Outoa. Tänään dpo 3 ja kyllä riittää valkovuotoa ja talletuttanut koko päivä!! Mies oli hätää kärsimässä kun hyökkäsin kimppuun
Mä käytin yhdessä kierrossa tuota Royal geleetä ja kierto veny 59 päivää pitkäksi, en uskaltanut toista kertaa kokeillaMiten ootte sitä geleetä käyttäny? kierron alusta ovikseenko? vähän mietityttää uskaltaako kokeilla kun yhden kierron sitä vehnänalkioöljyä otin niin heti venyi kierto älyttömäksi, ei toki välttämättä johdu siitä.
Ehkä miehelläsi on vain tarkka vainu? Meilläkin mies tosiaan alkoi pohtia, että mitäs jos menkat ei alakaan. Vaikka en siis ollut puhunut mitään omista oireiluistani.Oon ihan seonnut laskuissa jo mut vissiin nyt ois dpo8. Mies on taas kerran ihan vakuuttunut, että tärpänny on. Koitin varovasti huomauttaa, että tässä kierrossa mahdollisuudet on niin minimaaliset, ettei kannata suuremmin innostua. Kuulemma on satavarma asia, kun oon "erilainen kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa", mitä ikinä se sitten tarkottaakaan Tässä kierrossa oireina on ollu pahoinvointikohtaukset, muutokset ruokahalussa, vessassa ravaaminen, paine lantion seudulla ja raskaat rinnat. Hyviä oireita kyllä, mutta aika tavanomaisia tässä vaiheessa kiertoa muutenkin peukut on pystyssä myös muille piinailijoille!
Yleensähän mulla on tuo paine tullut sillon kun vuotokin, mut tää kierto on ollu niin sekasin muutenkin että oon aatellu ettei oo ihme vaikka mitä sattuu oireita tuliski. Mutta oishan se tietysti ihanin vaihtoehto, että ne oireet raskaudesta kertoisi muttei uskalla enää edes toivoa kun pettymyksiä on ollut niin montaEhkä miehelläsi on vain tarkka vainu? Meilläkin mies tosiaan alkoi pohtia, että mitäs jos menkat ei alakaan. Vaikka en siis ollut puhunut mitään omista oireiluistani.
Onko sulla yleensä missä vaiheessa normaalikiertoa painetta lantion seudulla? Mulla on ollut nyt painetta alamahassa välillä ja sitten samanlaista alapään jomotusta kuin menkkojen aikana, mutta mulla ei ole yleensä sellaista ilman vuotoa. Mulla on nyt joko dpo10 tai dpo13, ehkä..
Ohhoh! Missä vaiheessa aiot tehdä rtestin? Jos menkat ei ala aiemmin, niin mä teen lauantaina. Silloin on KP30 ja menkkojen pitäisi viimeistään alkaa, jos ovat alkaakseen.Oli tultava lisäämään vielä, että jottei elämästä puuttus jännitystä niin keksin ruokkiksella pissata ovistikkuun (koska oon hullu testailijanainen, eikä r-testejä ollu ). Näin dpo8 oli jännä saada niin tummanpuhuva viiva ettei tosikaan.. Aika vaikeaa tämä mun "en toivo liikoja"-ajatuksen ylläpito alkaa olla
No kovasti yritän malttaa edes sunnuntaihin mutta tuskin onnistunOhhoh! Missä vaiheessa aiot tehdä rtestin? Jos menkat ei ala aiemmin, niin mä teen lauantaina. Silloin on KP30 ja menkkojen pitäisi viimeistään alkaa, jos ovat alkaakseen.
Voimia <3 On se rankkaa kuulla että itessä on jotain "vikaa" vaikka sen kuinka ois arvannu etukäteen. Toivotaan että teroluteista on jotain iloa, vaikka kyllä tuntuu että ne on enemmän sellanen yleispätevä lääkitys joka määrätään joka vaivaan, vaikka oikeeta hyötyä on aika vähän... Mutta ehkä todistat tän mun ennakkoluulon vääräksi ja tuut raskaaksiOnnea mippis plussasta!
Gynellä käyty, aika sekavat ja välillä itkuisetkin fiilikset. En todellakaan oo voinut kuvitella että minussa voisi olla jotain vikaa, näin nyt kuitenkin on.. Lääkäri oli heti sitä mieltä että viiden päivän heittokin kierrossa on epäsäännöllinen, tämä tuli todella yllätyksenä! No ultrassahan se sitte paljastui että pco-maiset munasarjat ja vasemmalla tais olla pieni kystakin, mutta siitä ei muuta kommenttia tullut. Terolutit sain sitte puoleksi vuodeksi, jossei niillä tärppää niin sitte tutkitaan lisää. Menin niin lukkoon tästä diagnoosista että en ees älynny kysyä että voisko miehen simpat kuitenkin tutkia jo.
Onneksi on ees kierto sillä mallilla että voi jo parin päivän päästä terot alottaa. Tuntuu että ei oo oikeutta ees valittaa kun kuitenkin nuin pieni heitto kierroissa ja tilanne monilla paljon huonompi. Mutta silti se tuntuu pahalle.. Keräilempä nämä naiseuteni rippeet ja lähen koettamaan onnea makkarin puolella!
Illalla kun googlettelin niin löyty onnistumisiakin, mutta mitä tässä nyt keskusteluja lukenut niin monella ei oo auttanu. Että jokotai. Puoli vuottaki on taas pitkä aika jos mitään ei tapahu.. Nukkunukki huonosti, yöllä piti herätä säpsähtäen monta kertaa että joko pitää tabletti ottaa Gyne oli kyllä kovin huolettoman kuuloinen, mutta ei se minun huoltani kyllä hirveesti helepottanu..Voimia <3 On se rankkaa kuulla että itessä on jotain "vikaa" vaikka sen kuinka ois arvannu etukäteen. Toivotaan että teroluteista on jotain iloa, vaikka kyllä tuntuu että ne on enemmän sellanen yleispätevä lääkitys joka määrätään joka vaivaan, vaikka oikeeta hyötyä on aika vähän... Mutta ehkä todistat tän mun ennakkoluulon vääräksi ja tuut raskaaksi