Heipä hei ja aurinkoista kevättä kaikille!
Päätin nyt vähän kirjoitella omia kuulumisia pienen tauon jälkeen.
Lukenut olen muutamana päivänä teidän kirjoituksianne ja paljon onnea plussanneille!
Täällä eletään niitä kuuluisia piinapäiviä.
Oletettu ovis oli taas ajoissa, vaikkei niin aikasin kuin viimeksi mutta kp 11 eli nyt pitäis olla dpo 6. Sen verran on eroa viime kiertoon, että ovis ei tuntunut yhtä kivuliaalta, tosin en huomannut mitään limojakaan niinkuin en viimeksikään, enkä ole lähtenyt ovista tikuttamaankaan. Tissit kipeytyivät heti oviksen aikoihin kuten edellisessä kierrossakin. Nyt eivät ole enää niin arat. Viime yönä heräsin kovaan pissahätään, jota normaalisti minulla ei ole öisin. Yöllä yskin pariin kertaan ja tuntui repäisykipuja alavatsalla, mikä myös nyt "uusi oire". Myös valkovuotoa ollut enemmän. Jotain pientä vihlontaa silloin tällöin ja tänään huomasin alaselkä vasemmalta puolelta vähän kipeä, mutta ajattelin sen johtuvan eilisestä istumisesta koulutuksessa.
Vaikka lähdin uuteen kiertoon sillä asenteella, ettei kuitenkaan nappaa ja en enää ota ressiä siitä sen enempää, niin nyt on alkanut taas heräämään toiveet, et jos kuitenkin olisikin tärpännyt toisella yrityksellä.
Laskin että jos menee niin kuin viime kuussa, niin menkkojen pitäisi alkaa tasan parin viikon päästä oviksesta eli noin viikon päästä pe. Ja olin päättänyt etten enää ala testailla turhan aikasin pettymysten vuoksi, niin mietin jos kuitenkin ens la testais, ihan sillä, koska olisi juhlat tiedossa jossa tulisi juotuakin, niin olisi itsellä rauhaisampi mieli, et on ainakin tehnyt testin, vaikkei se välttämättä mitään muuta vielä kerrokaan, kuin puhdasta negaa.