Toiveena vauva 2017-2018

@kipaaa I feel you! Ja mulla vielä 9pv kierron loppuun:sleep:

Olen myös onnistunut kuvittelemaan sarjan oireita kiinnittymismielessä(y):LOL:

Mutta edelleen olen varma aina loppupäivästä, ettei ole voinut tärpätä ja siirtelen ajatuksia tulevaan kiertoon tyylillä "katos, tossa sopivasti ovis ois näköjään lauantaina *takuuvarma miehen viettelyn onnistumisesta*" jne.:D

Mut meinaan silti törsätä ainaki osan testeistä, ihan vaan omaksi iloksi.:p
 
  • Tykkää
Reactions: kipaaa
@viipulainen sulla on vielä monta piinapäivää edessä:censored: mulla on kans ihan varma olo että en ole raskaana jotenkin ei vaan osaa itteensä herättää turhia toiveita vaikka oireita aina käy läpi tuhat kertaa päivässäo_O
Muita oireita en oo osannut vielä itselleni kuvitella muutakun rinnat ollut tänää arat,menkka jomotuksia tullut ja sitten viikko sitten tullut tuhruvuoto :rolleyes:

Mutta toivossa on hyvä elää siihen asti kunnes kuukautiset alkaa:whistle:(y)

Mulla ei edes ole testejä tekis kyllä mieli käydä ostaan huomenna tai perjantaina :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Mulla vetäs kammo aivastuskohtauksen aamulla. Olo ei oo kuitenkaan ainakaan vielä mitenkään flunssainen. Aamulämpö tosin oli 37,1. Joko flunssa tai sit jotain muuta. Rasittavaa.:ninja:
Ja siis tosiaan, mulla ei kyllä normaalisti flunssa liikuta lämpöjä ylös vaan hieman alemmas kuin normaalisti on. Normilämpö on about 36,4.
Nissä plussa kierroissa on lämpö kivunnut kierron lopulle mennessä 37 asteen yli (tarkistelin ja 37,3 on ollut kuopuksesta) ja pysynyt siinä koko odotuksen ajan.
Pitäiskö alkaa vaikka virkkaamaan tai jotain ni sais ajatukset muualle?:ROFLMAO:
Onneks tytöllä on jalkapalloharkat tänään, pääsee sinne vähän hävittämään plussaustoive ajatuksia.(y)
 
Ihania plussauutisia täällä taas, onnea! Täällä menossa vasta kp 13/28-32. Odottavan aika kuluu kyllä hitaasti. Ihmettelin toissapäivänä ja eilen pyyhittäessä paperiin jäänyttä sitkeää limaa. Nytkö jo ovis?! Saa nähdä.
 
Hei!
"Vihdoin" liittyisin teidän seuraan! Meillä on kotona todella huonosti nukkuva esikoinen 1v1kk, taloprojekti juuri aluillaan (pohjat kaivettu), eli vois vielä hetken odottaa? Mutta ei, kun kuume iskee niin se iskee. Nyt on mieskin suostuvainen uuteen vauvaan (viime kuussa oli vielä vähän odottamisen kannalla). Tänään on kp2/28, eli pari viikkoa vielä tositoimiin!

Onnea kaikille plussanneille ❤
 
Minni90 tervetuloa! Niin se kuume on katala kumppani, ei se ymmärrä sellaisen kuin järkiratkaisujen päälle.:LOL:

@vuuti piti jo perjantaina kirjoittaa, mutta en sitten saanut sopivaa hetkeä kirjoittamiselle.
Kyllä tuo kierronvaihe ihan oikealta limojen tulolle kuulostaa. Jos laskee että 28pv kierrossa ovis on kp14 keskimäärin, niin jokaista "lisäpäivää" kohti ovis on päivää myöhemmin, eli jos kierto olisi 30pv olisi ovis kp16 jne.:)

Omanapaisuus:
Musta tuntuu että syksyn tulo taas tekee temput mun kierrolle. Keväisin pitenee ja syksyn tullen taas lyhenee. Ihan on menkkaoireita omasta mielestäni ilmassa. Nyt olis flon mukaan kp26/31 (ja toi sovellus on outo kun muuttaa oiremerkintöjen perusteella ennustetta:cautious:).
Aattelin jos tänään illalla väsäisin hätäisen testin, ihan vaan että malttais ehkä katsella nää loput päivät ilman turhaa testisäätöä.:LOL:
Ja negaa mä sieltä odotan. Jos jotain muuta ilmenee, niin on kyllä aikakirjat sekaisin.:barefoot:
 
fnn
Täällä ilmoittautuu yksi vauvakuumeilija mukaan! Minipillerit lopetettu huomenna tasan 2 vko sitten ja nyt jännätään minkälaiseksi kierto muuttuu. Pari vuotta minipillereitä syönyt, eikä menkkoja ole ollut koko aikana. Nyt muka koko ajan jotakin alavatsa tuntemuksia, mutta liittyy varmaankin juuri tuohon lopetukseen.. desogestrel sandoz pillerit siis olivat kyseessä. Inhottava kun ei tiedä yhtään missä vaiheessa kiertoa mennään.

Jännä miten koko tämän hetkinen elämä tuntuu pyörivän yrityksen ympärillä:rolleyes: mamma vitskut oon alottonu joskus kk sitten. Ite oon 24 ja mies 26, ja aina ajatellut haluavani suht nuorena äidiksi..vaikka onko tässä nyt enää niin kovin nuorikaan:ROFLMAO::ROFLMAO: Olen vauvakuumeillu tosissaan jo yli vuoden, mutta mies on lämmennyt ajatukselle vasta nyt!

Onnea plussanneille ja onnea kaikille yritykseen.:love: Ihana vertaistuki ryhmä teillä täällä :)
 
Tervetuloa,
Heh mun mielestä 24 on vielä semmonen suht nuori äiti, muttakun mä sain lapsen 22vuotiaana, niin en enää päässy semmoseen neuvolan "nuoret äidit"-ryhmään :O Koin ja koen vieläkin erikoisena. Pkseudulla kuitenkin ensisynnyttäjien keskimääränen ikä on paljon tuota korkeampi :)
Sori, vähän tuli rönsyiltyä.
 
@viipulainen, sillä ihmettelin ovulaation ajankohtaa kun viimeiset kierrot olleet sen 32 päivää ja nyt oliskin ovis ollut kp 11 tai 12. Voi kyllä olla, että se oli vaan alkusoittoa, eikä ovis ole välttämättä vieläkään ollut. Laskureiden mukaan olis hedelmälliset päivät joko ollu viikonloppuna tai nyt alkuviikosta, riippuen miten pitkä tämä kierto nyt olis.
@fnn, mullakaan ei ollu minipillereitten aikaan menkkoja yli puoleen vuoteen ollenkaan, välillä yhdet ja sitten ei taas pitkään aikaan. Lopetin pillerit öö, muistaakseni helmikuussa, ja olen ollut iloinen kun sen jälkeen menkat tuli äkkiä ja ne on ollu suht säännölliset. Ei ollu niitä kyllä ikävä, mutta onneks ne tuli. Nyt taas toivoo, että jäisivätpä pian pois.

Kertokaas muuten, että jos tilaa netistä ovulaatio- tai raskaustestejä, niin tuleeko ne semmosessa kirjekuoressa että kaikki jotka kuoren näkee, varmasti tietää mitä se sisältää? Mietin et jos ei kohta tärppää, pitää ehkä kokeilla oviksen tikuttamista. Meillä kuitenkin vanhin pojista osaa lukea ja mummokin usein hakee postia, enkä haluaisi meidän vauvahaaveita ja -yrityksiä muiden tietoon. En oo koskaan netistä tuommosia tilannut. 2 raskaustestiä olen näiden vuosien aikana ostanut ja nekin apteekista.
 
@viipulainen, sillä ihmettelin ovulaation ajankohtaa kun viimeiset kierrot olleet sen 32 päivää ja nyt oliskin ovis ollut kp 11 tai 12. Voi kyllä olla, että se oli vaan alkusoittoa, eikä ovis ole välttämättä vieläkään ollut. Laskureiden mukaan olis hedelmälliset päivät joko ollu viikonloppuna tai nyt alkuviikosta, riippuen miten pitkä tämä kierto nyt olis.
@fnn, mullakaan ei ollu minipillereitten aikaan menkkoja yli puoleen vuoteen ollenkaan, välillä yhdet ja sitten ei taas pitkään aikaan. Lopetin pillerit öö, muistaakseni helmikuussa, ja olen ollut iloinen kun sen jälkeen menkat tuli äkkiä ja ne on ollu suht säännölliset. Ei ollu niitä kyllä ikävä, mutta onneks ne tuli. Nyt taas toivoo, että jäisivätpä pian pois.

Kertokaas muuten, että jos tilaa netistä ovulaatio- tai raskaustestejä, niin tuleeko ne semmosessa kirjekuoressa että kaikki jotka kuoren näkee, varmasti tietää mitä se sisältää? Mietin et jos ei kohta tärppää, pitää ehkä kokeilla oviksen tikuttamista. Meillä kuitenkin vanhin pojista osaa lukea ja mummokin usein hakee postia, enkä haluaisi meidän vauvahaaveita ja -yrityksiä muiden tietoon. En oo koskaan netistä tuommosia tilannut. 2 raskaustestiä olen näiden vuosien aikana ostanut ja nekin apteekista.
Aa aivan nyt hoksasin.(y)

Ja minulle on tullut ihan tavaĺlisessa valkoisessa kuoressa. Pitäis siis ihan tutkimaan alkaa sitä lähemmin jos haluaisi tietää mistä tullut ja toivon ainakin ettein niin pokkia vieraita kenellekkään tule.:D :whistle:

Tää kierto on ollu ihan mysteeri. Mikään ei oo menny niinku yleensä.o_O
Pe-la pitäis hanat aueta ja normaalisti tässä vaiheessa jo alan hamstrata suklaata, karkkia, mitä tahansa sokeria vaikka suoraan juurikkaasta, mutta nyt tekee mieli vaan tuoretta leipää.:eek: ei siinä, hyvä toki näin päin.:ROFLMAO:
Ja alakertaan tulee ihan jäätäviä säväreitä. Menkkoja ennakoivia kipuja tai edes menkkakipuja ei ole ollut lainkaan sitten toisen lapsen syntymän. Olis aika syvältä jos ne nyt vielä tekis paluun, en ole ikävöinyt nimittäin.:D

Ja mä tyhmänä olin tilannu 20mIU vahvuisia testejä 10mIU sijaan:oops: huomasin kun tein yhden hätäily testin. Tilasin sit muutaman herkän ja odotan saapuvaksi keskiviikkona. Aion todellakin testata taas ihan vaan koska pakkomielle.:rolleyes:
 
Hahhahaa...jopas, mun fiilikset aikaisemmasta oviksesta piti paikkansa. Kp1 pärähti käyntiin. Kierto lyheni 3-4 päivällä. Ollut siis 30-31pv maaliskuusta alkaen.(n)
Selkeesti mun kroppa reagoi valon määrään jotenkin, kun kierto muuttuu aina näin. Keväällä venyy pidemmäksi ja pysyy siinä kesän loppuun, syksyn tullen lyhenee, joka vuosi.
Mutta hyvä tietää että en houraillut oman kroppani tulkinnan kanssa.(y)
Yk2 siis ja nyt en anna edes miehelle armoa otollisena aikana kuten tuossa ekassa.:ROFLMAO:
 
Onnea uuteen kiertoon! :)

Mä en ymmärrä. Ovulaatio on "oireillu" niin selkeästi jo monen vuoden ajan ja nyt sitten, kun niitä merkkejä tarvitsis niin EI MITÄÄN, ei oikeesti yhtään mitään. Laskuri näyttäis, että eilen olis ollu ovis ( ja toki hyödynnettiin se tieto), mutta omat fiilikset ei oo kyllä mitenkään varmoja.
Ovisten tikutteluun en kyllä lähde ainakaan vielä.
Noh mutta tästä alkaa nyt siis loppukierron vainoharhaisuus :DD
 
Täällä piinapäivät. Nyt kp21 ja peittoa on heiluteltu kp 10, 13, 14, 16 ja 19 eli vaaralliselta vaikuttaa :D edelleenkään en oo varma oonko vielä valmis toiseen lapseen... Mies näköjään olis. Häät tiedossa (ei omat :D) tän viikon la, joten otan kaiken ilon irti nyt vielä kun voi ja testeissä ei vielä mitään näkyisi. Alavatsassa ihan jäätävää jomotusta, mutta niin on nykyään joka kierrossa tähän aikaan. Alkoi jo viikko sitten.
 
Onnea uuteen kiertoon! :)

Mä en ymmärrä. Ovulaatio on "oireillu" niin selkeästi jo monen vuoden ajan ja nyt sitten, kun niitä merkkejä tarvitsis niin EI MITÄÄN, ei oikeesti yhtään mitään. Laskuri näyttäis, että eilen olis ollu ovis ( ja toki hyödynnettiin se tieto), mutta omat fiilikset ei oo kyllä mitenkään varmoja.
Ovisten tikutteluun en kyllä lähde ainakaan vielä.
Noh mutta tästä alkaa nyt siis loppukierron vainoharhaisuus :DD
Siis mulla oli vähän sama, ainoastaan ovislimat (anteeksi ihana sana) paljasti ajankohdan olevan käsillä. Yleensä siis kamalat jomotuksetkin, mutta nyt ei niin mitään. Oli outo kierto kaiken kaikkiaan.

Siihen nähden, että kierto jäi noin lyhyeksi, niin tää niagara on ihan säädytöntä. No josko ois tän myötä nopeesti myös ohi. Keskimäärin kestää 6vrk, mutta viimeksi loppui kuin seinään 4-5vrk välimaastossa.

Mä oon jo tehnyt lukuisien eri ovislaskurien antamien ovispäivien perusteella keski-arvolaskelman todennäköisimmästä ovispäivästä.:LOL: Meinaan seurata silti ihan omia tuntemuksia koska se on paljon luotettavampaa selkeästi.:whistle:
Mies kiinnitetään nippusiteillä sänkyyn 2 parhaana päivänä, koska paras ajankohta osuu arkipäiville ja mä en kuuntele mitään väsymys natinaa tosiaan tällä kertaa. Saa elää selibaatissa kaikki muut päivät kuukaudesta jos niin haluaa, mutta ne kaksi päivää mä päätän ja niistä ei neuvotella.:D
Olen ihana kumppani, tiedän.:love::ROFLMAO:
 
Jees!
Toimintasuunitelma annettu miehelle tiedoksi.:ROFLMAO:
Ens viikko on ihan diipadaapa viikko, pelkkää ovisviikon odottelua. Joten päätin laatia mulle ja miehelle deitti-ilta päivät, joista jokainen osuu edes jotenkin parhaisiin päiviin huolimatta onko mun kierto millanen.:LOL:
Tää on niin tätä, kun on 3 lasta ja mies vuorotyössä ja turhankin innokas ylitöille ja extrapäiville töissä, saa ihan tosissaan laatia ennalta sovitut päivät. Mä sain valita yhden illan ja mies saa valita annetuista päivistä yhden.:p Saa mies edes jotenkin kokea saavansa päättää, vaikka noh, päätinhän mä päivät mistä PITÄÄ valita.
Ja sitten onnistuin järkkäämään ens kuun loppuun ihan oikeat treffit. Isommat on silloin koko viikonlopun pois kotoa ja malttamaton appiukko saa viimeinkin tuon taaperon päivän ajaksi hoitoon.:D
Oletus on toki että poju on terve, muuten ei sit taaskaan onnistu. 6.10 olis myös meidän vuosipäivä, niin siksikin olisi kiva päästä, ennakkoon kylläkin, mutta toissavuonna oltiin molemmat niin uppoutuneina siihen milloin vauva syntyy (LA 9.10), että unohdettiin:ROFLMAO: ja viime vuonna poju oli vielä niin kovissa vierastustuskissa kaikkia kohtaan, ettei puhettakaan hoitoon viemisestä. Ollaan päästy tänä vuonna 2x treffeille joten tulis ihan tarpeeseen.:rolleyes:

Mitäs muuta...kp3/29-30 muutama päivä vielä tätä ja sit pääsee hissuksiin alottelee oviksen odottelua kunnolla. Mietin jo et pitäiskö ihan huvikseen hommata ovistestejä, mutta en mä taida. Sitten jos tämäkin kierto menee ihan epämääräisesti eikä tärppää, niin sitten kolmanteen yrityskiertoon voisi harkita, siitä tuliski silkkää pissitikkufestivaalia, reilu viikon verran ovistestejä ja sitten maltti murtuu r-testien kanssa varmaan tyyliin dpo3 kohdalla.:D

Mitäs muille?:)
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
Ymmärrän hyvin Viipulainen sun suunnitelmat, meillä on vaan yks lapsi ja mä teen vuorotyötä. Semmosia yhteisiä iltoja jollon oitas samaan aikaan hereillä ja edes jotenkuten virkeitä, on joskus hankala löytää :D nyt hyödynnettiin mahdollinen ovis ihan kivasti.
Oon täällä jo keksiny erilaisia vainoharhaisuusoireita. Piiiiiiiitkä loppukuu tulossa

Pissatikkufestivaalit :D Ai kauhea
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
:ROFLMAO: Viipulaisella hyvät suunnitelmat ja oikealla tavalla mieskin olevinaan saanut päättää jostain. Toivottavasti treffit onnistuu ja suunnitelmat tuottaa tulosta!

Täällä menossa kp 21. Kumma kierto: kp 11 ja 12 limat, kp 17 ja 18 arat nännit ja kp 19 kauheesti ilmaa mahassa. Ei aavistustakaan, millon oli ovis.(n) Mutta jokatoinen pv on yritetty toimia. Mies jo sanoi, että kummallista tämmönen kalenterin kanssa vehtaaminen. Ja hän sentään itse sanoi, että pitää yrittää vielä tekemällä tehdä yksi lapsi, kun eka sai alkunsa heti ekasta yrityksestä. Nyt on ainakin useampi kuukausi tekemällä tehty.:LOL:
 
Kp 22/28-32. Eilen ja tänään väsyttänyt niin, että piti nukkua päikkärit kuopuksen kanssa. Eikä haitannu iltaunien kanssa. Tänään myös sain ihme raivokohtauksia, jotka jälkeenpäin hävetti ja en kyllä oikeeta. syytä keksi. Vitsi miten ihanaa tämä naisena oleminen!
 
Täällä kp7...hidaaastaaa:sleep:

Mies oli kyllä aika pihalla, että "mitä päiviä? Siis valita mitä? Selitäs uusiks.":LOL:
Mutta myönsi kyllä että olis pitäny jo aikaa sitten ottaa sovitut päivät käyttöön, kun ei hän osaa työstresseissään edes ajatella että yhteinen aika illalla vois siihenkin auttaa.:p

Täs ois viikko että millään puuhailulla alkaa olemaan tärpin suhteen väliä. Huoh..aika matelee.:X3:
 
fnn
Eilen alkoi kp1. Alle kolme viikkoa minipillereiden lopetuksesta. Aika hyvin, kun kuullut että jotkut oottaa ekoja menkkoja monta kuukautta! Nyt toivottavasti kierto palaa takaisin normaalin pituiseksi. Aina se on sitä kyllä ollut ennen pillereitä, 28pv melkein kellon tarkasti.

Mulla mies on sillä asenteella että lapsi tulee jos on tullakseen.. Niin minäkin ajattelin joskus olevani, kunnes yritys oikeasti aloitettiin. Mä lasken päiviä ja kuulostelen koko ajan oloani plus googlaan kaikki maailman asiat oviksista ja oireista :D En oo uskaltanu myöntää, että oon tilannut ovis ja ra testejä jo jemmaan. Tulivat tosiaan kuoressa, josta ei tiedä mitä sisältävät..

Kyllä se mieskin sitten innostuu kun oikeasti testi näyttää positiivistä, mutta nyt täytyy yrittää olla kauhistuttamasta miestä tällä armottomalla vauvvakuumeilulla:LOL::LOL: jos nyt pystyis itsekkin hetken ottamaan rennommin tän vauva asian suhteen..tuskin kuitenkaan:rolleyes:
 

Yhteistyössä