Toiveena vauva 2017-2018

Voisko olla kiinnittymisvuotoa kuitenkin???
No onhan se mahdollista tietysti... oon vaan alkanut miettimään, että onkohan se kiinnittymisvuoto kuitenkin joku myytti. Ja toiseksi, kauheen vaikea uskoa, että mulla olis niin oppikirjamainen raskautuminen, että tulis just oikeanlaista vuotoa, just oikeaan aikaan... :( Onhan noita mulle aiemmin hyvin harvinaisia tuhruja ollu parissa edellisessä negakierrossakin, eikä se ole mitään merkinnyt (ei tosin samaisella dpo:lla). Oon alkanut miettimään, että aiheutanko sen itse kaikella tällä stressaamisella? Mutta ei kai tässä auta kuin odotella...:oops:
 
Onnea Enisa82!
Täällä kovat alaselkäkivut jatkuvat, ja tänään vähän menkkamaista kipuakin, tein tänään aamulla apteekin testin, täysi nega. Nyt dpo7 (?) Mietin viime kerralla kun km tuli oli myös pahoja selkäkipuja, voisikohan ne liittyä jotenkin kiinnittymiseen? että siinä puolessa olisi ongelmaa..tiedä sitten keskenmenon kohdalla kivut alkoi vasta plussaamisen jälkeen ja eikö kiinnittyminen silloin ole tapahtunut. On tää vaikeaa kyllä, nyt vaan jotenkin toivoo ettei kierto veny kovin pitkälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Enisa82
Täälläkin oletettavasti dpo8, en tosin testaile, joten vain laskennallinen arvio. Töissä heitettiin vitsikkäästi, että näkyyköhän naisia enää ollenkaan ensi keväänä, kun viime aikoina on useampi jäänyt äitiyslomalle. Ei naurattanut.

Mies kovasti kyselee, että onko nyt raskaana oleva olo. Ei sitten tippaakaan tai ehkä sitä ei enää uskalla niin ajatella, jos tuleekin pettymyksiä.
 
Täällä saatiin terolut kuuri päätökseen tänään ja nyt ei auta muu kuin odotella. Kp ties mitä n. Kp 60. Olin ihan hirviö tuon terolutin aikanakin.. suutuin ihan kaikesta, itkin, raivosin, marssin sohvalle muka nukkumaan ja siellä paruin puolituntia sitä että itken ja sit tuli raivo kun en tiennyt mitä itken Täytyy sanoa että mies on ollut kovilla viime aikoina. Tätä pitäs markkinoida suhteen lujuus -testinä.
Kyllä mies tuossa sanoi jo että kyllä huomaa eron nyt kun kuurin loppua kohden tullaan et oon tasaantunut huomattavasti ja pystynyt taas nauttimaan toistemme seurasta Mitenhän tätä nyt miehelle vielä hyvittelis. Kauhistuttaa vaan että oonko Mä sit ens kierrossakin terolutien aikana tällainen? Tää oli jotain aivan järkyttävää. Onko muille terolutien syöjille tullut vastaan?
 
Moikka kaikille!!

Lämpimät onnittelut plussista ja pahoittelut uusista kierroista.. Kyllä meillä muillakin vielä tärppää (y)

@Tinnuli täällä myöskin pitkä (yli kp90) katkaistiin Teroluteilla tuossa loppu vuodesta. Nyt neljä 10pvän satsia syötynä. En ehkä oo juurikaan raivonnu kuurin aikana, mutta itku on ollut kyllä yllättävän herkässä.

ON: Täällä nyt ehkä dpo2-3 ja ovulaatio oli (ehkä) jo kp10. En kyllä tuosta oviksesta mee ihan takuuseen, en oo aiemmissa kierroissa koko ovista ees bongannu. Testailen ovista tässä nyt vielä, josko se vielä tuohon kierron puoleen väliin osuis, eli ens viikonlopulle. Jos se ovis tosiaan osui tonne alku kiertoon, ni peitto on heilunu kyllä kp7:sta asti päivittäin.

Katsotaa, jännätään.. :whistle:
 
Kiitokset onnitteluista.
Ihan epäuskoinen olo, kun niin alussa mennään.:(
palelu lisääntynyt, samoin rintojen herkkyys.
Huomenna testailen vielä uudemman kerran ja katson lähteekö viiva vahvenemaan.
En aio olla kuitenkaan nyt niin hysteerinen että ostelen joka päivä uuden testin, koska siitäkin on kokemusta.

Nyt mennään viikoilla 3+5 ja laskettuaika 14.10
Kävin vauva.fi kurkkaamassa.
 
Täällä kp 9 (En oo ees viä alkanut tikuttaan ovistakaan)

Pieni turhautuminen kun en oo raskautunut vaikkakin vasta yk 5 menossa
Nyt ajattelin ottaa kaikki poppakonstit käyttöön
Onko täällä greippipehun tai piinapunkun juojia ollut? auttanut?
Netistä kun googletti ni tuntu et nuo kyseiset juomat on auttanut heti.
Itse en usko mutta voisi yhden kierron ajan kokeilla.
Sen käsityksen sain et greippinehu lisää limoja?!? Ja niitä mulla tulee jo nyt liikaa et sen jätän pois.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Enisa82 ja @Hiekkasärkkä79 ❤

Itse olin tunnistavinani oviksen kp14, mutta nyt en olekaan ihan varma... Toissailtana salilla ihmettelin kun punnerrukset ja lankutus otti alaselkään. Eilen aamulla oli maha ihan sekaisin ja iso finni ilmestynyt poskeen, jotka minulla yleensä ennakoivat kuukautisten alkamista parin päivän sisään. Olin ihan mielissäni, että jospa kiertoni nyt normalisoituisi. Tänään on siis kp27.
Eilen illalla alkoi sitten ihmeelliset oireet. Alavatsaa jomotteli ja olo oli ihan vetämätön ja flunssainen. Sekä vähän pahoinvointia, joka on jatkunut tähän hetkeen asti. Myös alaselkään sattuu. Tänään aamulla tuli sitten ihan kunnon kananmunalimat alakerrasta. Eli sittenkin ovulaatio vai mikä ihme?! Se tunne raskaudesta kuitenkin puuttuu
Kunhan menkat alkaa niin pakko tilata jatkoon ovistestejä niin tietää edes suunnilleen missä mennään.
 
  • Tykkää
Reactions: Enisa82
dpo 9, ja fiilis on kyllä, et ei varmastikkaan napannut tästä kierrosta. Sitä niin odottaa, et melkeimpä kuvittelee niitä oireita. Joo raudan makua suussa, mutta vähenemään päin. Iltalämmöt ollut nyt neljänä iltana 37,3-37,5 välillä. Pregcheck liuskat löytyis kaapista, mut en usko niiden näyttävän mitään. Vielä viisi piinaa ennen kuin ne menkat alkaa ja saan masistella ihan rauhassa.
 
Aamulämpö romahti ja First Response Early testi puhdas nega (dpo10). Tämä kierto oli tässä... :cry::poop::cry::poop::cry:

Mä siirryn taustalle. Ens kierto joka tapauksessa välikierto molempien reissujen takia ja täytyy muutenkin miettiä, että miten jatkan tästä eteenpäin... :(

Tsemppiä ja plussatuulia teille muille! ❤
 
Kiitos @Tiituu ja @Lumi87 ❤ Jotenkin tosi korkeelta putosin tällä kertaa... kai täydellinen seksin ajoitus ja se saatanan dpo7 tuhru loi sittenkin toiveita sen verran paljon, että tuntuu ihan tosi pahalta, kun tää ei vaan onnistu. :cry::cry:

No leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä... :(
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa!

Oon niin pahoillani MamaBlue❤ Voimahaleja
Suffeli älä menetä toivoasi vielä, ei aina ole oireita ja silti on voinut onnistua.

Oma napa: kai se on nyt uskottava. Viiva vahvenee ja testinä pregcheck liuskatesti..onkohan herkkä testi?
Oireet lisääntynyt rinnat niin kipeät että pelkkä paidan laitto sattuu, palelee. Kahvi ei vielä kuvota. Sitä odotellessa.

Taisi mulla olla dpo 9 jotain kiinnittymisvuotoa, kun vuodin hetken verta.

Liitän testistä kuvan.

Ihanaa viikonloppua kaikille!
Ja piinailijat älkää menettäkö toivoanne. Sitä on niin kauan kun vuoto pysyy pois. ❤❤

Enisa rv 3+6
 

Attachments

dpo 8 testattu predictor early.. aluksi tosi selkeä viivanpaikka ja lukuajan ulkopuolella muuttui haaaaalean vaaleenpunaseks.. kellään muulla käyny näin? negaksi tulkitsen mutta kummastuttaa.. Tässä kuva HUOM testi avattu ja kasattu uudelleen, väärään kohtaan,ja siksi viivat tuolla reunassa.. näkeekö kukaan muu kuvasta?

http://aijaa.com/4JcLoR
 
@mmmarie , näen kyllä :) eiköhän tuo tuosta plussaksi muutu, ei se vaaleanpunainen väri mistään muusta tule kun siitä itsestään.

@MamaBlue , voi ei :( Se on jännä miten jotenkin itekin ajattelee, että nyt en pety, kun nyt en odota, ja sitten negan tullessa/lämpöjen romahtaessa/vuodon alkaessa huomaakin, että ei helvetti kyllä tää riipaseekin.

Täällä kp6, aika matelee edelleen. Alotin vitamiinikuurin kierron alussa, ihan tätä vauvaprojektia silmälläpitäen, vaikka tuskimpa siitä mitään haittaa olis vaikkei vauvaa yrittäiskään. Mulla on vaan valitettavasti niin hemmetin huono ruokavalio etten millään voi luottaa kaiken tulevan ruoasta. En siis mitään pskaa sinällään syö, mutta tosi epäsäännöllisesti. Saattaa hyvin olla että huomaan kellon olevan 21 ja en oo syönyt yhtään mitään, tai jonkun pienen annoksen ruokaa :O Muutenkin pientä elämäntaparemonttia, tai lähinnä takaisin ruotuun palaamista. Kierrot venyy nyt jostain syystä, ja mä olen päättänyt ottaa sitä syytä niskasta kiinni!
 
@mmmarie , näen kyllä :) eiköhän tuo tuosta plussaksi muutu, ei se vaaleanpunainen väri mistään muusta tule kun siitä itsestään.

@MamaBlue , voi ei :( Se on jännä miten jotenkin itekin ajattelee, että nyt en pety, kun nyt en odota, ja sitten negan tullessa/lämpöjen romahtaessa/vuodon alkaessa huomaakin, että ei helvetti kyllä tää riipaseekin.

Täällä kp6, aika matelee edelleen. Alotin vitamiinikuurin kierron alussa, ihan tätä vauvaprojektia silmälläpitäen, vaikka tuskimpa siitä mitään haittaa olis vaikkei vauvaa yrittäiskään. Mulla on vaan valitettavasti niin hemmetin huono ruokavalio etten millään voi luottaa kaiken tulevan ruoasta. En siis mitään pskaa sinällään syö, mutta tosi epäsäännöllisesti. Saattaa hyvin olla että huomaan kellon olevan 21 ja en oo syönyt yhtään mitään, tai jonkun pienen annoksen ruokaa :O Muutenkin pientä elämäntaparemonttia, tai lähinnä takaisin ruotuun palaamista. Kierrot venyy nyt jostain syystä, ja mä olen päättänyt ottaa sitä syytä niskasta kiinni!

tuo oli siis eilen , nyt tänään dpo 9 PC ihan täysin blanco ei edes viivanpaikkaa..

mulla muuten samaa ongelmaa tuon syömisen kanssa! nyt oon koittanut parantaa :D
 
@mmmarie näen jotain mutta en ehkä väriä. Mikä dpo sulla olikaan?

Niin kyllä mäkin varmasti petyn kun/jos menkat alkaa vaikkei tässä kierrossa toiveet niin korkealla ole kuin viimeksi :(. Tiedättekö sen ärsyttävän väittämän et sit tärppää kun ei sitä odota/yritä. No mulle kävi vähän niin esikoisen plussan kaa jota pitkään yritettiin. Niin nyt sit ajattelen et tää kakkonenkin tulee vasta sit kun en stressaa enkä toivo ja sit mua rupee stressaa se et toivon ja stressaan. Ymmärskö kukaan...jotain taikauskoista ajattelua kai
 
@mmmarie näen jotain mutta en ehkä väriä. Mikä dpo sulla olikaan?

Niin kyllä mäkin varmasti petyn kun/jos menkat alkaa vaikkei tässä kierrossa toiveet niin korkealla ole kuin viimeksi :(. Tiedättekö sen ärsyttävän väittämän et sit tärppää kun ei sitä odota/yritä. No mulle kävi vähän niin esikoisen plussan kaa jota pitkään yritettiin. Niin nyt sit ajattelen et tää kakkonenkin tulee vasta sit kun en stressaa enkä toivo ja sit mua rupee stressaa se et toivon ja stressaan. Ymmärskö kukaan...jotain taikauskoista ajattelua kai
Dpo 8 oli eilen kun tein ton testin
 
Testasin tälle aamulle Pc testin, en uskonutkaan sieltä plussaa tulevan. dpo 11 ja kaks päivää menkkoihin.. Usko tähän kiertoon on vähäinen. Onko kukaan testaillut etukäteen negoja ja sit menkkojen pois jäännillä sit plussa tullut? Yritän valaa toivoa henkisesti, että mahkuja olisi vielä :D
 
@mincha Pitää täältä taustalta huudella kysymykseesi. Kp 26/28-36 (dpo todennäköisesti jotain välillä 8-13 kiertojen eri pituuksista ja ar-ultrasta laskien) tein totaalisen tyylipuhtaan negatestin malttamattomuuksissani. Kp 34 tulikin sitten jo selkeä plussa. Joten toivoa on niin pitkään kun menkat pysyy poissa. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4

Yhteistyössä