Piti vielä lisätä, että kyllä se kiinnittyminen voi tapahtua jo DPO 3 etiäpäin. Ei siinä sitä viikkoa tai yli aina mee.
Paljon onnea Kuhmura koko perheelle!!Jos joku on kovin herkillä, niin varoitus: Tämä sisältää vauvauutisen!
Meille syntyi tytär 2.7. aamutuimaan rv39+0.
Pikkuinen tyttö painoi "vain" 3,9kg (isoveljensä aikoinaan rv40+0 4,3kg).
Kaikki on hyvin ja sydän on jälleen sulaa vahaa. :,)
Onnittelut plussasta ja tarrasukkia matkaan!MoiKuka. Mä tein 1.7 raskaustestin, suunnilleen dpo10 ja plussahan sieltä tuli eilen illalla tein noin tunnin pidätyksellä säälittävästä pissatipasta uuden testin ja en voinu uskoo kun sekin oli plussa eli mulla tärppäs yk 2... Nyt vaan jännittää pysyykö pallero matkassa
Testaile niin pitkään kun viivat on saman vahvuisia, sulla saattaa olla ovulaatio myöhään tässä kierrossa. Ne haaleet viivat ei kerro mitään ellet ensin ole bongannut vahvoja viivoja. Kannattaa testata loppuunasti vaan.Aiemmin oli puhe sukupuoleen vaikuttamisesta. Meillä on jo poika niin tavallaan tyttö olis aika kiva, mutta toinen poikakin olisi kyllä ihan yhtä ihana. Kätevästi menis samat vaatteet ja lelutkin. Esikoinen tärppäsi oletetusti juuri oviksen aikaan niin nyt koitetaan ehtiä ennen sitä, mutta tuo oikea ajoitus on kyllä niin hankalaa, että taitaa jäädä herran haltuun....
Täällä menossa nyt kp15. Ovistuntemuksia ei oo ollut, enkä saanut kiinni rfsu:n testilläkään... Edellisellä kierrossa testasin ovista Clear bluella, enkä saanut silläkään sitä maximaalisen hedelmällisyyden hymiötä, vaan jatkuvasti tuli vilkkuva korkean hedelmällisyyden kuvake. En tiedä missä vika. Nyt sitten testailin halpis rfsu:n testillä ja haalea viiva tuli lauantaina, mutta tänään ei sitäkään. Eli ovis oli joko tosi ajoissa tai tosi myöhässä. Olisin veikannut sitä myöhäistä kun kerran viime kierrostakin kävi niin... Vahva tunne, etten raskaaksi tule tästä kierrosta. Talletuksia tehtiin kuitenkin ahkerasti, ettei ainakaan oo siitä kiinni. Testailen ovista varmaan vielä tänään, mutta jos näyttää samalta niin säästän tikut ensi kiertoon.
Mä olen kyllä noilla rfsu:n testeillä saanut oviksen kiinni. Nyt kaiken kaikkiaan kolmas tai neljäs kierto, kun yrityskautena olen niitä käyttänyt. Mulla oli tarkoitus alkaa vasta tänään tikuttamaan, mutta aloitin jo öö to vai pe..? Lauantain testi oli haaleampi kun aiemmin tehty, tänään taas oli mielestäni jo vahvempi. Mutta niinhän sen pitäisikin alkaa vahvistua pikkuhiljaaAiemmin oli puhe sukupuoleen vaikuttamisesta. Meillä on jo poika niin tavallaan tyttö olis aika kiva, mutta toinen poikakin olisi kyllä ihan yhtä ihana. Kätevästi menis samat vaatteet ja lelutkin. Esikoinen tärppäsi oletetusti juuri oviksen aikaan niin nyt koitetaan ehtiä ennen sitä, mutta tuo oikea ajoitus on kyllä niin hankalaa, että taitaa jäädä herran haltuun....
Täällä menossa nyt kp15. Ovistuntemuksia ei oo ollut, enkä saanut kiinni rfsu:n testilläkään... Edellisellä kierrossa testasin ovista Clear bluella, enkä saanut silläkään sitä maximaalisen hedelmällisyyden hymiötä, vaan jatkuvasti tuli vilkkuva korkean hedelmällisyyden kuvake. En tiedä missä vika. Nyt sitten testailin halpis rfsu:n testillä ja haalea viiva tuli lauantaina, mutta tänään ei sitäkään. Eli ovis oli joko tosi ajoissa tai tosi myöhässä. Olisin veikannut sitä myöhäistä kun kerran viime kierrostakin kävi niin... Vahva tunne, etten raskaaksi tule tästä kierrosta. Talletuksia tehtiin kuitenkin ahkerasti, ettei ainakaan oo siitä kiinni. Testailen ovista varmaan vielä tänään, mutta jos näyttää samalta niin säästän tikut ensi kiertoon.