto heilunut... Mut toisaalta ke ja to iltana kyllä heilui, et eihän se teoriassa mahdotonta olis? Piinailu alkakoon siis! Mulla ei ole edes mitään testejä, testaan sitten jos on myöhässä kuukautiset, vaikka esikoisesta arvasin olevani raskaana muutamaa päivää ennen :)
Siis tänäänhän vielä ehtis sellasen hätävarmistuksen suorittamaan.:giggle:
Piinaviikot sielläkin siis starttaa.
Mulla ei kantti riitä testaamattomuuteen. Oon ihan menetetty tapaus.:ROFLMAO:
Esikoinen on ainoa josta testasin vasta kun menkat oli 5pv myöhässä, keskimmäisestä testasin 4pv ennen ja sain haamun siihen testiin, kupuksesta testasin haamun 6pv ennen ja vahva plussa 4pv ennen, mutta kupuksen raskaudessa tosiaan oli se pieni epäily, että ihan alkujaan olisi ollut kaksi. Sitä epäilyä tuki hyvin varhain alkaneet vahvat raskausoireet, varhainen plussa ja synnytyksessä löydettiin istukasta lisä istukka, joka ei siis toki automationa meinaa, että olisi ollut kaksi, mutta yhdessä muiden seikkojen kanssa kätilökin tuumi, että varsin mahdollista. Kuopuksen alkuraskaudessa oli myös 2vrk ajan veristä vuotoa rv8, ei runsasta, mutta jälkeenpäin ajateltuna olisi voinut olla toisen alkion poistuminen kyseessä.
Nää on niin mystisiä välillä.:rolleyes:

@Elmo11 joo ihan selkeästi nyt erivahvuiset. Jännäily alkakoon siis myös siellä.:D
 
Tänään Kp1 ja yk5 alkakoon. Eilen kun koikkelehdin peilin edessä ilman paitaa, huomasin että toisesta rinnasta valui jotain ilman, että ollenkaan rintaa puristin. Aattelin jo, voisko olla raskausoire mutta ei. Pitänee tarkkailla asiaa, koska googlettelemalla selvisi että se voi olla merkki prolaktiinin (tjs) liikatuotannosta, joka taas voi estää raskautumisen. Mulla myös ylipainoa, jonka eteen olen tosissani yrittänyt tehdä töitä nyt 2kk. Tällä kertaa yritys kestäny pisimpään, kun esikoinen tärppäs yk4 ja kuopus yk1 (eri miehet). No jospa kesävauva..
 

Yhteistyössä