Ketjusta löytyy varmasti jokaisen "tarinat" jos jaksaa selata Tänne tulee niin paljon uusia kuumeilijoita, että itse en ainakaan henk.koht jaksa viikoittain kirjoittaa kaikkea uudelleen.Anteeks jos oon kovin tungetteleva mutta listalla näyttää olevan kohtuuttoman pitkään yrittäneitä ja mietiskelin vain, että onko kellään mitään hoitojuttuja aloitettu?
En tarkoittanut todellakaan loukata, tottakai saa ja pitää kysyä! omalta kohdalta sanoin vain, että en jaksa kirjoittaa samaa asiaa kovin usein ellei ole muutosta tapahtunut mihinkään päin omassa tilanteessaOon mie kerran tän ketjun selannu mut ei kyllä todellakaan jääny päähän, et ketkä täällä vielä kirjottelee ja mikä tarina kenelläkin on. Ei tosiaan tartte vastata jos ei halua/jaksa. Tuossa ketjun lukemisessa vierähti tovi aikaa eikä tosiaan 3 pienen lapsen kans kyllä riitä aika enää läpi lukemaan.. Mutta voin kyllä jatkossa olla esittämättä turhia kysymyksiä.
Ei mittään loukaantumisia, tosiaankaan! Puoliläpällä kirjoitettu. Ymmärrän täysin kyllä, ettei jaksa koko stooriaan laitella. Sulla oli oikein hyvä, lyhyt ja ytimekäs, vastaus mun kysymykseen.En tarkoittanut todellakaan loukata, tottakai saa ja pitää kysyä! omalta kohdalta sanoin vain, että en jaksa kirjoittaa samaa asiaa kovin usein ellei ole muutosta tapahtunut mihinkään päin omassa tilanteessa
Hihii, toivottavasti meidän hassut tissioireet olis sitä ihteäänHah, mulla taas kutiaa tissit Kaikenlaisia oireita sitä onkin.
Toivottavasti kuumotus johtuisi kuitenkin muusta kuin lääkkeestä Ja jos ei, niin tsemppiä ivf:ään!
Mäkin oon pitkään tehnyt samaa. Tosin aina ei pysty vertaan, kun ilmaantuu joku uus oire mitä ei vielä oo ollut.. Tosin aina oppii lisää itsestään, jos ei muuta.Aloin tossa kirjottelemaan ylös oviksesta lähtien olleita oireita.. Pitäisi toisaalta rauhoittaa tätä itsensä tarkkailua, mutta toisaalta ajattelin, että tosta saattaisi olla jatkossa hyötyä, jos saisi jonkinlaisen käsityksen siitä, mitkä on normaalin (nega)kierron oireita.