Toiveena vauva 2017-2018

Tänne myös voi merkata kp1! Aamuyöstä alkoi vuoto ihan kunnolla, eli yk4 starttasi!

Tästä keirrosta kuitenkin heräsi ajatuksia - ennen dpo6 alkanut tiputtelu alkoikin nyt vasta dpo9, tosin luteaalivaihe, jos siis laskee oviksesta kunnon vuotoon, pysyi suht samana, n. 10pv. Keltarauhasestahan se kielii, ja nyt käännän katseeni keltarauhasta tukeviin luontaisiin asioihin. Lisäksi mua kiinnostaa tää mun kierron piteneminen - ennen 28ov, toissakierto 38pv ja nyt 40pv. Piteneekö entisestään, vai alkaisiko palautua siihen minulle normaaliin? Lisäksi oon nyt kahden kierron aikana, eli siis näiden pitkien kiertojen aikana, huomannut, että ovislimat on nykyään ihan onnettomat. Ennen lima lisääntyi vähitellen, kunnes ovispäivänä tuli kunnon eggikset, nyt on ehkä vähän kosteampaa oviksen tienoilla. Ehkä ovulaatio on heikko, siksi se tapahtuu myöhemmin ja siksi myös limat uupuu? Mene ja tiedä, mutta mielenkiinnolla odotan mihin ensikierto kehittyy!

@Lumi87 , olet ajatuksissaa :cry:
 
Saaruska voimia uuteen kiertoon
Hiekkasärkälle paljon onnea ja paljon tarrasukkia matkaan
Lumille voimia myös
Mincha tää on juuri sitä kidutusta

Oma napa:
Täällä piinistellään.
Oireina pieni painontunne alavatsalla eipä juuri muuta.. ja nuo ärsyttävät menkkajomottelut.
Yhtään ei voi sanoa onko tärppi käynyt vai ei?

Tekisi niin mieli testata mutta maltan vielä

Iloista viikkoa kaikille

T. Enisa dpo 10 yk1
 
kp 1. yk 20 alkaa. Voi tätä epätoivon tunnetta, en tiiä miten jaksan taas lähtee töihin ja esittää ilosta ku sydän on sirpaleina ja itkua ei voi pidätellä. Saispa vaan vetää peitot korviin ja nukkua huomiseen.
 
Onnea Hiekkasärkkä79!
Täällä hirveet turvotukset, ihankuin olisi vähintään kuuden kuukauden maha. Ainakin viikko varmasti pitäs malttaa odottaa, miksi tänään lähti apteekista r-testi mukaan..Kuinka aikaisin olette testailleet ekaa kertaa? Koitan kuitenkin malttaa
 
En tiedä kuvittelenko taas oireita, mutta... Raudan maku suussa vaivannut jo parisen päivää.. Ja nää päivät kuluvat niin hitaasti! Sentään viikolla työt vievät suurimmaksi osaksi ajatukset pois koko asiasta, mutta viikonloppuna varmasti miettii taas ja kuvittelee oireita. Tiedossa vielä lapsivapaaviikonloppu, kun riehukaksikko menee mummulle.

Ja mitenkäs nää lämmöt nyt taas meni? Viluttaa ja mittasin lämpöä, niin 37,3 olisi.. Yleensä normaalisti mulla on 36 ja jotain päälle...
 
Viimeksi muokattu:
@saaruska86 Meidän kohdalla juuri se ajoitus tekee eron yrittämiseen, kun seksin määrä vaihtelee todella paljon. Joskus saattaa olla ettei ovisviikolla ole yhtään seksiä ja toisella kierrolla taas paljon. Eli tjottaillessa meillä raskautumisen mahdollisuus on pienempi. Ovista yritin joskus tikuttaa, mutta lopetin enkä ole niitä testannut pitkään aikaan. Joka tapauksessa lapsi olisi kyllä tervetullut, jos nyt sattuisin plussaamaan, vaikka jotenkin on siihen vähän usko mennyt, kun ollaan kohta vuosi jo tuloksetta tjottailtu... Varmistin mieheltä vielä erikseen, että ei haittaisi vaikka "vahingossa" tulisinkin raskaaksi, kun ei kuitenkaan haluta alkaa ehkäisemäänkään.

Pahoittelut niille, jotka tässä välissä olivat uuteen kiertoon joutuneet.

Jännä tilanne @mincha täällä pidän peukut pystyssä, että olisit saanut pienen kyytiläisen :barefoot:

Ja paljon onnea @Hiekkasärkkä79 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
@Hiekkasärkkä79 Onnea :love:

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :(. Toivottavasti täällä alkais nyt kunnon plussa aalto!

Mulla dpo6 ja oon jo ihan varma et ei oo tärpännyt. V*****aa kuin pientä oravaa ja pinna ihan kireellä. Mikään ei mee putkeen ja kaikki itkettää. Et ihan tyypillistä pms:ää tää tällainen nykyään. Hiton hormonit :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Mulla dpo6 ja oon jo ihan varma et ei oo tärpännyt. V*****aa kuin pientä oravaa ja pinna ihan kireellä. Mikään ei mee putkeen ja kaikki itkettää. Et ihan tyypillistä pms:ää tää tällainen nykyään. Hiton hormonit :mad:
Sama juttu, sama dpo ja itkua pitänyt tihrustaa koko eilinen ilta. Mikään ei mee niinku pitäis ja hermo niin kireellä, että oikein itseäkin pelottaa. Epätoivo iski ja ihan varma olen, että ei tärpännyt tälläkään kertaa. Ja nyt pitäis taas jaksaa pirteenä päivä töissä, kun ainoa mitä haluan tehdä, on kömpiä takas peiton alle ja pysyä siellä. PMS:ää "parhaimmillaan"... :cry::mad::(
 
@MamaBlue tsemppiä ja voimia ♥. Mä en ennen kärsinyt tällaisista pms oireista mut ekan raskauden jälkeen alkoi kun kierto käynnistyi ja tuntuu et km jälkeen tää on vielä pahentunut. Silti viime kierrossa oli toiveet erittäin korkealla ja hyvä fiilis. Nyt on täysin päinvastainen olo. Kaikenlisäksi jumalaton väsymys Täs olis vielä viikko menkkoihin et sinne asti tää varmaan kestää.
 
Samoin sulle @Tiituu ❤ Mulla kyllä aina ollut pms oireilua, mutta yleensä se alkaa vasta pari päivää ennen menkkoja. Maanantaina pitäis vasta tädin tulla, mutta pelkäänkin nyt, että mulla mennyt tämä kierto jotenkin ihan totaalisen sekaisin tästä stressaamisesta ja kutsumaton vieras kurvaan pihaan jo monta päivää liian aikaisin. :(
 
@saaruska86 pahoittelut menkoista ja paljon tsemppiä ja onnistumisia seuraavaan kiertoon (y)

@Hiekkasärkkä79 paljon onnea plussasta ja ihanaa raskausaikaa:love:
:love:

@mincha toivotaan että sielä joku on kyydissä :barefoot:
:love:

ON: nyt olis dpo 5 ( olihan se niin että ovisplussa on dpo -1? tämä ainakin sen mukaan laskettu, tosin kahtena aiempana päivänä en ovista tikuttanut , eka ovis plussa saattanut tulla jo aiemmin eli voi olla isommatkin dpot) ja ei mitään muuta oiretta kuin menkkakramppeja ja järjetön väsymys, mutta sitä aiheuttaa endokin. Eli ei mitään erikoista.. tuon ovisplussan sain ke ja pupuilut hoidettu su & ma & ke, toivotaan että riittäis ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Huomenta!

Itselleni iski nyt tuo miehen tauti Hyvä että saa vähän lepäillä.
Minchalla lupaavia oireita.

Itselläni ajoittaista menkkajomottelua, rinnat hieman sivuilta arat.. tuo menkkajomotus on ollut mulla aina yksi olennaisista oireista raskaudesta, eli saattaa olla lujaakin jomottelua ilman vuotoa.


Koskakohan olisi hyvä sitten testata jos nyt vuoto pysyy pois. Milloin tulokseen voisi jo luottaa?
Valaiskaa tietämätöntä

Enisa kp 23/27 dpo 11
 
@Hiekkasärkkä79 onnea :love:

Toivottavasti kaikkien oireet viittaisivat tulevaan vauvaan :p:love:

Kyllästyttää odottaa menkkoja.. ovis oli oletettavasti viime viikolla, one stepin testit näytti alkuviikosta (mielestäni) yhtä tummia viivoja jonka jälkeen vaaleni, kunnon limat tuli siitä päivän parin päästä.. vieläkin hieman limoja ja hemmetti mikä väsymys nyt kaksi päivää.. ja eilen sellanen yleisvit*tus että..

En jotenkin jaksa uskoa että olis tärpännyt tässäkään kierrossa,sillä tuntuu niin tyhmältä nyt odottaa niitä menkkoja, että pääsis taas yrittämään uudestaan.. vaikeeta olla nainen :LOL:

@saaruska86 minä otin mallia susta ja tökin plussajumalia silmään ja ostin vessan laatikollisen täyteen tampooneja.. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
@Enisa82 , mulla on molempien vauveleiden kanssa eka plussa tullut dpo10 :) Sillon hcg raskaana ollessa on 20-50 mlU/l. Dpo12 jo 40-100 mlU/l. Dpo10 mulle plussaa on antanut apteekin Ultra (pinkkipäinen testi, vihreä-valkoinen paketti), Predictorin Early ja PC. RFSU ei vielä sillon näyttänyt.

@1986/13 , mä ostin tampoonit vissiin niin myöhään ettei plussajumalat kerinneet mukaan, mutta ai että oli kiva alottaa menkat sillä että tampooneja oli vessa täynnä - yleensä mä kerkiän siivoamaan ne kierron aikana johonkin "kauas" ja sitten alotan päivän kauheella rytinällä kun etsin kaikki korit ja laatikot vessassa että missä ne on...

Täällä kp3. Mä NIIIIIN toivon, että tää kierto olis lyhyempi. En millään jaksais odottaa ovista johonkin helmikuun loppuun, minne se ajoittuisi, jos kierto on samanlainen kun kaksi viimeistä. On HUOMATTAVASTI paljon rasittavampaa odottaa ovista menkkojen loputtua kuukausi vs. viikko..
 
Kiitos Saaruska.
Täytyy käydä tänään kyseinen testi ostamassa kun tällä hetkellä ei ole kun nuo one Step ja pregcheckin testit.
Apteekin testeihin ainakin voi luottaa.. eli voisi hyvinkin jo näyttää ☺
Huomenna ajattelin testata jos nyt uskallan.
Kyllä jännittää ja masentaa jo valmiiksi niin jos vaan yksi viiva siihen piirtyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Voihan @Tiituu ja @MamaBlue! Itellä jotenkin samanlainen fiilis, että nyt ei ole ainakaan tärpännyt. Ottaapa pannuun, toden teolla.

Näin viime yönä unta valko-sini-vihreä -raidallisesta bodysta. Vihreä oli lime ja sininen vaaleansinen sävyltään, nämä seikat oli unessa jostain syystä tärkeitä. Yhtäkkiä bodyssa oli runsaasti vauvanpaskaa ja ihmettelin unessa ääneen, että miten se on mahdollista kun minulla ei ole vauvaakaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Huomenta kaikille, kiitos tasapuolisesti kaikille onnitteluista:):barefoot:!
Lueskelen teidän kuulumisianne ja pidän kaikille peukkuja yrityksiin sekä piinailuihin:barefoot:(y).

Oireena itselleni on ilmestynyt nyt ihan jäätävät ilmavaivat.. aika karmeeta, tästä urkenee vielä mielenkiintoinen työpäivä kun on todella hankala pidätelläkkään;).
Hiphop-vaatetuksessa täytyy kulkea masuturvotuksen takia ja häpyliitosta juilii ikävästi, kuitenkin tavallaan mukava että on edes jotain oireita, niin tilanne tuntuu todellisemmalta.

Tsemppiä kaikille keskiviikkoon ja plussatuulia toivottelen kovasti:love:

T: Hiekkis 5 + 2
 
Ihanaa huomenta kaikille!

Anteeksi omanapaisuuteni
Tänään sitten uskaltauduin testaamaan apteekin omalla Saaruskan suosittelemalla testillä ja kyllä siihen plussa napsahti.❤
Ihan uskomaton olo vaikka tämä nyt jo viides kerta. Mitä voi vielä tapahtua tällä 9kk matkalla, mutta nyt iloitaan tässä hetkessä.

Oireina: menkkamainen jomotus ajoittain, uupumus, vilutus, ärtyneisyys, rintojen päät todella kipeät.

Hiekkasärkkä: tuo aika yleinen aika kiusallinen oire :/ onnea vielä minne voin liittyä kirjoittelemaan odotuksesta? Mutta haluan pysyä silti vielä täällä ja lukea kuulumisiani.

Plussa onnea kaikille ja tässä liitteenä aamuinen testini

Terkuin: niin onnellinen Enisa dpo 12 PLUSSA yk1
Raskausviikoista ei mitään hajua
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja mincha
Jep jep, dpo 8. Eilen illalla tuli yhdellä vessareissulla pyyhkiessä hieman verta (jotain tuhrua) ja tänään ollu ihan jäätävät menkkamaisen kivut alaosastossa. Tuhrut pysynyt kyllä tänään pois. Sama mollivoittoinen fiilis jatkuu ja taitaa tosiaan olla täti jo ovella ja pahasti etuajassa... :(
 

Yhteistyössä