Mulla oli myös ehkäisyrenkaan jälkeisessä kierrossa kaikenlaisia ihme oireita, oviksenkin tunnistin tosi selkeästi silloin, mutta seuraavat kierrot onkin ollu suht oireettomia ja oviskin hankalasti tunnistettavissa. Kai se on sitä, kun oma hormonitoiminta lähtee uudelleen käyntiin.Huomenta päivää!
Täällä kaiketi dpo 2 kp 18/30
Eikä minkäänlaisia tuntemuksia mahassa...Viime kierrossa, kun pillerit jätin niin oli jos jonkinmoista tuntemusta jatkuvasti mahassa.
Onko kellään tietoa millä tavalla kilpirauhasen vajaatoiminta voi vaikuttaa raskautumiseen, ihan hoitotasapainossa oleva? Ei kai ole mitään vaikutuksia huonolla tavalla hoksasin tämän vasta tänään, että tosiaan isompien lasten yrittämisen kohdalla, mulla ei ollut vielä tätä diagnoosia..
Täällä on varmasti muitakin joilla sama sairaus?
Ja täältä löytyy myös kilpirauhasen vajaatoiminta. Lääkärin kommenttien perusteella sen ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen, kunhan arvot on hyvät. Paitsi että kun esim. TSH:n pitäisi yleensä olla alle 3,6, niin nyt mulle sanottiin, että olis hyvä olla kakkosen tuntumassa. Ja plussan jälkeen todennäköisesti pitää nostaa tyroksiiniannosta.