Meil on kans kaks kissaaJoo en oo kyl muuten huomannut et olis hajut vielä pistäneet nokkaan tai öklöttänyt mikään, edes se kahvi, mut luulenpa et vielä ne ajat edessä päin.
Mulla ollut lievää pahoinvointia edellisissä raskauksissa ja erityisesti aamupahoinvointia, mutta kestänyt vain sen ekan kolmanneksen. Eli varmaan nytkin samaa odotellessa.
Mä peruin mun huomisen hammakiven poiston (vetämällä ois tehty)...ei sillä että olisin raskaana, toiveita tietysti on...Mut en saanut näköjään töistä vapaata siihe. En taida hötkyillä uuden ajan kanssa, kun vasta synnytyksen jälkeen, jos tässä raskaana ollaan.likanen tiskinen olipas ajatuksissa kirjotettu..
Onneks ei sen pahempaa mutta parempi jos ei tuu pahoinvointia ollenkaa mietin että jos nyt sattuisin olemaan raskaana niin mitenkähän hammaslääkäri sujuu? Olisi 3vk päästä viisurienpoisto kirurgisesti ja hammaskivenpoisto..
Viivanhuuruisena etsin aina kaikkien kuvista jotain nähtävää ja tirkisteltävää ja pelkään että arvioin näkemäni aivan väärin ja luon turhaa toivoa.. MUTTA, ihan kun keskimmäisessä jotain mutta viivanpaikka vaikokö!?
Suuresti tsemppiä sinulle ja miehellesi myös, aurinkoisia päiviä ja parempaa mieltä tule tänne ihmeessä purkaan tuntemuksia niin olo toivottavasti helpottaisi!Tällä viikolla käytiin ivf hoito punktiossa. Vain kaksi hyvähköä, kuitenki pienehköä munarakkulaa löytyi. Toimenpide oli kyllä haastava mun osalta. Toinenhoitaja painoi käsillään mahaani, ettei munarakkulat karkaa kun niitä piikillä tyhjennettiin. Kohta kaksi hoitajaa painoi mahaani ja yksi piikitti. Oli kyllä täysi runnominen päällä. Ja kun siintä vuoteelta nousin siirtyäkseni toiselle sängylle, näin vain verisen lakanan.
Sanottiin, että myöhemmin tällä viikolla, on aika alkioiden siirtoon. No tänään tuli puhelu, ettei alkiot hedelmöittyneet, toiselle tekivät vielä icsi toimenpiteen. Mutta kävi niin kuin kävi
Nyt hoitovapaa kuukausi ja kesällä sitten uudestaan.. Semmosta.
PahoittelutTällä viikolla käytiin ivf hoito punktiossa. Vain kaksi hyvähköä, kuitenki pienehköä munarakkulaa löytyi. Toimenpide oli kyllä haastava mun osalta. Toinenhoitaja painoi käsillään mahaani, ettei munarakkulat karkaa kun niitä piikillä tyhjennettiin. Kohta kaksi hoitajaa painoi mahaani ja yksi piikitti. Oli kyllä täysi runnominen päällä. Ja kun siintä vuoteelta nousin siirtyäkseni toiselle sängylle, näin vain verisen lakanan.
Sanottiin, että myöhemmin tällä viikolla, on aika alkioiden siirtoon. No tänään tuli puhelu, ettei alkiot hedelmöittyneet, toiselle tekivät vielä icsi toimenpiteen. Mutta kävi niin kuin kävi
Nyt hoitovapaa kuukausi ja kesällä sitten uudestaan.. Semmosta.
Hienosti on sullakin tummunut viiva! <3http://aijaa.com/7sft92
Ei varmaan jää epäselväksi että viiva on tummentunut reippaasti! Tänään olisi dpo 11 En haluaisi tätä ryhmää jättää
Mä odotan vielä että tammikuisten ryhmä tehään la 1.1 ja tänään soitto neuvolaanHienosti on sullakin tummunut viiva! <3
Täällähän minäkin vain roikun ja himotestaajiin laitoin tämän aamuisen r-testin joka oli huomattavasti tummunut eilisestä.
PItäisi kait pikkuhiljaa siirtyä sinne odottajien puolelle joulukuisiin.
Sama meillä ollut. Nyt alkaa olla taas ovulaatio käsillä. Toisaalta, tavallaan ainakin tietää miksei tärppää, jos edes siitä kiinni. Kerran olen tästä avautunut, että aina kun olis otolliset päivät niin on riita tai hän on muuten vaan ei-kiinnostunut. Ihan kun haistas että nyt ei tosiaankaan voi. Vastaus oli vain että hän ei jaksa stressata asiasta, ja että ei minunkaan pitäisi. Että kyllä se sieltä joskus tärppää... Pyysi myös että kertoisin hänelle milloin olisi mahdollisesti oikea hetki, mutta tuntuu vähän oudolta töksäyttää "nyt olisi ovulaation aika" tjsp, kun ovulaatiotestien lojuminen kuulemma lisää hänellä stressiä (tässä yksi syy miksi jätin ne pois). Vai olisiko semmonen "nyt olisi seuraavat 4pvä ehkä hyviä hetkiä" kun ei itsekään välttämättä tiedä tarkalleen.Miten te saatte himot kohtaamaan miehen kanssa oviksen aikaan? Mä pahoin pelkään ettei meillä tässä kierrossa tärppää koska kammarin puolella on hyvin hiljaista. Tällä viikolla ovis mutta ainoastaan yhden kerran mitään tehty ja jollei supersiittiöitä ole, niin tää kierto meni kyllä harakoille! Suututtaa ihan tajuttomasti kun yhdessä tähä lähdettiin eikä sitä toista kiinnosta vaikka kuinka lirkuttelee ja kun ei ne meikäläisen varmat raskautumis päivät ole kun muutama hassu päivä kuukaudessa ni mitä tässä voi tehdä?
Kerrohan mikä tämän päivän testitulos on, onko haamu vahvistunut eilisestä?Mä peruin mun huomisen hammakiven poiston (vetämällä ois tehty)...ei sillä että olisin raskaana, toiveita tietysti on...Mut en saanut näköjään töistä vapaata siihe. En taida hötkyillä uuden ajan kanssa, kun vasta synnytyksen jälkeen, jos tässä raskaana ollaan.
Siitä ollaan kahta mielipidettä, joittenkin mielestä ei oo raskaus este..sinuna kyllä en menis, jos tulisikin sitten komplikaatioita ja joutuisi vaikka kipulääke- ja ab kuurille. Ite haluaa ainakin välttää kaikkia lääkkeitä raskausaikana.
Meilläkin mä oon parina kuukautena yrittänyt houkutella miestä hommiin ja kun hän ei oo samantien innostunu, oon saanu melkeen hermoromahduksen Itkeny vaan että SUN ON PAKKO muuten meidän kaikki haaveet kaatuu tähän eiiihhh!!! Ja ton jälkeen ei miestä oo ainakaan huvittanu Tai sitten on tullu riita. Nykyään yritän suhtautua asiaan rakentavammin mutta kyllähän se joka kerta turhauttaa kun mies ei oo valmiina sillon kun pitäis, onneks yleensä ees on.Sama meillä ollut. Nyt alkaa olla taas ovulaatio käsillä. Toisaalta, tavallaan ainakin tietää miksei tärppää, jos edes siitä kiinni. Kerran olen tästä avautunut, että aina kun olis otolliset päivät niin on riita tai hän on muuten vaan ei-kiinnostunut. Ihan kun haistas että nyt ei tosiaankaan voi. Vastaus oli vain että hän ei jaksa stressata asiasta, ja että ei minunkaan pitäisi. Että kyllä se sieltä joskus tärppää... Pyysi myös että kertoisin hänelle milloin olisi mahdollisesti oikea hetki, mutta tuntuu vähän oudolta töksäyttää "nyt olisi ovulaation aika" tjsp, kun ovulaatiotestien lojuminen kuulemma lisää hänellä stressiä (tässä yksi syy miksi jätin ne pois). Vai olisiko semmonen "nyt olisi seuraavat 4pvä ehkä hyviä hetkiä" kun ei itsekään välttämättä tiedä tarkalleen.
Yritäpä nyt sit pienessä pakkomielteisessä tilassa, jossa yrittää olla välittämättä vauvajutuista ja keskittyä kaikkeen muuhun, yrittää 100% ymmärtää
Meillä yleensä mies tietää muutenkin, että ovuloin, koska tuo (ällövaroitus) alalokeron eritys on aika mahtavaa niinä päivinä Viime raskautta yrittäessä hän sen oppi, että ovulaatio = vaimo käy päälle ja lakanat kastuu. Mutta siis, meilläkään ei aina ne himot osu kohdilleen, ja jos itse tekee mieli ja toista ei, niin sitten pitää vikitellä Välillä onnistuu, välillä ei. Vikittelyyn sisältyy meillä seksikkäissä alusvaatteissa kuljeskelua, lupaus testailla jotain uutta makuuhuoneen puolella tms. (aina tietenkään ei onnistu, jos lapsi vaikka heräilee paljon alkuillan aikana). Ollaan molemmat aika avoimia kaikelle uudelle, ja siitäkös mies yleensä innostuu, jos ehdottelen itse jotain uutta (yleensä hän tekee aloitteen). Mutta tiedän niin toin tunteen. Miten turhauttavaa olikaan, kun ovulaatio meni ohi sen takia, ettei mies vaivautunut paria kertaa tökkäsemäänMiten te saatte himot kohtaamaan miehen kanssa oviksen aikaan? Mä pahoin pelkään ettei meillä tässä kierrossa tärppää koska kammarin puolella on hyvin hiljaista. Tällä viikolla ovis mutta ainoastaan yhden kerran mitään tehty ja jollei supersiittiöitä ole, niin tää kierto meni kyllä harakoille! Suututtaa ihan tajuttomasti kun yhdessä tähä lähdettiin eikä sitä toista kiinnosta vaikka kuinka lirkuttelee ja kun ei ne meikäläisen varmat raskautumis päivät ole kun muutama hassu päivä kuukaudessa ni mitä tässä voi tehdä?
Mäkin soitin äsken tohon viereiseen neuvolaan ja sain ajan 10.5 Eli kaksi viikkoa vain! Ja sitten varataan aika lääkärille ultraan ja tarkastukseen. Ihana tuo minun terkkaPuhelu äitiysneuvolan tätskyn kanssa meni kivasti, la siirtyikin 2.1 eli enpä sitten liitykään joulukuisiin. Toki voi vielä heitellä muutamalla päivällä, mut ultrassa sen sitten näkee. Ensimmäinen käynti varattu 23.5. Nyt vaan odotellaan tammikuisten ryhmää. Tulispa sinne paljon odottajia! <3
No oho, saitpas sä aikasin ajan. Täällä kuulemma eka käynti on vasta rv 8 ja eka ultra rv 12, lääkäriajasta ei ollut vielä puhetta. Mulle ihan uusi tuo terkka, mutta kuulosti ainakin ihan mukavalta.Mäkin soitin äsken tohon viereiseen neuvolaan ja sain ajan 10.5 Eli kaksi viikkoa vain! Ja sitten varataan aika lääkärille ultraan ja tarkastukseen. Ihana tuo minun terkka
Jee säkin oot tammikuinen! En tiedä pitäiskö itse mennä luomaan se ryhmä jo?