Toiveena vauva 2017-2018

Heipä hei ja aurinkoista kevättä kaikille! :)

Päätin nyt vähän kirjoitella omia kuulumisia pienen tauon jälkeen. :) Lukenut olen muutamana päivänä teidän kirjoituksianne ja paljon onnea plussanneille! :)

Täällä eletään niitä kuuluisia piinapäiviä. :D Oletettu ovis oli taas ajoissa, vaikkei niin aikasin kuin viimeksi mutta kp 11 eli nyt pitäis olla dpo 6. Sen verran on eroa viime kiertoon, että ovis ei tuntunut yhtä kivuliaalta, tosin en huomannut mitään limojakaan niinkuin en viimeksikään, enkä ole lähtenyt ovista tikuttamaankaan. Tissit kipeytyivät heti oviksen aikoihin kuten edellisessä kierrossakin. Nyt eivät ole enää niin arat. Viime yönä heräsin kovaan pissahätään, jota normaalisti minulla ei ole öisin. Yöllä yskin pariin kertaan ja tuntui repäisykipuja alavatsalla, mikä myös nyt "uusi oire". Myös valkovuotoa ollut enemmän. Jotain pientä vihlontaa silloin tällöin ja tänään huomasin alaselkä vasemmalta puolelta vähän kipeä, mutta ajattelin sen johtuvan eilisestä istumisesta koulutuksessa.

Vaikka lähdin uuteen kiertoon sillä asenteella, ettei kuitenkaan nappaa ja en enää ota ressiä siitä sen enempää, niin nyt on alkanut taas heräämään toiveet, et jos kuitenkin olisikin tärpännyt toisella yrityksellä. ;) Laskin että jos menee niin kuin viime kuussa, niin menkkojen pitäisi alkaa tasan parin viikon päästä oviksesta eli noin viikon päästä pe. Ja olin päättänyt etten enää ala testailla turhan aikasin pettymysten vuoksi, niin mietin jos kuitenkin ens la testais, ihan sillä, koska olisi juhlat tiedossa jossa tulisi juotuakin, niin olisi itsellä rauhaisampi mieli, et on ainakin tehnyt testin, vaikkei se välttämättä mitään muuta vielä kerrokaan, kuin puhdasta negaa. :D
Hei, kiva kuulla sinusta! Olet ollut mielessäni ja arvelinkin, että ehkä välillä luet viestejä :) meillä sitten samoissa suunnilleen piinapäivät. Mulla pitäis alkaa menkat ensi viikon su....kunhan ei alkais! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Hei, kiva kuulla sinusta! Olet ollut mielessäni ja arvelinkin, että ehkä välillä luet viestejä :) meillä sitten samoissa suunnilleen piinapäivät. Mulla pitäis alkaa menkat ensi viikon su....kunhan ei alkais! :love:
Kiva kuulla! :) Olet sinäkin ja muut täällä olleet mun mielessä aika ajoin. Mutta teki hyvää ottaa vähän etäisyyttä näihin palstoihin ja saada muuta ajateltavaa, kun tahtoi mennä niin pakkomielteiseksi täällä roikkuminen, eikä todellakaan tehnyt hyvää pääkopalle. ;)

Olenkin ajatellut, että jos ei nyt tai ens kierrossa tärppää niin sais mennäkin kesän yli, kun ei sitten enää ehdi jäädä äippälomalle tän vuoden puolella ja siten menee päivärahat pienemmän tulon mukaan joka tapauksessa.

Meillä onkin hauskasti melkein samat päivät meneillään. :D Toivotaan, ettei niitä menkkoja nyt näkyisi viikon päästä. :)

Minnehän muuten noi hymiöt ovat hävinneet mun koneelta, kun en niitä enää saa näkyviin?!
 
Semmosta haluisin kysellä, onkohan ihan oikea ryhmä...kysellä autoista :)
Meillä tosiaan tilanne, että mulla kaks koululaista ja silloiseen aikaan meillä oli aina farmariauto.
Nyt siis meillä tavallinen porrasperä auto perheessä ja mun puolisolla ei lapsia entuudestaan. Oon sanonut, että pitää auto vaihtaa farmariin sit kunnes lapsi tulee (vaunujen ja kaikkien kamojen vuoks...jos reissuunkin löhtee). En edes oo ajatellut että voi tulla toimeen ilman farkkua.
Mun mies on kuitenkin sitä mieltä, ettei sen tarvii farkku olla. Mutta eihän hän tiedä mitä on käytännössä nostella vaunuja takakonttiin reunan yli ja onko muut autot niin tilaviakaan...:unsure:
Onko teillä mitään käytännön kokemuksia?
Tuleeko perusautolla toimeen? Meillä ois siis parhaimmillaan kaks koululaista, vauva ja aikuiset kyydissä.
Meilläkin aivan sama tilanne edessä, eli isomman auton hankinta, kun vauva ilmoittaa tulostaan. Tällä hetkellä autona on toyotan yaris verso. Ei ihan pienimmästä päästä tavaratilat, mutta on silti auttamatta liian pieni, jos meinaa vaunuja ym. sinne mahduttaa. Farkkua ei ekana haluttais, vaan sellasta tilauton tyyppistä. :)
 
Meillä on myös isomman kodin etsintä käynnissä...oma asunto pitäisi saada myydyksi, yksi kiva paritalo olisi kiikarissa, jossa ois isommille lapsille omat huoneet ja meillemmalla tilava makkari, johon hyvin mahtuu pinnasängyt ja kaikki.
Itse mietin mielessäni, että ehkä jompikumpi isommista tytöistä ottaisi ylpeänä mielellään pikkukolmosen samaan huoneeseen sitten myöhemmin, jos vain nukkuu hyvin...mutta saapa nähdä :ROFLMAO:
On se hauska huomata miten meillä menee yks yhteen nää jutut, autot ja asunnot sekä kiertokin. :)

Eli isomman asunnon hankintaa pukkaa myös meillä vauvan tulon myötä. :) Meillä ei ole omistusasuntoa eikä sellaista valitettavasti vielä pystytä hankkimaankaan. Mutta joko aso tai vuokra. Nykyinen on aso-asunto. Uusi asunto sais olla 5 h ja keittiö ratkaisu, kun vanhemmilla lapsilla on sen verran paljon ikäeroa ettei voi ajatellakaan laittaa samaan makkariin. Eli tilaa tarvittas ja paljon. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Kiva kuulla! :) Olet sinäkin ja muut täällä olleet mun mielessä aika ajoin. Mutta teki hyvää ottaa vähän etäisyyttä näihin palstoihin ja saada muuta ajateltavaa, kun tahtoi mennä niin pakkomielteiseksi täällä roikkuminen, eikä todellakaan tehnyt hyvää pääkopalle. ;)

Olenkin ajatellut, että jos ei nyt tai ens kierrossa tärppää niin sais mennäkin kesän yli, kun ei sitten enää ehdi jäädä äippälomalle tän vuoden puolella ja siten menee päivärahat pienemmän tulon mukaan joka tapauksessa.

Meillä onkin hauskasti melkein samat päivät meneillään. :D Toivotaan, ettei niitä menkkoja nyt näkyisi viikon päästä. :)

Minnehän muuten noi hymiöt ovat hävinneet mun koneelta, kun en niitä enää saa näkyviin?!
Eikös se oo niin, että äitiysraha tuLee toissavuoden tulojen mukaan?
Joten jos joulukuussa alkais ä-loma nii n määräytyis 2014 mukaan...?
Saanko udella missä päin asutte, en muista oliko siitä puhetta? Lähinnä jo synnytyspaikkaa mietin :LOL: ite varmaan tonne kättärille menen, hyväksi koettu paikka, vaikka uutisissa nyt vähän huonoa mainetta liikkeellä :X3:

Onkos sulla mitään oloja Vielä jos dpo 6 menossa?

Meillä kans haaveissa mahdollisimman iso koti, mutta neliöö suurempaan ei oo vara nyt. Tällä hetkellä asutaan 70m2 kolmiossa.
 
Eikös se oo niin, että äitiysraha tuLee toissavuoden tulojen mukaan?
Joten jos joulukuussa alkais ä-loma nii n määräytyis 2014 mukaan...?
Saanko udella missä päin asutte, en muista oliko siitä puhetta? Lähinnä jo synnytyspaikkaa mietin :LOL: ite varmaan tonne kättärille menen, hyväksi koettu paikka, vaikka uutisissa nyt vähän huonoa mainetta liikkeellä :X3:

Onkos sulla mitään oloja Vielä jos dpo 6 menossa?

Meillä kans haaveissa mahdollisimman iso koti, mutta neliöö suurempaan ei oo vara nyt. Tällä hetkellä asutaan 70m2 kolmiossa.
Juu toissavuoden tulojen mukaan ja v.2014 tein normityöaikaa melkein koko vuoden, kun sen jälkeen alkanut tekemään lyhennettyä työaikaa, niin tulotkin olleet siten pienemmät. Sillä toivoisin, et ehtis äippäloma alkaa vielä joulukuun puolella. :)

Asutaan Hyvinkäällä ja omaan sairaalan synnytys, niin kuin aikasemmissakin. Ihan paras vaihtis toi meiän sairaala ei mun mielestä ole ja vähän huonoja kokemuksiakin ollut, varsinkin ekassa synnytyksessä, mut se oli ihan kätilön vika joka jäänyt jo eläkkeelle ennen toisen lapseni syntymää. Missäs päin te asutte, pk-seudullako? :) Siinä tapauksessa asutaan aika lähellä. :D

Eli niinku tossa aikasemmassa viestissä kirjotin, niin rinnat olleet oviksesta lähtien arat ja täyteläisemmät, mut nyt vähemmän arat enää. Sit oli se viime yön outo pissahätä ja repäsykivut vatsassa yskiessä. Ja joitain pieniä tuntemuksia alavatsalla ja alaselässä vasemmalla puolella. Ja sit sitä valkkaria tullut enemmän viime kiertoon nähden. Mut eipä nää oireet vielä paljoa kerro, kun niin vähän aikaa yritystä takana, eikä ole kuin tuo yksi sekava kierto takana vertailupohjana. Mutta pienet toiveet ovat heränneet, kun tähän asti ollut varma, ettei tärppää tässäkään kierrossa. Sen verran kuitenkin otin opikseni viime pettymyksestä, etten niin paljon enää odota tästä ja tulevilta kierroilta ja enkä pistä toiveita turhan korkealle. :) Mites sun mahdolliset oireet?

Meil on nykyään neliö ja 91 m2, mut se jää kyl auttamatta liian pieneksi kun meiän nykyseen makkariinkaan ei mahdu edes pinnasänkyä, eikä viitsisi vaihdella makkareita lasten kesken, joilla siis vähän isommat huoneet. Ja tarvitseehan se uusi tulokaskin oman huoneen aika pian, niin sillä muutto on pakollakin edessä. :D
 
Ei täältä selkeästi pitäisi pysytellä kauan poissa, heti toista sivua tekstiä tai vähintääkin uudelle sivulle mennyt! :D

Pikakuulumisia. Nyt oon loppu viikon aika menossa, ei ehditä juuri viettää miehen kanssa aikaa. Pitää korvata tämä jotenkin muutoin varmaan ;)
Ovista täällä odotellaan tulevaksi, koko alku kierto ollut kuivaa kun saharassa, jos ilmaus on tähän sopiva. Tänään vähän alkanut valkovuotoa tulla, mutta noh eipä juuri. Toisaalta, oletettuun ovikseen vielä yli viikko. ;)

Piinailijoille ja yritystä hetken kuluttua aloittaville/vasta-alkajille toivottelen pitkää pinnaa! Plussia taisi olla(?), ONNEA! Ja joku uusikin ehkä oli(?), tervetuloa! :)
 
Minä nukuin kolmen siskoni kanssa yhdessä huoneessa kunnes olin noin 9-10. Ja siskot olivat minua 1 ja 3 vuotta nuorempia :) Olisi se toinenkin huone ollut, mutta tykättiin olla paljon yhdessä. Isä sitten rakensi yläkerran, huoneet minulle ja vanhimalle pikkusiskolle. Lapset on mukautuvaisia ja sopeutuvaisia. Murrosikäisenä ne alkaa vaatimaan omaa aikaa ja tilaa.
Meilläkin 4v,5v ja 6v nukkuu samassa huoneessa omasta halustaan. Nyt ois tarkotus saada 2v pois meidän makkarista ja esikko haluaa hänen kanssaan samaan huoneeseen, eikä viitsitä neljää nukuttaa yhdessä. Toivottavasti tulevaisuudessa onnistuu huoneen jako yhtä hyvin.
Autosta, meillä oli aikonaan vuoden verran porrasperä kolmen lapsen kanssa ja ahdasta oli. Rattaat meni kyllä konttiin, mutta ei ne sisätilat mitään luksusta ollut kaikkien turvaistuinten kanssa. Nyt on liukuovellinen tila-auto ja mukavasti väljää.
 
Autoista on ollut puhetta, niin meillä ei sellaista ole lainkaan. Mies on sitä mieltä, että jos/kun vauva saadaan, niin pitäisi hankkia auto, mutta itse haluaisin ensin kokeilla, onnistuuko ilman autoa eläminen myös silloin. Asutaan kuitenkin tosi hyvien bussiyhteyksien päässä, kauppa löytyy parinsadan metrin päästä ja terveysasemalle/neuvolaan on sinnekin vain pari kilometriä. Tietty voi omakin mieli muuttua nopeasti sitten joskus jos on se oma nyytti ja ulkona sataa räntää vaakatasossa. :D

Toivottelen jo näin hyvissä ajoin ihanaa viikonloppua tänne kaikille! :) Mulla alkaa huomenna loma ja lähdetään reissuun, niin tuskin käyn täällä vähään aikaan. :LOL:
 
Oho, olipas tuossa monta plussannut, hirmuisen isot onnittelut ja toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti!

Seuraa pitkät pätkät omia juttuja, anteeksi jo etukäteen. Ei kuulu menkkoja täällä edelleenkään, soitin perhesuunnitteluun ja sanoivat että heinäkuussa voin soitella omaan terveyskeskukseen, jos ei ole alkanut. Että ihan normaalia pillereiden jälkeen. Huoh. Sitten toinen asia, miehen veli vaimonsa kanssa kertoi sunnuntaina, että saavat loppu vuonna toisen lapsen. Joo ei siinä mitään, ihana asia, mutta kun sanoivat että täysin vahinko oli (eka lapsi just täytti vuoden) niin kyllähän se pisti ketuttamaan. Ja miehen toiselle veljelle syntyy näinä päivinä lapsi myös. Ollaan ainoat joilla ei vielä lapsia ole.

No joo. Jatkan :D olin siis jo täysin menettänyt uskoni, että tässä mun kropassa tapahdu yhtään mitään. Viime viikolla alkoi tulla tosi paljon valkkaria, ihan kirkasta ja hajutonta. Ihmettelin että öö mitäköhän lie. Maanantaina olin töissä, ja tuli niin järkyttävät pistävät/viiltävät kivut vasemmalle alavatsaan, ettei ole koskaan tuntunut siltä. Kävellessäkin jokainen tärähdys sattui. Tätä kesti ehkä 6h yhteensä. Ja kuin seinään, maanantain jälkeen valkovuoto väheni todella paljon ja nännit on super arat. Onkohan mitenkään mahdollista, että ovuloin kiertopäivänä yli 50? :D tuntuuhan se hullulta, mutta toki jos se olisi eka ovulaatio pillereiden jälkeen, niin voishan se kai olla. Seksiä oli sunnuntaina illalla ja tiistaina illalla. Kai minä jatkan menkkojen odottelua.
Kun ekan kerran lopetin ehkäisyn 2010 tammikuussa ei menkkoja näkynyt kuukausiin, plussasin heinäkuussa, eikä menkkoja ollut näkynyt koko aikana. Voit siis hyvin ovuloida!

Minkä ikäisiä lapsia teillä muilla on? Meillä on 3- ja 5-vuotiaat. Jotenkin välillä mietityttää oma jaksaminen kolmen alle kouluikäisen kanssa. Ja raha-asiatkin. Toisaalta kuitenkin ajattelen, että elämä kantaa ja kaikki järjestyy. Vauvakuume on vaan sellanen asia, että siitä ei pääse eroon vaikka kuinka koittais ajatella "järjellä".
 
Anumarika, ihan huippua kuulla, ettei ihan mahdotonta ole. Ja kiitos muillekin, jotka vastailivat! Ehkä en nyt kuitenkaan liikaa innostu (vaikka mieli tekisi :X3:).

Ongelmana tässä on kuitenkin se, että ensi viikon lauantaina olisi menoa, ja joudun kyllä suuresti selittelemään, jos en yhtään viiniä tai muuta juo. Vuoden alusta oon siis kyllä ollut täysin tipattomalla, kun vauvaa ollaan toivottu. Ensimmäinen tilanne, kun en selviä vaan sillä, että joo olen autolla. Oon muutenkin tätä miettinyt, että jos tämä vauvanteko homma kestääkin vaikka kaksi vuotta, oonko tipattomalla koko sen ajan? Miten te muut, jotka ootte pidempää oottanu tärppiä. Toki jos on säännöllinen kierto niin eri homma, helpommin tietää koska voi sen viinilasin juoda.

Meillä on tavallinen auto :)whistle:, nainen joka ei ymmärrä autoista), eikä ole aikeissa kyllä vaihtaa autoa. Toki yksi lapsi on eri asia kuin monta lasta. Ja asustellaan isossa 60m2 kaksiossa, ja aikaisintaan kesällä 2017 ollaan muuttamassa isompaan. Mutta eihän tässä nyt vielä raskaana ollakkaan, ja vauva vuosi nyt varmasti sujuu myös meidän asunnossa, vaikka ei ehdittäisi muuttamaan.
 
Olen itsekin pohtinut välillä ihan samaa, että koska sitä kierron aikana uskaltaa ottaa viiniä tms. jos tärppääkin siinä kuussa. Pääsiäisen pidättäydyin täysin, koska oli ne piinapäivät niin pitkällä et olis voinut plussata, mut toisin kävi. Itse en ainakaan aio juurikaan rajottaa elämääni vauvan teon aikana, mutta toki alkoholia en juo yhtään enää siinä kohtaa kun testailut lähestyy. Nyt tuleva viikonloppu on mullekin siinä ja siinä viitsiikö ottaa mitään, kun on ne juhlat tiedossa, mut mun kohdalla ei oikein mitkään selitykset kelpaa, enkä halua vielä paljastaa näistä suunnitelmistamme. Ja voihan nämä olla viimeiset "märät" juhlat pitkiin aikoihin, jos nyt tärpännytkin. :D Tosin muistelen viime kuussakin sanoneeni näin. ;)
 
Neitonen82, tosiaan puhuitkin oireistasi edellisessä viestissä mutta meni näköjään ohi ja pahasti :whistle:
Mä oon ollut nyt viikon kipeenä...oireet alko viime to ja paheni pe ja vknloppu oli pahin, koko kropan särkyä, kurkku tulessa, toissapäivänä alkoi räkää tulvia. Tuskin kuitenkaan mahdollisesta raskaudesta johtuvaa (n)
Muuten eilen auoa ajaessa viilsi emättimen oikeaa reunaa (tosi outoa) ja eilisestä kamala nälkä jatkuvasti. Nännit oli kipeet oviksen tienoilla la-ma, mut ei enää. Ei nyt oikein mitään oikeita oireita siis, kuvittelemalla kuviteltuja :geek:
Joo, Vantaalla asutaan joten ei hirveen kaukana.

Joku tiedusteli perhetilanteesta, mulla edellisestä suhteesta 8 ja 9 -vuotiaat.
Nykyisellä puolisolla ei lapsia ennestään, ollaan oltu yhdessä vasta 1,5v :ROFLMAO: Mut tosiaan molemmat ollaan täysillä mukana tässä puuhassa!

Mulla oli kans pillerien jätön jölkeen tiukka abstinenssi alkoholin suhteen, sitku ekat luomumenkat tuli niin uskalsin ottaa lonkeroa ja vielä viime vknloppuna pari viinilasia. Mut nyt myös kuivin suin loppukiertoon saakka tai mieluummin sinne ensi vuoteen asti :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Mäkin oon miettinyt tota juomista, toisaalta ei ole pitkään aikaan oikein tehnyt mielikään juoda alkoholia ainakaan isompia määriä. Viimeksi kun menkat alkoi, oli tosin pakko hakea punkkua v*tutukseen :ROFLMAO:
Mutta eihän siitä kai ole haittaa alkiolle, ennen kuin on yhteinen verenkierto. Vaikka varminta tietty on olla ottamatta, jos on "riski", että voi olla raskaana. :)
 
Joo siis tuossa mun clearblue plus testissä pitäisi tuosa suuremmassa ikkunassa näkyä + jos on raskaana. Hyyyvin haalea näky tuossa minkä linkitin :D

Tänään aamulla näky jo vähän selkeempi haamu mutta aika haalea edelleen.

http://aijaa.com/NnSBxR

No onneksi nuita testejä on vielä nii jatkan vielä tätä himotestailua :p niii ja kuukautiset ei oo alkanu vielä. Tänään pitäs alkaa ja yleensä ovat kellontarkat. Ja useimmiten kivut alkaa muutamaa päivää ennen. Nyt ei oo ollu kipuja! Toiveet kasvaa koko ajan :rolleyes:
 
Mä alan uskoa nyt, että olen raskaana. Seitsemän päivää olen testaillut. Viisi testiä mennyt. Ekan haamun jälkeen tuli herkkään testiin selkeämpi viiva. Sen jälkeen parin päivän päästä tavalliseen testiin jo ihan kunnon viiva. Siitä taas kaksi päivää kunnon viiva ja tänään kp 32/30-31 digiin raskaana 2-3. Nyt pitelen vain peukkuja, että kaikki menisi hyvin ja tuolla olisi oikea alkio kehittymässä. Varasin jo neuvola-ajankin joten seuraavan kerran tulen tänne avautumaan, jos tämä ei nyt onnistukaan.


En kyllä vielä ole valmis uskomaan, että mun visiitti tässä keskustelussa jäi näin lyhyeksi... Elämä on välillä ihan epärealistisen tuntuista. En taida edes käsittää vielä, mitä on tapahtunut. :D

Toivon tosi paljon onnea kaikille piinailijoille! Yrittäkää rentoutua kaiken tämän odottelun keskellä. :)
 
Täällä edellisestä liitosta tosiaan kaksi lasta, melkein 5v ja 7 v. Autossa meillä on toisella koroke ja toisella vielä 5 piste vöillä istuin mutta kun ajankohtaiseks tulee hankkia kaukalo niin siinä vaiheessa lähtee vauhtiin pienemmällä myös korokkeeksi. Meillä on farmari mallinen auto enkä kyllä tavaratilan takia pienempää vaihda. Meidän alku aikoina miehellä oli porrasperä ja silloin pienempi kulki vielä vaunuissa ja välillä ne jouduttiin värkkää autoon ja oli kauheeta säätämistä. Silloin ku lapset on syntyneet niin silloisessa suhteessa ei autoon ollut mahdollisuutta rahatilanteen vuoksi. Hyvin kyllä pärjättiin ilman kun ei minnekään matkustettu ja kauppareissut hoitui ison vaunun tavaratilan avulla. Tosiaan ilman autoa pärjää kyllä, mikään pakollinen se ei ole jos ei tarvitse matkustella pitkälle mutta aikaa se vaatii enemmän kun kulkee julkisilla. Nyt en voisi kuvitella luopuvani autosta kun kortinkin vihdoin sain (y) ja kun lapsia olisi kohta toivon mukaan 3 niin kyllä se hyvä on olla.
Me asutaan 60 neliöisessä kolmiossa ja jossain kohtaa meinataan isompaan kyllä muuttaa. Asuntokuume ihme kyllä iskenyt niin kuin muutamille muillekin ;) ollaan ajateltu että jos vain yksi suodaan niin siinä tapauksessa pärjätään tässä nykyisessä ainakin vuosi vauvan tulon jälkeen mutta jos sieltä pärähtääkin 2 yhdellä kertaa, menee kaikki vaihtoon. Miehen puolella ja minun suvussa kaksosia aika reippaasti joten se ihana riski tässä on :ROFLMAO:

Täällä omaan napaan sen verran että vkonloppuna sairastettu mahatauti jyllää joko edelleen sen verran että ruoka ei maistu ja kaikki kuvottaa. Eipä sen kummempia tuntemuksia, nyt vaan odotellaan ovulaatiota mutta harjoitellaan ahkerasti ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Joo siis tuossa mun clearblue plus testissä pitäisi tuosa suuremmassa ikkunassa näkyä + jos on raskaana. Hyyyvin haalea näky tuossa minkä linkitin :D

Tänään aamulla näky jo vähän selkeempi haamu mutta aika haalea edelleen.

http://aijaa.com/NnSBxR

No onneksi nuita testejä on vielä nii jatkan vielä tätä himotestailua :p niii ja kuukautiset ei oo alkanu vielä. Tänään pitäs alkaa ja yleensä ovat kellontarkat. Ja useimmiten kivut alkaa muutamaa päivää ennen. Nyt ei oo ollu kipuja! Toiveet kasvaa koko ajan :rolleyes:
Tässähän nyt näkyy plussa!!! Eikö? (y):)
 
  • Tykkää
Reactions: Pauliinali
meillä on sellanen tilava katumaasturi mihin kolme lasta pitäis mahtua istuimineen.Hankittiin kun saatiin toinen lapsi, ja jo kahden lapsen kans on melko moni (farmarikin)auto tosi ahdas. Ja nykyäajan turvaistuimet on niin valtavia että mun pitkä mies ei mahdu ajamaan monessakaan autossa, jos takana on turvaistuin selkämenosuuntaan.
kotonakin on tilaa kivasti vielä, neljän makuuhuoneen omakotitalossa kun asutaan

Kaikkea ois valmiina paitsi ne tuplavaunut jos pian saadaan vauva.:love:
 
Pauliinali sulla kyllä viiva vahvistunu! (y)
Onnea myös muille plussanneille :love:

Eilen testattu kolme kirkuvan punaista ovistestiä, tänään viiva jo olematon. Tiedä olisko sitte sillä greippimehulla ollu jotain vaikutusta ku ennen ei meinannu ees saada positiivaista ovistestiä.. en kyllä ihan joka kierto oo jaksanu testata eli on voinu olla ovuloimattomiaki kiertoja. :unsure: eli tänään siis dpo 0

Meillä onneks nii hyvä tilanne että omakotitalo jossa kaks makkaria tyhjillää ja molemmilla farmari autot :giggle:
Alkoholin käyttöä oon itekki vähentäny huimasti, mutta viinilasin saatan ottaa jos tämä kierto päättyy parin viikon päästä :whistle:

Mukavaa viikonloppua!
 
Pieni haave: vähän samat fiilikset oli, meillä on reissuun lähtö myös ensi kuussa enkä tiedä haluaisinko olla silloin raskaana. Miehen kanssa todettiin, että tämä on kuitenkin semmoista arpapeliä, että mitä sitä suotta enää lykkäämään kun asiasta on sovittu että vauva saa tulla. Ja todennäköisyys siihen, että heti tärppää ei ole kuitenkaan 100%. Eikä ihan 50%:kaan.
Näinpä. Tosin mietin tämän niinkin kierosti että nyt sitten heti tärppää kun mietin että ensi kierrosta ois parempi o_O Ei huono vaihtoehto sekään kun periaatteessa kai iänkin puolesta voi jo olla luvassa pidempää yritysaikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Akkuporakone
Alkoholipohdintaan, mä olin alussa aika varovainen käyttäjä ja mieskin vähän rajoitteli mun käyttämistä. Tässä homman edetessä oon ottanut aina kun on oltu istumassa iltaa. Toki jos on viikko tai reilu mennyt ovulaatiosta, niin oon testannut. Toi kulutus on kyllä myöskin vähentynyt, ehkä tietoisestikin.

*voi vr*:coffee::notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82

Yhteistyössä