Ootan palavasti että pääsisin itsekkin ostamaan ja hypistelemään vauvan vaatteita ihan "luvan kanssa"! Nyt on onneksi ollut äidin iltatähti, pikkuvelipuoleni, jonka alkutaipaleita ihan sairaalasta saakka olen saanut seurata niin hänen varjollaan on voinut vähän hypistellä ja ostella. Ihan hyvillä mielin, sillä kaikki tavarat tulevat meille kun hän ei niitä enää tarvitse/ne eivät enää mahdu. Voin kyllä kuvitella että tulee hankittua valtavasti lisää kaikkea kun on sen aika.. Kumpa joskus tulis tyttökin että saisi ostaa kaikkea ällösuloista, tosi tyttömäistä härpäkettä, heh!
Täällä tämän kierron letrot syöty, päätän kontrolliultran jälkeen mitä mieltä niistä olen. Sivuoireet oli inhottavia mutta siedettäviä - en tiedä kuinka käy jos annosta täytyy nostaa :/ Kyllähän nuokin kestää jos oikeasti raskautuminen onnistuu niiden avulla.. Pieni hinta tästä kaikesta..
Punkkuun en ole koskenut enkä tule koskemaankaan En pidä yhtään! Punkutelkaa te minunkin puolesta
Kp8/epäs.
Täällä tämän kierron letrot syöty, päätän kontrolliultran jälkeen mitä mieltä niistä olen. Sivuoireet oli inhottavia mutta siedettäviä - en tiedä kuinka käy jos annosta täytyy nostaa :/ Kyllähän nuokin kestää jos oikeasti raskautuminen onnistuu niiden avulla.. Pieni hinta tästä kaikesta..
Punkkuun en ole koskenut enkä tule koskemaankaan En pidä yhtään! Punkutelkaa te minunkin puolesta
Kp8/epäs.