Toiveena vauva 2017-2018

Höh, kirjotin tämän jo tuonne himotestaajiin vahingossa kun luulin olevani tässä ketjussa. Onkohan hömelöitynyt pää ovisoire.

Täällä kp 12/30. Eilisestä saakka ollut alavatsa kipeähkö ja aamulla oli töihin ajaessa huono olo. Muistasin ihan että parissa edellisessäkin kierrossa on näihin aikoihin ollut vähän pahoinvoiva olo, mahtaakohan se tarkoittaa oviksen hormonipiikkiä..? Ja ihan kuin olisin ihan pikkiriikkisen limojakin ronkkimalla löytäny.. :censored:Viimekuussa ovis oli kp13 ja mietein että olipas aikasin mutta jos nämä mun olot nyt tarkottaa ovista niin ehkä mun ovis sitten vaan on siirtynyt muutamalla päivällä aikasemmaksi. Petiakrobatiaa on kyllä harjoteltu ahkerasti, oikeestaa sen verran ahkeraan et mulla alkaa loppuu kohta kunto kesken :p
 
Miten ootte sitä geleetä käyttäny? kierron alusta ovikseenko? vähän mietityttää uskaltaako kokeilla kun yhden kierron sitä vehnänalkioöljyä otin niin heti venyi kierto älyttömäksi, ei toki välttämättä johdu siitä.
Mä käytin yhdessä kierrossa tuota Royal geleetä ja kierto veny 59 päivää pitkäksi, en uskaltanut toista kertaa kokeilla :D
 
Oon ihan seonnut laskuissa jo mut vissiin nyt ois dpo8. Mies on taas kerran ihan vakuuttunut, että tärpänny on. Koitin varovasti huomauttaa, että tässä kierrossa mahdollisuudet on niin minimaaliset, ettei kannata suuremmin innostua. Kuulemma on satavarma asia, kun oon "erilainen kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa", mitä ikinä se sitten tarkottaakaan :D Tässä kierrossa oireina on ollu pahoinvointikohtaukset, muutokset ruokahalussa, vessassa ravaaminen, paine lantion seudulla ja raskaat rinnat. Hyviä oireita kyllä, mutta aika tavanomaisia tässä vaiheessa kiertoa muutenkin :) peukut on pystyssä myös muille piinailijoille!
 
Oon ihan seonnut laskuissa jo mut vissiin nyt ois dpo8. Mies on taas kerran ihan vakuuttunut, että tärpänny on. Koitin varovasti huomauttaa, että tässä kierrossa mahdollisuudet on niin minimaaliset, ettei kannata suuremmin innostua. Kuulemma on satavarma asia, kun oon "erilainen kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa", mitä ikinä se sitten tarkottaakaan :D Tässä kierrossa oireina on ollu pahoinvointikohtaukset, muutokset ruokahalussa, vessassa ravaaminen, paine lantion seudulla ja raskaat rinnat. Hyviä oireita kyllä, mutta aika tavanomaisia tässä vaiheessa kiertoa muutenkin :) peukut on pystyssä myös muille piinailijoille!
Ehkä miehelläsi on vain tarkka vainu? (y) Meilläkin mies tosiaan alkoi pohtia, että mitäs jos menkat ei alakaan. Vaikka en siis ollut puhunut mitään omista oireiluistani.

Onko sulla yleensä missä vaiheessa normaalikiertoa painetta lantion seudulla? Mulla on ollut nyt painetta alamahassa välillä ja sitten samanlaista alapään jomotusta kuin menkkojen aikana, mutta mulla ei ole yleensä sellaista ilman vuotoa. Mulla on nyt joko dpo10 tai dpo13, ehkä.. :LOL:
 
Ehkä miehelläsi on vain tarkka vainu? (y) Meilläkin mies tosiaan alkoi pohtia, että mitäs jos menkat ei alakaan. Vaikka en siis ollut puhunut mitään omista oireiluistani.

Onko sulla yleensä missä vaiheessa normaalikiertoa painetta lantion seudulla? Mulla on ollut nyt painetta alamahassa välillä ja sitten samanlaista alapään jomotusta kuin menkkojen aikana, mutta mulla ei ole yleensä sellaista ilman vuotoa. Mulla on nyt joko dpo10 tai dpo13, ehkä.. :LOL:
Yleensähän mulla on tuo paine tullut sillon kun vuotokin, mut tää kierto on ollu niin sekasin muutenkin että oon aatellu ettei oo ihme vaikka mitä sattuu oireita tuliski. Mutta oishan se tietysti ihanin vaihtoehto, että ne oireet raskaudesta kertoisi muttei uskalla enää edes toivoa kun pettymyksiä on ollut niin monta :)

Toivottavasti teillä ois tärpänny! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eevee
Oli tultava lisäämään vielä, että jottei elämästä puuttus jännitystä niin keksin ruokkiksella pissata ovistikkuun (koska oon hullu testailijanainen, eikä r-testejä ollu :ROFLMAO: ). Näin dpo8 oli jännä saada niin tummanpuhuva viiva ettei tosikaan.. Aika vaikeaa tämä mun "en toivo liikoja"-ajatuksen ylläpito alkaa olla :LOL:
Ohhoh! :) Missä vaiheessa aiot tehdä rtestin? Jos menkat ei ala aiemmin, niin mä teen lauantaina. Silloin on KP30 ja menkkojen pitäisi viimeistään alkaa, jos ovat alkaakseen.
 
Hola!

Ihan enste voimia keskenmenon saaneille :unsure: Piinailijoille isot tsempit (y)

Ensimmäinen clomifenkuuri ei tuottanut tulosta ja verikoe todisti että en ovuloi :cautious:

Noh, annosta nostettiin 2 tbl päivässä ja tänään popsin viimeiset :)

Tässä kierrossa clomien kanssa paljon huonoa oloa :sick: mutta positiivinen fiilis :rolleyes:

Ens viikolla ovis jos on :whistle: Kylvötyöt kutsuu joka tapauksessa :whistle:;)

Palataan taas astialle ja pitäkäähän toivoa yllä :D:love:
 
tänä aamuna tein toisen pc liuskatestin, minuutin kohdalla ei näkynyt mitään. Kolmen minuutin kohdalla oli sellainen samanlainen viiva kun eilen. Ei voinut olla siis varma oliko viivanpaikka vai haamu. Tälläisissä asioissa oon tosi kärsimätön ja pitikin hakea sitten digi, jonka tein vähän alle 4 tunnin pidättämisen jälkeen. Tuntu että tuloksessa menee ikuisuus ja olin jo varma etten oo raskaana, mutta siihen tulikin "raskaana 1-2"!! Iik!!:love::rolleyes: Nyt on siis dpo 12 ja kuukautisten pitäis alkaa vasta kahen päivän päästä.

Oon kyllä ihan varma että tässä raskaudessa ei käy hyvin:/ Oon toistaseks säästyny keskenmenoilta ja kaikelta muulta ikävältä ja mulla on jo kaks tervettä lasta, niin ei voi jatkua näin hyvin:(

Oireena on ollu kolme päivää kestäneet kuukautissäryt ja väsymys. Toisaalta oon myös nukkunut huonosti.

Maria82, mullakin rfsu:n testit muuttu haamuista negaks ja lopulta plussaks.

Kunnon kinttaat, jospa se olisi sitä itseään?:) tai toinen ovis? Jostain toi kuitenkin kertoo! mäkin tein tänään otestin, mutta en kyllä saanu ku ihan haaleen haamun. Esikoisesta sain ovistestiin selvän plussan, mutta muistaakseni kuukautisten ois pitäny jo alkaa.
 
Tänään kp25 ja tein huvikseni rfsu:n ovistestin, johon tuli samanlainen haalea viiva kuin siinä vaiheessa, jossa tämän kierron ovis ehkä oli. En ole koskaan saanut mitään kovinkaan tummaa viivaa näkyviin. Ajattelin, että teen huomenna vielä toisen ovistestin ja tutkin onko viiva haalistunu vai tummentunu. :) Voi olla, ettei toi tarkoita mitään. Mitään ihmeellisiä oireita ei oo ollut. Ehkä vähän usemamin pissattaa, mutta mulla on niin usein muutenkin ennen kuukautisia, että en pidä sitä kovinkaan luotettavana oireena.
 
Onnea mippis plussasta! :love:
Pakko myöntää, että kärsivällisyys riitti vaan työpäivän loppuun ja kun kotiin tullessa oli raskauskeijun paketti saapunu, niin testailuksihan se meni :D no hullua hurskaammaksi en tullut, hyvällä mielikuvituksella viivanpaikka ja huippuhyvällä mielikuvituksella haamu :D
Täytynee kuitenkin talletella, jos se ovistesti tosiaan kuitenkin ovista näytti :)
 



10.8.2016

★ -tanjuska (22) | kp 54/26~71 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ Darni73 | kp 84/25 | 4.lapsi | ya -12

★ mama? (24) | kp 38/28-30 | 1.lapsi | ya -13

★ Nonsk | kp 10/35 | 1. lapsi | yk 10

★ Juliet86 (30) | kp 14/29 | 2.lapsi | yk 10

★ elokuuvauva09 (30) | kp 29/28-33 | 2.lapsi | yk 8

★ keijupölyä (24) | kp 19/28 | 1.lapsi | yk 7

★ Leijona_mamma (29) | kp 80/24-28 | 3.lapsi | yk 3

★ marrasmai (34) | kp 19/25-37 | 1. lapsi | yk 10

★ Palliton | kp 11/30 | 4.lapsi | yk 7


★ Maria82 | kp 24/28-31 | 3.lapsi | yk 5

★ Taikapapu (33) | kp 69/28 | 3. lapsi | yk 4

★ -dino- (24) | kp 18/25-30 | 1.lapsi | yk 13


★ Hantta81 (35) | kp 24/27 | 4.lapsi | ya -14

★ diadora (28) | kp ?/? | 2.lapsi | ya 4/-16

Yuna (24) | kp 19/~28 | 1.lapsi | yk 11


★ Minzku90 (26) | kp 21/26-34 | 1.lapsi | yk 4

★ Hemmpsu (24) | kp 24/28 | 1.lapsi | yk 4 km jälkeen (ya -15)


mirajalapset | kp 95/28 | 4.lapsi / yk ?


Minimeistä (26) | kp 9/~27-62 | 1.lapsi | yk 3


Aurorahh (21) | kp 50/37 | 2.lapsi | yk 4

Piikulain3n (30) | kp 14/28 | 3.lapsi | yk 3

★ Nachsal (33) | kp 17/25-36 | 4.lapsi | yk 3

★ Spukka (24) | kp 20/23-55 | 1.lapsi | ya 4/-14

★ Lyllis | kp 4/31 | 3.lapsi | ya -14


Orchidea81 | kp 21/30 | 3.lapsi | yk 3

Sniff | kp ?/? | 3.lapsi | ya ?

★ kunnon kinttaat (30) | kp 20/28-30 | 2.lapsi | ya -15

★ pikkumini (24) | kp ?/? | 2.lapsi | yk 1

★ NuttyKitty (31) | kp 30/28 | 2.lapsi | yk 1

MamaBlue (38) | kp 5/27 | 1.lapsi | yk 3

mamitas | kp 49/29 | 3.lapsi | yk 1

Nalkuttaja (35) | kp 15/27 | 2.lapsi | yk 14

Liinu_ (30) | kp 52/28 | 1.lapsi | yk 1

Armadillo | kp 28/28 | yk 4

felessa (30) | kp 19/28 | 2.lapsi | yk 1

Sunmom (28) | kp 37/27-28 | 3.lapsi | yk

zannuli | kp 24/28 | 3.lapsi | yk 1

Reirei85 (30) | 17/28-30 | yk 2

Bea.S (33) | kp 1/28 | 3.lapsi | yk 2

Kirsikka90 (26) | kp 51/? | 2.lapsi | yk 1

Vattupuska (28) | kp ?/? | 5.lapsi | yk 1

★ Qia (28) | kp 29/27-28 | 1.lapsi | ya 7/-16

nuohooja | kp ?/? | 2.lapsi | ya 8/-16

Idjunn | kp 22/27-28 | yk 5

★ oskama (21) | kp 27/? | 1.lapsi | ya 6/-16

Eevee | kp 3/28-30 | 3.lapsi | yk 2

★ teris (36) | kp 13/59 | 3.lapsi | yk 4

maisa93 (23) | kp 6/? | 1.lapsi | yk 4

★ Nano89 (27) | kp 7/37 | 1.lapsi | yk 1



Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :) Päivitän listaa säännöllisen epäsäännöllisesti 1-7 x viikko :whistle:

Yli kuukauden päivittämättä olleet nimet poistetaan plussaa odottavien listalta sen takia että se pysyy ajan tasalla. Mukaan voi tulla myöhemmin takaisin jos haluaa.

Mikäli et halua listalle ollenkaan, kerro siitä ensimmäistä kertaa kirjoittaessasi tänne :)



 
Viimeksi muokattu:



Hetken yritystä vielä odottavat:


ipanati (23) | 1.lapsi | ya 8/-16

Peekaboo2 (31) | 2.lapsi | ya 8-9/-16


Kuulis (25) | 1.lapsi | ya 9-10/-16

lilliputin | ya 11/-16

Mijau | 3.lapsi | ya 9-12/-16

Emilida | 2.lapsi | ya 1/-17

Idina | 4.lapsi | ya -17

Tiituu (33) | 2.lapsi | ya -17

PiKKuiNeN- | 1.lapsi | ya ?

suppuraa (29) | 3.lapsi | ya ?









Muutoin taustalla kuumeilevat:

Vuorikristalli (39) | 6.lapsi | yk 10


susanmaaria | 3.lapsi | yk 12

fabula (30) | 1.lapsi | ya 1/2016

piskuin3n (26) | 1.lapsi | yk 1

Lagertha (34) | 2.lapsi | yk 4

aprikoosinkukka (24) | 1.lapsi | yk 6

Lilaviolet (32) | 3.lapsi | yk 2

 
Viimeksi muokattu:
Plussanneet

lokakuu 2015
pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2

Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♥ tyttö syntynyt 2.7 rv 39+0


marraskuu 2015
Evemum | 4. lapsi | yk 1
Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
hampula (27) | 2.lapsi
Elsa84 | 4.lapsi | yk 2


joulukuu 2015

Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15


tammikuu 2016

cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2
panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15
Sophi4 (24) | 1.lapsi | ya 1/-16
inasofia (26) | 2.lapsi | ya 9/-15
Cembalo (26) | 2.lapsi | yk 5
jenna91 (24) | 3.lapsi | yk 3
Kotikiss@ (30) | 4.lapsi | ya 10/-15
MeaMinnis (37) | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)


helmikuu 2016
neitikesäheinä93 | 2. lapsi | yk 7
Hetelmä16 | 1. lapsi | yk 1
kiddi (30) | 3.lapsi | ya 1/-16
Salapoliisitar (29) | 1.lapsi | yk 3
jasmiu (25) | 2.lapsi | ya 7/-15
Merenaalto (31) | 3. lapsi | yk 14
Mandee (23) | 1.lapsi | ya 11/-15
Emla | 1.lapsi | ya 12/-15
Oinas86 (29) | 1.lapsi | yk 2
Breeze (31) | 3.lapsi | yk 1

maaliskuu 2016
paperinaru | 1. lapsi | yk 1
Nessu87 (28) | 2.lapsi
Huuhaa_-89 (26) | 2.lapsi | ya 12/-15
Autumnn | 1.lapsi | yk 10
anu84 (32) | 4.lapsi | yk 1
Maicy (27) | 2.lapsi | yk 8
Pjawla (26) | 1.lapsi
L4isk4M4t0 | 3.lapsi | yk 2
vauvahaaveita (31) | 4. lapsi | yk 1
hulmur (23) | 3.lapsi | yk 2
kukkakuu (26) | 2.lapsi | yk 2
Catharin (25) | ya 11/-14
Not alone (25) | 2.lapsi | ya -15
Illuminated (26) | 1.lapsi | yk 5
miss_piggy (34) | 2.lapsi | ya 4/-15


huhtikuu 2016
Aurankukka | 3.lapsi | yk 2
Pähkinä89 (26) | 3.lapsi | yk 1
Zipi (33) | 4.lapsi | ya 10/-15
neilikka88 (28) | 1.lapsi | yk 1
Toukokuinen (28) | yk 13
foreverfever (30) | 3.lapsi | yk 1
Pauliinali | 3.lapsi | yk 3
Miwwi (25) | 2.lapsi | yk 2
JonMa (26) | 5.lapsi | yk 1
Neitonen_82 | 3.lapsi | yk 2
iinaalisa (17) | 1.lapsi | yk 2 (ya 11/-15)
Anumarika | 3.lapsi | ya 3/-16


toukokuu 2016
Pissu1 | 3.lapsi | yk 2
Elisen (29) | 2.lapsi | yk 4
MannaL (32) | 3.lapsi | yk 2
Punastuu (25) | 3.lapsi | yk 1
mamadread (29) | 3.lapsi | yk 4
Dana | 2.lapsi | yk 1
Junnila | yk 2
sisu! (21) | 1.lapsi | yk 1
Selkkis (36) | 3.lapsi | yk 6
bejpi (30) | 3.lapsi | ya 3/-16
Amiraali (30) | 2.lapsi | yk 1
naeli | 2.lapsi | yk 2


kesäkuu 2016
ViiruP (28) | 5.lapsi | yk 2
Essi93 | 2.lapsi | ya 4/-16
Helmi1234 (39) | 2.lapsi | yk 4
teddybear82 | 3.lapsi | yk 2
Cicada (24) | 1.lapsi | ya 9/-12
PAMPULI (21) | 2.lapsi | ya 9/-15
Wuf (31) | 3.lapsi | yk 1
Bettinah | 2.lapsi | ya -15
äippä 84 (31) | 4.lapsi | yk 1
Jemppi (30) | 3.lapsi | yk 2
Pieni haave (31) | 1.lapsi | yk 3

heinäkuu 2016
-äiti91- | 2.lapsi | yk 2
Pintsu (30) | 2.lapsi | yk 3
ÄippäVm82 | 5.lapsi | yk 3
sarahiii (21) | 1.lapsi | yk 6
Akkuporakone (34) | 3.lapsi | yk 4
avantasia (29) | 4.lapsi | yk 3

elokuu 2016
mippis | 3.lapsi | yk 4
Isabellaella (32) | 2.lapsi | yk 6
elanor85 (30) | 2.lapsi | yk 3
muurukka (25) | 1.lapsi | yk 1
Lumirinsessa (20) | 1.lapsi | ya 1/-16

Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
Piinailijat
♀+♂= ?


10.08

mamitas dpo 14
Qia dpo 13
Hantta81 dpo 11
NuttyKitty dpo 11
Hemmpsu dpo 9
Maria82 dpo 7
marrasmai dpo 6
Orchidea81 dpo 5
Nachsal dpo 5
Yuna dpo 4

felessa dpo 4
-dino- dpo 3
Nalkuttaja dpo 2



Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 
Viimeksi muokattu:
Onnea mippis plussasta! :barefoot:

Gynellä käyty, aika sekavat ja välillä itkuisetkin fiilikset. En todellakaan oo voinut kuvitella että minussa voisi olla jotain vikaa, näin nyt kuitenkin on.. Lääkäri oli heti sitä mieltä että viiden päivän heittokin kierrossa on epäsäännöllinen, tämä tuli todella yllätyksenä! :eek: No ultrassahan se sitte paljastui että pco-maiset munasarjat ja vasemmalla tais olla pieni kystakin, mutta siitä ei muuta kommenttia tullut. Terolutit sain sitte puoleksi vuodeksi, jossei niillä tärppää niin sitte tutkitaan lisää. Menin niin lukkoon tästä diagnoosista että en ees älynny kysyä että voisko miehen simpat kuitenkin tutkia jo. (n)

Onneksi on ees kierto sillä mallilla että voi jo parin päivän päästä terot alottaa. Tuntuu että ei oo oikeutta ees valittaa kun kuitenkin nuin pieni heitto kierroissa ja tilanne monilla paljon huonompi. Mutta silti se tuntuu pahalle.. :cry: Keräilempä nämä naiseuteni rippeet ja lähen koettamaan onnea makkarin puolella!
 
Paljon onnea plussanneille!

Täällä kp30/26-29..Menkkoja odottelen alkavaksi. Pari päivää jo jomotellut menkkamaisesti, mutta vielä ei ole hanat auenneet. Testannut en ole, sillä ei ole yhtään testejä kotona enkä jotenkin usko olevani raskaana. Eiköhän menkat ala viim. huomenna..
 
Täällä tänään menossa kp 44/28-30. E pillereiden pois jätöstä kohta 5 viikkoa eikä vieläkään mitään vuotoja ole ollut (n) pari r testiä olen tehnyt mutta negaahan ne ovat näyttäneet niinkuin ajattelinkin. Mitään tuntemuksiaan menkkojen alkamisesta ei ole ollut.
Olikoha ihan virhe jätt pillerit kesken kierron pois kun nyt kierto heittää ihan häränpyllyä eikä mitään tapahdu.
 
Onnea mippis plussasta! :barefoot:

Gynellä käyty, aika sekavat ja välillä itkuisetkin fiilikset. En todellakaan oo voinut kuvitella että minussa voisi olla jotain vikaa, näin nyt kuitenkin on.. Lääkäri oli heti sitä mieltä että viiden päivän heittokin kierrossa on epäsäännöllinen, tämä tuli todella yllätyksenä! :eek: No ultrassahan se sitte paljastui että pco-maiset munasarjat ja vasemmalla tais olla pieni kystakin, mutta siitä ei muuta kommenttia tullut. Terolutit sain sitte puoleksi vuodeksi, jossei niillä tärppää niin sitte tutkitaan lisää. Menin niin lukkoon tästä diagnoosista että en ees älynny kysyä että voisko miehen simpat kuitenkin tutkia jo. (n)

Onneksi on ees kierto sillä mallilla että voi jo parin päivän päästä terot alottaa. Tuntuu että ei oo oikeutta ees valittaa kun kuitenkin nuin pieni heitto kierroissa ja tilanne monilla paljon huonompi. Mutta silti se tuntuu pahalle.. :cry: Keräilempä nämä naiseuteni rippeet ja lähen koettamaan onnea makkarin puolella!
Voimia <3 On se rankkaa kuulla että itessä on jotain "vikaa" vaikka sen kuinka ois arvannu etukäteen. Toivotaan että teroluteista on jotain iloa, vaikka kyllä tuntuu että ne on enemmän sellanen yleispätevä lääkitys joka määrätään joka vaivaan, vaikka oikeeta hyötyä on aika vähän... Mutta ehkä todistat tän mun ennakkoluulon vääräksi ja tuut raskaaksi (y)
 
Tänne ei oikeen mitään uutta. Kp.28/29 eli perjantaina pitäs menkkojen alkaa,ellei kierto veny parilla päivällä koska luulen että ovis oli pari päivää oletettua myöhemmin..yks rtesti ois kaapissa,mutten raaski tuhlata..vihlomista/repäisyjä tuntunut alavatsalla välillä.ja nyt olis dpo ehkä 9 tai 12. Riippuen jos ovis olikin myöhemmin,en tikuttanut tässä kierrossa.
 
Voimia <3 On se rankkaa kuulla että itessä on jotain "vikaa" vaikka sen kuinka ois arvannu etukäteen. Toivotaan että teroluteista on jotain iloa, vaikka kyllä tuntuu että ne on enemmän sellanen yleispätevä lääkitys joka määrätään joka vaivaan, vaikka oikeeta hyötyä on aika vähän... Mutta ehkä todistat tän mun ennakkoluulon vääräksi ja tuut raskaaksi (y)
Illalla kun googlettelin niin löyty onnistumisiakin, mutta mitä tässä nyt keskusteluja lukenut niin monella ei oo auttanu. Että jokotai. Puoli vuottaki on taas pitkä aika jos mitään ei tapahu.. Nukkunukki huonosti, yöllä piti herätä säpsähtäen monta kertaa että joko pitää tabletti ottaa :D Gyne oli kyllä kovin huolettoman kuuloinen, mutta ei se minun huoltani kyllä hirveesti helepottanu..
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Töiden lomassa salaa piipahtamassa.. :ninja:
Kp 15/30 eikä lämmöt ollu tänäänkään vielä noussut joten emmää sittenkää vielä ovuloinut. Ihan hyvä silti kun jäi kylvöhommat eilen tekemättä..
Mutta maha on edelleen kipee ja vähän matkapahoinvointia oli taas. Tosin tämä saattaa johtua nyt lomalta paluun jälkeisestä työstressistä kun kaikki tuntuu vähän kaatuvan niskaan.
No odotellaan, minäpäs jatkan tätä mistä mulle kai palkkaakin maksetaan eli töitä. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Munkin oli esimerkin innostamana kokeiltava tuota ovistestiä. :D Sain siihen kontrolliviivaa vaaleamman, mutta aivan selvän viivan. Nyt menossa KP28. Ja täsmennykseksi kerrottakoon, että en ole kertaakaan saanut noihin testeihin oviksen aikoihin mitään viivaa, vaikka oviksessa ei pitäisi olla mitään vikaa. Miten tämä nyt pitäisi tulkita?
 

Yhteistyössä