Toiveena vauva 2017-2018

Ehdota, että teette yhdessä ruokaa, molemmat toisen lempparia ja vaik kirjottaa rakkausruno. Jälkkäriks kermavaahtoa ja suklaakastiketta makkarissa ;)
:ROFLMAO: meidän romanttinen ateria saapui mulle yllätyksenä pitsataksilla kotiin tuotuna, pitsaa hälle ja hampparia mulle. Koska kumpikaan ei jaksanut ruokaa alkaa tekemään, huomenna se on sitten pakostakin edessä.. Sanomattakin selvää, että pilatekseen meno jäi sitten tuhdin olon takia :D Taisi olla kaikenikäisiä toisinaan vaivaava nälkäkiukku herralla tuota aiempaa viestiä laittaessa.:p
Ensi viikolla lähdetään reissuun, olkoon se sitten se vuosipäivän juhlinta ;)

Mut hei jee, haamukuvia tänne heti!
 
Pakko sen verran tänne päivittää ja kysästä. Mimmosia oireita olette havainneet, kun olette piikittäneet puregonia. Mulla ollut nyt annoskokona 150 iu ja hitto kun rinnat tuntuu painavilta ja kutiaa koko aika. Ja tuntuu että muisti pätkii ihan oudosti. Unohtelen asioita. Ja no pissattaa kokoajan kun alkaa munasolut painaa rakkoa tuolla vissiin.
 
Kp 27, Dpo 12 tai 8, mitä mieltä? On kyllä ihan liian aikasta testata :D

Testi herkkä raskauskeijun testi. Raskautunu olo on mutta varmaan voi heilahtaa hyvinki vielä suuntaan tai toiseen :)
Valitettavasti en vielä nää mitään :unsure: Uutta testiä vaan parin päivän sisään!

MamaBlue ei ole kokemusta lääkkeestä, mutta todella toivon ettei vaikuta raskautumiseen. On se aina harmi jos menee kierto hukkaan, mutta hyvähän se on hoitaa ja lääkitä itseään ennen raskautta. :)


Monta päivää oon aatellu taas kirjottaa mutta en oikeen tiiä mitä.. terolutit on loppu, vuotoa odotellessa.. Ehkäpä viikonloppuna. Mahatuntemuksia on enemmän ku kuumeilevan pää kestää, on kiristystä, nippailuja ymsyms. ja itkuherkkyys, töissä joutuu välillä ihan pinnistellä etten ala itkeen ihan olemattomille asioille. Rinnatkin on alkaneet aristaa.. :unsure:

Yhtenä yönä näin sellaista unta että meillä oli jotkut bileet joissa kaksi ystävääni ilmoittivat molemmat odottavansa jo toisia lapsiaan. Menin unessa itkemään eri huoneeseen että eivät he voi saada toista lasta ku nyt on meidän vuoro saada se ensimmäinen..:cry:

No ei auta ku jaksaa eteenpäin, jaksakaahan muutkin <3 Mukavaa viikonloppua (y)
 
Tänäänkin taas vilkkuva hymiö..nyt menee jo yli ymmärryksen. Testitkin loppuu huomiseen. Kuinka monta korkean hedelmällisyyden päivää voi ilman ovista olla? No eilen yritystä kuitenkin. Nyt jo kp22 että mahkut ovikseen on jo aika pienet..
Jaksuja kaikille
 
Tänäänkin taas vilkkuva hymiö..nyt menee jo yli ymmärryksen. Testitkin loppuu huomiseen. Kuinka monta korkean hedelmällisyyden päivää voi ilman ovista olla? No eilen yritystä kuitenkin. Nyt jo kp22 että mahkut ovikseen on jo aika pienet..
Jaksuja kaikille
Kaivelin ketjua taaksepäin, kun muistelin sun tehneen kuitenkin liuskatestillä tasavahvat viivat. Kymmenen minsan sisällä muistaakseni pitää lukea testi ja sen jälkeen se kai ois ei niin luotettava. Itse ainakin oon odotellut aina sen kymmenisen minsaa. Oon myös huomannut, jos oon kurkkinut vanhoja testejä, että viivat haalistuu aikalailla kun liuska kuivuu. Ehkä toi sun käyttämä testi ei vaan jostain syystä tunnistakaan..? Mitä mieltä muut?
 
Tänäänkin taas vilkkuva hymiö..nyt menee jo yli ymmärryksen. Testitkin loppuu huomiseen. Kuinka monta korkean hedelmällisyyden päivää voi ilman ovista olla? No eilen yritystä kuitenkin. Nyt jo kp22 että mahkut ovikseen on jo aika pienet..
Jaksuja kaikille
Mä katsoin Clearbluen sivuilta, niin siellä löytyi taulukko, jonka mukaan se 4 korkean hedelmällisyyden päivää (vilkkunaamaa) ennen huippua on vain yleisin tulos. 25% naisista saa niitä vilkkuvia hymiötä 5-9 päivää ennen kuin se pysyvä hymiö ilmestyy. Jos pysyvä hymiö ei tule 9 päivän jälkeen, niin sitten joko ovista ei varmaankaan tapahdu tai sit hormoonitaso on ollut vaan niin matala, että testi ei ole sitä havainnut (ovis silti tapahtunut). En heittäisi sinuna toivoa, vaikka onhan tuo nyt ihan hanurista, että se vaan vilkutta eikä jähmety paikalleen. :cautious:

Jospa viskaat digillä vesilintua ja siirryt liuskoihin tai sitten unohdat koko testaamiset ja sekstailette vaan mahdollisuuksien mukaan niin paljon kuin vain suinkin ehditte/jaksatte/pystytte. ;)

Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty...:rolleyes:

Nim. Itsekin täällä ihmeissäni kun ovista ei testiin näy eikä kuulu, prkl! :LOL:
 
Joo voi kai olla että ovis on vielä tulossa koska liuskatestissä nyt päivällä testiviiva tummempi eli ymmärtäisin että 24-36h sisällä ovis tapahtuisi. Laskeskelin keväällä olleita ovismerkintöjäni ja niistä päätellen se tapahtuisi mulla vasta seuraavana päivänä plussatestistä eli nyt niinkin myöhään kuin 23 tai 24kp. Koska eikös oviksesta tasan 14pv tule vuoto? nyt vaan jännäämään ja onneksi huomenna vapaapäiväkin.
Tsemppituulia kaikille
 
ääääää

Mulla on ollut kohta kaksi viikkoa tosi kova vauvakuume. Olen lukenut kirjoja ja vauva- ja raskauslehtiä, joita löysin kirjppikseltä ja kirjastosta. Mies sanoi ettei vielä saa innostua. Ostin tosin salaa pienet sukat, joita hypistelen salaa.

Toissapäivänä oli niin paha vauva kuume, että sattui fyysisesti. Syli tuntuu tyhjältä, mutta onneksi kissa käy välillä siellä kiehnäämässä.

Kävin gynellä, joka sanoi kyseltyään ja tutkittuaan, että kaikki on muuten hyvin, mutta vähän paranna ruokavaliota, koska mun BMI huitelee jossain kaukana... foolihappoja aloin syömään ja pistin miehenkin syömään vitamiineja.

Mies yrittää toppuutella välillä innostusta, mutta välillä häneltäkin pääsee juttuja, kuten "pitää sitten varoa, kun kantaa pikkuista, kun tuo yksi kissa riehuu" tai "haluan kantaa sitten pikkuista kantoliinassa".

Tuntuu, että vanhemmaksi kasvaminen on alkanut jo ennen hedelmöittymistä.
 
Noni nyt, millä testataan huomenna plussa? Oon aika varma et oon raskaana, mut ovis oli varmaan se myöhäsempi et nyt suunnilleen Dpo10. Huomenna on kosteat bileet illalla ni haluisin olla varma ennen sitä.

Viime yönä alko vessaan heräily joka tuli myös pari päivää ennen plussaa esikoisesta, joten tuurilla vois näkyä huomenna. Oon aika matalahormoninen tyyppi. En saa ovisplussaa ikinä ja esikoisesta tuli tosiaan haalea plussa menkkojen ollessa päivän myöhässä muistaakseni vai oliko sama päivä.
 
Felessa, meillä onkin melkein samat dpo:t! Mulla jotain 9-11, en oo täysin varma. :) Testaa varmuuden vuoksi monella merkillä!
Itse ajattelin tänään käydä ostamassa testejä, että voi sitten alkaa testailla. Jännittää vaan niin pirusti. Kuuntelen jatkuvasti omaa oloani, ja mielessä pyörii vaan etten oo vieläkään raskaana. Tää piinailu on niin hermoja raastavaa..
 
Noni nyt, millä testataan huomenna plussa? Oon aika varma et oon raskaana, mut ovis oli varmaan se myöhäsempi et nyt suunnilleen Dpo10. Huomenna on kosteat bileet illalla ni haluisin olla varma ennen sitä.

Viime yönä alko vessaan heräily joka tuli myös pari päivää ennen plussaa esikoisesta, joten tuurilla vois näkyä huomenna. Oon aika matalahormoninen tyyppi. En saa ovisplussaa ikinä ja esikoisesta tuli tosiaan haalea plussa menkkojen ollessa päivän myöhässä muistaakseni vai oliko sama päivä.
Ootko tänään tehnyt testiä? Kyllä pc sen parhaiten näyttäisi :)
 
Felessa, meillä onkin melkein samat dpo:t! Mulla jotain 9-11, en oo täysin varma. :) Testaa varmuuden vuoksi monella merkillä!
Itse ajattelin tänään käydä ostamassa testejä, että voi sitten alkaa testailla. Jännittää vaan niin pirusti. Kuuntelen jatkuvasti omaa oloani, ja mielessä pyörii vaan etten oo vieläkään raskaana. Tää piinailu on niin hermoja raastavaa..
Joko sä tänään testaat / olet testannut jo? Kerro kerro! :LOL:;)
 
Nalkuttaja, ei mullakaan mitkään hyvät mahikset, kun ovulaation aikoihin ei kahteen päivään ollut mahdollisuutta petipuuhiin. Eikä olo tunnu yhtään siltä, et voisin olla raskaana. Mutta toiveet on silti..
Paljon plussatuulia sulle! Ja kaikille muillekin tietenkin! :love:
 
Felessa, meillä onkin melkein samat dpo:t! Mulla jotain 9-11, en oo täysin varma. :) Testaa varmuuden vuoksi monella merkillä!
Itse ajattelin tänään käydä ostamassa testejä, että voi sitten alkaa testailla. Jännittää vaan niin pirusti. Kuuntelen jatkuvasti omaa oloani, ja mielessä pyörii vaan etten oo vieläkään raskaana. Tää piinailu on niin hermoja raastavaa..
Joo on eniten raastaa kun on itse niin varma ja ois aikuisten kivaa tiedossa ni arpoo näitä :ROFLMAO:

Ootko sinä vielä testannut?

Taidan käyä tyhjentämässä lähitienoon myymälät testeistä :LOL:

Mun ongelma on se että tahdon olla liian optimistinen ja itsevarma ni mahdan olla henkisesti sykkyrällä, jos menkat alkaaki :D

No sitä kestää 5 minuuttia ja innostun uudesta kierrosta, muttakun sais tietää nytheti!

Ihana kun on kanssajännäilijöitä :love:

Ostin apteekista jonku apteekin erittäin herkkän testin, pregchekkiä ja vielä on pari noita raskauskeijun herkkiä.

Aamusta katotaan ainakin se herkkä. Tai jos yöllä joutuu käymään ni sit :)
 
Mulle voi päivittää kp 2. Kyllä harmittaa kun ei vieläkään ollut meidän vuoromme.

Minä päivittelen kuulumisiani enää harvemmin tänne. Meillä alkaa olla nyt vuosi yritystä takana. Joka kiertoa ei olla pystytty hyödyntää syystä tai toisesta, mutta alkaa itsellänikin jo tuntua rankalta tämä yrittäminen. Mutta uskon ja toivon että vielä joku päivä. :) Uskon että mieskin toivoo jo plussaa kovasti, mutta yrittää pysyä toiveekkaana ja tsempata minua.

Mulla taas alkaa tuntua että haluaisi unohtaa tämän yrittämisen mutta ei se ole oikein mahdollista :( tai ainakin tuntuu etten mitenkää voi olla ajattelematta kierron vaiheita tai ovulaation ajankohtaa. Onko täällä kellään mitään hyviä keinoja, millä saisi ajatukset muualle?

Plussaonnea :love:
Pelottaa jo että mun pää ei todellakaan kestä vastaavaa, tsemppiä Hemmmpsu ja toivon sydämestäni että teillä tärppäisi ❤. Alkoi juuri yk3 ja täällä en saa unta kun mieli maassa.. Pari päivää kavereiden kanssa juuri viettäneenä ajatukset eivät liian pitkään ehtineet jäädä hautumaan mutta kotiin tultua ja etenkin nukkumaan mennessä on taas vaikeampi saada epäonnistunutta yritystä pois mielestä. Kalenteri täynnä muita menoja toimii siis mulla parhaiten.

Yk 3, kp 2/28-29
 
  • Tykkää
Reactions: Hemmpsu
Mun usko horjuu nyt hiukan. Tein sen apteekin herkän ja se oli nega. Joten joko minä en ole raskaana tai sit se näkyy vasta ens ke kun menkkojen pitäs alkaa laskettaessa kaks oviksesta, will see. Yritän nyt sinnitellä alkuviikkoon testaamatta, kun eipä se näkyny esikoisestakaan ku viime tingassa ni vois olla sama.

Mites Reirein testi?

Plussatuulia ja tsemppiä!
 
Menin eilen testaamaan ovulaatiota kp14 illalla, testissä ei koskaan ole ollut niin paljon väriä toisen viivan kohdalla..jospa tänään olisi täydellinen plussa :love:!
Toisaalta epäilen raskauttakin, vaikka menkat olikin, suvussa (ei lähisukua) on näitäkin tapauksia.. Oli eilen aamulla sellasta pahoinvointia ja etovaa oloa + närästystä, että oikein kyykkäilin jo valmiiksi pöntöllä :sick:, kuin myös tänään..
Jos ovulaatiotesti näyttikin raskauden? En uskalla raskaustestillä kyllä testailla, vaikka mieli tekisi :whistle:

Omanapa viesti, mutta kiva purkaa ajatuksiaan..

Felessan kanssa samoja ajatuksia ollut koeajan suhteen..mulla loppuu syyskuun lopulla koeaika, vaikka eihän sen raskauden pitäisi olla syy irtisanomiseen..
 

Yhteistyössä