Toiveena vauva 2017-2018

Marrasmai Mie kyllä nään jonkinlaisen haamulaisen siellä mutta mun kaveri on saanu tolla testillä paljon vääriä haamuja. Mutta jospa se siellä vahvistus! :love:

Cicada Tervetuloa! Pitkä yritys teilläkin takana. Plussatuulia ja hyvältähän tuo jo kuulostaakin. (y)

Meillä esikoista tehtiin vain 3 vai 4 kiertoa. Kakkosta odoteltiin puoli vuotta ja kolmosta pari kiertoa. Saa nähä tuleeko nyt pisin odotusaika. Yk 4 menossa nyt. Mutta mua on alkanu iha hirveesti jännittää muiden reaktiot. Jos nyt alkas raskaus niin esikoinen täyttäis odotuksen aikana 5 vuotta. Saatais varmasti vaikka minkälaisia reaktioita. Pelottaa, et jos loukkaannun niistä niin paljon etten halua enää niitä ihmisiä ympärilleni. :oops: Neljäs (toivottavasti) tuleva lapsi on ihan yhtä toivottu ja odotettu kuin noi toisetkin. Kumpa sen tajuaisi sitten muutkin.
 
Ihanaa, että toisilla testit haamuilee :)

Täällä ei ihmeempää, kp19 ja oletan, että ovis meni jo, ainakin oireet viittaa siihen (kuiva kausi, tissit kipuilee aavistuksen kun imettää esikoista) mutta eipä niihin tikkuihin taas kunnon ovisplussaa tarttunut... En taida enää luottaa omalla kohdallani noihin testeihin lainkaan, olotilat oli niiiin ovismaiset. Uteliaisuudesta tikuttelen ton paketin loppuun ja sit vaan odotellaan. Mulla on piinapäiviä koko kierto täynnä näiden ihmekiertojen kanssa, joten voisin melkein saman tien hengata koko ajan tolla piinailijoiden listalla :D
 
Palliton tiedän että toi cb on kuuluisa vääristä haamuista, siksi en siihen tulokseen paljoa luotakaan. Testasin kyllä myös vähemmän herkällä liuskatestillä, mutta siihen sain vain selkeän mutta mielestäni värittömän viivanpaikan. Joka toki on enemmän kuin aiemmin, mutta ei plussa. Usko viivojen vahvistumiseen on olematon, mutta hyvä ettei sentään ihan hulluiksi olla tultu jos joku muukin näkee tossa jotain :D
 
Viimeksi muokattu:
Naeli "mukava" että on kaveri samassa veneessä. Olis vaan kiva jos tietäis oviksen varmaksi :whistle: mutta toisaalta jos on epävarmaa niin ei ainakaan odota liikoja kierrolta. Niin varmaan :D

Menossa luultavasti dpo1-2 jos siis sunnuntaina oli ovis.. Eikös se olis ollu su dpo0? Vähän hakusessa noiden laskeminen. No mutta eilisestä asti ollut kuivaa niin ovis ainakin mennyt. Jotenkin tuntuu että ei osunut ovikselle touhuilut mutta toivossa on hyvä elää :rolleyes:
 
Palliton: Kiitos! Katsotaan miten kauan vielä saa jännäillä (y)

marrasmai: Voi hitsi, justiin menin ostamaan noi cb:n testejä pari kappaletta, en tiennyt niillä olevan väärien haamujen maine :eek: toivottavasti ei ole sitä nyt sun kohdalla! Ihankuin mäkin olisin näkevinäni haamulaisen kuvassa
 
Viimeksi muokattu:
marrasmai jännät paikat siellä!(y)

Täällä ihan uteliaisuuttani testasin sekä r-testin että ovistesti. Eka oli tyyli puhdas nega, mutta ovistestiin tuli haalea plussa :eek: Täytyy yrittää muistaa huomenna aamupissasta testaa. :ninja:
Tänään syönyt paremmin niin ei oo kuvotus oloa ollut, valkovuotoa lurahtelee vähän väliä ja ei kyllä oo ennen menkkoja sellasesta kärsinyt.
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Onpas monella jännät päivät meneillään. Plussia kehiin vaan ;) Mulla myös kp 27/28, mutta eipä sen erityisempiä oireita. Voivat liittyä menkkoihin, mutta toivon vielä parasta! Uutena oireena märkä olo, mutta ehkä en aiemmin ole vaan huomannut. Oireet ovat myös erilaisia kun viime plussakierrossa. (se siis päättyi nopeasti keskenmenoon.)

Mulla ei ole yhtään r-testiä, mutta huomenna ostamaan, jos menkkoja ei kuulu. (y)

Kovasti tsemppiä kaikille!
 
Ainiin, Palliton: tarkotus oli kysyä, että miksi reaktiot jännittää..? Onko lähipiirissä ollut jonkinlaista kritisointia aikaisemminkin? :unsure: ja eikös se ole vain mukavaa, että lapsilla ei ole niin suuria ikäeroja..ainakin näin itse ajattelisin :)
 
Heips kaikille, uusi piinailija liittyy joukkoon. :)

Ikää on 30v, minulla kaksi lasta 9v ja 7v, ja miehellä 6v. Eli ensimmäinen yhteinen haaveissa. <3

Kierukka ehti olla 5,5v, poistettiin maaliskussa eikä kiertoa näkynyt ollenkaan. Alkoi sitten onneksi vähän autettuna ja nyt mennään 18/28(?) ja ovisplussa tuli torstaina eli nyt sit vissiin dpo 4 ? Ei malttais odottaa testausta.. :)
 
marrasmai, toivottavasti viiva vahvistuu! Täällä menossa kp 26/28-29, tänään olen malttanut olla testaamatta kun ei noita herkkiä testejä olekaan ja niin blanko nega on noissa 25 ug ollut. susanmaaria, mulla on kanssa ovistesti näyttänyt haamuja kierron loppuvaiheessa, joten en ole viitsinyt niillä edes testailla.
 
Edelleen oon sitä mieltä että tää on niiiiin tylsää :ROFLMAO::D
Mutta niin, miksi mä aina unohdan sen greippimehun? Vuoto toivon mukaan loppuu tänään kp7(9). Kunnon vuoto alko tuon kp7 mukaan ja tuhruilut alko 2pvä aijjemmin.. Kummankohan mukaan sitä ovista lähtee selvittään?
 
Pallittoman kanssa osittain samat fiilikset noista ihmisten kommenteista. Mulle on ihan suoraan myös sanottu, että ettehän te nyt samantien tee toista lasta, ettehän (esikoinen on 1v 1kk). On myös jankattu, että eihän teidän parisuhde voi kestää (kun ei esikoistakaan ole koskaan saanut kellekään hoitoon eli yhteinen parisuhdeaika tosi vähissä), että alle nelikuinen vauva olisi pitänyt jättää hoitoon että pääsisin baariin (ei ollut itsellä niin mitään halua lähteä) ja muutama kuukausi sitten jo sain kuulla, että imetys pitäis kyllä lopettaa jo (taapero käy edelleen tissillä 1x päivässä). Oon jättänyt täysin huomiotta ja ottanut tiettyihin ihmisiin yksinkertaisesti vaan etäisyyttä, en todellakaan jaksa kuunnella.
 
Dpo 4 ja tänään sellaista outoa alavatsan...en tiedä? Juilintaa? Ei kipua. Ehkä painetta? Ei verrattavissa oikein mihinkään ei-raskauden mahatuntemukseen...hmm? Voisko olla? :love:

Muoks. Siis nipistelee! Aina ihan kunnolla nipsauttaa ja sit häviää. Kertokee viisaat mitä tää on. Siis tuossa keskellä, kohdun seudussa. Voisko olla kiinnittymistä? :geek:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: haaveilija-31
Tervetuloa uusille ja kärsivällisyyttä ja plussatuulta jännässä kierron vaiheessa oleville! :):love:

Tuosta lapsien hankinnan kommentoinnista (Palliton ja naeli) täytyy sanoa, että en oo koskaan ymmärtäny, miten jotkut näkee oikeudekseen noin kritisoida sitä, miten monta lasta kukakin haluaa ja millaisella aikataululla. Tai sitä, miten pitää kysellä lapsettomilta, että koskas te aiotte hankkia vauvan. Kukaan perheen ulkopuolinen ei voi kuitenkaan täysin tietää tilannetta, oli se sitten millainen vaan.

keijupölyä: Luulisin että dpo4 on vähän aikainen vaihe kiinnittymiselle. Mutta eihän sitä koskaan voi varmaksi tietää, toivottavasti olisi sitä :barefoot:

ON: Treeneissä hyppiminen tuntui tisseissä ikävältä. :sneaky: Tänään siis dpo3, ja olen hiukan toiveikas, vaikkei mitään radikaalisti aiemmista kierroista olekaan vielä tuntemuksissa ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Cicada
Ainiin, Palliton: tarkotus oli kysyä, että miksi reaktiot jännittää..? Onko lähipiirissä ollut jonkinlaista kritisointia aikaisemminkin? :unsure: ja eikös se ole vain mukavaa, että lapsilla ei ole niin suuria ikäeroja..ainakin näin itse ajattelisin :)
Joo siis kyllä mun serkulle esimerkiksi oli heitetty ihan ihmeellisiä kommentteja, kun neljättä alkoivat odottaa. Ei me kolmannestakaan enää mitään innostuneita onniteluja saatu. :( Varmaan me ei edes tulla kertomaan raskaudesta (sitten KUN raskaana ollaan).

Naeli Meille ei onneksi olla parisuhteesta mitään sanottu vaikka esikoistakin alettiin tosi äkkiä seurustelun alkamisen jälkeen odottaa. Mutta ei se nykyään taida olla "normaalia" haluta isoa perhettä. Oon mie saanu vihjailua siitä, että en halua töitä tehdä ja siksi tehdään lapsia. Se on tuntunu tosi pahalle. Mutta oon laskenu, että kyllä tässä kerkeää vielä vuosia töitä tehdä vaikka nyt haluankin lapsieni kanssa kotona "VAAN OLLA".
 
Kiinnittymisestä täytyy sanoa, että se on hyvin yksilöllistä ja tapauskohtaista. Mie oon esikoisesta saanu kunnon viiva raskaustestiin jo DPO 5 (ovis tikutettu) eli on kyllä kiinnittynyt aikaisin. Lääkäriltä kuulin, et se kiinnittyminen voi tapahtu DPO 3 etiäpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: mirajalapset
ViiruP: Kierto lasketaan alkavaksi siitä, kun tulee se kunnon vuoto. Ne parin päivän tuhrut kuuluu loppukiertoon. Eli ovista lähdet bongailemaan sen mukaan, että tänään on sulla kp6.
Toisaalta, jos halua testailla huvin vuoksi jo vaikka heti, niin eihän sitä kukaan estä. Testailu on koukuttavaa.

Itselläni kp5 ja ei kurjuutta kummempaa. Menkat lusittu :D
 
Huomenta :D
Tänään kp25/25, dpo14, yk2. Cb testiin pärähti vahva plussa +. Heti kun tikku kastui, alkoi viiva muodostumaan. Piti ihan käydä tarkistaa ohjeista, etten oo ymmärtäny väärin :D Niin kuin sanoin, mun kaikki lapset on saanu alkunsa helokkiöljykierrosta ja näin nytkin :D
Lähdin vain niin aikaisin töihin, etten tohtinu miestä herättää, se ei olis nukkunu enää kuultuaan uutisen. Nyt pitää miettiä, miten kertoa, kun tänään mennään ihan ristiin ja nähdään vasta nukkumaan mennessä :)

Keijupölyä mulla just juili kohdussa alkaen neljä päivää oviksesta. Itseasiassa oireiden perusteela epäilin, et koko ovis olis voinu olla vasta silloin.. Tää on varmaan kiinnittyny aikaiseen, kun kierto on lyhyt ja nyt jo tod vahva plussa.
 
Onnea Junnila!

Täällä vielä zen-fiiliksillä. Eilen oli kai se päivä kun menkat piti alkaa. Sen pahempia vuotoja ei ole ollut kuin maanantain punaista paperille, muu on ollut ruskeaa ja vähäistä *kopkopkop*. Tällaista oli esikoisenkin koko ensimmäinen kolmannes, mutta kyllähän tämä vähän varpailleen saa. Pitää koittaa vaan ajatella että en sille mitään mahda tässä vaiheessa jos kesken menee. Huomenna vielä testaus pärähtääkö kunnon plussa.

Kovat tsempit piinailijoille!
 

Yhteistyössä