Toiveena vauva 2017-2018

Kuulostaa sille, että voisit soittaa jo aiemmin niin voisivat auttaa menkkojen tulemiseen jos haluat? Ainakin johonkin perhesuunnitteluneuvolaan soittaminen vois auttaa ja keventää mieltä. Tsemppiä!
Niin varmaan voivatkin mutta ollaan nyt lomalla koko perhe ja oon luvannut olla stressaamasta. Odottelen nyt siis ja katson sitten kun arki alkaa taas pyöriä.
 
Nyt on keräilty itseään kasaan muutama päivä. Tuli käytyä totaalisen pohjilla.:confused:
Tuli sitten selvitettyä kunnolla välit miehen kanssa ja tuli kai tarpeeseen kunnon tunteiden tuuletus. Nyt katse eteenpäin ja isommalla vaihteella.(y)
Pian varmasti saamme aikaa lapsettomuuspolille myös ja apua toivottavasti sitä kautta.Ollaan nyt jonoteltu sinne pian 2 kk.

Paljon onnea plussanneille.:love: Ja jaksamishalauksia niille,jotka joutuvat vielä odottelemaan plussaansa! Jaksaa,jaksaa,painaa,painaa...:whistle:
 
Dpo16 vaihtui kp1, viime kierron ollen siis huimat 45pvää (myöhäisestä oviksesta johtuen).:eek: Taidan hommata lisää ovistikkuja.. Ehkä tilaan tällä kertaa netistä, mistä saa hyvällä hinta/laatusuhteella?
Kaameat kivut olleet koko aamun. Muistan vain yhden kerran kun on ollut kipuja tässä yritysaikana, mutta nekin oli kyllä himpun lievemmät. Tein vielä kuitenkin testin pienellä pidätysvälillä, koska vuoto ei kuitenkaan vielä ole kovaa, mutta ei siis ole tuhruakaan. Se antoi taas vain jotain hyvinhyvinhyvin hailuraa. Kovasti haluan uskoa, että kerrankin/vihdoin jotain yritti tapahtua. Mutta ehkä ne todellisuudessa kuitenkin oli viivanpaikkoja, ja mieli sai ne näyttämään joltain muulta.

Kaikesta huolimatta, hyvää viikon alkua! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Dpo16 vaihtui kp1, viime kierron ollen siis huimat 45pvää (myöhäisestä oviksesta johtuen).:eek: Taidan hommata lisää ovistikkuja.. Ehkä tilaan tällä kertaa netistä, mistä saa hyvällä hinta/laatusuhteella?
Kaameat kivut olleet koko aamun. Muistan vain yhden kerran kun on ollut kipuja tässä yritysaikana, mutta nekin oli kyllä himpun lievemmät. Tein vielä kuitenkin testin pienellä pidätysvälillä, koska vuoto ei kuitenkaan vielä ole kovaa, mutta ei siis ole tuhruakaan. Se antoi taas vain jotain hyvinhyvinhyvin hailuraa. Kovasti haluan uskoa, että kerrankin/vihdoin jotain yritti tapahtua. Mutta ehkä ne todellisuudessa kuitenkin oli viivanpaikkoja, ja mieli sai ne näyttämään joltain muulta.

Kaikesta huolimatta, hyvää viikon alkua! :)
Itse tilasin Raskauskeijulta erittäin herkkiä liuskatestejä, jotka edelleen näyttävät olevan alessa. Toimivat ainakin minulla moitteettomasti, viiva vahvistui ja haalistui kahden päivän sisällä. Raskaustesteissä en noita erittäin herkkiä suosi, mutta ovistestit näyttivät toimivan hyvin. Aiemmat ovistestit kaupasta (olisivatko olleet RFSU:n) näyttivät minulla ainoastaan lh-huipun: samana iltana ei enää haamun haamua (eikä myöskään edellisenä tai seuraavana päivänä). Epäilen että juuri tuosta syystä missasin ovikseni seuraavassa kuussa, koska aika tarkkana saa olla testailemassa tuollaisella aikajänteellä jos meinaa viivan spotata. Riippuu tietysti aina henkilöstä kuin paljon hormonia erittyy, itselläni ilmeisesti käy normitestien kynnysarvon yläpuolella sitten vain hyvinkin vikkelään (n)
 
Itse tilasin Raskauskeijulta erittäin herkkiä liuskatestejä, jotka edelleen näyttävät olevan alessa. Toimivat ainakin minulla moitteettomasti, viiva vahvistui ja haalistui kahden päivän sisällä. Raskaustesteissä en noita erittäin herkkiä suosi, mutta ovistestit näyttivät toimivan hyvin. Aiemmat ovistestit kaupasta (olisivatko olleet RFSU:n) näyttivät minulla ainoastaan lh-huipun: samana iltana ei enää haamun haamua (eikä myöskään edellisenä tai seuraavana päivänä). Epäilen että juuri tuosta syystä missasin ovikseni seuraavassa kuussa, koska aika tarkkana saa olla testailemassa tuollaisella aikajänteellä jos meinaa viivan spotata. Riippuu tietysti aina henkilöstä kuin paljon hormonia erittyy, itselläni ilmeisesti käy normitestien kynnysarvon yläpuolella sitten vain hyvinkin vikkelään (n)
RFSU:n ovistestejä oon käyttänyt tähän mennessä neljässä kierrossa(?) ja oon niistä tykännyt. Ne on mulla näyttänyt positiivista päivän pari ja alkaneet sitten haaleta :)
 
Olipa ihanaa kun oli tullut plussia, onnea!

ikävää, että oli tullut myös huonoja uutisia:/

Tervetuloa uusille!

Mä oon käyttänyt nyt rfsu:n testejä muutaman kierron ja mullakaan ei näytä plussaa kun tyyliin yhen testin verran vaikka testaisin samana päivänä kaks. Sillonkaan testiviiva ei oo ihan samanlainen kun kontrolli, mutta oon sen plussaksi tulkinnut, toivotaan että sitä se on.

Yleensä mulla on kuukautiset olleet jonkin verran kipeät (ainakin silloin kun kroppa toiminu) ja nyt ei oo käytännössä ollut kipuja ollenkaan kun vaan vähän ennen alkua. Niin on pistäny mietityttään et toimiiko se kroppa kuitenkaan. Kuukautisten pitäis alkaa viiden päivän päästä ja selkää särkee ja maha on outo, niinku viimeset pari kiertoo mut kuukautiset itessään ei kuitenkaan kipeet. Voi kroppa mitä teet mulle!!

Meillä oli toiveena että tää uus lapsi syntyis ennen kuin toka täyttää kolme, ei hyvältä näytä:/

Muutenkin täällä mielialat heittelee että onko tässä kolmannessa mitään järkee ja ukkokin ärsyttää pelkällä olemassa olollaan vaihteeks:/

Tänään testasin ovistestillä viivan paikan ilmeisesti. Yks rtesti ois laatikossa, huomenna varmaan teen kun ei malta. Fiilikset on kyllä sellaset että ei oo tärpännyt.

kp 28/32 dpo10

 
Täällä taustalla olen muutaman viikon teidän tarinoita lukenut. Ihania ja myös harmillisia uutisia. Itse en ole viitsinyt päivitellä mitään kun ovulaatio oli niin epäselvä..

Mutta nyt keskiviikkona 27.7. alkoi ihan kamala vatsakipu, lämmöt 36.8 ja tissit tulessa (limat yms.) Tein myös ovistestin ja näytti positiivista. Epäilin jo että ehkä voisi näyttää raskautta mutta pah :D Tais olla nyt vihdoin se ovulaatio. Nyt ollut vatsassa ja selässä edelleen kipuja ja nännit tosi arat. Muuten ei kummia. Ilmeisesti kiinnittyminen pitäisi tapahtua näihin aikoihin jos sellaista luvassa? :)

Elikkä mulle voisi laittaa dpo5? Jos kerran ovulaatiopäivä on nolla :) Lauantai aamuna pitäisi testailla koska viikonlopulle olisi tiedossa aikuisten ohjelmaa :)
 
Mulle voi päivittää kp 23/26-27. Tuntuu, että ainakin nyt kierto on taas normaalimpaan päin, eikä sellainen pikaversio kuin edellinen oli. :eek:DPO:sta ei taaskaan mitään varmuutta.

Mä oon vähän alkanut epäillä, että mulla olis aika aikainen ovulaatio ainakin joissakin kierroissa kun en ole sitä kunnolla saanut kiinni. Koskahan se testailu kannattaisi tässä tapauksessa aloittaa? Mulla taitaa olla kanssa aika lyhyt lh-huippu. Olen testannut ovista kerran päivässä, mutta varmaan täytyisi jatkossa tehdä testi useammin. Laskeskelin, että esikoinen saattoi tärpätä ehkä kp 11 tai 12.

Mippis, mulla olis kanssa toiveena, että toinen lapsi syntyisi ennen kuin esikoinen täyttää kolme. Se tarkoittaa, että tämän vuoden puolella pitäisi plussa tulla. Onhan tässä aikaa, mutta minkäs voi malttamattomuudelle...
 
Täällä ilmottautuisi mukaan uusi kuumeilija! Lapsia on ennestään jo kaksi ja toiveissa olisi nyt sitten kolmas ja viimeinen lapsi. Yk1 pärähti käyntiin heinäkuun alussa ja nyt on menossa 25/28-30. Hirveästi olen kehitellyt itselleni raskausoireita :LOL:, vaikka raskauden todennäköisyys on kyllä aika pieni, koska miehen työmatkan takia pupuilut eivät välttämättä osuneet oviksen kohdille.
 
Mulle voi päivittää kp 23/26-27. Tuntuu, että ainakin nyt kierto on taas normaalimpaan päin, eikä sellainen pikaversio kuin edellinen oli. :eek:DPO:sta ei taaskaan mitään varmuutta.

Mä oon vähän alkanut epäillä, että mulla olis aika aikainen ovulaatio ainakin joissakin kierroissa kun en ole sitä kunnolla saanut kiinni. Koskahan se testailu kannattaisi tässä tapauksessa aloittaa? Mulla taitaa olla kanssa aika lyhyt lh-huippu. Olen testannut ovista kerran päivässä, mutta varmaan täytyisi jatkossa tehdä testi useammin. Laskeskelin, että esikoinen saattoi tärpätä ehkä kp 11 tai 12.

Mippis, mulla olis kanssa toiveena, että toinen lapsi syntyisi ennen kuin esikoinen täyttää kolme. Se tarkoittaa, että tämän vuoden puolella pitäisi plussa tulla. Onhan tässä aikaa, mutta minkäs voi malttamattomuudelle...
Tuolla kierrolla ja jos esikoinen tärppäsi noihin aikoihin niin kp9-10 olisi varmaan ok aloittamiselle. Itse aloitin nyt kp10 ja kp11 tosiaan testiliuska heräsi, olen ihan tyytyväinen että tuli testattua tyhjää ensin niin tiesi ainakin heti lh-tasojen vasta alkaneen nousta :) jos ovishuippu meinaa piileskellä niin melkein kannattaa sen n.12h välein testata oletettuina päivinä
 
Täällä ilmottautuisi mukaan uusi kuumeilija! Lapsia on ennestään jo kaksi ja toiveissa olisi nyt sitten kolmas ja viimeinen lapsi. Yk1 pärähti käyntiin heinäkuun alussa ja nyt on menossa 25/28-30. Hirveästi olen kehitellyt itselleni raskausoireita :LOL:, vaikka raskauden todennäköisyys on kyllä aika pieni, koska miehen työmatkan takia pupuilut eivät välttämättä osuneet oviksen kohdille.
Mikä nimimerkki ja kuva!!!:love: Tervetuloa!
 
  • Tykkää
Reactions: Eevee
. Ehkä tilaan tällä kertaa netistä, mistä saa hyvällä hinta/laatusuhteella?
Itse tilannut ovistestit e-bay:sta, en niitä one stepin vaan niitä vaan missä lukee ovulation test. Toimineet mielestäni hyvin ja juurikin tilasin 60kpl/7e. En ottanut tällä kertaa 100kpl, jos vaikka nyt tärppäiski nii ei jää nii paljo yli :ROFLMAO:

Idjunn, Hantta81, kunnon kinttaat, mamitas, Nuttykitty ja elanor85 tsemppiä piinailuihin!

Uusille tervetuloa!

Täälläkin ovulaation testaus aloitettu eilen, jotain viivaa tulee mutta vielä on matkaa. Lomalta on palattu töihin, oikeastaan ihanaa että arki alkaa. Oon semmonen ihminen että tarvin rutiineja että saan mitään aikaseks. :D Mistäs hikka vois kertoo, tänään ollu neljä kertaa.. :ROFLMAO::sneaky:

Ylihuomena lääkäriin, jännittää.. :confused:
 
Minäkin palailen taustalta..hurjasti onnea jo plussanneille!
Täällä kierto oli hurjat 59pv ja nyt kp4 ja yk4 alkaa, pitäisiköhän kokeilla niitä gelee kapseleita..? Yhtään ei osaa miettiä tästä kierrosta mitään, toimintataukokin on ollut niin pitkä kamalien oireiden vuoksi että saa nähdä saadaanko yritystä vielä.
 
Aika paljon täällä jännittäjiä ja kohta tulee testi suma

Mulla laskureissa ovis tänään tai huomenna,mutta luulin sen olevan tuntemusten mukaan kyllä jo eilen...tätä turvotusta..huh..."talletukset" vielä tänään ja sitten voi hetken levähtää

Pahoittelut ikäviä uutisia kohdanneille.

Eli onko se mulla nyt Dpo 0 ja voisin siirtyä piinailijoihin
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Miten ootte sitä geleetä käyttäny? kierron alusta ovikseenko? vähän mietityttää uskaltaako kokeilla kun yhden kierron sitä vehnänalkioöljyä otin niin heti venyi kierto älyttömäksi, ei toki välttämättä johdu siitä.
 
Itse tilasin Raskauskeijulta erittäin herkkiä liuskatestejä, jotka edelleen näyttävät olevan alessa. Toimivat ainakin minulla moitteettomasti, viiva vahvistui ja haalistui kahden päivän sisällä. Raskaustesteissä en noita erittäin herkkiä suosi, mutta ovistestit näyttivät toimivan hyvin. Aiemmat ovistestit kaupasta (olisivatko olleet RFSU:n) näyttivät minulla ainoastaan lh-huipun: samana iltana ei enää haamun haamua (eikä myöskään edellisenä tai seuraavana päivänä). Epäilen että juuri tuosta syystä missasin ovikseni seuraavassa kuussa, koska aika tarkkana saa olla testailemassa tuollaisella aikajänteellä jos meinaa viivan spotata. Riippuu tietysti aina henkilöstä kuin paljon hormonia erittyy, itselläni ilmeisesti käy normitestien kynnysarvon yläpuolella sitten vain hyvinkin vikkelään (n)
Millainen sulla oli toi lh huippu rfsu:n testissä?
Mä oon tikuttanut noilla nyt noin 5-7 tikkua viime viikosta alkaen eri aikaan päivistä (ei oo ollut mahdollisuutta säännöllisyyteen). Viime viikolla oli puhtaan negaa kuten oletinkin ja sit lauantaina ja su tuli haaleat viivat mutta ei varmaankaan vielä plussa..sit ajattelin että siitä alkaa vahvistumaan, MUTTA eilen illalla ja tänään ihan puhtaat negat :/ nyt kp 16/28-32 eli sinällään oviksen ajankohta vois olla nyt tai ihan kohta käsillä.
Pelkään etten ovuloi ollenkaan kilppariongelman takia... Vai Oisko haaleat viivat voineet tarkoittaa ovista viikonloppuna :cautious:
 
Jospa sitä nyt kerkeis saada jonkinlaista tekstiä aikaseksi ennenku nuorimmainen aloittaa huutonsa. Sillä joku ihme vaihe, että pitää jatkuvasti vaan huutaa ja huutaa ja huutaa. Ihanaa.

Ensimmäiseksi kaikille plussanneille paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! :love:

Tälle sais päivittää kp 3 ja yk 7. Nyt olikin ihan puhas negakierto, ei kemiallista.

Pahoittelut negoille sekä keskenmenon saaneille. :(

Täällä tunteet menee ihan vuoristorataa. Oon miettiny pitäskö noita kemiallisia lähteä tutkituttamaan. Tuolla viestien seassa joku kirjoitti, että keskenmenojen syynä olikin kilpirauhasen vajaatoiminta. Pitääpä tutustua aiheeseen enemmän.

Täällä oisi kans toiveena, että vauva syntyisi enneku nuorimmainen täyttää kolme. Aika käy vähiin. Saa nähä. Tuskin. Sit tiputaan minirahalle mut sit tiputaan. Ei voi mitään.

Mun huumorintaju on vedetty pöntöstä alas. Mieskin sanoi, että en ole yhtään oma itseni. Yleensä läppä lentää aina ja jatkuvasti, oli tilanne mikä hyvänsä. Nyt ei lennä mikään. Paskakaan. Kirjaimellisesti. Ummettaa niin, että ei tiiä miten päin olla. :poop:
 
Täällä taas noviisi kyselee tyhmiä... :p mutta siis te, joilla sitä on on ollut, niin kertoisitteko millaista se kiinnittymisvuoto oikein on? (Oon kyllä googletellu jo ihan kyllästymiseen asti, mutta kysyn silti). Mä olin jo ehtinyt luovuttaa tämän kierron suhteen, kun olen ollut ihan totaalisen oireeton oviksen jälkeen... mitä nyt hetkellisiä huimauskohtauksia on ollut parina päivänä, mutta olen ajatellut niiden johtuvan jumissa olevista niskoista. :eek: Omituista... ööö... "kosteusvoidemaista" valkoista vuotoa on myös ollut pari päivää ja juuri äsken vessassa käydessä huomasin, että tuon vuodon seassa oli pari pienenpientä veripisaraa. Ihan snadisti tässä jo toivo heräsi... :oops: Dpo 9 on kuitenkin menossa ja eikös se ole vähän myöhäinen ajankohta kiinnittymiselle? Ihmetyttää vaan kun mulla ei koskaan, siis ikinä ole minkäänlaista välivuotoa tai tiputtelua... o_O Todennäköisesti, mun tuurilla kyseessä on kuitenkin ennen aikojaan alkavat menkat... :(
 
  • Tykkää
Reactions: Kirsikka90
Täällä taas noviisi kyselee tyhmiä... :p mutta siis te, joilla sitä on on ollut, niin kertoisitteko millaista se kiinnittymisvuoto oikein on? (Oon kyllä googletellu jo ihan kyllästymiseen asti, mutta kysyn silti). Mä olin jo ehtinyt luovuttaa tämän kierron suhteen, kun olen ollut ihan totaalisen oireeton oviksen jälkeen... mitä nyt hetkellisiä huimauskohtauksia on ollut parina päivänä, mutta olen ajatellut niiden johtuvan jumissa olevista niskoista. :eek: Omituista... ööö... "kosteusvoidemaista" valkoista vuotoa on myös ollut pari päivää ja juuri äsken vessassa käydessä huomasin, että tuon vuodon seassa oli pari pienenpientä veripisaraa. Ihan snadisti tässä jo toivo heräsi... :oops: Dpo 9 on kuitenkin menossa ja eikös se ole vähän myöhäinen ajankohta kiinnittymiselle? Ihmetyttää vaan kun mulla ei koskaan, siis ikinä ole minkäänlaista välivuotoa tai tiputtelua... o_O Todennäköisesti, mun tuurilla kyseessä on kuitenkin ennen aikojaan alkavat menkat... :(
Muistaakseni itselläni oli juuri tuollaista kostevoidemmaista missä oli seassa haaleaa verivuoto ihan minimaalisesti. Siitä tiesin olevanin raskaana kun olin kiinnittymisvuodoista kuullut ja plussahan sieltä pärähti samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. :) Toivotaan että olis nyt sitä sitten!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja MamaBlue
Millainen sulla oli toi lh huippu rfsu:n testissä?
Mä oon tikuttanut noilla nyt noin 5-7 tikkua viime viikosta alkaen eri aikaan päivistä (ei oo ollut mahdollisuutta säännöllisyyteen). Viime viikolla oli puhtaan negaa kuten oletinkin ja sit lauantaina ja su tuli haaleat viivat mutta ei varmaankaan vielä plussa..sit ajattelin että siitä alkaa vahvistumaan, MUTTA eilen illalla ja tänään ihan puhtaat negat :/ nyt kp 16/28-32 eli sinällään oviksen ajankohta vois olla nyt tai ihan kohta käsillä.
Pelkään etten ovuloi ollenkaan kilppariongelman takia... Vai Oisko haaleat viivat voineet tarkoittaa ovista viikonloppuna :cautious:
Pärähti yhtäkkiä (vähintään) kontrolliviivan vahvuinen viiva, tosiaan ennen eikä jälkeen mitään. Seuraavan kierron tikutuksella negaanegaanegaa... Jos jotain positiivista, niin ainakin tiesi huipun olevan takuuvarmasti (vrt. herkkien testien tiirailussa onko nyt tosiaan vahvin viiva vai ei) mutta tosiaan turhan vaikea spotata puolen päivän aikajänteellä...

ON: tänään olikin lämmöt yhtäkkiä laskeneet puolella asteella, vaikka hyvin olivat nousussa. Huomisaamu näyttänee oliko mittavirhe vai jäikö ovulaatio tapahtumatta lh-noususta huolimatta (n) Tosin itse oviksen aikaan saattaa toki tulla tuo yhden päivän dippi lämmöissä. Sellaiset yllätykset työstressin puolesta iskivät kyllä päälle, ettei tuota tikun tulosta ehtinyt (=ollut kertakaikkiaan fiilistä) hyödyntääkään kuin kerran (tätä se ovispaniikki tiesi! :censored:) ja sekin mahdollisesti turhan myöhään (tai sitten aikaisin mikäli ovis olikin vasta nyt :eek:). Nyt tosiaan meinaa mennä vähän muutkin asiat päin prinkkalaa niin en jaksa mällätä uusilla pettymyksillä elätellen liikaa toiveita, kierto se on ensi kuussakin :( Pahoittelut sekavasta tekstistä, sekava on nyt mielentilakin.
 
Voiko se olla raskausoire, että koira haluaa koko ajan nuolla mun jalkoja? :ROFLMAO: Yleensä siis ei niin tee ja muistelen, että jollain tapaa reagoi ainakin esikoista odottaessani, en kyllä enää muista miten. Ja lisäksi mulle on tullut masuun yksi raskausarpi(!), joten jos menkat alkaa, niin alkaa vissiin myös laihdutuskuuri. :D

Plussatuulia kaikille kanssajännäilijöille!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82

Yhteistyössä