Mulla on kp29/32(?) ja negaa myös. Tosin vasta dpo9.Aamulla testattu ja negaa näytti. Kp27 mutta kierto ollut 31-33 päivää tämän vuoden, kun tarkistin kalenterista. Eli en vielä heitä haavetta hukkaan. Nyt koitan malttaa viikonlopulle toisen tikun kanssa.
Kaunista kevät päivää kuumeilijoille!
Clearblue antaa harmi kyllä viivanpaikkoja, jopa ihan värillisiäkin aika usein. Toivottavasti sinulla olisi kuitenkin kyse ihan muusta!Aamulla testasin tämmösen, omaan silmään siin ä joku haamu tai viivanpaikka ois.. Maanantaina tein samanlaisen testin ja siinä ei näkyny yhtään mitään.. Hmmmmm!
Piti käydä ostaa lisää nii voi huomenna jatkaa testailu tänään siis kp29/30
Näkyykö muille mittäää vai kuvittelenko ku oikein toivon
http://aijaa.com/qZR2Fq
Joo tuo on sen verran hailakka että ei vielä uskalla paljon innostua. Luulis että huomenna aamulla näkee jo onko vahvistumaan päin vai ei. Kauheeta tuhlausta Viime raskaudessa sain samanlaisella testillä tätä selkeämmän haalean viivan jo 4 päivää ennen kuukautisia. Aika malttamatontaClearblue antaa harmi kyllä viivanpaikkoja, jopa ihan värillisiäkin aika usein. Toivottavasti sinulla olisi kuitenkin kyse ihan muusta!
Joo kyllä minustaki siinä jottain on. Paljaalla silmällä näkyi paremmin mitä kuvassa. Noo huomenna jatkuu tää pakkomielle. Mulla on ihan sama että mietin muka että otan rennosti enkä testaile vaan joka kuukausi testaan jo vaikka kuinka aikasin, kuvittelen oireita pitkin kiertoa ja mietin laskettuja aikoja, tuplavaunuja ymymym no ehkä se on sama luovuttaa ja hössötellä menemään. Ei tää onneksi vaarallista ooTervetuloa haaveilija-31! Ja tsemppiä kaikille piinailijoille. Kyllä mä ainakin nään tossa Pauliinalin kuvassa jotain ...
Oviksen jälkeen alkaa kyllä joka kerta niin jännät ajat, vaikka kuinka yrittäisi olla ajattelematta, niin silti vähintäänkin alitajuisesti kyttää olojaan. Mä olen päättänyt joka kierto ottaa rennosti ja testatakin vasta jos mekkoja ei kuulu, vaan ei oo kertaakaan vielä onnistunut
Enkä taida onnistua nytkään kun aloin jo miettimään tota greippien syömistä. Onko jollain tietoa, että pitääkö vetästä joka päivä kokonainen vai riittäisi puolikas?
Noista mun tiedoista unohtui kierron pituus, joka on siis 28-30. Eli tänään kp2/28-30
Mä haaveilen ja vöyhään vaunuja mahdolliselle tulevalle lapselle! Meillä oli vuosia easywalkerin tuplat käytössä ja niilla rullattiin neljä ekaa. Nyt myin ne pois ja jäljellä enään juoksurattaat ja matkarattaat nuorimman vuoksi. Voi miten hienoja yhdistelmiä nykyään onkaan markkinoilla! Vaikka vastahan mä -10 kuumeilin tuplia meille... Haaveilen myös uusia istuimia lapsille autoon, kun huomattiin meillä olevan isofix kiinnikkeet. Ostettiin syksyllä uusi auto ja nyt vasta tajuttiin, että saataisiin paremmat penkit lapsille. Esikolle jo ostettiin, kakkoselle kesän aikana ja lopuille sitten kun vauvan istuinkin mahdollisesti tulee tarpeeseen. Mulla on paha tapa innostua kaikesta ihan hetkessä.Tervetuloa haaveilija-31 ja plussatuulia kaikille!
Omaa napaa pitkästä aikaa. Olen lukenut ketjua, mutta halunnut keskittyä muuhun. Kevättä on hurjasti rinnassa ja kaikki kuumeet päällä. Pillerit lopetin helmikuun lopussa(syönyt 3vuotta), maaliskuussa ensimmäiset luomumenkat ajallaan. Yrittämistä haluttiin lykätä, että lapsi tulisi vasta ensi vuonna ja noin kahden viikon kuluttua alkaa yrittäminen. Ei helpota kun kavereilla on lapsia, raskaana ja töissä myös on plussattu. Toivottavasti itsellä tärppää myös foolihappoa olen syönyt n.2kk ja greippimehu on itsellä auttanut. Ollaan alettu yhdessä lenkkeillä ja syödään terveellisesti ja monipuolisesti. Talosta ollaan haaveiltu ja viikonloppuna ostetaan uusi auto Onko teillä jotain kuumeilua jostain muusta tai olette innostuneet jostain eri tavalla? Mukavaa kertoa täällä, kun ei olla vielä julkisesti kerrottu aikeistamme. Itse haluaisin vasta kertoa lähipiirille kun plussa on varma ja "pahimmat" viikot ohi keskenmeno ym... Siihen on vielä aikaa
Mulla tänään ehkä dpo 4 (voi olla enemmän tai vähemmän, mut tuo oli 14pv ennen mennkoja)...mulla sama! Eilen heräsin siihen, että mietin ruokaa koko ajan...kamala nälkä koko ajan vaikka normaalistikin olen kova syömään. Eilen autoa ajaessa tuntui viiltelyä emättimen oikealla reunalla... Se oli uusi tunne onko muilla viiltävää tunnetta emättimessä?Tänään siis dpo 3 tai 4. Menny ihan sekasin laskuissa kun alko työharjottelu koulun puolesta ja menee päivät ihan haahuillessa. Tänään oon huomannu kävellessä voimakasta ja outoo kipuu oikeessa nivusessa sekä jatkuva nälkä. Voisin syödä koko ajan mut rahat loppuu kesken jos niin teen ihan käsittämätöntä kuinka paljon ihmiseen voi ruokaa mahtuu. Myös valkkarin määrä ihmetyttää sillä yleensä näin "paljo" tulee just ennen menkkoja sekä oviksen aikaan. Viikonloppuna olis omat synttärit joten ehkä ehdin niitä hiukan juhlstaa
Minä nukuin kolmen siskoni kanssa yhdessä huoneessa kunnes olin noin 9-10. Ja siskot olivat minua 1 ja 3 vuotta nuorempia Olisi se toinenkin huone ollut, mutta tykättiin olla paljon yhdessä. Isä sitten rakensi yläkerran, huoneet minulle ja vanhimalle pikkusiskolle. Lapset on mukautuvaisia ja sopeutuvaisia. Murrosikäisenä ne alkaa vaatimaan omaa aikaa ja tilaa.Joku kyseli että onko muuta mistä on innoissaan.... Me ollaan rakentamassa omakotitaloa... tällähetkellä yläkertaan tulossa vaan kaksi makuuhuonetta... Esikoiselle oma huone ja vanhemmille toinen, sinne saa kyllä helposti kolmannenkin... Mutta mietin vaan että tarviikohan, kun olisi niin kiva sellainen iso aulakin... Kuinkahan vanhaksi lapset voisivat olla samassa huoneessa (ikäero 4 vuotta)? Talo pitäisi saada valmiiksi ennen kuin vauva tulee
Minä en osannut edes tulkita tota clearblue testiä, mutta näin siinä ekassa vaakaviivan ja toisessa aukossa pystyviivan... Olisko vielä pitänyt muuta nähdä? Tietysti toivon plussaa sinulle ja että se vahvistuu siitä vielä
Meillä on myös isomman kodin etsintä käynnissä...oma asunto pitäisi saada myydyksi, yksi kiva paritalo olisi kiikarissa, jossa ois isommille lapsille omat huoneet ja meillemmalla tilava makkari, johon hyvin mahtuu pinnasängyt ja kaikki.Minä nukuin kolmen siskoni kanssa yhdessä huoneessa kunnes olin noin 9-10. Ja siskot olivat minua 1 ja 3 vuotta nuorempia Olisi se toinenkin huone ollut, mutta tykättiin olla paljon yhdessä. Isä sitten rakensi yläkerran, huoneet minulle ja vanhimalle pikkusiskolle. Lapset on mukautuvaisia ja sopeutuvaisia. Murrosikäisenä ne alkaa vaatimaan omaa aikaa ja tilaa.
Sama juttu, siksi en kommentoinut mitäänMinä en osannut edes tulkita tota clearblue testiä, mutta näin siinä ekassa vaakaviivan ja toisessa aukossa pystyviivan... Olisko vielä pitänyt muuta nähdä? Tietysti toivon plussaa sinulle ja että se vahvistuu siitä vielä