Et sä mitään ole pilannut. Se solurykelmä on ollut mahdollisesti muutaman hassun päivän edes kiinni kohdun limakalvoilla ja kaivautuu vasta asemiinsa. Seuraavaksi alkaa vasta kehittyä se istukka jonka kautta ravinteet ja myrkyt pääsee äidin verenkierrosta sikiöön. Tai jokseenkin näin, jos meni vikaan niin viisaammat voi korjataHei apua! Mä olin eilen ulkona ja vedin aivan tolkuttoman kännin päälle, unohtaen tyystin että saattaisin hyvällä tuurilla ehkä olla raskaana. Nyt kauhe morkkis ja pohdin vaan että mitä jos.... Tänään dpo 10, eli en saa mielenrauhaa vasta kuin loppuviikosta. Anteeks omanapaisuus, mutta tää raskaushomma on ihan unohtunut useemmaksi päiväksi ja nyt sitten ahdistaa että oonko pilannut kaiken.
Täällä kp 32/30 pdo 17. Aamulla tehty pc liuskatesti mutta en mä nyt saa siitä mitään varmaa tulkittua. Luulin näkeväni viivaa mutta koska ei jää kameraan niin on varmaan se viivanpaikka jota nuo ilmeisesti antaa.
Jos ei vuoto ala tänään niin FF tulkitsi oviksen paikan väärin tai sitä ei ollutkaan, ei tuo luteaalivaihe voi tämän pitempi kyllä olla..
muoks. juu ei siinä mitään haamuja näy, tarkistin vielä oikeen taskulampulla joka kulmasta
Viimeksi muokattu: