Menkat piti alkaa eilen, menkkakipuja mut ei merkkiäkään vuodosta. Ostin Rfsu:n testit, vaikka oon vaa huonoa niistä kuullu.. Tänään testasin ja plussa tuli heti näkyviin Epätodellinen olo, jännittää, pelottaa ja kuitenkin niin onnellinen
Aa aivan nyt hoksasin.@viipulainen, sillä ihmettelin ovulaation ajankohtaa kun viimeiset kierrot olleet sen 32 päivää ja nyt oliskin ovis ollut kp 11 tai 12. Voi kyllä olla, että se oli vaan alkusoittoa, eikä ovis ole välttämättä vieläkään ollut. Laskureiden mukaan olis hedelmälliset päivät joko ollu viikonloppuna tai nyt alkuviikosta, riippuen miten pitkä tämä kierto nyt olis.
@fnn, mullakaan ei ollu minipillereitten aikaan menkkoja yli puoleen vuoteen ollenkaan, välillä yhdet ja sitten ei taas pitkään aikaan. Lopetin pillerit öö, muistaakseni helmikuussa, ja olen ollut iloinen kun sen jälkeen menkat tuli äkkiä ja ne on ollu suht säännölliset. Ei ollu niitä kyllä ikävä, mutta onneks ne tuli. Nyt taas toivoo, että jäisivätpä pian pois.
Kertokaas muuten, että jos tilaa netistä ovulaatio- tai raskaustestejä, niin tuleeko ne semmosessa kirjekuoressa että kaikki jotka kuoren näkee, varmasti tietää mitä se sisältää? Mietin et jos ei kohta tärppää, pitää ehkä kokeilla oviksen tikuttamista. Meillä kuitenkin vanhin pojista osaa lukea ja mummokin usein hakee postia, enkä haluaisi meidän vauvahaaveita ja -yrityksiä muiden tietoon. En oo koskaan netistä tuommosia tilannut. 2 raskaustestiä olen näiden vuosien aikana ostanut ja nekin apteekista.
Siis mulla oli vähän sama, ainoastaan ovislimat (anteeksi ihana sana) paljasti ajankohdan olevan käsillä. Yleensä siis kamalat jomotuksetkin, mutta nyt ei niin mitään. Oli outo kierto kaiken kaikkiaan.Onnea uuteen kiertoon!
Mä en ymmärrä. Ovulaatio on "oireillu" niin selkeästi jo monen vuoden ajan ja nyt sitten, kun niitä merkkejä tarvitsis niin EI MITÄÄN, ei oikeesti yhtään mitään. Laskuri näyttäis, että eilen olis ollu ovis ( ja toki hyödynnettiin se tieto), mutta omat fiilikset ei oo kyllä mitenkään varmoja.
Ovisten tikutteluun en kyllä lähde ainakaan vielä.
Noh mutta tästä alkaa nyt siis loppukierron vainoharhaisuus D