Toiveena vauva 2017-2018

Mun testit on ainakin ihan valkosia vaan, hippasen tylsä niitä on tiirailla vaikka pitkin päivää niitä tuleekin kurkittua. :ninja:

kp 33 ja dpo 18 täällä menossa. Oli pakko olla ovuloimaton kierto kun näin venyy. Kunhan kauan tässä tarvii vielä odotella...

Hyvin palautuu kyllä esikon ajat mieleen kun kierrot oli ensin 35 päivää sitten 40 ja lopulta ne loppu kokonaan. Turhia testejä tuli tehtyä ihan hirveän iso kasa.

Mitä muille kuuluu? Mulla on tylsää..
Teittekö kauan esikoista? Jospa sulla vanhat merkit pitäisi paikkaansa ja nyt kierrot pidentyy ja pim,olet raskaana. :)
 
Ainiin, onko siulla @Iltatähti 76 ultrattu noita lääkkeellisiä kiertoja? Kyllä ois jo tuossa 3tbl/pv popsittavaa. Kai ne jotain keksii siihen tukemaan jo muuta?
On ultrattu ensimmäinen clomikierto, tässä viimeisessä ei lääkäri nähnyt tarpeelliseksi :cautious: Jos nyt ei ole tärpännyt ja alkaa uusi kierto niin vaadin ultran, lääkäri on kyllä aivan ihana ja yhteistyö toimii todella hyvin :rolleyes: Huomenna soittaa labratulokset, ollaan silloin viisaampia, tulen kertomaan kuulumiset :rolleyes::love:
@kunnon kinttaat ja @mama? Isot positiiviset vauvavibat sinne hoitoihin ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Teittekö kauan esikoista? Jospa sulla vanhat merkit pitäisi paikkaansa ja nyt kierrot pidentyy ja pim,olet raskaana. :)
hihi kiitos tsempistä mutta tuolloin ne jäi pois pco:n takia. Niitä käynnistettiin ensin teroluteilla ja sitten clomeilla tuplamäärällä kypsyteltiin kolmisen kuukautta munasolua ja sitten tuli se PIM, olet raskaana! :D Parisen vuotta siihen meni kaikkinensa mutta sillai helppoa että lapsi saatiin sitten lopulta ihan vain parilla lääkekuurilla.
Toinen lapsi tulikin sitten sillee puolivahingossa itsessään.

Nyt on ikää enemmän melkeen 10 vuotta ja uusi mies. Muuten vois vaan soittaa ja pyytää tsekkaamaan munasarjat että jos ne on jumissa niin vois taas popsia pillereitä mutta kun mies vaihtui matkalla niin joutuu varmaan koko tutkimusprojektin tekee uudelleen. Tässä nyt on vasta yk 4 alkamassa mutta jos nyt näyttää että kierrot alkaa venyä niin en kyllä jaksa tällä ikää enää vuotta odotella ennen tutkimuksia.
 
Joku pyyteli testikuvia :p
http://aijaa.com/iainqU tossa tän aamunen testiajalla
http://aijaa.com/wBW70Z ja tossa hetken kuivahtaneena

Minähän näen niissä jotain, mutta se että mitä mä näen onkin eri juttu..onko kokemuksia one stepistä, antaako tummaa viivanpaikkaa testiajalla jo heti minuutin sisällä? tiedän että se antaa helposti roskishaamua, mutta että heti näkyy..enpä tiedä..
Onhan tuossa vähän väriä. Onneksi olkoon! :)

Meijän naapurissa on yksi pyöristyvä pallovatsa ja kolme tuli vastaan kauppareissulla ja lukematon määrä vaunuja ja jopa jääkiekkokatsomossa joku isä kulki sellasen kesäkurpitsan kokoisen kääryleen kanssa.
Onkohan nyt joku lisääntymisaika menossa ihmisillä? Keväällä ollut kevättä ilmassa tai jotain..:barefoot:
 
Maya123 Onnea! :barefoot: Ihan suotta olet pahoillasi nopeasta tärpistä, ei tätä pitkä yritysaikaa kenellekkään halua! Vaikka tässä on kestänytkin niin toisaalta en haluaisi kyllä olla niinkään hedelmällinen että raskautuisin ehkäisynkin läpi.. Kadehdin toki teitä jotka ekasta yrityksesta olette raskautuneet, mutta se on varmaan yli vuoden yrittäneenä normaalia :ROFLMAO:

Haaveilija-31 mää oon kyllä niin sokee että en nää mitään, mutta hyvä jos muut näkee (y)

Töissä sain taas kuulla vihjailuja vauvasta.. kirpaisi. :( Miksei ihmiset osaa olla utelematta..
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Ainiin, onko siulla @Iltatähti 76 ultrattu noita lääkkeellisiä kiertoja? Kyllä ois jo tuossa 3tbl/pv popsittavaa. Kai ne jotain keksii siihen tukemaan jo muuta?

@kunnon kinttaat ja @mama? Isot positiiviset vauvavibat sinne hoitoihin ❤
Kiitokset! Ja peukut pystyssä myös teidän hoitoihin! :love:
Miehen kanssa tuossa jo mietittiin, että aika ihana ja toisaalta kamala kuukausi edessä, yhtä suurta odotuksen odotusta vaan! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Ihania plussia!

Kohta taidan vihdoin uskaltaa laittaa omat piinailmoitukseni tänne! Pitää tehdä vielä varuiksi testi illemmalla tai aamummasta, mutta yleensä minulla se kyllä ovistesti plussaa meinaa kun viiva alkaa piirtyä jo muutaman sekunnin päästä pöydälle asettamisesta. :) En nyt ihan vielä uskalla, kun se oli hitusen haalura se viivanen. Pianpian! Kivut on tosiaan kohdillaan jo.

Muoks. Kylläpä kyllä, muutamassa tunnissa häilyvästä plussasta kirkuvaksi plussaksi. Eli vihdoin viimein! dpo-1
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille :love: Ja myös Nonskille ovisplussasta, nyt sitten vaan makkarin puolelle ;)

Hitaasti kyllä menee tämä odotteluaika ennen ovista ja sitten sen jälkeenkin vielä vaan lisää odottelua... On tämä vauvan haaveilu melkosta piinaa ja jännityksessä elämistä :X3: Kävin eilen ostamassa verigreippimehua ja sitä koitan nyt nautiskella tässä odotellessa, jos vaikka vähän vaikuttas ovistuntemuksiin.

Tsempit kaikille ja plussatuulia :barefoot:
 
Täällä jo kp 9/28-33 menossa. Äkkiä nämä päivät ennen ovista menee, mutta auta armias oviksen jälkeistä ajankulua :ROFLMAO::LOL::barefoot:

Loppuviikosta alan tikuttelemaan ovista. Viime kierrossahan en varmasti ovuloinut enkä varmaan aiemmissakaan huonojen kilppariarvojen vuoksi. Nyt arvot kunnossa ja gelee royalit lisäksi käytössä. Kovasti odotan että ovis tapahtuisi :love:(y)

Plussatuulia kaikille!!!
 
ONNEA paljon plussanneille, niitä olikin useita. Paljon tarrasukkia matkalle.

Mä olen taas niin pudonnut näistä jutuista kun kesällä tuntui et oli aikaa lukea niin miksi nyt ei muka ole. Tosin oma mieli maassa. Mulla on kaikki kolme lasta alkanut 1. tai 2. kierto ja nyt tätä tahkottu toukokuusta... juu tiiän monilla paljon pidempään. Vastahan meillä kaksi inssiä takana kun keskimmäistä kiertoa ei voitu edes käyttää kun en ovuloinut.

Nyt KP 2 ja tänään alkoi taas letrot.... sisko hehkuttaa omasta raskaudestaan ja vaikka kuinka olen onnellinen heidän puolestaan ja heidän kuopus on aivan valloittava 1v niin kyllä se oma mieli on maassa kun pitää taas aloittaa alusta. En ole tälläistä koskaa aijemmin käynyt läpi niin on uutta.
Mutta koitan olla aktiivisempi nyt ja muutenkin kääntää ajatukset tekemiseen. Uuteen työhön ja painon pudottamiseen... huoh. Kai sitä saa kaivata vähän sääliä, ainakin puolisoltaan kun ei onnistu... sitä vaan rupeaa miettimään että onko jotain vikaa ja voiko sitä enää tulla raskaaksi. Vähän kalliiksi vaan tulee.. toivotaan että se on sen arvoista.
sori vuodatus
 
Tsip,
Kp3 jo, kyl tää aika menee toivottavasti nopsaan ja kiirettä on pitäny. Ainoa mikä mua nyt ärsyttää, etten halua harrastaa seksiä vuotavana, mutta seksiä tekis kovin mieli. Odotan jo et vuoto loppuu ja pääsee toimiin. Päätin etten tikuta ovista ollenkaan. Se ei kuitenkaan näy tikussa ja mennään jokatoinenpäivä rytmillä kuitenki, koska se on meillä ollu käytäntö lähes aina. Onki nurinkurista, et seksiä on nyt vauvaa yrittäessä vähemmän ku ennen yritystä, koska menkat aiheuttaa selibaattia.:(

Onnea plussista! Ja tsemppiä piinailijoille jännään puolestanne :)
 
No niin oviskivut iski eikä mies ole kotona :( limoja oottelin mutta jäätävät kivut sain...kierto viittaisi normaaliin 28 eikä lyhyempään...talletukset on nyt tehty la ja su,vieläkö huomisesta olis hyötyä vai myöhäistä??...saas nähdä riittäkö, harmittaa mutta jännittää...

Olisko se sit dpo -1 vai 0

Ja päätinpä juuri koklailla tikkuja vaikka kolmesti plussa pärähtänyt vasta kun menkkojen kuuluisi alkaa :)

Onnea plussista!
 
Talletukset on nyt tehty la ja su,vieläkö huomisesta olis hyötyä vai myöhäistä??..
Täälläkin jäätävät kivut. Alkoi siinä kymmenen aikaan eilen illalla, jatkuu edelleen. Yksi panadolkin pitänyt ottaa, mikä on kummallista kun en juuri muuten käytä särkylääkettä.. Mutta mies oli eilen ennemminkin sitä mieltä, että heti pelin jälkeen unille kun aikainen herätys (kuten oli myös minulla).. Olen myös vähän sen luontoinen, että jos ei viettely-yritykset kelpaa niin en sitten ala vonkaamaan.. Olen sitten alkuyöstä itkeskellyt vatsakipuja, väsymystä ja "hylkäämisen tunnetta" (ai mikä naisen hormoonihirmukroppa?) :D Meillä myös edelliset talletetut sunnuntaina, joskopa tänään sit sais kellistettyä.. Ehkä peli ei ole vielä menetetty, kummallakaan!
 
Onnea plussanneille ja taas paljon tarrasukkia matkaan mukaan! :love:

ON: Hitto mä inhoon menkkoja ja tätä kipua mitä menkat tuo mukanaan. Eilen alkoi siis menkat mutta tää on kp 1/ 27-29. Eilen oli pakko illasta ottaa panadol ja makoilla sohvalla kaurapussin kanssa. Kaipa taas on lämmitettävä pussi jos se auttais näihin kipuihin. :sick:
 

Yhteistyössä