Toiveena vauva 2017-2018

Plussia ilmaantuu kuin sieniä sateella. Onnea mama?, Spukka ja Kirsikka!

Täällä vieläkin oireita, ei tosin mitään mitä ei ennen olisi ollut. Paitsi että mä olen hereillä lauantaina tähän aikaan! Heräsin jo seiskalta enkä osaa nukkua, äärimmäisen ärsyttävää, olin ajatellut röhnöttää peiton alla ainakin kymmeneen.
 
Ihania plussauutisia täällä. Onnea! .

On: meillähän ei vielä varsinaisesti yritetä mutta tässä nyt viimeisten 3 kierron aikana on ollut periaatteessa mahikset raskauteen. Tässä sit väkisin alkaa miettiä että taitaa jos /kun toista aletaan yrittämään niin siinäkin kestää, kuten esikoisen kohdalla.....Ehkä pitäisi vaan lakata seuraamasta kiertoa niin tarkkaan
 
Hei ovisplussaa pukkaa tälleen loppukierrossa, ei ihan vahva mutta eipä se ole sitä koskaan. Annan itseni uskoa ja elän hetken siinä ajatuksessa että se enteilee raskausplussaa kunnes toisin todistetaan. Pienet on ilot ihmisellä ja sillee..:D
Raskauskeijun one step kyllä väittää olevansa nega mutta mitä ne nyt mistään tietää..:p

Näin lomautusten alun kunniaksi ihan oikea plussa olis kyllä tervetullut ylläri.
 
Onnea plussista!

ON: Tämä kierto on nyt selkeästi ollut allekirjoittaneella tosi kyseessä, sen verta on tutkailtu oloa ja otettu kikkakolmosia käyttöön ;) Vetistä on ollut edelliset kolme päivää ja kohdunnapukka korkealla pehmeänä. Ovistestit eivät ole hirveästi tuottaneet tulosta, oon meinaan nesteyttänyt aika reilusti viime aikoina mikä tietenkin haittaa tulosta. Eilen iltapäivästä olosuhteiden pakosta olin monta tuntia juomatta ja ramppaamatta vessassa ja sain melkein tasavahvuisen viivan, ounastelin että oli paksumpi joko menossa tai tulossa. Illalla koinkin ihka ensi kertaa vasemmassa munasarjassa tuntemuksia sekä pientä kramppailua muutenkin ja tänä aamuna oli lämmöt ampaisseet reilusti yli rajapyykin, eli voisin melko varmasti olettaa että nyt on DPO 1. Talletuksia on tehty viimeiset neljä päivää putkeen päivittäin (ja jo sitäkin ennen reilusti), eli ajoitukset on kohdallaan (y)

Vitamiineja tosiaan tankkailut vielä enemmän kuin aiemmin (sen verran tosin kirjaa pitäen ettei mistään yliannostusvaaraa ole :p). Greippi ja vehnänalkioöljy ovat edelleen olleet menossa mukana ja tästä kierrosta aloitin myös gelee royalen sekä vadelmanlehtiteen. Nyt oviksesta eteenpäin mussutan ananas strongia (bromelaiini saattaa mahdollisesti auttaa kiinnittymistä) sekä spirulinaa tabletteina ja kiinnittymispunkkukin odottaa valmiina. Myös Eeveen aiemmin ketjussa jakama lista luteaalivaiheen ravintotarpeista on kauppareissuilla mukana :whistle: Tämä projekti saapi jatkua vielä viikon verran ja sitten lähdemme aurinkorannoille. Lomalla pyrin keskittymään vain rentoutumiseen, syömään ja juomaan normaalisti (ei tuota alkoholia tule koskaan ylenmäärin käytettyä) ja näin toivottavasti stressittömyydellä vielä edesauttamaan asioita. Raskaustestit saa jäädä kotiin ja toivottavasti maltan olla reissussakin niitä hakematta, menkkojen pitäisi kuulua loppulomasta kuitenkin (tai toivottavasti ei :love:). Plussaonnea muillekin!

(muoks. ikäni on jäänyt näköjään kokonaan päivittämättä, eli 27 saapi lisätä listaan)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Aivan mahtava plussa-aalto täällä, ihanaa! :love:

On: ei mitään, ei niin mitään :D menkat pitäs alkaa viimeistään maanantaina ja varmasti alkaakin. Tässä kierrossa ei oo tosiaan minkäänlaista "oireilua" havaittavissa, ei edes niitä kuviteltuja. Ei juuri kyllä menkkaoireitakaan, mitä nyt yhtenä päivänä hermoja kiristelty ( yleensä niitä kiristellään koko menkkoja edeltävä viikko). Sitä oon kyllä ihmetellä, ettei edes tiputtelu oo alkanu, että saapa nähdä venyykö tää kierto, mulla kun yleensä tiputtelu alkaa jo muutamaa päivää ennen kunnon vuotoa. Mutta hyvillä mielin uutta kiertoa kohti ollaan menossa, vaikka toki se plussa ihana yllätys oiskin :)
 
Oi onnea @mama?, @Kirsikka90 ja @Spukka !! :love:

Tervetuloa takas jännittämään cubula! (y)

@Miina- mulla ihan sama tilanne ku sulla! Ollu nyt kolme päivää ihan menkkajomotuksen oloista särkyä, limaa ainaki tänään ja olin reissussa joten tais ovis aika mennä meiltä ohi ku ti ehittiin viimeks nähä :unsure: ei oo aiemmin ovikset tuntunu mutta ku laskin noin ajan ovikselle nii osuu just tähän aikaan.. onko jollai muulla näitä särkyjä ja onko ne yleensä oviksen jälkeen vai ennen?? vai voidaankohan ehtiä vielä tähän kiertoon ;)
 
Oi onnea @mama?, @Kirsikka90 ja @Spukka !! :love:

Tervetuloa takas jännittämään cubula! (y)

@Miina- mulla ihan sama tilanne ku sulla! Ollu nyt kolme päivää ihan menkkajomotuksen oloista särkyä, limaa ainaki tänään ja olin reissussa joten tais ovis aika mennä meiltä ohi ku ti ehittiin viimeks nähä :unsure: ei oo aiemmin ovikset tuntunu mutta ku laskin noin ajan ovikselle nii osuu just tähän aikaan.. onko jollai muulla näitä särkyjä ja onko ne yleensä oviksen jälkeen vai ennen?? vai voidaankohan ehtiä vielä tähän kiertoon ;)
Tuntuu. Joskus ennen ovista, oviksen aikaan joskus vahvempana joskus lievempänä ja sitten oviksen jälkeen keltarauhasen toiminta jonkin aikaa. Ota tästä kropasta selkoa :whistle:

Täällä tuntuu jo olevan pöksyt märkänä koko aika, ja jomotteleekin kummallisesti kiertoon nähden, ovikseen parhaimmillaan vielä kaksi viikkoa..! Tai sitten olen mukamas vain niin "puutteessa" että on ns.heti valmis kun mies haluaa :LOL: Mua jäi kummalliset olot vaivaamaan vielä menkkojen jälkeenkin, joten tein otestin (rfsu) ja rtestin(one step), molemmat negoja. Tosin sitä ihmettelin, että haalea viiva piirtyi otestiin kp6. Tosin mullahan siellä tuppaa yleensä joku kurkkimaan aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Rivaa
Tää on ihan perseestä. Vihdoin kun oon raskaana. Haluisin ostaa edes jotain pientä. Mennä h&m:lle hypistelemään vauvan vaatteita tms. Mut mies on erimieltä... Katsoin jo huonekaluja netistä ja sanoin että joulukuussa voisi ostaa jo osan. Mutta ei vielä silloin miehen mielestä kannata. Kysyin milloin kerrotaan hänen äidille, kun omani tietää jo, kun piti hoitojen aikoihin jo kertoa. Mies sanoi, että ehkä jouluna. JOULUNA!! Oon sillon jo, mitä, 4kuulla! Kyl mä ymmärrän, että hän haluaa ensin käydä ultran ja muut läpi. Mutta mua oikeesti ärsyttää tommonen pessimissisyys. Ihan kun hän ei uskoisi tän raskauden kestävän. Kiva kun toinen on positiivisena tukemassa. Yritysaika oli yhtä helvettiä, niin eikö nyt voisi iloita ja ajatella positiivisesti tulevaa..
Jos mä pystyn siihen, niin miksei hänkin.
 
Tää on ihan perseestä. Vihdoin kun oon raskaana. Haluisin ostaa edes jotain pientä. Mennä h&m:lle hypistelemään vauvan vaatteita tms. Mut mies on erimieltä... Katsoin jo huonekaluja netistä ja sanoin että joulukuussa voisi ostaa jo osan. Mutta ei vielä silloin miehen mielestä kannata. Kysyin milloin kerrotaan hänen äidille, kun omani tietää jo, kun piti hoitojen aikoihin jo kertoa. Mies sanoi, että ehkä jouluna. JOULUNA!! Oon sillon jo, mitä, 4kuulla! Kyl mä ymmärrän, että hän haluaa ensin käydä ultran ja muut läpi. Mutta mua oikeesti ärsyttää tommonen pessimissisyys. Ihan kun hän ei uskoisi tän raskauden kestävän. Kiva kun toinen on positiivisena tukemassa. Yritysaika oli yhtä helvettiä, niin eikö nyt voisi iloita ja ajatella positiivisesti tulevaa..
Jos mä pystyn siihen, niin miksei hänkin.
Tää on ihan perseestä. Vihdoin kun oon raskaana. Haluisin ostaa edes jotain pientä. Mennä h&m:lle hypistelemään vauvan vaatteita tms. Mut mies on erimieltä... Katsoin jo huonekaluja netistä ja sanoin että joulukuussa voisi ostaa jo osan. Mutta ei vielä silloin miehen mielestä kannata. Kysyin milloin kerrotaan hänen äidille, kun omani tietää jo, kun piti hoitojen aikoihin jo kertoa. Mies sanoi, että ehkä jouluna. JOULUNA!! Oon sillon jo, mitä, 4kuulla! Kyl mä ymmärrän, että hän haluaa ensin käydä ultran ja muut läpi. Mutta mua oikeesti ärsyttää tommonen pessimissisyys. Ihan kun hän ei uskoisi tän raskauden kestävän. Kiva kun toinen on positiivisena tukemassa. Yritysaika oli yhtä helvettiä, niin eikö nyt voisi iloita ja ajatella positiivisesti tulevaa..
Jos mä pystyn siihen, niin miksei hänkin.
Tuohan on aika yleistä uskalla iloita heti. Varmasti viimeistään ekan ultran jälkeen, kun miehesi näkee että vauva on oikeasti siellä ja sydän sykkii hänkin alkaa luottamaan että kaikki menee hyvin.
 
Saatiin jopa viime yönä hetki romantiikalle, epäilen kyllä et myöhästä.. Kipuja oli vielä eilen mutta tänään ei mitään, oletan oviksen olleen eilen ja ne aiemmat varmaan sitte munasolun kasvamisesta johtuvia.
Pessimistinä olen (toisaalta ihan hyvä niin helpottaa testihulluutta :D ) mutta mennään silti piinailijoihin, dpo1
 
  • Tykkää
Reactions: Juliet86
Piinailen, tänään DPO 3.
Peittojen heilutus on kyllä nyt sattunut täysin oikeaan aikaan eli nyt ois potentiaaliset mahdollisuudet TAAS raskauteen mutta kuka kertois mulle, että miten ne sais pysymään eikä vaan aina niitä kemiallisia. Joku? Anyone?
Mie täällä tuskailen kaikkien vauvajuttujen keskellä, kun haluisin laittaa myyntiin muistuttamasta mun epäkelvollisesta kropasta. Mutta eiköhän tuon tosiaan muista vaikka mitä tekis.
Mutta kiskasin punaviiniä sen verta, että ei tuu ikävä jos nyt napsahtas ja eikö sen pitäs auttaakin asiaan. No syy kylläkin oli vaan se, että halutti hiukan nollata ja ottaa rennosti. Oon koko kesän ollu kireenä, ku viulunkieli.

Täällä oli kyllä tullut tosi surullisia uutisia. Tsemppiä kaikille! <3
Ja onnittelut plussista! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bea.S ja -dino-
Mä aattelin et otan täs kierrossa sen punkun ja oviksen jälkeen ananaksen, mut jos ei sittenkään ni annan olla kaikki muut paitsi geleen, ku se on hyvää kamaa :D Mites saako sitä punkkua lantrata, ku en tykkää punkusta ?​
 
Täällä kp 3. Lauantaina alko vuotaan, mutta vaan vähäsen, tänään sitte kunnolla megakipujen kanssa! huh.



Punaviinin ystävänä kauhistuin tästä! :LOL::LOL: millä ajattelit lantrata? Eiköhän vaikutus pysy samana vaikka lantraisikki. :ROFLMAO:
Punkun ystävä itsekin mutta kyllähän punkkua lantrataankin. Esim sangriahan on periaatteessa lantrattua punkkua. Ihan sprite voi toimia myös tai joku tonic.
Henk koht. en kyllä hyvää punkkua lähde sotkemaan millään! :D Uno vino tinto, por favor! olikohan se edes oikeen.. :p
 
Mites saako sitä punkkua lantrata, ku en tykkää punkusta ?
:alien:

Niitä löytyy semmosia ei niin vahvan makuisia, mut en kyllä oo koskaan kuuluutiedä että punkkua latrattaisiin..
Vaikkaria ja spriteen on joku joskus kertonut :alien:

Palliton samaa tuskailen. Muutama kiinnitys yritys ollut ja pari päivää kk myöhässä, hanat auki kipujen kera. Jostain syystä ei täällä jaksa pysyä tai kiinnity ollenkaan.:ninja:
 
Tää on ihan perseestä. Vihdoin kun oon raskaana. Haluisin ostaa edes jotain pientä. Mennä h&m:lle hypistelemään vauvan vaatteita tms. Mut mies on erimieltä... Katsoin jo huonekaluja netistä ja sanoin että joulukuussa voisi ostaa jo osan. Mutta ei vielä silloin miehen mielestä kannata. Kysyin milloin kerrotaan hänen äidille, kun omani tietää jo, kun piti hoitojen aikoihin jo kertoa. Mies sanoi, että ehkä jouluna. JOULUNA!! Oon sillon jo, mitä, 4kuulla! Kyl mä ymmärrän, että hän haluaa ensin käydä ultran ja muut läpi. Mutta mua oikeesti ärsyttää tommonen pessimissisyys. Ihan kun hän ei uskoisi tän raskauden kestävän. Kiva kun toinen on positiivisena tukemassa. Yritysaika oli yhtä helvettiä, niin eikö nyt voisi iloita ja ajatella positiivisesti tulevaa..
Jos mä pystyn siihen, niin miksei hänkin.
Käy ihmeessä ostamassa jotakin jos tekee mieli! Teillähän on pitkä yritys takana ja vihdoin olet oikeasti raskaana. Nauti siitä täysin rinnoin, ja jos siihen kuuluu osana se että käy hypistelemässä vauvan tarvikkeita niin käy! Inhottavaa kyllä jos mies ei yhtään anna sun innostua asiasta...
 
Onnea plussista :love:

Mama kuulostais aika normaalilta miesten reaktiolta (jos nyt voi yleistää), ärsyttäväähän se on jos toinen suhtautuu eri tavalla raskauteen. Minä raahasin lopulta miehen vaunukaupoille kun se vaan olis halunnu viivytellä sen kanssa. Loppujen lopuksi oli ihan tyytyväinen että mentiin sen verran ajoissa kun niiden toimituksessa kesti pidemmän aikaa. Että ei ne miehet oikein osaa ajatella, tai varsinkaan suunnitella.

Täällä onkin sitten vähä jännitystä ilmassa. Meillähän ya on ollut aivan kysymysmerkkiä, eikä myöntyvää vastausta ole tullut, ainakaan selvästi. Viikko sitte viikonloppuna oltiin kuitenkin ilman ehkäisyä, ma/ti tuntui ehkä ovulaatiokipuja ja to-pe yönä heräsin kunnon menkkakipuihin jotka kesti n.15-30min. Lisäksi tässä on ollut turvotusta, paineentunnetta, väsymystä, tukkoinen olo, lämmöt 37 kieppeillä, ja raudan makua suussa ja mitä vielä. Oikeestaan pelottaa, kun kaikki oireet täsmää edelliseen raskauteen, mitenhän se mies oikein tän asian ottaa, jos testi näyttäiskin plussaa. Vai voiko kroppa näin totaalisesti hämätä.. Suutuspäissään vielä heitin kaikki ovulaatio- ja raskaustestit roskikseen sen jälkeen kun oltiin taas kerran yrityksestä puhuttu, ilman lopputulosta. Että täytyykö tässä nyt lähteä vielä uudestaan testikaupoille..:unsure:
 

Yhteistyössä