Toiveena vauva 2017-2018

@mmmarie oon kyllä joskus aiemmin ennen ekaa raskautta miettinyt oisko mulla endometrioosi...Mut ei mulla kaikkia tyypillisiä oireita ole mut osa täsmää. Kiitos hyvästä linkistä!

Mulla nyt dpo 6 eikä oikeastaan oireita, paitsi välillä jomotusta. Usko raskauteen aika nollassa tällä hetkellä. Oon niin stressaantunut töistäkin että liekö sekin vähentävän raskausmahiksia.
 
Jännittää sun puolesta @saaruska86 (y):rolleyes: Heti aamulla uutta testiä kehiin! Mä menen nukkumaan, niin aamu tulee nopeammin ja pääsen tihrustaa sun tikkuja! :D
Odottele rauhassa, mä ajattelin vedellä hirsiä ainakin kymppiin! :sleep::sleep:
(Saletisti herään tunnin välein jännittämään, käyn pissimässä tikkuun aamuyöstä ja nukahdan tikku poskella ja pongaan sitten kympiltä viivan ja arvon että onko se nyt roskishaamu vai testiajalla tullut vai mikä. Sanokaa mun sanoneen! )
 
Täällä järjetön painon tunne alavatsalla
Ärsyttää jo.
Koskakohan aikaisintaan voisi testata.
Kotoo löytyy pregcheck liuskatesti.

Juu voihan se olla että oireet on kuviteltuja.
Mutta palelu on aina ollut raskauksien ihan alussa ennen testiä
Ja mua palelee ihan kauheesti varsinkin iltaisin.

Saaruska: näen myös jotain, toivotaan että vahvistuu. Jännään mukana.

Tekisi niin mieli jo pissiä tikkuun mutta jos dpo 9 minäkin☺

T. Enisa dpo 7
 
Testasin cb:llä! Samanlainen kun eilenkin. Lisäks pyyhittäessä vaaleanpunaista, eli liekö joku kiinnittymisyritys ehkä sitten? No, jätän ton testin nyt kuivumaan tohon ja painun takas pehkuihin niin voin sitten kuivunutta testiä ylitulkita :ROFLMAO:
 
Saaruska: toivon viivan vahvenemista. Multa ei oo tullut vaaleanpunaista, valkkaria on runsaammin.

Löyty vielä ole step testikin, onko siitä kokemuksia?

Itse sain elämäni ekan todella haalean plussan tosin IVF hoidolla testatessani 9 päivää siirrosta. Viiva vahveni siitä sitten ja 13 pv siirrosta oli jo ihan tasapaksu.
 
One stepistä kokemuksia?
 
@Enisa82 , yhden one stepin kokemuksella :ROFLMAO::LOL: sain suht selvän plussan mun superoudossa kierrossa, joka sitten muuttuikin parin päivän päästä menkoiksi.. yhtään en pysty edes sanomaan mikähän kiertopäivä olis ollut kyseessä.. tämä tuskin kauheasti sua auttoi :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Niin mitä ihmettä oon tonne aiemmin selostanut et ois dpo6 kun siis nythän tänään vasta dpo4 :X3:. Eilenkin mietin et onpas aika kulunut nopeaan et eihän täs taas oo kun reilu viikko menkkoihin, mut ilmeisesti tää työstressi saa mun ajantajun ja muistin temppuilemaan :ROFLMAO:

Toivottavasti @saaruska86 viiva vahvistuu!
 
Kiitos kaikille tsempeistä!
Täytyy sanoa, että tämä on ehdottomasti tähänastisen elämäni ihmeellisin kierto. Tein siis eilen, dpo9 (ja kp-vitun-39) Apteekin Ultra- testin joskus päivällä, ja siihen piirty testiviivan kohdalle jotain selkeästi vaaleenpunasta, mutta en ottanut selvää että oliko se viiva vai jokin levinnyt väri. Jalat ristissä iltaan asti, jollon tein tuon Clearbluen, mistä laitoin kuvan. Toiveet tietty heräs miljooniin - eikai mulle voi kahta viallista testiä sattua, tai kahta törkeen selvää viivanpaikkaa? Aamulla testasin toisen cb:n (tosin laimeemmasta pissasta kun nuo edellispäivänä tehdyt testit, millä ehkä näillä dpo:illa on väliä..), jossa joooooo oli kyllä pystyviiva mutta tasan haaleampi kun eilinen, todennäkösesti jopa väritön. Parin tunnin päästä tein vielä Apteekin Oman, joka oli ihan täys nega. Lisäks eilen illalla alko vielä tulemaan selkeän vaaleenpunasta, joten tulkitsin tän joksikin kemialliseksi. KUITENKIN ovistesti vahvenee kokoajan, ts on tänäänkin ilta vs. aamu nyt illalla selkeämpi. Laitan kuvan kun tuo äsken uitettu kuivuu, niin on helpompi vertailla.

Tiputtelusta - mullahan alkaa normaalisti aina tiputtelemaan noin dpo6- paikkeilla, joka jatkuu aina menkkoihin asti, joten sinällään tää tiputtelu on nyt myöhässä. Tiputtelua tuli myös viime plussakierrossa, joka siis päätyi tuohon meidän kuopukseen, joten sinällään tuo nyt ei välttämättä kerro vielä mitään. Se, miksi se alkoi nyt pari päivää "myöhässä" - sitä en tiedä. Blaaaah.

Ainiin, ja koira söi sen pc- paketin, joten mulla on jäljellä enää yksi RFSU:n testi. Viimeksi se alkoi näyttämään plussaa vasta dpo15 mulla, joten en tiedä uitanko sitä edes aamulla vai en - jos uitan ja jos (kun) se on nega, niin alkaa vaan vtuttaa. Jos en, niin arvon että oisko se voinut olla plussa ja taas vtuttaa. Enkä pääse edes huomenna ostamaan lisää testejä.
 
Hei!

Eilen pupuiltiin miehen kanssa, ja tämän päätteeksi Aloin vuotamaan hieman verta. Mies säikähti kovasti.
Veren vuoto loppui, mutta oliko limakalvot niin kuivat vai mistä voisi johtua?

Nyt dpo 9
Oireita ei mitään
 
Voimia Lumi87. Muistan niin hyvin esikoisen kohdalla miten yli vuosi odotettiin raskautta eikä sekään tietenkään ole pisimpiä aikoja. Silloin en kestänyt nähdä raskaana olevia ollenkaan. Nyt on eri tilanne mutta eipä se vauvakuume helpolta tunnu vieläkään.

Alaselkäkipua ollut eilen ja tänään, liekö ovulaatioaikaan liittyvää, nyt siis dpo4 jos taas oikein ymmärrän :) saa korjata mutta lasken nyt ke illan mukaan jolloin liuskassa jo ovis näkyi. Hitaasti kyllä nää piinapäivät menee mutta en tiedä helpottaako muutaman viikon päästäkään, jos testailemaan alkaa. Nyt on ainakin päässä se toive vielä..
 

Yhteistyössä