Toiveena vauva 2017-2018

Hei apua! Mä olin eilen ulkona ja vedin aivan tolkuttoman kännin päälle, unohtaen tyystin että saattaisin hyvällä tuurilla ehkä olla raskaana. Nyt kauhe morkkis ja pohdin vaan että mitä jos.... Tänään dpo 10, eli en saa mielenrauhaa vasta kuin loppuviikosta. Anteeks omanapaisuus, mutta tää raskaushomma on ihan unohtunut useemmaksi päiväksi ja nyt sitten ahdistaa että oonko pilannut kaiken.
Et sä mitään ole pilannut. Se solurykelmä on ollut mahdollisesti muutaman hassun päivän edes kiinni kohdun limakalvoilla ja kaivautuu vasta asemiinsa. Seuraavaksi alkaa vasta kehittyä se istukka jonka kautta ravinteet ja myrkyt pääsee äidin verenkierrosta sikiöön. Tai jokseenkin näin, jos meni vikaan niin viisaammat voi korjata :)

Täällä kp 32/30 pdo 17. Aamulla tehty pc liuskatesti mutta en mä nyt saa siitä mitään varmaa tulkittua. Luulin näkeväni viivaa mutta koska ei jää kameraan niin on varmaan se viivanpaikka jota nuo ilmeisesti antaa.
Jos ei vuoto ala tänään niin FF tulkitsi oviksen paikan väärin tai sitä ei ollutkaan, ei tuo luteaalivaihe voi tämän pitempi kyllä olla..

muoks. juu ei siinä mitään haamuja näy, tarkistin vielä oikeen taskulampulla joka kulmasta :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Tänään dpo 13 ja kp 26. Jotenkin eilen jo aavistelin että tämä kierto ei tuu onnistuun. Ei tainnu tässä kierrossa olla ovulaatiota ollenkaan koska ei tullu ovistesteihin niin vahvaa viivaa kun yleensä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! :unsure: No ehkä ens kierrosta nappaa se meidän #kesävauva2017 :D
 
Nyt menossa kp 2/27. yk 15

Mä sanoin miehelle eilen,että meillä on nyt tasan yksi kierto aikaa tehdä vauva ennen tutkimuksiin menoa.Joten me vakaasti päätettiin,että kun menemme tohtorin juttusille,hän sanookin että "kuules Nalkuttaja,täällä on jo vauva." ( täytyy toivoa,että tohtori käyttäisi oikeaa nimeäni. )
:D
Tuohan on ihan mahdollista,eikö niin?! Älkää sanoko,että olen seonnut tai elelen jossain haavemaailmoissani.:LOL:

Täällä podetaan flunssaa teinin kanssa.Syksyn varjopuolet iski heti,kun koulut alkoi.:confused:
Ihkuu päivää kaikille plussatuulien kera!:)
 
Hyvä päätös Nalkuttaja! Noita tarinoita kuulee niin paljon, että se on ihan mahdollistakin! (y) Puhalletaan sellainen plussapuhuri sinnepäin, että tulee kerralla kaksoset!

Mä en saanut bongattua ovista tikuilla, mutta kuvittelen olevani nyt dpo1 (ja kp 15/28-30) eli liityn piinailijoihin. Pitkät kaksi viikkoa tiedossa, mitähän sitä oikein keksis että miettis välillä jotakin muutakin? Nyt vielä miehellekin on iskenyt vauvakuume ja puhuu pälpättää auton vaihtamisesta ja vauvanhuoneesta ja ties mistä, niin ei kyllä yhtään helpota. Miten teillä muilla on miehet mukana yrityksessä?
 
Nyt on sitten taas shokki päällä: DPO11 ja ajattelin testata josko joku haamu sattuis näkyyn. No näkykin täysin selkeä punainen viiva siinä testiviivan vieressä, ei kuitenkaan ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ihan pöllämystynyt olo koska en olis uskonut että kerrasta tärppää! Jotenkin tätä yrityksen aloitusta ooteltiin niin kauan että olin henkisesti valmistautunut siihen että yrityksestäkin tulee pitkä prosessi. Huh huh mikä olo! :love:
 
Haamuja haamujen perään :cautious: On tää raskasta, täydet sympatiat heille jotka ovat kamppailleet raskautumisen kanssa jo vuosia :unsure: Tää alkaa tuntumaan turhauttavalta :cautious:

Kävin tänään labrassa ja tulokset soittaa lääkäri keskiviikkona. Jos vieläkään ei ovulaatiota ole tapahtunut niin mitäs sitten (n) Meneekö sitten piikittelyx ja clomit nostetaan 3 per päivä :sick: Mahtavaa, tervetuloa taas jäätävät sivuoireet :sick::censored:

Muille parempaa tuuria ja pitkää mieltä :love:
 
Onnea Maya :love::love:

Itsellä rankka päivä, kaikki tuntuu taas niin pahalta ja toivottomalta..kävin siis muissa terveydellisissä asioissa kättärille tänään.. muistin oman synnytykset siellä, miten oon kaikissa raskauksissa ajatellut pääseväni sinne taas..muistin keskeytyneen keskenmenon hoidon siellä. Oli hyvin ahdistava reissu, selvis samalla että mulla on sappikivet. Ei siis mikään jippii reissu tosiaan :unsure:
 
Nyt on meidän osalta kesätauko virallisesti ohitse ja aika alkaa popsimaan taas Clomeja. Parin viikon päästä olisikin sitten edessä meidän toinen inssi. Munokkelin kasvua ultraillaan nyt jo kp 10, kun viimeks tuli O+ jo hassusti kp 12, kun aiemmin jos on tullu nii on ollu tyylii kp 15 tai kp 18 etc.. Oon innoissani, mutta samalla myös kauhuissani. Tämän inssi jälkeen on enää yksi inssimahku jälellä ennen IVF jonoon menoa. Sehän taas tarkottaa sitä, että periaatteessa tämän inssi jälkeen meillä on neljä kertaa mahdollisuus raskautua. Tietysti jos jotain "ylimäärästä" rahaa saa kokoon, niin sit varmaan yksityisellä vois olla mahollista joihinkin hoitoihin, mut sitä en nyt ala stressaamaan.

Onnea plussista ja tsemit uuteen kiertoon joutuneille! - josko jälkimmäisten kanssa päästäisiin kilpaa piinailemaan ;)
 
Täällä kp2, ajoitus oli taas kerran pielessä kun en saanut ovista kiinni ja se olikin myöhemmin kuin ajattelin. Yrityskiertojen laskemisen tilalle voisi vaihtaa tjot, koska mehän ei varsinaisesti yritetä vaan tosiaan tjottaillaan ja miehen kans ollaan sovittu että en "painosta" seksiin jos hän ei ole sillä tuulella, eli joskus jää sen takia ovis hyödyntämättä.
 
Onnea plussanneille! Ihana että näin moni on tässä kuussa saanut plussan!:)

Täällä jatkuu vuoto, tänää jäi paperiin jo (n) alkaa vähän huolestuttamaan, eli eiköhän ne menkat sieltä ala. Nyt tosin vasta dpo7...testin aion tehdä aikaisintaan torstaina.
 
Vaihtelevasti on päivä sujunut teillä kanssakuumeilijoilla! Itse lähden sinne huonomman puolelle omien ajatusten takia..

Onko joku muukin joskus turhautunut omaan kroppaansa ja sen toimivuuteen/toimimattomuuteen? Täällä ilmoittautuu yksi. Ei vieläkään ovista. Kovasti kolottelisi kyllä ja limailuakin on, mutta testiplussa uupuu. Olenkohan mä vielä noin vuodenkin jälkeen sit jotenkin pillerihuuruissa ja sen takia kroppa ei osaa päättää, irrottaako solu vai ei. Oon koko viikonlopun ollut into pinkeenä, että kohta saan laittaa piinailijailmoituksen, kun eka testi näyttää lupaavalta mutta seuraava lyttää innostuksen.
Huomaako muuten btw muut toispuoleisesti oviksen? Aloin miettimään, että itse tunnun huomaavan sen aina kun on vasemmalla puolella! Mua jo peloteltiin kaverin toimesta, jolla nyt tehty kunnon tutkimukset, että mulla on vähän tukketuneet torvet ja kystista, en haluaisi uskoa ;(
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Kiitos kaikille ihanille onnitteluista! Jotenkin on pää pyörällä koko hommasta, ja samalla vähän huono omatunto siitä että tää kävi näin helpolla (toki mikään ei ole vielä varmaa, mutta ainakin sain varmistuksen siihen että voin raskaaksi ylipäänsä tulla). Oon niin monta kuukautta lukenut toisten yrityksistä ja pettymyksistä, että sen plussan sois täällä monelle naiselle. Tsemppiä kuitenkin kaikille uuteen kiertoon lähteville, toivotaan että seuraava kierto tois toivotun tuloksen muillekin!

Hassua muuten että kun tein nyt illalla uuden testin, niin siihen ilmestyi hyvin hentoinen haamu. Tais aamupissassa olla reilusti enemmän hormooneja kun viiva oli siitä niin vahva.
 
Kiitos kaikille ihanille onnitteluista! Jotenkin on pää pyörällä koko hommasta, ja samalla vähän huono omatunto siitä että tää kävi näin helpolla (toki mikään ei ole vielä varmaa, mutta ainakin sain varmistuksen siihen että voin raskaaksi ylipäänsä tulla). Oon niin monta kuukautta lukenut toisten yrityksistä ja pettymyksistä, että sen plussan sois täällä monelle naiselle. Tsemppiä kuitenkin kaikille uuteen kiertoon lähteville.
Paljon onnea!! :love::love::love::love:
Omasta puolestani voin sanoa,että vaikka ollaan yritetty reilu vuosi,olen silti vilpittömän onnellinen,että jotkut muut raskautuu helpommin tai nopeammin. Olen äärimmäisen iloinen,että kaikkien ei tarvitse käydä läpi tutkimuksia tms. ( ja olen vähän itsekäs myös,kun te muut raskaudutte niin helposti,me pääsemme tutkimuksiin nopeammin,kun ei ole ruuhkia. :D ) Joten huonot omattunnot voi unohtaa samantien.
Nauti täysillä raskaudestasi!!(y):love:
 
Tänään hentoinen hentoinen viiva tai viivanpaikka. Tai sitten se oli vaan oma silmä mikä näki.

Paras ystävä soitti illalla ja sanoi olevansa raskaana. Oon niin iloinen mutta samalla niin surullinen.

Ja jotenkin peruspessimisti koko ajan vaan aattelee että sieltä ne menkat tulee vaikkakin myöhässä. Joo. Tänään käyn ostamassa jonkun herkimmistä herkimmän testin. (Ellei menkat ala ennen sitä)
 
Tänään hentoinen hentoinen viiva tai viivanpaikka. Tai sitten se oli vaan oma silmä mikä näki.

Paras ystävä soitti illalla ja sanoi olevansa raskaana. Oon niin iloinen mutta samalla niin surullinen.

Ja jotenkin peruspessimisti koko ajan vaan aattelee että sieltä ne menkat tulee vaikkakin myöhässä. Joo. Tänään käyn ostamassa jonkun herkimmistä herkimmän testin. (Ellei menkat ala ennen sitä)
Ouh jes!! Mä pidän peukkuja,että saat toisella testillä näkyvämmän viivan.Ja tänään saat soittaa parhaalle ystävällesi takaisinpäin.;):)
 
Heh meillä mies on ihan stressaantunut tuosta autosta miten se kolmas tuoli mahtuis :D se on niin rakastunut autoonsa että mahdollinen vaihtamisen pelko pelottaa...

Tää kierto on ollu vähän jännä...mulla ei oo varsinaisia limoja näkynyt,yleensä kyllä...Apu! Ja viimekierron lyhyys pisti laskut ihan sekasin...talletuksia ei nyt saada enempää ennen huomista,sit se alkaakin olee siinä tämä kierto ja taas jännätään. Miksi se mieli lähtee hakemaan jo kaikkia r-oireita..

Kp14/23-28
 
Mun testit on ainakin ihan valkosia vaan, hippasen tylsä niitä on tiirailla vaikka pitkin päivää niitä tuleekin kurkittua. :ninja:

kp 33 ja dpo 18 täällä menossa. Oli pakko olla ovuloimaton kierto kun näin venyy. Kunhan kauan tässä tarvii vielä odotella...

Hyvin palautuu kyllä esikon ajat mieleen kun kierrot oli ensin 35 päivää sitten 40 ja lopulta ne loppu kokonaan. Turhia testejä tuli tehtyä ihan hirveän iso kasa.

Mitä muille kuuluu? Mulla on tylsää..
 
Paljon onnea!! :love::love::love::love:
Omasta puolestani voin sanoa,että vaikka ollaan yritetty reilu vuosi,olen silti vilpittömän onnellinen,että jotkut muut raskautuu helpommin tai nopeammin. Olen äärimmäisen iloinen,että kaikkien ei tarvitse käydä läpi tutkimuksia tms. ( ja olen vähän itsekäs myös,kun te muut raskaudutte niin helposti,me pääsemme tutkimuksiin nopeammin,kun ei ole ruuhkia. :D ) Joten huonot omattunnot voi unohtaa samantien.
Nauti täysillä raskaudestasi!!(y):love:
Mä kyllä myönnän että välillä vihaan kaikkia tosta vaan raskautuneita :D Varsinkin jos kyseessä on vahinkoraskaus. Helposti syyllistyn ajattelemaan, että no on jollain helppoa s**tana kun raskaakski tulee sormia napsauttamalla. Mutta nopeesti muistan taas, että jokasella meistä on elämässä omat vaikeutemme ja ihan turhaan myrkytän itseäni vihaamalla jokaista joka onnistuu siinä missä mä en.

Eli @Maya123 täältä ihan vilpittömät onnittelut, unohda ne syyllisyydentunteet ja nauti raskaudesta!:love:
 
Joo siis se aamun testi oli sellanen että olin jo heittämässä roskiin koska "jaa taas nega". Sit olinkin että hei, en oo koskaan huomannu että siihen tulis ees tollasta haalean haaleaa viivaa. Sit sitä tollistelin valossa ja heitin roskiin....ja kaivoin myöhemmin aamulla takas ja tuijotin taas :LOL:jotain siinä oli mutta ei riitä mulle että vielä osaisin juhlia...
 
Mä kyllä myönnän että välillä vihaan kaikkia tosta vaan raskautuneita :D Varsinkin jos kyseessä on vahinkoraskaus. Helposti syyllistyn ajattelemaan, että no on jollain helppoa s**tana kun raskaakski tulee sormia napsauttamalla. Mutta nopeesti muistan taas, että jokasella meistä on elämässä omat vaikeutemme ja ihan turhaan myrkytän itseäni vihaamalla jokaista joka onnistuu siinä missä mä en.

Eli @Maya123 täältä ihan vilpittömät onnittelut, unohda ne syyllisyydentunteet ja nauti raskaudesta!:love:
Itseasiassa nyt,kun sanoit,niin en mäkään niin ymmärtäväinen ole,että olisin iloinen jos esimerkiksi narkkarit vaan raskautuu tuosta vaan. Tai sellaiset naiset joista nyt vaan tietää,että lapsi ei ole toivottu ja siitä ei tulla huolehtimaan.
Meillä suvussa on tälläinen nainen,joka on käyttänyt huumeita ja alkoholia teinistä saakka ja lapsia on tehnyt 4,eikä itsekkään ole kuin 25 vuotias. Kaikki lapset tottakai otettu huostaan ja ainakin yhdellä lapsella suuria ongelmia äitinsä raskausajan huumeiden ja alkoholinkäytöstä.
Tälläiset tarinat suututtaa ihan vi**sti, koska itse antaisi kaikkensa lapselleen ja nää ässänkulmien sankarit sikiää tuosta vaan.Se jos mikä on epäreilua.:mad:
 

Yhteistyössä