Toiveena vauva 2017-2018

Ootan palavasti että pääsisin itsekkin ostamaan ja hypistelemään vauvan vaatteita ihan "luvan kanssa"! Nyt on onneksi ollut äidin iltatähti, pikkuvelipuoleni, jonka alkutaipaleita ihan sairaalasta saakka olen saanut seurata niin hänen varjollaan on voinut vähän hypistellä ja ostella. Ihan hyvillä mielin, sillä kaikki tavarat tulevat meille kun hän ei niitä enää tarvitse/ne eivät enää mahdu. Voin kyllä kuvitella että tulee hankittua valtavasti lisää kaikkea kun on sen aika.. Kumpa joskus tulis tyttökin että saisi ostaa kaikkea ällösuloista, tosi tyttömäistä härpäkettä, heh!

Täällä tämän kierron letrot syöty, päätän kontrolliultran jälkeen mitä mieltä niistä olen. Sivuoireet oli inhottavia mutta siedettäviä - en tiedä kuinka käy jos annosta täytyy nostaa :/ Kyllähän nuokin kestää jos oikeasti raskautuminen onnistuu niiden avulla.. Pieni hinta tästä kaikesta..

Punkkuun en ole koskenut enkä tule koskemaankaan :D En pidä yhtään! Punkutelkaa te minunkin puolesta :)

Kp8/epäs.
 
Jee minäkin pääsen vihdoin ja viimein kuumeilemaan tänne :) Nyt siis aloitellaan tjottailua tästä kierrosta ja viides ois haaveissa, lapset on 1v, 2,5v, 4v ja 5v.
saraheinä kp5/30-31 viides haaveissa yk1
Ja Mama paljon onnea!! Taidettiin olla täällä yhtäaikaa kun neljättä kuumeilin. Miten ihanaa että plussasit!
 
Mulla vaan raskausunet jatkuu. Taas viime yönä näin unta et olin raskaana ja kerroin siitä mun miehelleni joka oli asiasta innoissaan. Vatsassa tuntui sellainen kova möykky :) Ja mikä hassuinta, sen vauvan la unessa oli sama mitä oon nyt kattonu jos oon oikeasti tullut raskaaksi tästä kierrosta.

Tänään mennään kauppaan niin ostan testin. Tänään siis dpo 13.
 
Tein lauantaina apteekin omalla testin ja siinä tuijotellessa ei näkynyt mitään. Se sit unohtu tuonne kaappiin ja äsken roskia kaivellessa osu silmään ja siellä oli kaks viivaa :eek: mut eikös se apteekin oma voinukki kuivuessaan tehä sen toisenkin viivan vaikkei raskaana ookkaan..

Noh, nyt vissiin kp31, pari päivää ollu pientä tuhrua mutta vuoto antaa oottaa itteään..
 
  • Tykkää
Reactions: Bea.S
@kunnon kinttaat ui ui teitko uutta testiä vai odotteletko huomista

@Juliet86 teitkö testin?

Tervetuloa uusile!

Täällä viikonloppu vierähti nopeasti. Punaviiniäkin tuli nautittua...nyt olis sitten mahdollinen kiinnittymisen aika ja ensviikolla pääsee ehkä testailee, jospa me ja muutkin vielä syyskuussa saataisi ihania uutisia.

Onko jollain jotakin harrastusta minkä joutuisi lopettamaan raskauden ajaksi? Mä pelaan jalkapalloa ja kyllä mulla tämäkin asia mielessä on vaikka vasta yritysasteella,mutta se on niin rakas harrastus!siitä joutuisin varmasti luopumaan piankin, en uskaltais riskeeraa...
 
Nyt on sen verran masis et en jaksa kirjottaa muuta. Haalean haamun sain dpo 12 ja sitten koskaan se ei siitä vahvistunut vaan nyt sitten voi päivittää KP 2 ja kun tää yrityksen jatkaminen on aika epävarmaa tällä hetkellä niin kahta pahempi olo. Niin voimakkaat oireetkin oli mutta nyt sitten vuoto alkoi ja hyytymiä mukana.... ei kiva.
En osannut koskaan tätä odottaa että näin kestäisi ja kun muutenkin rankkaa nyt niin ottaa koville.
 
Haluaisin kysyä muilta ovulaatiota metsästäviltä, jos saatte ovulaation tikulle, niin onko se aina yhtä vahva tai vahvempi viiva kuin kontrolliviiva?

Mulle ei ole kertaakaan ilmestynyt täydellistä yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa..vaikka monen monta kiertoa jo tikuttanut :eek:
Kyselin raskauskeijun infosta asiasta, sieltä vastattiin, että voi olla ettei lh- tasot vaan ole niin korkeat, mutta ovulaatio tapahtuu silti. Että jokaisella naisella testit reagoivat eri tavalla ja kun testiviiva hiipuu, on ovulaatiohetki kohdalla ja huippu saavutettu.

Päästin jo ajatukseni valloilleen ja epäilen tarvitsevani pistoshoitoa munasolun kypsyttämiseksi ainakin :ninja:.

Palsta on hiljentynyt, johtuuko monesta plussaajasta..onnea heille:love:!

@Nalkuttaja miten sulla menee ja onhan plussa pysynyt matkassa?
 
Täällä kp33 vaihtuki kp1, aamulla oli lämmöt laskenut siihen malliin että arvasinki vuodon alkavan. Ei siis tarvetta uusintatestille. Näin kipeitä ja runsaita menkkoja ei oo kyllä taas hetkeen ollu :confused: toisaalta aattelin positiivisesti, että ehkä siellä joku kiinnittymisyritys on ollu ja se kai kertoo siitä, että ehkä tässä kuitenkin on mahdollisuus tulla raskaaksikin vielä joskus :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rivaa
Haluaisin kysyä muilta ovulaatiota metsästäviltä, jos saatte ovulaation tikulle, niin onko se aina yhtä vahva tai vahvempi viiva kuin kontrolliviiva?

Mulle ei ole kertaakaan ilmestynyt täydellistä yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa..vaikka monen monta kiertoa jo tikuttanut :eek:
Kyselin raskauskeijun infosta asiasta, sieltä vastattiin, että voi olla ettei lh- tasot vaan ole niin korkeat, mutta ovulaatio tapahtuu silti. Että jokaisella naisella testit reagoivat eri tavalla ja kun testiviiva hiipuu, on ovulaatiohetki kohdalla ja huippu saavutettu.

Päästin jo ajatukseni valloilleen ja epäilen tarvitsevani pistoshoitoa munasolun kypsyttämiseksi ainakin :ninja:.

Palsta on hiljentynyt, johtuuko monesta plussaajasta..onnea heille:love:!

@Nalkuttaja miten sulla menee ja onhan plussa pysynyt matkassa?
Mulla viime tärppikierrossa oli ovisplussa viivat todella haaleat, kahtena päivänä ja muina päivinä melkein blanko valkoista eli ei tarvii olla yhtä vahvat viivat
 
  • Tykkää
Reactions: Karkki95
Mulla on One Stepin testeillä joka kerta tullut selvästi tasavahva tai kontrollia vahvempi viiva oikeaan aikaan. Kun sitten kerran testasin Pregcheckin testeillä, en saanut kunnon tasavahvaa, vain melkein. Oliko tuo vaan huono kierto vai onko nuo One Stepit sitten herkempiä, en osaa sanoa.
 
Kyllä vissiin one stepit on herkempiä, tai ainakin ovistestit mitä mä tilasin kesällä niin oli nimellä Herkkä ovulaatiotesti. Mutta on kyllä tullut sekä tuolla testillä että rfsu:n testillä tasavahvaa ja vahvempaa viivaa. Mutta ilmeisesti ja todistetusti joillain ovis tapahtuu vaikka viivat ei vahvoja oliskaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Haluaisin kysyä muilta ovulaatiota metsästäviltä, jos saatte ovulaation tikulle, niin onko se aina yhtä vahva tai vahvempi viiva kuin kontrolliviiva?

Mulle ei ole kertaakaan ilmestynyt täydellistä yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa..vaikka monen monta kiertoa jo tikuttanut :eek:
Kyselin raskauskeijun infosta asiasta, sieltä vastattiin, että voi olla ettei lh- tasot vaan ole niin korkeat, mutta ovulaatio tapahtuu silti. Että jokaisella naisella testit reagoivat eri tavalla ja kun testiviiva hiipuu, on ovulaatiohetki kohdalla ja huippu saavutettu.

Päästin jo ajatukseni valloilleen ja epäilen tarvitsevani pistoshoitoa munasolun kypsyttämiseksi ainakin :ninja:.

Palsta on hiljentynyt, johtuuko monesta plussaajasta..onnea heille:love:!

@Nalkuttaja miten sulla menee ja onhan plussa pysynyt matkassa?
Mäkään en ole ikinä saanut ovistestiin tasavahvoja viivoja, vaan haaleita. Todistettavasti kuitenkin olen ovuloinut, joten nyt päätin lopettaa koko tikutuksen.

Mun isopieni vauva tänään 6-vuotta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Juliet86
Onnittelut plussanneille !
Kp1 vihdoinkin taas odottelun jälkeen, onneksi terolut sentään vielä toimii. Sunnuntaina sitten pitäisi clomit alottaa..parisuhde ollut todella koetuksella ja en ole ollut kovinkaan rauhaisa puoliso kun on stressannut tämä kierron venyminen joten saa nähdä tuleeko clomit käyttöön.. yrityskiertohan olisi sitten kait kuudes
Tsemppausta kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Rivaa ja Maria82
Jatkampa oma napaisesti, soittelin tuossa polille ja ilmoitin, että lykätään inssiin lähtemistä vielä. Tuli puheeksi tämä kierto ja hoitaja arveli, että kiinnittymisyritys ois tosiaan ollu jonka vuoto on nyt sit "pilannut". Kehotti kuitenkin vuotoa seuraileen ja mahollisesti tekeen testin ennen letrojen aloitusta. Kovasti oli kuitenkin positiivisin mielin, että vois olla hyvinkin mahdollista raskautua ilman varsinaisia hoitoja :) hyvillä mielin uuteen kiertoon siis!
 
Juliet voi harmi, just toisessa ketjussa kyselin kuulumisiasi. :/ Jaksamista ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Karkki95 mä oon koittanut ovista metsästää jo monta kiertoa enkä ole ikinä saanut tasavahvojakaan viivoja. Pregcheck ja clearblue ollut testissä, joku kolmaskin merkki mitä en muista. Oon miettinyt kuumeisesti että ovuloinko edes?!
 
Tsempit uuteen kiertoon joutuneille!
Joku kyseli ovis tasavahvat viivat, aika lähelle on päästy, en sit tiedä voiko edes sitä tummempaa saada.

Omaan napaan. Tää viikko ollut voitokas! Saatiin miehen asunto myytyä, sekä kumpikin sai palkan korotukset!:ROFLMAO: Mietittiin pitääkö pistää lotto vetämään vai ostaa ässä arpa, mutta itse sanoin miehelle että viikonloppuna/alkuviikosta vauva alulle kun ovis ovella! :love: Oli suostuvainen, taitaa viikonloppu mennä makkarissa :p:D
 
@Lumi87 ootko kokeillu clearbluen digitaalista ovistestiä.koin sen tosi helpoksi. Iski oviksen samalla päivälle kuin omat tuntemukset.

@juliet :( ja muutkin jotka uuteen kiertoon joutuneet.

Mulla ei oo mitään tuntemuksia,kiinnittymisen aika käsillä... Onneks ollu niin hektistä töissä ja arjessa. Testin teen aikasintaan maanantaina dpo 10
 
BeaS kokeilin cb:n digiä viime kierrossa sen yhden paketin verran ja pelkkää tyhjää ympyrää sain. o_O On niin kalliita etten toiste raaski maksaa tuon kokemuksen jälkeen. Sen verran alkanut stressata noi tikuttamiset joista ei näy mitään, että varasin lääkärin ensi kuulle. Taidan lopettaa ovistestit tämän kierron jälkeen...
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Ja tsemppiä!

Täällä vähän tylsä vaihe menossa kun menkat loppui niin täytyy vaan odotella :) Ovis vois ehkä olla jossain kp 12-17 välissä mutta en kyllä yhtään tiedä. Limoja on alkanut jo tulemaan, nyt kp7 muistaakseni ja tuleekin seuraavat 1,5vk että tiedä siitä sitten missä vaiheessa ne on niitä oikeita vai onko missään... Mutta katotaan jos sattuis kohalleen, kun ihan tjottaillen mennään niin testejä en tee :) Paitsi ehkä raskaustestejä, liian himotestaaja olen että malttais jättää väliin vaikka eka kierto kun on niin ei ole suurempia odotuksia. Mutta JOS kuitenkin... :ROFLMAO:
 
kka
Hopsansaa!

Liitynpä joukkoon iloiseen. Täällä kirjoittelee 25-vuotias nainen, yrittäminen alkaa lokakuussa kun on viimeinen pillerilevy syöty loppuun. Tällä hetkellä ajatuksena on, että oviksia ei tulisi kyttäiltyä ja päiviä laskesteltua eli tjottailemaan lähdetään, saa nähdä että kauanko sitä jatkuu ennen kuin tämä yli-innokas kuumeilija kaivaa ovistikut esiin. :whistle:

Saman katon alla vaikuttaa 26-vuotias avomieheni, joka on vähintäänkin yhtä innokkaana lähdössä vauvahommiin! Lisäksi kotoa löytyy kolme (ensi kuusta alkaen neljä) kissaa sekä käärme ja herppilauma tulee varmasti kasvamaan ajan myötä.

Jännityksellä odotan, että miten kierto lähtee tasaantumaan pillereiden jälkeen. Pari kertaa aiemminkin on tullut pidettyä lyhyempää ja pidempää taukoa mineistä ja kierto on lähtenyt normaalisti käyntiin 4 viikkoa pillereiden lopettamisen jälkeen.

Edit: Kauhee kun tullut kiireellä kirjoitettua, kirjoitusvirheitä korjailtu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä