Greippimehusta muutama kierto sitten googlettelin paljonkin, löytöjä olivat että paksuuntaa kohdun limakalvoa ja jostain löysin että tekee ovulaatiolimoista siittiöystävällisempiä. Sitten myös kuulemma auttaa ovulaation tunnistamiseen. Mulla ei kyllä siinä kierrossa limoja tai kipuja ollut ollenkaan, kun sitä join joka päivä lasillisen kierron alusta ovulaatioplussaan. Ei ehkä siis ollut mun kropalle sopiva
Seuraavassa kierrossa sit kyllä oli kovatkin oviskivut ja seksikin oli ovulaation aikaan erityisen hyvää (join yhden purkin kierron alussa, tässäkin kierrossa olen vain yhden purkin juonut)! Tiedä sitten oliko sillä mehulla oikeasti jotain vaikutusta asiaan.
Kovasti kuitenkin löytyy juttuja, että moni on raskautunut kun ovat juoneet sitä
Pampuli mulla kanssa yksi ovisoire on pahoinvointi, jo pillereiden aikaan siinä kierron keskivaiheilla oli huonovointisuutta iltaisin ja ekassa tikuttelukierrossa tajusin että siitä se johtuu
Minä ehkä olen lähdössä kiertelemään Lapsimessuille, kaverilla olis vapaalippuja.
Olin viime vuonna siskon kanssa, ja vaikka vielä lapseton olenkin niin tykkäsin! Kassi täynnä tavaraa tulin kotiin, ehkä sitä tänä vuonna vois osallistua johkin vaunuarvontaan (ja muihinkin) kun viime vuonna ainakin oli semmonen
Voi kaverille sanoa että siskon puolesta
ON: Huomenna alkaa nettivamennus, johon oon osallistunut. Saa ruokavalioo ja treenivideoo valmiiksi. Kovat on odotukset, toivottavasti en odota liikoja itseltäni! Kropassa on kaikki normaalisti, ovulaatio ois vissiin 22pvän tienoilla jos ennustukseen on luottaminen.
Hyvää alkavaa tulevaa viikkoa!