Toiveena vauva 2017-2018

elokuuvauva pahoitteluni uudesta kierrosta ja erityiset voimahalaukset marrasmaille ja mama?lle! Kovin pitkät ja turhauttavat on kuukaudet, kun täytyy vaan odottaa. ¨

Omaa napaa sen verran, että rupesin syömään greippejä. Vissiin vähän liian myöhään kun nyt jo kp9. Mutta tuleepahan tehtyä edes jotain tässä ovista odotellessa,eikä ne edes maistu niin pahalta kuin pelkäsin.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Joo en oo kyl muuten huomannut et olis hajut vielä pistäneet nokkaan tai öklöttänyt mikään, edes se kahvi, mut luulenpa et vielä ne ajat edessä päin. :D
Mulla ollut lievää pahoinvointia edellisissä raskauksissa ja erityisesti aamupahoinvointia, mutta kestänyt vain sen ekan kolmanneksen. Eli varmaan nytkin samaa odotellessa. ;)
Meil on kans kaks kissaa ;)
Onneku itellä vielä maku- ja hajuaistit kateissa flunssan takia..
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
likanen tiskinen :ROFLMAO::LOL: olipas ajatuksissa kirjotettu..
Onneks ei sen pahempaa mutta parempi jos ei tuu pahoinvointia ollenkaa(y) mietin että jos nyt sattuisin olemaan raskaana niin mitenkähän hammaslääkäri sujuu? Olisi 3vk päästä viisurienpoisto kirurgisesti ja hammaskivenpoisto.. :eek::eek:
Mä peruin mun huomisen hammakiven poiston (vetämällä ois tehty)...ei sillä että olisin raskaana, toiveita tietysti on...Mut en saanut näköjään töistä vapaata siihe. En taida hötkyillä uuden ajan kanssa, kun vasta synnytyksen jälkeen, jos tässä raskaana ollaan.
Siitä ollaan kahta mielipidettä, joittenkin mielestä ei oo raskaus este..sinuna kyllä en menis, jos tulisikin sitten komplikaatioita ja joutuisi vaikka kipulääke- ja ab kuurille. Ite haluaa ainakin välttää kaikkia lääkkeitä raskausaikana.
 
Huh mikä plussa aalto, Onnea kaikille :love:
Pahoittelut heille joille uuteen kiertoon joutui sekä joka oli menetyksen kohdannut:cry:
Täällä ollut puhetta autoista ja asunnosta. Meillä vaihto edessä kummassakin, ajallaan kummatkin. Autosta katsottu Audi A6 tai Volvo V70.
Kellään kesäloma suunnitelmia jo? Täällä varattiin eka reissu jo! Lasten kera Pärnuu, siihen kuuluu muutakin mutta tolla aloitetaan, Kesä tule jo! :D:cool:

Omaan napaan, niin ihana aihe! Tänään ekat verikokeet käyty antaa vihdoin, tasan viineistä loput kokeet ja sit odotellaan tulokset ja uutta lääkäri aikaa varaamaan. Jäätävässä flunssassa olleena ei ole ehtinyt tuntemuksia tai mitään miettimään, sekä muutenkin hiljainen kuukausi tuolla makkarin puolella ei ole mitään kerennyt miettimään.
 
Tällä viikolla käytiin ivf hoito punktiossa. Vain kaksi hyvähköä, kuitenki pienehköä munarakkulaa löytyi. Toimenpide oli kyllä haastava mun osalta. Toinenhoitaja painoi käsillään mahaani, ettei munarakkulat karkaa kun niitä piikillä tyhjennettiin. Kohta kaksi hoitajaa painoi mahaani ja yksi piikitti. Oli kyllä täysi runnominen päällä. Ja kun siintä vuoteelta nousin siirtyäkseni toiselle sängylle, näin vain verisen lakanan.

Sanottiin, että myöhemmin tällä viikolla, on aika alkioiden siirtoon. No tänään tuli puhelu, ettei alkiot hedelmöittyneet, toiselle tekivät vielä icsi toimenpiteen. Mutta kävi niin kuin kävi

Nyt hoitovapaa kuukausi ja kesällä sitten uudestaan.. Semmosta.
Suuresti tsemppiä sinulle ja miehellesi myös, aurinkoisia päiviä ja parempaa mieltä:love::unsure: tule tänne ihmeessä purkaan tuntemuksia niin olo toivottavasti helpottaisi!
 
Hei. Kiva, kun kirjoittelette. Ihana tulla tänne aina kun siltä tuntuu. Onnea plussannelle, jotenkin toivoa antavaa, että aina välillä joku siirtyy odotuspuolelle.
Mulle vois päivittää dpo5, kiitos :)
Vaikkei mun tikutteluista tullut mitään, luulen oviksen tulleen vähän myöhemmin. Muistelin, että aikaisemmissa raskauksissa l.a on muuttunut utrassa aina viikolla eteenpäin.
Rinnat kipeytyi eilen. Tänään on tuskaa nostaa käsiä ylös, kun rinnat jo huutaa. Tai otappa rintsikat pois, kyllä painovoima sattuu :D Ihmiset haisee bussissa tosi pahalle, laittelin vaan koko matkan lisää mansikanhajuista huulirasvaa, että en haistaisi mitään muuta :D Väsyttää kamalasti ja muutamana päivänä huippasi todella. Pidän siis sormet ja varpaat ristissä, että tää olis sitä itseään :) Voihan tää olla vaan kierukan poiston jälkeinen hormoonimyrsky.. Odotellaan!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tällä viikolla käytiin ivf hoito punktiossa. Vain kaksi hyvähköä, kuitenki pienehköä munarakkulaa löytyi. Toimenpide oli kyllä haastava mun osalta. Toinenhoitaja painoi käsillään mahaani, ettei munarakkulat karkaa kun niitä piikillä tyhjennettiin. Kohta kaksi hoitajaa painoi mahaani ja yksi piikitti. Oli kyllä täysi runnominen päällä. Ja kun siintä vuoteelta nousin siirtyäkseni toiselle sängylle, näin vain verisen lakanan.

Sanottiin, että myöhemmin tällä viikolla, on aika alkioiden siirtoon. No tänään tuli puhelu, ettei alkiot hedelmöittyneet, toiselle tekivät vielä icsi toimenpiteen. Mutta kävi niin kuin kävi

Nyt hoitovapaa kuukausi ja kesällä sitten uudestaan.. Semmosta.
Pahoittelut :(

Vastaavia kauhukuvia on itsellä ollut mielessä kun on hoidot edessäpäin. Toivottavasti tämä oli vaan joku outo poikkeus sinulle ja seuraava kerta menee hyvin.
 
http://aijaa.com/uz7igT

Tässä aamub o-testi. Huomenna aamulla teen taas t-testin kun eilinen testi alko ärsyttää :D vahvempi viiva ovistestissä tänään ku muutama päivä sit. Voisko johtua alkavista menkoista tai muusta? Jotenkin ei oo kyl yhtään ees raskautunu olo. Epäilen vahvasti että uuteen kiertoon mennään. Joka päivä nyt tällä viikolla tullu rusehtavaa tiputteluvuotoa. :/
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Hienosti on sullakin tummunut viiva! :) <3

Täällähän minäkin vain roikun ja himotestaajiin laitoin tämän aamuisen r-testin joka oli huomattavasti tummunut eilisestä. :)

PItäisi kait pikkuhiljaa siirtyä sinne odottajien puolelle joulukuisiin. :D
Mä odotan vielä että tammikuisten ryhmä tehään :D la 1.1 ja tänään soitto neuvolaan :love:
 
Miten te saatte himot kohtaamaan miehen kanssa oviksen aikaan? Mä pahoin pelkään ettei meillä tässä kierrossa tärppää koska kammarin puolella on hyvin hiljaista. Tällä viikolla ovis mutta ainoastaan yhden kerran mitään tehty ja jollei supersiittiöitä ole, niin tää kierto meni kyllä harakoille! Suututtaa ihan tajuttomasti kun yhdessä tähä lähdettiin eikä sitä toista kiinnosta vaikka kuinka lirkuttelee :mad: ja kun ei ne meikäläisen varmat raskautumis päivät ole kun muutama hassu päivä kuukaudessa ni mitä tässä voi tehdä?
 
Miten te saatte himot kohtaamaan miehen kanssa oviksen aikaan? Mä pahoin pelkään ettei meillä tässä kierrossa tärppää koska kammarin puolella on hyvin hiljaista. Tällä viikolla ovis mutta ainoastaan yhden kerran mitään tehty ja jollei supersiittiöitä ole, niin tää kierto meni kyllä harakoille! Suututtaa ihan tajuttomasti kun yhdessä tähä lähdettiin eikä sitä toista kiinnosta vaikka kuinka lirkuttelee :mad: ja kun ei ne meikäläisen varmat raskautumis päivät ole kun muutama hassu päivä kuukaudessa ni mitä tässä voi tehdä?
Sama meillä ollut. Nyt alkaa olla taas ovulaatio käsillä. Toisaalta, tavallaan ainakin tietää miksei tärppää, jos edes siitä kiinni. Kerran olen tästä avautunut, että aina kun olis otolliset päivät niin on riita tai hän on muuten vaan ei-kiinnostunut. Ihan kun haistas että nyt ei tosiaankaan voi. Vastaus oli vain että hän ei jaksa stressata asiasta, ja että ei minunkaan pitäisi. Että kyllä se sieltä joskus tärppää... Pyysi myös että kertoisin hänelle milloin olisi mahdollisesti oikea hetki, mutta tuntuu vähän oudolta töksäyttää "nyt olisi ovulaation aika" tjsp, kun ovulaatiotestien lojuminen kuulemma lisää hänellä stressiä (tässä yksi syy miksi jätin ne pois). Vai olisiko semmonen "nyt olisi seuraavat 4pvä ehkä hyviä hetkiä" kun ei itsekään välttämättä tiedä tarkalleen.
Yritäpä nyt sit pienessä pakkomielteisessä tilassa, jossa yrittää olla välittämättä vauvajutuista ja keskittyä kaikkeen muuhun, yrittää 100% ymmärtää :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska ja Pissu1
Mä peruin mun huomisen hammakiven poiston (vetämällä ois tehty)...ei sillä että olisin raskaana, toiveita tietysti on...Mut en saanut näköjään töistä vapaata siihe. En taida hötkyillä uuden ajan kanssa, kun vasta synnytyksen jälkeen, jos tässä raskaana ollaan.
Siitä ollaan kahta mielipidettä, joittenkin mielestä ei oo raskaus este..sinuna kyllä en menis, jos tulisikin sitten komplikaatioita ja joutuisi vaikka kipulääke- ja ab kuurille. Ite haluaa ainakin välttää kaikkia lääkkeitä raskausaikana.
Kerrohan mikä tämän päivän testitulos on, onko haamu vahvistunut eilisestä? :)
Jospa kans pääsisit joulukuisiin. <3
 
Sama meillä ollut. Nyt alkaa olla taas ovulaatio käsillä. Toisaalta, tavallaan ainakin tietää miksei tärppää, jos edes siitä kiinni. Kerran olen tästä avautunut, että aina kun olis otolliset päivät niin on riita tai hän on muuten vaan ei-kiinnostunut. Ihan kun haistas että nyt ei tosiaankaan voi. Vastaus oli vain että hän ei jaksa stressata asiasta, ja että ei minunkaan pitäisi. Että kyllä se sieltä joskus tärppää... Pyysi myös että kertoisin hänelle milloin olisi mahdollisesti oikea hetki, mutta tuntuu vähän oudolta töksäyttää "nyt olisi ovulaation aika" tjsp, kun ovulaatiotestien lojuminen kuulemma lisää hänellä stressiä (tässä yksi syy miksi jätin ne pois). Vai olisiko semmonen "nyt olisi seuraavat 4pvä ehkä hyviä hetkiä" kun ei itsekään välttämättä tiedä tarkalleen.
Yritäpä nyt sit pienessä pakkomielteisessä tilassa, jossa yrittää olla välittämättä vauvajutuista ja keskittyä kaikkeen muuhun, yrittää 100% ymmärtää :D
Meilläkin mä oon parina kuukautena yrittänyt houkutella miestä hommiin ja kun hän ei oo samantien innostunu, oon saanu melkeen hermoromahduksen :D Itkeny vaan että SUN ON PAKKO muuten meidän kaikki haaveet kaatuu tähän eiiihhh!!! :cry: Ja ton jälkeen ei miestä oo ainakaan huvittanu :oops: Tai sitten on tullu riita. Nykyään yritän suhtautua asiaan rakentavammin mutta kyllähän se joka kerta turhauttaa kun mies ei oo valmiina sillon kun pitäis, onneks yleensä ees on.
 
Miten te saatte himot kohtaamaan miehen kanssa oviksen aikaan? Mä pahoin pelkään ettei meillä tässä kierrossa tärppää koska kammarin puolella on hyvin hiljaista. Tällä viikolla ovis mutta ainoastaan yhden kerran mitään tehty ja jollei supersiittiöitä ole, niin tää kierto meni kyllä harakoille! Suututtaa ihan tajuttomasti kun yhdessä tähä lähdettiin eikä sitä toista kiinnosta vaikka kuinka lirkuttelee :mad: ja kun ei ne meikäläisen varmat raskautumis päivät ole kun muutama hassu päivä kuukaudessa ni mitä tässä voi tehdä?
Meillä yleensä mies tietää muutenkin, että ovuloin, koska tuo (ällövaroitus) alalokeron eritys on aika mahtavaa niinä päivinä :whistle: Viime raskautta yrittäessä hän sen oppi, että ovulaatio = vaimo käy päälle ja lakanat kastuu. Mutta siis, meilläkään ei aina ne himot osu kohdilleen, ja jos itse tekee mieli ja toista ei, niin sitten pitää vikitellä :ROFLMAO: Välillä onnistuu, välillä ei. Vikittelyyn sisältyy meillä seksikkäissä alusvaatteissa kuljeskelua, lupaus testailla jotain uutta makuuhuoneen puolella tms. (aina tietenkään ei onnistu, jos lapsi vaikka heräilee paljon alkuillan aikana). Ollaan molemmat aika avoimia kaikelle uudelle, ja siitäkös mies yleensä innostuu, jos ehdottelen itse jotain uutta (yleensä hän tekee aloitteen). Mutta tiedän niin toin tunteen. Miten turhauttavaa olikaan, kun ovulaatio meni ohi sen takia, ettei mies vaivautunut paria kertaa tökkäsemään :mad::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Pissu1
Heii, täällä on yksi joka on lueskellut ja pohtinut uskaltaisiko liittyä. Meillä on toiveena vauva vuodelle 2017. Esikoinen olisi. Ensiksi pitäisi saada minut "kuntoon", olen 26v ja mun kk-kierto saattaa olla 7kk jopa.. Kilpirauhanen on ollut kauan jo sekaisin ja nyt on onneksi lääkärille aika ensi viikolla ja toivoisin saavani lääkityksen. Terot lääkäri kirjoitti viimeksi, jos kk ei tule 3kuukauteen niin sit alotan terot. Onko täällä moni joutunut teroilla aloittelemaan? Tänään on menossa kp 49/ 7 kuukautta
 
Viimeksi muokattu:
Puhelu äitiysneuvolan tätskyn kanssa meni kivasti, la siirtyikin 2.1 eli enpä sitten liitykään joulukuisiin. :D Toki voi vielä heitellä muutamalla päivällä, mut ultrassa sen sitten näkee. Ensimmäinen käynti varattu 23.5. :) Nyt vaan odotellaan tammikuisten ryhmää. Tulispa sinne paljon odottajia! :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Itse en osaa tuohon miehen pihtaamiseen ottaa mitään kantaa, sillä meillä sitä ei harrasteta. Enkä harrasta kyllä itsekään. Suurin ongelma meillä on aikataulut. Mies on ilta-uninen ja minä aamu, koita siinä sitten etsiä sopivaa hetkeä kun jompaa kumpaa ei nukuta liikaa... Mutta en kyllä muuten todellakaan valita :love: Asiasta riiteleminen tai mököttäminen ei ainakaan johda mihinkään. Sen pitää olla iloinen asia eikä mitään väkisin vääntämistä silloin kun kalenteri siltä näyttää ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pissu1
Puhelu äitiysneuvolan tätskyn kanssa meni kivasti, la siirtyikin 2.1 eli enpä sitten liitykään joulukuisiin. :D Toki voi vielä heitellä muutamalla päivällä, mut ultrassa sen sitten näkee. Ensimmäinen käynti varattu 23.5. :) Nyt vaan odotellaan tammikuisten ryhmää. Tulispa sinne paljon odottajia! :) <3
Mäkin soitin äsken tohon viereiseen neuvolaan ja sain ajan 10.5 :) Eli kaksi viikkoa vain! Ja sitten varataan aika lääkärille ultraan ja tarkastukseen. Ihana tuo minun terkka :love:

Jee säkin oot tammikuinen! En tiedä pitäiskö itse mennä luomaan se ryhmä jo?
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Mäkin soitin äsken tohon viereiseen neuvolaan ja sain ajan 10.5 :) Eli kaksi viikkoa vain! Ja sitten varataan aika lääkärille ultraan ja tarkastukseen. Ihana tuo minun terkka :love:

Jee säkin oot tammikuinen! En tiedä pitäiskö itse mennä luomaan se ryhmä jo?
No oho, saitpas sä aikasin ajan. :) Täällä kuulemma eka käynti on vasta rv 8 ja eka ultra rv 12, lääkäriajasta ei ollut vielä puhetta. Mulle ihan uusi tuo terkka, mutta kuulosti ainakin ihan mukavalta. :)

Onko täällä mitään käytäntöä miten tai kuka noita ryhmiä voi luoda? Ja pitääkö se ryhmän perustaja huolta siitä listastakin, jossa kaikkien la? :D
 

Yhteistyössä