Ite hyvin harvoin nykyään otan alkoholia ja toiset ei ihmettele. MUTTA mikä siinä on niin vaikeeta vaan sanoo, että "en halua juoda"? Koska niinhän se on.
Juuri noin meinasin itekin tehdä eli testaan la aamuna ja jos näyttää negaa niin meinaan illanvietossa jotain juodakin. Tiedostan toki sen et todennäköisesti liian aikaista testata dpo 8 ja mahdolliseen negaan ei ole vielä luottaminen.Alkoholipohdintaan, mä olin alussa aika varovainen käyttäjä ja mieskin vähän rajoitteli mun käyttämistä. Tässä homman edetessä oon ottanut aina kun on oltu istumassa iltaa. Toki jos on viikko tai reilu mennyt ovulaatiosta, niin oon testannut. Toi kulutus on kyllä myöskin vähentynyt, ehkä tietoisestikin.
*voi vr*
Mulle on aina plussakierroissa iskeny flunssa. Siitä nyt aloin epäillä tätä meneillään olevaa raskauttaPlaah, täällä yskä äityi pahemmaksi nuhaflunssaksi. Mulla ei tällaista kunnon yskää ole ollut vuosiin, ja tänä vuonna olen jo kahdesti ollut flunssassa jossa yskin keuhkoja pihalle?! Tuntuu että jos tuolla jokin olisi yrittänytkin kiinnittyä, niin ei olisi pysynyt kyydissä...
Eilen oli aamulämpö romahtanut (36,6), ja ajattelin jo menkkojen alkavan parin päivän sisällä... No, tänä aamuna oli pompannut takaisin: 36,9. Saa nähdä miten jatkuu. Ei ole tyypillistä mulle.
En kyllä juuri nyt ollenkaan usko olevani raskaana. Flunssa vaan jyllää.
Onnea! harmi kun en näe sunkaan testiä mut arvatenkin on plussa. <3