Tuntuu. Joskus ennen ovista, oviksen aikaan joskus vahvempana joskus lievempänä ja sitten oviksen jälkeen keltarauhasen toiminta jonkin aikaa. Ota tästä kropasta selkoaOi onnea @mama?, @Kirsikka90 ja @Spukka !!
Tervetuloa takas jännittämään cubula!
@Miina- mulla ihan sama tilanne ku sulla! Ollu nyt kolme päivää ihan menkkajomotuksen oloista särkyä, limaa ainaki tänään ja olin reissussa joten tais ovis aika mennä meiltä ohi ku ti ehittiin viimeks nähä ei oo aiemmin ovikset tuntunu mutta ku laskin noin ajan ovikselle nii osuu just tähän aikaan.. onko jollai muulla näitä särkyjä ja onko ne yleensä oviksen jälkeen vai ennen?? vai voidaankohan ehtiä vielä tähän kiertoon
Tää on ihan perseestä. Vihdoin kun oon raskaana. Haluisin ostaa edes jotain pientä. Mennä h&m:lle hypistelemään vauvan vaatteita tms. Mut mies on erimieltä... Katsoin jo huonekaluja netistä ja sanoin että joulukuussa voisi ostaa jo osan. Mutta ei vielä silloin miehen mielestä kannata. Kysyin milloin kerrotaan hänen äidille, kun omani tietää jo, kun piti hoitojen aikoihin jo kertoa. Mies sanoi, että ehkä jouluna. JOULUNA!! Oon sillon jo, mitä, 4kuulla! Kyl mä ymmärrän, että hän haluaa ensin käydä ultran ja muut läpi. Mutta mua oikeesti ärsyttää tommonen pessimissisyys. Ihan kun hän ei uskoisi tän raskauden kestävän. Kiva kun toinen on positiivisena tukemassa. Yritysaika oli yhtä helvettiä, niin eikö nyt voisi iloita ja ajatella positiivisesti tulevaa..
Jos mä pystyn siihen, niin miksei hänkin.
Tuohan on aika yleistä uskalla iloita heti. Varmasti viimeistään ekan ultran jälkeen, kun miehesi näkee että vauva on oikeasti siellä ja sydän sykkii hänkin alkaa luottamaan että kaikki menee hyvin.Tää on ihan perseestä. Vihdoin kun oon raskaana. Haluisin ostaa edes jotain pientä. Mennä h&m:lle hypistelemään vauvan vaatteita tms. Mut mies on erimieltä... Katsoin jo huonekaluja netistä ja sanoin että joulukuussa voisi ostaa jo osan. Mutta ei vielä silloin miehen mielestä kannata. Kysyin milloin kerrotaan hänen äidille, kun omani tietää jo, kun piti hoitojen aikoihin jo kertoa. Mies sanoi, että ehkä jouluna. JOULUNA!! Oon sillon jo, mitä, 4kuulla! Kyl mä ymmärrän, että hän haluaa ensin käydä ultran ja muut läpi. Mutta mua oikeesti ärsyttää tommonen pessimissisyys. Ihan kun hän ei uskoisi tän raskauden kestävän. Kiva kun toinen on positiivisena tukemassa. Yritysaika oli yhtä helvettiä, niin eikö nyt voisi iloita ja ajatella positiivisesti tulevaa..
Punaviinin ystävänä kauhistuin tästä! millä ajattelit lantrata? Eiköhän vaikutus pysy samana vaikka lantraisikki.Mites saako sitä punkkua lantrata, ku en tykkää punkusta ?
Punkun ystävä itsekin mutta kyllähän punkkua lantrataankin. Esim sangriahan on periaatteessa lantrattua punkkua. Ihan sprite voi toimia myös tai joku tonic.Täällä kp 3. Lauantaina alko vuotaan, mutta vaan vähäsen, tänään sitte kunnolla megakipujen kanssa! huh.
Punaviinin ystävänä kauhistuin tästä! millä ajattelit lantrata? Eiköhän vaikutus pysy samana vaikka lantraisikki.
Mites saako sitä punkkua lantrata, ku en tykkää punkusta ?
Käy ihmeessä ostamassa jotakin jos tekee mieli! Teillähän on pitkä yritys takana ja vihdoin olet oikeasti raskaana. Nauti siitä täysin rinnoin, ja jos siihen kuuluu osana se että käy hypistelemässä vauvan tarvikkeita niin käy! Inhottavaa kyllä jos mies ei yhtään anna sun innostua asiasta...Tää on ihan perseestä. Vihdoin kun oon raskaana. Haluisin ostaa edes jotain pientä. Mennä h&m:lle hypistelemään vauvan vaatteita tms. Mut mies on erimieltä... Katsoin jo huonekaluja netistä ja sanoin että joulukuussa voisi ostaa jo osan. Mutta ei vielä silloin miehen mielestä kannata. Kysyin milloin kerrotaan hänen äidille, kun omani tietää jo, kun piti hoitojen aikoihin jo kertoa. Mies sanoi, että ehkä jouluna. JOULUNA!! Oon sillon jo, mitä, 4kuulla! Kyl mä ymmärrän, että hän haluaa ensin käydä ultran ja muut läpi. Mutta mua oikeesti ärsyttää tommonen pessimissisyys. Ihan kun hän ei uskoisi tän raskauden kestävän. Kiva kun toinen on positiivisena tukemassa. Yritysaika oli yhtä helvettiä, niin eikö nyt voisi iloita ja ajatella positiivisesti tulevaa..
Ootteko kuullu koskaan punkkukolasta?ihan älyttömän hyvää.me kun ei punkkua muuten pystytä juomaan eli ihan vaan punkkua ja Coca-Colaa.Mites saako sitä punkkua lantrata, ku en tykkää punkusta ?