Toiveena vauva 2017-2018

Ei ole diabetestä todettu..vielä. kahteen kertaan kohonneita sokeriarvoja, seurannassa vaan olen. Oireita kyllä siihen viitaten että voisi enemmänkin haittaa korkeista sokereista olla. Painoa tullut niin paljon lisää että sekin varmasti vaikuttaa. Olen tunnesyöjä joten loppukierrosta en ole nyt paljon muuta tehnytkään kun syönyt :(
Lääkäriin meno nyt siirtyy, eikä tietoakaan vielä kierron lopusta
 
Mulla on ekaa kertaa semmonen ongelma, että mies ärsyttää niiiiiin vietävästi etten nyt suostu kyllä pitämään sitä sisälläni 24/7 ku pieni hetkikin ajatuksena ärsyttää pirut minusta pellolle. En ole kuuden vuoden aikana kokenu ollenkaan tämmöstä oloa.
Ollaan vielä lähössä reissuun ja.. Noh.. Yleensä lomareissut on kaikkea muuta kuin rentouttavia.
Ovis PITÄS olla ehkä 15-17 päivä ja jos venyy niin viikonlopun olen yksin reissussa. Toivoa saa, että tämä olo laantuu, koska peittoja ei kyllä pysty tässä olossa heiluttaan.

Onnea plussista!! :love:
 
Odotteletko testejä saapuvaksi tänään??
Hae ihmeessä kaupasta jos ei ala kuulua ;)
Mä kans jänskään sun puolesta ja toki muidenkin!! :)
Arvaa vaan odottelenko..Olen jo kyttäillyt ikkunasta näkyykö oranssia fillaria meidän nurkilla.:ROFLMAO: Menen kyllä kauppaan tänään ja ostan testejä..kärsivällisyys ei ole hyveeni.:oops:
Hitsit,oon niin onnellinen sun puolesta.:)(y)
 
Ei ole diabetestä todettu..vielä. kahteen kertaan kohonneita sokeriarvoja, seurannassa vaan olen. Oireita kyllä siihen viitaten että voisi enemmänkin haittaa korkeista sokereista olla. Painoa tullut niin paljon lisää että sekin varmasti vaikuttaa. Olen tunnesyöjä joten loppukierrosta en ole nyt paljon muuta tehnytkään kun syönyt :(
Lääkäriin meno nyt siirtyy, eikä tietoakaan vielä kierron lopusta
Okei,tosi ikävää. Onko sulla kotona oma mittari?
Olen myös tunnesyöppö ja kun pms pamahtaa päälle,minusta kuoriutuu sokerihiiri.Ja napostelija.Ja suolasen himoitsija. Ja,ja,ja.
 
Täällä on niin mahtava plussa-aalto että oksat pois (y):eek:

Kaikille hurjasti onnea :love:

Itse pääsen taas piinailun makuun :D
Ja Clomeja en syö enää ikinä, paino noussut yli 5 kiloa, Helvetinmoinen pahoinvointi, todella pahaa unettomuutta, iho mätänee ym ym :poop::poop::mad:

Jos tästä kierrosta en raskaudu, pyydän jotain muuta lääkäriltä kun soittaa loppu kuusta progesteroniarvon tästä kierrosta :cautious:(n) Ei ole mun lääke, ei :poop::cautious:

Rentouttavaa viikonloppua :rolleyes:
 
Qia Mulla ei oo ollu hormonaalista ehkäsyä enää 7 vuoteen ja esikoisen syntymästä on 4 vuotta että kroppa ei tosiaan "hae yhtään mitään omaa rytmiään enää". Mulla on kyllä aina ollut kierto sellainen että 2 päivää ennen alkaa tuhru mutta ei tällasta että 4-5 päivää ennen!! Tänään aikataulun mukaan kp28 alkoi kunnon vuoto ja kivut eli voi päivittää Ikä 32v kp1/28 ja yk3

Hain äsken apteekista mun uudet dropit. Nyt siis ollut käytössä Multivita Mama, Berocca, D-vitamiini ja Sinkki. Ja tänään hain Royal Geleet, Vehnäalkioöljyn ja Maca-jauheen.

Okei, ton vehnäalkioöljyn viel saatan saada alas, mut toi Maca!! Mul on ihan just oksennus suussa, aivan järkyttävää! :sick::sick::sick: Haluuko joku ostaa??? Ei juma se lens kyl kaapin perälle, ei pysty ainkaan nyt. Saa Royal geleet riittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Tässä dpo 10 ja kuva otettu muutamien minuuttien jälkeen...hentoinen viiva lähti piirtämään kuitenkin suht pian.

Oon niin onnesta soikeena ja olin kyllä jotenkin varma tässä kierrossa :love::love::love:

Tämmöstä haamulaista en oo kertaakaan saanut, pillerit siis jätetty pois helmikuussa tänä vuonna.

Mua vaan pelottaa mun kilppariongelma, toivottavasti pieni pysyy matkassa ja viiva vahvistuu.
Nyt vasta kp 24 menossa/29-32.

Ja jos toi on plussa siis!!! Niin voi että mua HARMITTAA, Kun mulla ei ole enää kuvaa mun OVISPLUSSASTA joka oli todella todella HAALEA!!! Älkää ikinä luottako niihin täysin. Ite testasin tässä kierossa monena päivänä aamuin ja illoin. Kahtena päivänä tuli haaleet viivat, sit taas hävis ja sit tuli kananmunalimat ja kivut ja uskoin että saatan ovuloida silti vihdoin (y);)

Mun täytyy keräillä itteeni nyt kunnolla...ja kunhan tuo tyttö kouluun lähtee ni voin alkaa tanssia ja kiljua ilosta :ROFLMAO:
Paljon onnea! Ihanaa! :love:
 
Qia Mulla ei oo ollu hormonaalista ehkäsyä enää 7 vuoteen ja esikoisen syntymästä on 4 vuotta että kroppa ei tosiaan "hae yhtään mitään omaa rytmiään enää". Mulla on kyllä aina ollut kierto sellainen että 2 päivää ennen alkaa tuhru mutta ei tällasta että 4-5 päivää ennen!! Tänään aikataulun mukaan kp28 alkoi kunnon vuoto ja kivut eli voi päivittää Ikä 32v kp1/28 ja yk3

Hain äsken apteekista mun uudet dropit. Nyt siis ollut käytössä Multivita Mama, Berocca, D-vitamiini ja Sinkki. Ja tänään hain Royal Geleet, Vehnäalkioöljyn ja Maca-jauheen.

Okei, ton vehnäalkioöljyn viel saatan saada alas, mut toi Maca!! Mul on ihan just oksennus suussa, aivan järkyttävää! :sick::sick::sick: Haluuko joku ostaa??? Ei juma se lens kyl kaapin perälle, ei pysty ainkaan nyt. Saa Royal geleet riittää.

Osta maca tabletteja, itse ostin kanssa jauheena ja se on ihan hirveetä :sick: jogurtin kanssa saan alas :cautious: Tsemppiä (y)
 
Nega.

Ei sinänsä eilisillan jälkeen yllättänyt, yhtäkkiä vaan tiesin että ei tästä mitään taaskaan tuu. Reippaana kävin sitten tänään kaupunkireissulla apteekista letrozolit ja siellä peloteltiin että nää voi vaikuttaa paljonkin ajokuntoon.. Sehän se tästä vielä puuttuisi, en pääse töihin tai kouluun ilman autoa :( Mitähän tästä nyt oikeesti tulee :/

Josko noiden avulla sitten sais ensimmäistä kertaa edes jotain muuta sen kontrolliviivan lisäksi tikkuun..? En ole eläessäni kokenut vielä edes yhtäkään haamua (tai edes viivanpaikkaa :D)..

Taitaa siis startata yrityskierto 20? lähipäivinä..

Dpo12 kp36
 
Miten mä en näe Maria82 viestiä,mutta Onnittelut ovat vissiin paikallaan!!

Mitä ihmettä. Menkat loppu periaattees eilen illan ja nyt alko jo limat...helvata en alotellut tikutusta vielä...voiko se ovis tulla hetki menkkojen jälkeen....mä oon aivan sekasin mun kierroista...
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
En kerkee lukee nyt mutta halusin taas johonkin kertoa.

En tiedä miten muut ottaa lämpöjen ja testien ja kalenterien stressaamisen mutta itte koen olevani tyynempi kun tavallaan teen asian eteen ja sillon kun kierto on otollisessa vaiheessa niin mua sykähdyttää sängyssä ajatus siitä että tästä voi seurata vielä jotain ihanaa lisääkin.
Ikävä kyllä mun mies ilmeisesti kerää stressiä ja paineita mun palstan lukemisesta lähtien kaikesta tästä vaikka en sille kauheesti puhukaan. Tuloksena on nyt sitten näemmä se että juuri sillon kun pitäisi tehdä sitä rakkauden hedelmää niin tuo vetäytyy ja stressaantuu. Jonka seurauksena musta tuntuu että ei se oikeesti haluakaan. Tiedän ettei se ole niin mutta se tuntuu siltä. Ja lopputuloksena meillä on yksi paineistunut, yksi surullinen ja ei yhtään plussaa raskaustestissä.

En tiedä mitä mun pitäs tehdä kun en millään haluaisi luopua tästä elimistön seurailusta ja odotuksen odottamisesta ja tämä on minusta osa sitä matkaa joka joskus toivottavasti johtaa yhteiseen lapseen. Ja tästä on vaikea kunnolla puhua kun mua alkaa heti itkettää mikä taas alkaa miestä sitten ahdistaa ja se tulkitsee niin että tämä yritys on huono asia koska mä itken.
 
Nalkuttaja, kyllä alkoi. Niin kun kyllä olin ounastellutkin, enemmän oisin ollut hämmästynyt jos ei ois alkanut, kun ei oo ennenkään tuo kaksi päivää ennen ovista tallettelu onnannut. Jos tämän aamuiset viirut ois ollut jo eilen niin oisin kyllä ollut heti sen kannalla että ei mitään ylimäärisiä masussa. Oon ollut koko päivän että testaan silti koska vinksahtanut mieli ja tuhruilu ei oo ollut vielä mitenkään tavallista mulle, mutta tavallaan en sit tiedä,. Ehkä testaan jos tulee jotain kummallista oloa jatkossa, hah :D Turha kai niitä negoja on katsella näin selvillä verimäärillä ja sävyillä.

NuttyKitty, kuinka paljon laitat jauhetta? Itse taisin ekalla kerralla laittaa täydet annostukset vaikka sitä ei heti niin suositella käytettävän. Jatkoin sit teelusikallisella per päivä jugurtin sekaan ja se oli ihan ok. Nyt tuo paketti seissyt tuolla kaapissa jo niin pitkään että taitaa olla parempi pistää pois..

Orchidea, mulla/meillä samaa. Tosin mies on kerännyt paineet jostain ihan muualta. Lähinnä omien leikkausten takia mihin joutui pienenä, ymmärtääkseni. Kyllä se jonkin verran keräilee mun ovulaation testailustakin paineita, ainakin niiden testien näkemisestä..! Sittenku itsen yritän tehdä jotain asian eteen, mutta mies ei lämpene, niin on surullinen ja stressaantunut. Tosin mies on kovasti toivonut että kertoisin kun on aika. Mutta oon kyllä miettinyt ja mietin edelleen, että jos kerron niin eikös se nyt oo melkein sama kun otestin näkeminen...? Oon kyllä nyt päättänyt, että seuraavat kierrot tässä kerron ja sitten on lekurin aika jos ei ala kuulua. Oli toimintaa tai ei.

Ja tosiaan, tänne voi päivittää kp1. Tollaista "tuhru"päivää ei kai lasketa ekaksi kiertopäiväksi? Aamusta jo tiesi että nyt on normaalit menkat alkamassa. Ei oo mitään eroa edellisiin.

Hassua ajatella kuin kauan kroppa palautuu. On vasta tyyliin viides kierto vuoden yritysajalla, kun menkat on normaalin väriset ja määräiset. Tai toki se käsite on horjuva, mutta omaan historiaan verrattuna. Vielä vuoden vaihteessa menkat oli semmosta ruskeaa ja tuhruavaa, josta luin että se ei oo ihan normaalia tms. Ihanaa että kroppa alkaa olla normaali, mutta tavallaan ikävää, että on kestänyt tosi kauan jo pelkästään siinä..
Mutta jos nyt jotenki jää oireet kummitteleen niin sitten testaan. Mutta näillä näkymin ovistestit on seuraavat mihin kosken ;)
 
Kyllä se vaan aina tuo hymyn huulille, kun täällä käy lueskelemassa ja on tullut uusia plussia testeihin. Ihanaa naiset :love:

Mulla ei oo aavistustakaan mikä dpo nyt on, maanantaina lämmöt oli noussut selkeästi joten kai se ovis on ollu joskaan en tiiä millon kun tuntu, että limailut yms jatku viikkotolkulla :D Tänään eka kertaa ajattelin koko kiertoa kunnolla ja piti ihan oviasta tarkistaa mikä kp on kun ei ollut aavistustakaan. Itelleni tää kierto on ollu tosi rentouttava, kun en oo testaillu enkä kyttäilly oireita. Lämpöjä oon mitannut mut lähinnä sillä ajatuksella kun oon niitä ajatellu enemmänki seurailla. Stressittömyys on muuten pitänyt oireetkin pois, ne kuvitellut :D Väsymystä ja flunssaa on mutta väsymystähän mulla on nuo letrot aiheuttanu kokoajan. Ei taida vauva tälläkään kierrolla itsestään ilmoitella ja tiiättekö, se on ihan ok :)

Muoks. Oviaa kun kattelin niin huomasin, etten oo kuitenkaan muistanut viime viikonloppuna lämpöjä mitata tai ainakaan kirjata ylös. Oletettavasti ovis on joskus viikonloppuna varmaan ollu, joten eipä tässä vielä edes kuviteltuja oireita pitäs ollakaa :D
 
Viimeksi muokattu:
En kerkee lukee nyt mutta halusin taas johonkin kertoa.

En tiedä miten muut ottaa lämpöjen ja testien ja kalenterien stressaamisen mutta itte koen olevani tyynempi kun tavallaan teen asian eteen ja sillon kun kierto on otollisessa vaiheessa niin mua sykähdyttää sängyssä ajatus siitä että tästä voi seurata vielä jotain ihanaa lisääkin.
Ikävä kyllä mun mies ilmeisesti kerää stressiä ja paineita mun palstan lukemisesta lähtien kaikesta tästä vaikka en sille kauheesti puhukaan. Tuloksena on nyt sitten näemmä se että juuri sillon kun pitäisi tehdä sitä rakkauden hedelmää niin tuo vetäytyy ja stressaantuu. Jonka seurauksena musta tuntuu että ei se oikeesti haluakaan. Tiedän ettei se ole niin mutta se tuntuu siltä. Ja lopputuloksena meillä on yksi paineistunut, yksi surullinen ja ei yhtään plussaa raskaustestissä.

En tiedä mitä mun pitäs tehdä kun en millään haluaisi luopua tästä elimistön seurailusta ja odotuksen odottamisesta ja tämä on minusta osa sitä matkaa joka joskus toivottavasti johtaa yhteiseen lapseen. Ja tästä on vaikea kunnolla puhua kun mua alkaa heti itkettää mikä taas alkaa miestä sitten ahdistaa ja se tulkitsee niin että tämä yritys on huono asia koska mä itken.
Me kun esikoista pitkään yritettiin, niin yks ongelma oli juuri tää mitä kuvasit. Jouduin salaa seuraamaan kiertoa ja silti musta tuntui et mies aavisti koska se ovulaatioajankohta oli ja sit tuli niin isot paineet et monesti ei ees päästy hyödyntää ovista optimaalisesti. Olin niin toivottoman surullinen tästä silloin, luulen siis tietäväni kuinka ahdistavassa tilanteessa olet :(. Ratkaisua ei ole sulle mutta empatiaa lähetän.
 
Onnea Maria82!!:love:
Ja muutkin plussanneet jos jäi huomaamatta.

Jatkukoon tämä aalto!!

Tää flunssa on jotain aivan kamalaa, jatkuu ja jatkuu vaan.. Viimenen kesäloma viikko alko ja reissuun pitäs lähteä. :mad:
Lääkkeeksi vähän konjamiinia :D

Laittakaahan leidit kuvia kaikenlaisista dippauksista ni saan muuta ajateltavaa ku flunssa ja lähestyvä ovis.. Terveisin kärsimätön kp 8
 
En kerkee lukee nyt mutta halusin taas johonkin kertoa.

En tiedä miten muut ottaa lämpöjen ja testien ja kalenterien stressaamisen mutta itte koen olevani tyynempi kun tavallaan teen asian eteen ja sillon kun kierto on otollisessa vaiheessa niin mua sykähdyttää sängyssä ajatus siitä että tästä voi seurata vielä jotain ihanaa lisääkin.
Ikävä kyllä mun mies ilmeisesti kerää stressiä ja paineita mun palstan lukemisesta lähtien kaikesta tästä vaikka en sille kauheesti puhukaan. Tuloksena on nyt sitten näemmä se että juuri sillon kun pitäisi tehdä sitä rakkauden hedelmää niin tuo vetäytyy ja stressaantuu. Jonka seurauksena musta tuntuu että ei se oikeesti haluakaan. Tiedän ettei se ole niin mutta se tuntuu siltä. Ja lopputuloksena meillä on yksi paineistunut, yksi surullinen ja ei yhtään plussaa raskaustestissä.

En tiedä mitä mun pitäs tehdä kun en millään haluaisi luopua tästä elimistön seurailusta ja odotuksen odottamisesta ja tämä on minusta osa sitä matkaa joka joskus toivottavasti johtaa yhteiseen lapseen. Ja tästä on vaikea kunnolla puhua kun mua alkaa heti itkettää mikä taas alkaa miestä sitten ahdistaa ja se tulkitsee niin että tämä yritys on huono asia koska mä itken.
Tämä oli ihan kuin minun päästäni! Ja täytyy myöntää, että välillä pistää ärsyttämään tuo toisen ahdistus kun itse tekee vaivalla "pohjatyön" ja joskus tosipaikan tullen ei miestä aina huvitakaan. Mikä taas johtuu siitä, etten ole kertonut että nyt olisi se aika, juurikin koska pelkään toisen ahdistuvan. Kerran meni hermot ja pakkasin jo itku silmässä kaikki testikamat sekä miehelle valmiiksi ostetut "vauvalahjat" roskapussiin... Nyttemmin mittailen lämpöjä ja testailen salaa, vaikka mies välillä yrittääkin kysellä missä ollaan menossa. Harmittaa kun toivoisi tämän tosiaan olevan kaikinpuolin yhteinen matka ja vaikka tietää toisen tosissaan olevanki. Kai se sitten on vaan sellainen miehen mitta, että pitäisi kertalaakista saada jälkikasvua aikaiseksi ja iskee ahdistus jos näin ei käy. Ja onneksi on tämä palsta johon voi purkaa :) Toivotaan että plussa-aalto jatkuu!
 
Nalkuttaja huhuu! Missä testi viipyy? ;) Uskalsitko uitella?
Mä tein tänä aamuna one stepin (muka herkällä) ja sain paljon vaaleamman viivan mitä eilen PC:llä.
Luin netistä kokemuksia, ja ilmeisesti one step ei tosiaan oo niin herkkä mitä lupaa.

En nyt huolestu tästä, koska tissit on edelleen kovin kipeät ja olo muutenkin samanmoinen vaikka isot riskit tietysti olemassa ett menkat voi vielä alkaa, kun niiden oletettu alkamispäivä olis vasta ti/ke.

Huomenna ehkä uittelen uuden pc:n ja vertaan eiliseen viivaani (y)

Tsemppiä kanssapiinailijoille :love:
 

Yhteistyössä