Paljon onnea plussasta
Pieni haave
Yuna, sitä vartenhan tämä palsta on olemassa, että täällä saa avautua ja purkaa tuntoja, niin hyviä kuin huonojakin. Varmasti rasittava tilanne, itsekään en voi olla miettimättä tuleeko seksiä harrastettua oviksen ympärillä ja tarpeeksi lähellä sitä. Tsemppiä
Tervetuloa joukkoon
MamaBlue! Mielenkiintoinen tilanne sinulla, ymmärrän päätöksesi kyllä täysin, varmaan olisin itsekin päätynyt samaan sitten joskus, jos ei sopivaa miestä olisi nyt löytynyt, olen toivonut omia lapsia niin kauan kuin muistan
Sinusta muuten tuli mieleen, että katsoin Netflixistä dokumentin samasta aiheesta, sen nimi on First comes love. Siinä 41-vuotias nainen hankkii lapsen yksin, siinäkin luovuttaja on tuttu, mutta hedelmöitys tapahtuu inseminaation kautta. Kiva pätkä, suosittelen kaikille
Täällä eletään aikoja kun saa arvuutella että ollakko ovista vai eikö olla
Viime kierrossa ovis oli menkoista laskettuna kp14 ja se on tänään. Niitä lämpöjä oon nyt koittanu mittailla, ihan kainalosta heti herättyä (tai heti kun muistan
). Eilisen ensimmäinen mittaus näytti vain 34,4, mutta sitten mittasin vielä uudestaan, kun ajattelin että sähelsin varmaan jotain sen mittarin kans kun niin vähän näytti ja en uskonut todeksi, niin toinen mittaus näyttikin 35,5
Että mikähän se todellinen lämpö sitten oli... Tänään näytti 35,9, mutta samaa luokkaa olen saanut aikaisemminkin. Ovistesteihin sain eilen ja toissapäivänä samanlaisen melko vahvan, muttei kuitenkaan plussan, viivan, tänään se oli ehkä hieman haalistunut. Parina päivänä testasin useamman kerran, mutta päätin sitten että testaan vain aamulla (käyn useimmiten vasta 10 jälkeen ekan kerran vessassa), kun päivällä pissan laimeus/väkevyys vaikuttaa tulokseen niin heikentävästi ja en jaksa muistella koko ajan millon viimeksi oon juonu jotain tai käyny vessassa. Kaikesta päätellen epäilen että ovis oli eilen tai on tänään, seksiä oli viimeksi toissa iltana.
Tulipahan tekstiä oho
Tärppionnea kaikille meille