Toiveena vauva 2017-2018

Ovis bongattu ja huolellisesti hyödynnetty eli ei ainakaan voi yrityksen puutteesta tässä kuussa syyttää :ROFLMAO: Muuten usko raskautumiseen on aika lähellä nollaa. Ens kuussa alotan sitten terolutit vuotohäiriöiden takia, jos vaikka vihdoin rupeis tärppäämään! Nyt tämä tyttö lähtee lomalle eikä uhraa ajatustakaan vauvajutuille viikkoon (joo niin varmaan :D:whistle:)

Tsemppiä ja plussatuulia kanssakuumeilijoille! <3
 
Anteeks jos oon kovin tungetteleva mutta listalla näyttää olevan kohtuuttoman pitkään yrittäneitä ja mietiskelin vain, että onko kellään mitään hoitojuttuja aloitettu?
Ketjusta löytyy varmasti jokaisen "tarinat" jos jaksaa selata :) Tänne tulee niin paljon uusia kuumeilijoita, että itse en ainakaan henk.koht jaksa viikoittain kirjoittaa kaikkea uudelleen. :)

Mutta lyhyesti; mulla käytössä tällä hetkellä ainoastaan terolutit jatkuvasti kiertoa säännöllistämään ja lyhentämään, ei hoitoja vielä. Kesä-heinäkuussa lääkäriaika jatkon suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Onnea Dana haamusta :love:


Kaiken miettimisen ja muistelun tuloksena kyllä mä elän että nyt on dpo 4-5 menossa. Jälkikäteen ajateltuna se on hyvin selkeää että ovis oli viime viikolla. Tässä vaan itse ei oikein usko enää mihinkään kun se oma kroppa on pettänyt muutenkin jo monesti. Pitäis vaan uskoa ja luottaa itseensä enemmän :unsure:
Piinailu siis tosiaan alkakoon, tänään poskia kuumottanut ihmeellisesti ja muutenkin olo kuin olisi kipeä vaikkei olisikaan :ninja:
 
Oon mie kerran tän ketjun selannu mut ei kyllä todellakaan jääny päähän, et ketkä täällä vielä kirjottelee ja mikä tarina kenelläkin on. o_O Ei tosiaan tartte vastata jos ei halua/jaksa. Tuossa ketjun lukemisessa vierähti tovi aikaa eikä tosiaan 3 pienen lapsen kans kyllä riitä aika enää läpi lukemaan.. Mutta voin kyllä jatkossa olla esittämättä turhia kysymyksiä. :oops:
 
Hei onnea plussanneet!
Kiitos listaan lisäilystä, miulle voi ikävä kyllä muokata kp2 kun eilen menkat sitten rytinällä alkoi järkyttävien kipujen kanssa nelisen päivää myöhässä. Eli täälläkin tylsä alkukierto ja kuvitellut raskausoireet olivatkin ilmeisesti stressioireita. Eilen purskahdin itkuun, en muista että menkkojen alku ois esikoisen kanssa ollu näin rankka.

Noh uuteen tylsään alkukiertoon siis täälläkin. :/
 
Oon mie kerran tän ketjun selannu mut ei kyllä todellakaan jääny päähän, et ketkä täällä vielä kirjottelee ja mikä tarina kenelläkin on. o_O Ei tosiaan tartte vastata jos ei halua/jaksa. Tuossa ketjun lukemisessa vierähti tovi aikaa eikä tosiaan 3 pienen lapsen kans kyllä riitä aika enää läpi lukemaan.. Mutta voin kyllä jatkossa olla esittämättä turhia kysymyksiä. :oops:
En tarkoittanut todellakaan loukata, tottakai saa ja pitää kysyä! :) omalta kohdalta sanoin vain, että en jaksa kirjoittaa samaa asiaa kovin usein ellei ole muutosta tapahtunut mihinkään päin omassa tilanteessa :)
 
Tänään kait dpo3, ei kyllä jotenkin tunnu että olis tärpännyt. Kuulostelen kokoajan itseäni, ärsyttävää. Äksyilen vaan kotona kokoajan ja muutenkin stressiä ollut, ei ainakaan paranna mahkuja. Joku voisi lähettää annoksen kärsivällisyyttä..
Onnittelut plussaajille ja tsemppiä muille!
 
En tarkoittanut todellakaan loukata, tottakai saa ja pitää kysyä! :) omalta kohdalta sanoin vain, että en jaksa kirjoittaa samaa asiaa kovin usein ellei ole muutosta tapahtunut mihinkään päin omassa tilanteessa :)
Ei mittään loukaantumisia, tosiaankaan! Puoliläpällä kirjoitettu. Ymmärrän täysin kyllä, ettei jaksa koko stooriaan laitella. Sulla oli oikein hyvä, lyhyt ja ytimekäs, vastaus mun kysymykseen. :)
 
peukut pystyyn Danalle! Onpa täällä ihanan paljon plussanneita tuon listan mukaan, antaa toivoa :) Mä taas testasin aamulla, vaikka olin päättänyt etten testaa vielä. Menkat kun pitäis alkaa vasta to/pe. Puhdas negahan siellä oli. Kuljin tänään apteekin ohi ja olisi tehnyt mieli käydä ostamassa clearbluen herkempi testi. Pystyin kuin pystyinkin olemaan poissa apteekista :) Eilen tuli sellainen tosi nopea pahoinvointi "aalto". Samanlaisia mulla oli viime raskauden ensimmäisinä kuukausina.
 
Täällä taitaa olla kp.20 ja lauantaina pitäisi alkaa ne olemattomat menkat. Eilisestä asti kuvottava olo vatsa tuntuu oudolta.. tää kuu oli kyllä niin hiljainen peti puuhissa, että en kyllä usko et olis tärppi käynyt, yhdet kaverit lähti matkaan ovis plussan jälkeen, kun oli jo haaleampi.. No tulis lauantai nopeasti!
 
Ihanaa, uusia plussia! Joko siellä tammiryhmässä alkaa olla ruuhkaa? :love:

Täällä tänään dpo12, taisin eilen sekoilla kiertopäivissä, tänäänhän on siis jo kp28/26-31! :eek: Mulla siis kierto ollut syksystä asti joko 26 TAI 31 päivää, ei mitään siltä väliltä. Taitaapi tulla taas se pidempi versio. Plääh, vaikka pistokset hirvittää niin haluaisin saada jo ivf-hoidon käyntiin.

Ovistesti oli tänään yhtä tumma kuin eilen, mutta ei tummempi kuitenkaan. R-testissä ei näkynyt mitään. Luulin jo että näin viivanpaikan, mutta se osoittautuikin pieneksi rypyksi testiliuskassa juuri kriittisessä kohdassa. Pah :cautious:

Uutena oireena tänään tolkuton suun kuivuminen, mikään määrä vettä ei riitä kostuttamaan suuta. Ihan kuin joku olis vuorannut mun suun hiekkapaperilla. Pistän työstressin piikkiin, mutta takaraivossa tietysti kummittelee että jospa jospa...
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Pitkään yrittäneille toivoisin nopeasti plussaa :love: mä en tiedä miten itse jaksaisin jos kohtuu nopeasti ei tärppäisi. Edellisten lapsien kanssa tottunut siihen että tärppää heti kun luvan antaa. Ehkä vähän liiankin helpolla. Tää on ensimmäinen kerta et täytyy edes muutama kuukausi yrittää, vaikkakin tuossa oli tota taukoa hieman alkuvuosi. Nyt tää on kuitenkin taas toinen yrityskierto, outoa mulle.
 
Aamuyöstä heräsin ja mietin testaanko, dpo13. Rinnat on valtavat, nännipihat ihan turvonneet nyppyläiset. Alavatsa turvonnu ja raskas, mä oon kaasupallo.
Mutta viime kuussa oli vielä hurjemmat oireet ja sit ihan hirvee vuoto ja kipu. Jos tää on vaan normi kierto (ilman hormonaalistaehkäisyä), ni ei hyvää päivää! Miten tällaista kestää joka kuu?
Mutta huomenna testaan, jos vaan jaksan aamupissan pidättää :D Kyllä jännittää :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Dpo13, kp29/26-31, miehen nähtävä haamu. Miksi testasin sillä typerällä ClearBluella, joka on tunnettu vääristä haamuista :mad:
Ihan tasan varmasti testi on viallinen ja menkat alkaa tänään.

muoks. tai sitten kierto on todella sekaisin ja ovuloinkin vasta nyt. Täysin mahdollista.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Marrasmai I feel you <3 Mut kuulostaa hyvältä, toivotaan parasta. Ainakaan ei oo ihan puhdas tyhjä :D Huomenna uusi testi?

Millä olis hyvä testata? Mulla taitaa olla 2xClearbue kaapissa, mut siinä lukee, et samana päivänä, ku pitäis alkaa... mitä ku ei tiedä milloin pitäis alkaa? Huomenna on kp25/25, mut kierto voi olla vaikka 28 tai jopa enemmän. Blaah :)
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Oi, toivottavasti on ihan ihkaoikea haamu ja lähtee vahvistumaan, marrasmai! :love:
Kai sitä voi lyhimmän kierron pituuden mukaan testata, Junnila? Toivotaan, että oireet olis niitä oikeita. :)

Aloin tossa kirjottelemaan ylös oviksesta lähtien olleita oireita.. :p Pitäisi toisaalta rauhoittaa tätä itsensä tarkkailua, mutta toisaalta ajattelin, että tosta saattaisi olla jatkossa hyötyä, jos saisi jonkinlaisen käsityksen siitä, mitkä on normaalin (nega)kierron oireita.
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Aloin tossa kirjottelemaan ylös oviksesta lähtien olleita oireita.. :p Pitäisi toisaalta rauhoittaa tätä itsensä tarkkailua, mutta toisaalta ajattelin, että tosta saattaisi olla jatkossa hyötyä, jos saisi jonkinlaisen käsityksen siitä, mitkä on normaalin (nega)kierron oireita.
Mäkin oon pitkään tehnyt samaa. Tosin aina ei pysty vertaan, kun ilmaantuu joku uus oire mitä ei vielä oo ollut.. :D Tosin aina oppii lisää itsestään, jos ei muuta. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Hitsi, pitäsköhän munkin liittyä mukaan? :D
Cicada (24) / kp 2/30 / ya 9/2012
muoks. Ainiin, unohtu mainita, että esikoisesta haaveillaan

Tässä onkin nyt minulle lukusarkaa! Äkkiseltään vilkuilin ja joku kysyi, että onko pidempään yrittäneet jossain hoidoissa..? Täällä yksi! Vaikka semmonen reilu 3,5 v on nyt oltu ilman ehkäisyä, niin vasta tuossa vuoden vaihteessa hakeuduttiin tutkimuksiin. Tapahtunut kaikenlaista tossa välissä, yksi keskenmeno v2014 ja yksi kemiallinen ja myöskin tjottailua.. Mutta siis... mulla selvis ovulaatiohäiriö ja hieman pco-tyyppiset munasarjat. Viime kierto oli ensimmäinen Letrozol-kierto ja vaste oli ollut hyvä, vaikka toivottua lopputulosta ei vielä tullutkaan :p Toiveet on kuitenkin nyt korkeemmalla kuin koskaan ja yritys on nyt päällä taas ihan todenteolla! Muakin kiinnostaa, että mites muilla pitempään yrittäneillä?

Kaikille ovisplussatuulia ja plussatuulia!! :love:
 
Ei ainakaan vielä kuulu menkkoja, mutta eiköhän ne tässä viimeistään illalla. En saanut kuvaan vangittua haamua, mutta tässä nyt kuitenkin:

http://aijaa.com/mI2HfS

Otettu ehkä pari minsaa vaikutusajan jälkeen, mutta samalta näytti luonnossa myös vaikutusajalla, tai siis luonnossa näkyi toki vähän vahvemmin kuin kuvassa (ts. näkyi ylipäänsä). Tää on niin satavarmasti väärä haamu tai ehkä on sekä mulla että miehellä niin hyvät haamulasit että nähdään olemattomia. Tossa ei oo mitään. Eihän?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä