Toiveena vauva 2017-2018

En malttanut odottaa edes herätyskelloa aamulla vaan testasin heti kun ekan kerran heräsin vessaan. Ja sitten ei enää nukuttanutkaan o_O

Nyt alan uskoa ettei ne menkat enää alakaan..! :D Kääk ja :love:, nyt kai pitäisi soitella neuvolaan sit seuraavaksi? Laskin että LA ois 5.3.17 ja nyt olisi menossa 4. viikko ja 4. päivä. Jännittävää! Kunpa kaikki menisi loppuunasti hyvin. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin ja Qia
En malttanut odottaa edes herätyskelloa aamulla vaan testasin heti kun ekan kerran heräsin vessaan. Ja sitten ei enää nukuttanutkaan o_O

Nyt alan uskoa ettei ne menkat enää alakaan..! :D Kääk ja :love:, nyt kai pitäisi soitella neuvolaan sit seuraavaksi? Laskin että LA ois 5.3.17 ja nyt olisi menossa 4. viikko ja 4. päivä. Jännittävää! Kunpa kaikki menisi loppuunasti hyvin. :love:
Oi kuinka ihanaa!!:love: oikein paljon onnea plussasta!
 
Niin ja vielä pitää sanoa että luin eilen Yuna tekstisi ja ymmärrän niin täysin fiiliksen! Vaikka meillä tämä nyt ainakin toistaiseksi näyttäisi hyvältä että YK3 tuotti tulosta niin kyllä minusta kanssa tuntui että tarvitsen taukoa koko projektista jos nyt ei tärppää. Kun siihen kalenterin kanssa pakkopuuhasteluksi se vaan menee niin helposti. Hurjasti tsemppiä kaikille, jospa tämä oli nyt se plussa-aallon alkusysäys? (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Yuna
En malttanut odottaa edes herätyskelloa aamulla vaan testasin heti kun ekan kerran heräsin vessaan. Ja sitten ei enää nukuttanutkaan o_O

Nyt alan uskoa ettei ne menkat enää alakaan..! :D Kääk ja :love:, nyt kai pitäisi soitella neuvolaan sit seuraavaksi? Laskin että LA ois 5.3.17 ja nyt olisi menossa 4. viikko ja 4. päivä. Jännittävää! Kunpa kaikki menisi loppuunasti hyvin. :love:

IIk, ihanaa! Voikun itsekin saisi tuollaisia pian testata :)
 
Kaikki varmaan täällä tietää sen kuinka hassua on, että heti kun päätös vauvan yrittämisestä on tehty niin sitä muuttuu kauhean malttamattomaksi :giggle: On se kumma! Aika yhtäkkiä alkaakin tuntua tosi pitkältä.. odottaa taas seuraavaa ovulaatiota. Eilen jo katselin netissä vastasyntyneiden vaatteita :LOL: No niin, nyt jäitä hattuun! :rolleyes::ROFLMAO:
 
Nuttykitty mä oon myös katsellut vauvanvaatteita ja nimikin olis ainakin pojalle valmiina:LOL:

Tervetuloa mamaBlue, tänne joukkoon mahtuu vielä :)

Onnea pieni haave plussasta :love:

Omaan napaan kuuluu lisääntyvää tuhrua joten menkkoja toivoisin alkavaksi ettei kerto veny. Veikkaan että ovis saattoi olla dpo5 kun vihlaisi mahasta niin sen vuoksi nyt vuoto myöhässä. :cautious: Ensi kierrossa mennäänkin laskurin mukaan ja lisätään siihen kummallekin puolelle 5 päivää niin luulisi osuvan edes lähelle ovista:p
 
  • Tykkää
Reactions: Pieni haave
Niinhän se on että malttamattomuus on tännekin hyvin löytänyt tiensä!
Ei tosiaan jatkettu hoitoja Tallinnassa (1 inssi tehtiin siellä) ja päätettiin siirtyä Suomeen, mutta eka klinikka olisi jäänyt juuri kesätauolle 2 kierroksi ja ajatus siitä tuntui pahalta.
Sitten huomattiin etteivät kaikki ole kiinni kesää (paitsi ensi viikolla 3 päivää lapsettomuuskonferenssin takia) ja siirryimme tähän klinikkaaan. Yk2 siis mennään kuten nachsal on kertonutkin. Ainoa ongelma meillä on nyt jännitys perjantaista, onko se kp10 tehty folliultra 11mm munasolu kasvanut ovitrellen avustuksella tarpeeksi. Pe aamulla katsotaan se ja jos on niin pistetään se loppuun jotta ovis käynnistyisi ja pe iltapäivällä vielä inssi. Toivottavasti näin tapahtuu. Jos kävisi huonosti niin se ei olisi valmis vielä niin me ei saataisi inssiä sitten ja tää kierto menisi hukkaan. Se ajatus tuntuu kauhealta mutta toivotaan ettei niin käy ja minä ja nachsal päästää perjantaina inseminaatioon ja sitten kotiin nauttimaan toisistamme vain, ennen Pride juttuja illalla. Mutta jos ei jostain syystä inssiä saada tehtyä (foliikkeli ei tarpeeksi suuri, niin sittenhän se jää tekemättä kun klinikka on vasta seuraavana torstaina sitten auki) niin siihen kyllä latistuu vähän pride fiiliksetkin... no peukut on pystyssä! Nää asiat tulee koko ajan uniinkin.

Plussailijoille paljon paljon onnea! Toivotaan että nyt alkoi se aalto....♡
 
En malttanut odottaa edes herätyskelloa aamulla vaan testasin heti kun ekan kerran heräsin vessaan. Ja sitten ei enää nukuttanutkaan o_O

Nyt alan uskoa ettei ne menkat enää alakaan..! :D Kääk ja :love:, nyt kai pitäisi soitella neuvolaan sit seuraavaksi? Laskin että LA ois 5.3.17 ja nyt olisi menossa 4. viikko ja 4. päivä. Jännittävää! Kunpa kaikki menisi loppuunasti hyvin. :love:
Voiiiii onnea!! :love:
 
En malttanut odottaa edes herätyskelloa aamulla vaan testasin heti kun ekan kerran heräsin vessaan. Ja sitten ei enää nukuttanutkaan o_O

Nyt alan uskoa ettei ne menkat enää alakaan..! :D Kääk ja :love:, nyt kai pitäisi soitella neuvolaan sit seuraavaksi? Laskin että LA ois 5.3.17 ja nyt olisi menossa 4. viikko ja 4. päivä. Jännittävää! Kunpa kaikki menisi loppuunasti hyvin. :love:
Paljon onnea!!!<3 Niin moni nyt joutunut uuteen kiertoon että ihana saada välillä hyviäkin uutisia, ehkä tästä nyt alkais kunnon plussa-aalto :love:

Ja kiitos tosi paljon kaikki ihanat tsempityksistä ♡ Kyllä tästä taas noustaan ja ajattelin sitä paitsi tän vuoden puolella vielä plussata!
 
Paljon onnea Pienihaave!

Tsempit Yunalle. Voin kuvitella miten turhauttavalta tuntuu pettyä kerta toisensa jälkeen. Uskotaan kuitenkin, että kyllä meillä kaikilla vielä tärppää. (y)

Mulla on täysin luovuttanut olo hän kierron suhteen. Taitaa olla kp 25 eikä niin mitään oireita. Menkat alkaa sata varmasti, koska ajoitukset menny ihan pieleen. Tää on ärsyttävää ja turhauttavaa, kun tietää ettei oo tärpänny, mutta ei voi uudestaankaan yrittää ennen kuin menkat alkaa. No eiköhän ne ihan viimeistään viikonloppuna tule ilahduttamaan..:(

Tuntuu ihan tyhmältä, että söi vuosia pillereitä, kun ei tässä näköjään ilman ehkäisyäkään tule raskaaksi.:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Paljon onnea plussasta Pieni haave :love:

Yuna, sitä vartenhan tämä palsta on olemassa, että täällä saa avautua ja purkaa tuntoja, niin hyviä kuin huonojakin. Varmasti rasittava tilanne, itsekään en voi olla miettimättä tuleeko seksiä harrastettua oviksen ympärillä ja tarpeeksi lähellä sitä. Tsemppiä (y)

Tervetuloa joukkoon MamaBlue! Mielenkiintoinen tilanne sinulla, ymmärrän päätöksesi kyllä täysin, varmaan olisin itsekin päätynyt samaan sitten joskus, jos ei sopivaa miestä olisi nyt löytynyt, olen toivonut omia lapsia niin kauan kuin muistan :barefoot: Sinusta muuten tuli mieleen, että katsoin Netflixistä dokumentin samasta aiheesta, sen nimi on First comes love. Siinä 41-vuotias nainen hankkii lapsen yksin, siinäkin luovuttaja on tuttu, mutta hedelmöitys tapahtuu inseminaation kautta. Kiva pätkä, suosittelen kaikille :)

Täällä eletään aikoja kun saa arvuutella että ollakko ovista vai eikö olla :geek: Viime kierrossa ovis oli menkoista laskettuna kp14 ja se on tänään. Niitä lämpöjä oon nyt koittanu mittailla, ihan kainalosta heti herättyä (tai heti kun muistan :whistle: ). Eilisen ensimmäinen mittaus näytti vain 34,4, mutta sitten mittasin vielä uudestaan, kun ajattelin että sähelsin varmaan jotain sen mittarin kans kun niin vähän näytti ja en uskonut todeksi, niin toinen mittaus näyttikin 35,5 :eek: Että mikähän se todellinen lämpö sitten oli... Tänään näytti 35,9, mutta samaa luokkaa olen saanut aikaisemminkin. Ovistesteihin sain eilen ja toissapäivänä samanlaisen melko vahvan, muttei kuitenkaan plussan, viivan, tänään se oli ehkä hieman haalistunut. Parina päivänä testasin useamman kerran, mutta päätin sitten että testaan vain aamulla (käyn useimmiten vasta 10 jälkeen ekan kerran vessassa), kun päivällä pissan laimeus/väkevyys vaikuttaa tulokseen niin heikentävästi ja en jaksa muistella koko ajan millon viimeksi oon juonu jotain tai käyny vessassa. Kaikesta päätellen epäilen että ovis oli eilen tai on tänään, seksiä oli viimeksi toissa iltana.

Tulipahan tekstiä oho :D Tärppionnea kaikille meille :)
 
Mie oon sekasin. Tänään aamulla pc anto samanlaisen viivan, ku eilen. Hain sitte apteekin oman ja tein tunnin pidätyksen jälkeen. Yritin pidättää enemmän aikaa mut en vaan pystyny. Ja siis siihen apteekin omaanki tuli viivanen. Täällä nyt sit pähkäilen, et voiko ne siittiöt oikeesti elää niin kauan vai onko kaikki hyvät testit menny ihan piloille. o_O
Ei ois pitäny alkaa leikkiin sen pc testin kans. Huoh. Tietysti toivon sydämestäni plussaa mutta aika epätodennäköistä se on. :unsure:
 
Onnea Pieni Haave plussasta! Ja NuttyKitty yrityksen aloittamisesta :) ja muille myös tsempit oli tilanne mikä tahansa :)
Täällä taas taustailija kirjoittelee, vaikkei nyt mitään varsinaista päivitettävää olekaan :LOL:
Joku oli kysellyt jo tuolla aiemmin että kuinka valmistautua yrittämiseen. Oon yrittäny ite metsästää mahdollista ovista tikuilla, mut ei noilla Onestepeillä oo mitään siitä tullu. Tosin testailukin on ollu epäsäännöllisen säännöllistä, lähinnä sillon kun on ollu ovisoloja niin oon yrittäny niillä saada varmistusta mut pah, ei oo onnistunu. Oon aika myöhäisillä kp:illa testaillu ku esikoisen tärpissä ovisplussa tuli vasta joskus kp19/20. Eli seurailen omaa kiertoani niin ei tarvii yrityksen alkaessa ruveta niin arpomaan. Ja kaappiin jääneet mamma/imetysvitskut oon nyt yrittäny ottaa joka päivä.

Saa nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, oon tässä hakenu uusia töitä ja jos tosi hyvä tuuri kävis niin syksyllä olisin uudessa työpaikassa, samaan aikaan kun yritys mahdollisesti alkaa.. noh, eipä näitä tilanteita voi etukäteen oikein suunnitella, ja vauvakuume vaikka kova onkin niin on nyt viime aikoina vähä laantunut (jos niin voi sanoa) kun nyt kesällä on kaikkee kivaa puuhaa:) eli reilun kuukauden takaiseen melkeinpä ahdistavaan kuumeiluun verrattuna oon nyt aika rennolla asenteella tällä hetkellä asian suhteen! Katotaan vaan kuinka kauan :ROFLMAO::LOL:
Ihania kesäpäiviä kaikille, jatkan vahvoissa taustajoukoissa toivoen paljon plussia :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pieni haave
Ihanaa Pieni haave! Just mieteinkin että onpas tämä nyt kumma ketju kun niin vähän tulee iloisia uutisia!

Minzku90 veikkaan että sun ovis oli eilen. Oviksen jälkeen seuraavan aamun lämmöt on noussut, joten jos nyt parina aamuna lämmöt pysyy tuolla 36 paremmalla puolella niin voit pitää sitä melko varmana merkkinä. Oviksen aikaan lämmöt tekee monesti jopa sellasen pienen dropin alaspäin.
 
Onnea Pieni Haave plussasta! :love: Jospa Palliton oletkin kaikista epätodennäköisyyksistä huolimatta plussannut :)

Nuttykittylle myös onnittelut yrityksen aloittamisesta! Luulen että meilläkin aletaan kokeilemaan tulisiko se tyttö todella jos ajoittaa talletuksen oikein :giggle: vaikka ei sillä sukupuolella ole väliä kun on jo tyttö ja poika.
Voi kun aika menisi nopeasti ja pääsisi itsekin yrittämään, sekin on kaikessa rasittavuudessaan niin ihanaa ja jännää aikaa:love:

Oliko täällä ketään jolla on jo kolme lasta tai enemmän? Mietin vaan onko arki paljoa muuttunut kun siirrytään kahdesta lapsesta kolmeen, olen itse pohtinut asiaa aika paljon. Eniten kolmannen lapsen hankkimisessa pelottaa ettei tulokas olisikaan terve :unsure: pahoittelut jos näistä asioista on jo juteltu :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: NuttyKitty
Ihanaa, että täällä on tosiaan plussauutisia pitkästä aikaa!

Meilllä mies tänään sanoi, ettei ollut meinannut eilen illalla saada nukutuksi, kun tuli vauva-ahdistus, jännittää kuulemma millaista hulabaloota se sitten tulee olemaan :p Ei oikein osaa vielä ajatella sitä kaikkea ihanaa, mikä sen vauva-arjen raskauden mitätöi :). Minulla on jo 7v. tyttö ja miehellä ei vielä yhtään. Samalla hän sanoi, että tässä meidän yhdessäoloaikanamme (2,5v) on tullut kokoajan varmemmaksi, että haluaa tytön, pojat riehuvat ja huutavat kuulemma liikaa :giggle:

Katsotaan kuinka käy, jotenkin oon ihan varma, että tästä kierrosta se vauva tulee. Tiistaiyönä olis todennäköisesti se ovisplussa tullut, iltapäivällä oli vahva toinen viiva ja jo aamulla himmeämpi. Talletukset tehtiin ma ja ti iltoina, eli eikös noi olis otollisimmat ajat tytön tekoa ajatellen?Tänään mies on kalassa niin ei päästä varmistelemaan... :D
 
Ihanaa, että täällä on tosiaan plussauutisia pitkästä aikaa!

Meilllä mies tänään sanoi, ettei ollut meinannut eilen illalla saada nukutuksi, kun tuli vauva-ahdistus, jännittää kuulemma millaista hulabaloota se sitten tulee olemaan :p Ei oikein osaa vielä ajatella sitä kaikkea ihanaa, mikä sen vauva-arjen raskauden mitätöi :). Minulla on jo 7v. tyttö ja miehellä ei vielä yhtään. Samalla hän sanoi, että tässä meidän yhdessäoloaikanamme (2,5v) on tullut kokoajan varmemmaksi, että haluaa tytön, pojat riehuvat ja huutavat kuulemma liikaa :giggle:

Katsotaan kuinka käy, jotenkin oon ihan varma, että tästä kierrosta se vauva tulee. Tiistaiyönä olis todennäköisesti se ovisplussa tullut, iltapäivällä oli vahva toinen viiva ja jo aamulla himmeämpi. Talletukset tehtiin ma ja ti iltoina, eli eikös noi olis otollisimmat ajat tytön tekoa ajatellen?Tänään mies on kalassa niin ei päästä varmistelemaan... :D
Miten tuo sukupuoleen vaikuttaminen menee? Voiko siihen jotenkin oikeasti vaikuttaa? Itselläni on tällä hetkellä sellainen olo, ettei mitään väliä sukupuolella kunhan vain tärppäisi, mutta kiinnostaa tietää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Miten tuo sukupuoleen vaikuttaminen menee? Voiko siihen jotenkin oikeasti vaikuttaa? Itselläni on tällä hetkellä sellainen olo, ettei mitään väliä sukupuolella kunhan vain tärppäisi, mutta kiinnostaa tietää. :)
En mä tiedä, meneekö se oikeasti niin, mutta olisko se niin, että tyttösiittiöt ovat elävät pidempään ja pojat nopeampia.... eipä sillä sukupuolella meillekään oikeasti merkitystä oo :p
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Onnea plussanneille! <3.

Täällä lähti kierukka tänään. Koko homma kesti muutaman sekunnin vaikka langat olikin jossain kohdunkaulalla piilossa. Ei sattunu yhtään, vähän nipisti. Tänää ei ainakaan oo vuotanut pahasti, saa nähä miten käy, gyne kun sanoi että voi vuotaa muutaman päivän vähän runsaammin. Nyt illalla on kohtu vähä supistellut ja nippailee mutta ei mitään sen suurempaa. Nyt vaan oottelen vihreää tolta mieheltä et voitais alottaa yrittäminen.
 
Noista sukupuoli ajoituksista on ollut. Meillä pojat tärpännyt pidemmistä kierroista ja juurikin yhdestä kerrasta ovispäivänä. Tyttö tärppäsi 4pvä lyhyemmästä mutta ovista en silloin edes tuntenut. Mutta ajoituksesta on paha mennä sanomaan loppujen lopuksi varsinkin jos on epäsäännöllinen kierto :rolleyes:
 
Pieni haave: super paljo onnea plussasta. Ihanaa et saadaan plussa välillä!!!!!

Palliton: voisikohan sullakim olla oikeesti plussa eikä vaan kuvitelmaa!

Nuttykitty:eek:nnea aloituksesta.

Mamitas: tervetuloa

Mijau: mulla kolme lasta mutta ikäerot suht isot, ekan ja tokan välil 2v8kk ja tokan ja kolmannen välil 3v6kk joten ite koin et oli helppoo. Toki auto joutu vaihtoon et kolme istunta mahtu mut muuten en kokenu rankaksi arkee. Toki esikoinen oli jo eskarissa silloin.
nykyisin kun elän 8 lapsisessa uusioperheessä niin kolme tuntuu vähältä.
 

Yhteistyössä