Toiveena vauva 2017-2018

Paljon onnea uusille plussaajille :) Täällä tiettävästi dpo5 ja oikea munasarja (josta ovis tapahtui) jomottelee. Niin sitä taas toivoo, että olisi sitä itseään, mutta taitaa se keltarauhanen siellä kipuilla vaikka olisi menkatkin tulossa. Tulis jo ens viikko!
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi
Ihana plussa-aalto :love::love:
Tänne ei kummosempia kp 8 ja jos edelliseen kiertoon luottamista ovis olis maanantaina (n) viikon kiireisin päivä mies päiväntöissä ja itse koko illan, toivottavasti su tallettelut riittää tai ovis olisi vasta ti-ke :whistle: haluaako joku selventää mulle ton greippimehu jutun? Kovasti monet juo mutta ei ole mulle selvinnyt että miksi? o_O:D
Mukavaa viikonloppua:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi
Kiitos tsempeistä toivotaan parasta, vaikka hätähousu olenkin. :)

Foreverfever, mulla jomotteli juuri oikeaa munasarjaa pari päivää sitten ja säteili oikealle selkään. Pidetään peukkuja!

Olin sitten superkärsimätön ja tein aamulla uuden testin, tällä kertaa rfsu:n sellaisen hieman herkemmän testin, jonka pitäisi pystyä näyttämään plussa jo 4 päivää ennen kuukautisia. Ja voihan kääk. Nyt en varmasti saa enää unta, kun mietin vain, mitähän jos tämä kävisi nyt toteen ja möykky pysyisi matkassa. En olisi ikimaailmassa uskonut tämän tapahtuvan näin nopeasti, sillä endo-oireeni ovat olleet niin pahoja viime aikoina. Nyt en sitten ehtinyt saada edes kunnon varmistusta endosta ennen plussaa. Toivon niin kovasti että kaikki olisi hyvin tuolla alhaalla. Itku on ollut herkässä tänään.

Tässä vielä kuva:

http://aijaa.com/EYsP0P

Tiedän, että mikään ei koskaan ole varmaa, mutta jokin optimisti minussa on silti herännyt.

Oireista vielä: Illalla paleli ja oli kuuma samaan aikaan. Naama helotti punaisena ja meinasin nukahtaa sohvalle. Yöllä kuvotti ja mahassa kupli. Jouduin nousta syömään banaanin. Aamulla kuvotus vain jatkui, mutta nukuin vähän lisää ja kuvotus lieveni. Kahvi ei maistunut enää kahvilta. Ja masussa tuntuu välillä repäisyjä ja menkkamaista jomotusta ajoittain.

Ehkä vain kuvittelen oireet, nyt kun tuo testi alkoi näyttää viivaa :D

Ihanaa lauantaita kanssakuumeilijat!
 
Uusi kuumeilija ilmottautuupi... :p

Elikkä ennestään jälkikasvua löytyy, kaikki jo kouluikäisiä, ja vanhimmainen jo ripari-iässä. Nyt uusi ihana mies, ja yhteinen lapsi saa tulla jos tullakseen... :)

Kroppa itsellä tosin hieman sekaisin, sillä olen luovuttanut munasolujanikin tässä vuoden sisällä.. Ja mitä olen jostain lukenut, niin sehän ilmeisesti voi aiheuttaa sen, ettei enää itse raskaudukkaan..? :( Tokihan tiiän, että riskinsä tuollaisilla operaatioilla on, mutta luovutukset kuitenkin sujuneet ongelmitta, ja ilman jälkioireiluja.. eli toivossa kuitenkin elelen vielä kroppani suhteen, että se iltatähtösen meille ennemmin tai myöhemmin soisi.. :)

Nyt kp 1, ja kroppa hieman siis sekaisin vielä luovutushommeleista. Menkat tuli nyt aiemmin, mut oletettuun ovulaatioon nähden normisti (dpo 16/ kp 1). Tää kiesi siis 28pv. Tosin vuotokin vähän outo, kun ns hiljalleen alkaa.. Yleensä kerta rytinällä.. Eli saattaa olla että vielä pari kuukautta menee ennen ku kroppa raiteillaan, ja varsinainen yrittäminen voi alkaa.. Mutta lasken nyt tästä alkavaksi yk 1:sen.. :whistle:
 
Moikka

Pitkästä aikaa täällä!
Tänään mennään KP 8 ja YK 2
Viime kierrosta en tikuttanut ovulaatiota, tässä ajattelin jo testailin. Avoimin mielin ja rennosti yritellään, tulee jos on tullakseen.
Eipä tässä kai mitään sen ihmeempää, selkeästi kevät on saapunut energiaa on selvästi enemmän. 1 viikon päästä mennään perheen kanssa 5pv Puolaan, mies menee koulutukseen ja päätettiin yhdistää loma samaan.

Palaillaan taas!
 
Se tais eilen olla vahvimmillaan ovisplussa kuitenkin joten oisko se sit tänään dpo 0. Yllättävän vähän oireili edellisiin oviksiin verrattuna, tänään ehkä enemmän nippaillut mutta ovistestin viiva kuitenkin enää vain haamu eilisestä viivasta. Peittoa onneks kerettiin tämän oviksen aikaan heiluttelee joten nyt sit jännäillään reilun viikon verran :D
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tervetuloa uudet ja suuret onnittelut plussanneille :love:

Täällä kp 16/30, ovulaatiosta ei mitään tietoa, onko edes vielä ollut. Maha ollut jo kolmisen päivää eri tuntuinen, mitä alkukierrosta...mutta vain lievästi. Ja nännit hieman kipeät.
Peitto on heilunut ihan mukavasti viime päivinä, kp 11, 12, 14 ja 15....ilalla taas uusiks (y)
Oon nyt kahtena päivänä ottanut greippimehua ja eilen pari lasia punaviiniä...josko näistä jotain jeesiä ois. Heräsin tuohon mehun juontiin vähän liian myöhään.
Mulla siitä myös hyvä kokemus esikoisen kanssa, join greippimehua ja kyseisellä kierrosta raskauduin. Joko yk 2 tai yk3...silloin 10v sitten :LOL:

Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille :)
 
Hei, saanen hiukan esittäytyä ja liittyä seuraanne
En tiennyt itseäni täältä enää löytäväni, mutta elämä vie ja uusperhe onnea se on tuonut.
Pikkunyytti on ollut tervetullut viikon verran, ma 4.4. poistettiin hormonikierukka ja nyt tänään on kp13. Ovulaatiota en vielä tunne, lupaavaa tunnetta rinnoissa kylläkin. Toivon vain, etten jännittäisi liikoja ja hankaloittaisi raskautumista sillä
 
Tänne ei kummempia. Tänään dpo 4 :) tissejä alkanu jomottaa, mutta niin on aikasemmissa kierroissa ja pientä jomotusta alkanu tulemaan.:unsure: Katsotaan koska ehdin testailla raskaustestejä, lähdetään torstaina(dpo 8) helsinkiin pienelle reissulle.:X3:
Onko täälä kukaan menossa viikonloppuna Lapsimessuille? :)
 
Nonii nyt olis taas selvä ovisplussa joss viime kiertoon luottamista niin aamulla vahvimmillaa ja ip kohden taas heikkenee. Tänään onneksi hyvä aika heilutella peittoa mut huomenna se taitaa jäädä välistä (toivottavasti ei:rolleyes:) kp taitaa olla 10.. Ekaa kertaa bongasin ovis oireet -ihan kammottava kuvotus- koko ajan:sick: ennen en oo osannut yhdistää näitä toisiinsa mutta aina sitä oppii jptain uutta(y) miwwi oon lapsimessuilla joko töissä tai tytsyn kanssa kiertelemässä, ootko itse menossa (mikä päivä)?
Kysyin myös aiemmin tuon greippimehun merkitystä niin kysyn nytkin, onko siitä jotai apua raskautumiseen vai siis mitä :LOL:(y)
 
Greippimehusta muutama kierto sitten googlettelin paljonkin, löytöjä olivat että paksuuntaa kohdun limakalvoa ja jostain löysin että tekee ovulaatiolimoista siittiöystävällisempiä. Sitten myös kuulemma auttaa ovulaation tunnistamiseen. Mulla ei kyllä siinä kierrossa limoja tai kipuja ollut ollenkaan, kun sitä join joka päivä lasillisen kierron alusta ovulaatioplussaan. Ei ehkä siis ollut mun kropalle sopiva :) Seuraavassa kierrossa sit kyllä oli kovatkin oviskivut ja seksikin oli ovulaation aikaan erityisen hyvää (join yhden purkin kierron alussa, tässäkin kierrossa olen vain yhden purkin juonut)! Tiedä sitten oliko sillä mehulla oikeasti jotain vaikutusta asiaan. :D Kovasti kuitenkin löytyy juttuja, että moni on raskautunut kun ovat juoneet sitä :)

Pampuli mulla kanssa yksi ovisoire on pahoinvointi, jo pillereiden aikaan siinä kierron keskivaiheilla oli huonovointisuutta iltaisin ja ekassa tikuttelukierrossa tajusin että siitä se johtuu :D

Minä ehkä olen lähdössä kiertelemään Lapsimessuille, kaverilla olis vapaalippuja. :) Olin viime vuonna siskon kanssa, ja vaikka vielä lapseton olenkin niin tykkäsin! Kassi täynnä tavaraa tulin kotiin, ehkä sitä tänä vuonna vois osallistua johkin vaunuarvontaan (ja muihinkin) kun viime vuonna ainakin oli semmonen :D Voi kaverille sanoa että siskon puolesta ;)

ON: Huomenna alkaa nettivamennus, johon oon osallistunut. Saa ruokavalioo ja treenivideoo valmiiksi. Kovat on odotukset, toivottavasti en odota liikoja itseltäni! Kropassa on kaikki normaalisti, ovulaatio ois vissiin 22pvän tienoilla jos ennustukseen on luottaminen.

Hyvää alkavaa tulevaa viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI ja Zipi
Greippimehusta tai greipin vaikutuksesta raskautumiseen ei ole tieteellistä tutkimusta, mutta uskotaan (uskoo ken uskoo..) että olisi vaikutus ovulaatioon, limakalvoihin ja siittiöiden etenemiseen, (tiedot vähän vaihtelee mistä keskustelusta lukee..) tai jotenkin näin. Greipissä myös ilmeisesti paljon foolihappoa.

Kun yritystä kohta vuosi takana niin pakkohan sitä on kokeilla kaiken mailman jipot :LOL::LOL: toivotaan että ainakin lumevaikutusta :ROFLMAO: ei ainakaan haittaa ole, eikä kukkaroa paljon kevennä (y)

Tänäiltana eka lasi juotu ja aika pahaa se oli :sick: huomena alkaa oviksen testaus (y)
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI ja Zipi
Greippimehusta vielä... Just näin kuten muutkin oli laittanut, eli eihän tästä mitään tieteellistä näyttöä taida löytyä, mutta moni sen toimivuudesta on puhunut. Ja toisaalta jos plussautuu siksi että uskoo sen toimivan, niin sehän on parempi kuin hyvä.;) Ite en tainnut siihen edes uskoa, mutta ovisoireet tunsin tästä greippimehukierrosta paljon paremmin kuin muulloin ja seksi tuntui poikkeuksellisen hyvältä... tiedä sitten. Mut sitä käsittääkseni pitäisi alkaa juomaan heti menkkojen alusta, eli kp 1. Ite lopetin kolmen viikon jälkeen.

Tuuria tai ei, niin tosiaan eka greippimehukierto oli mulla ja plussaa tuli. Nyt menossa 5+0.:love:

Olen tässä hivuttautunut joulukuisten joukkoon kirjoittelemaan, mutta aina välillä tääläkin täytyy käydä kurkkimassa.

Toivottelen kaikille paljon plussatuulia!!!!:love::love::love::love::love:
 
Malttamattomana täällä taas testailin, vaikka lupasin miehelle, että huomenna vasta testataan yhdessä. No ehkä ylihuomenna uudestaan. :D Oireet on ollu jo niin vahvat, mutta silti aina kun tulee sellainen menkkakouristus mahaan, alkaa pelottaa, että tässäkö tämä nyt oli.

Olen ilmeisesti mittaillut kuumemittaristakin patterit loppuun, kun se eilen näytti illalla "vain" 36,4. Aloin jo huolestua ja teinkin aamulla taas testin. Milloin pitäisi alkaa uskoa, että tämä on totta? (olen sellainen realisti-pessimisti nimittäin)

http://aijaa.com/wsbing

Ainakin hcg:ta löytyy, jos ei muuta. Kauhea närästys koko ajan ja etenkin öisin ja aamulla.

Hormonit heittää häränpyllyä. Koko viikonloppu meni itkiessä ja kiukutellessa, vaihdellen. Aloin jo innostua noista lapsimessuistakin. :p

En muuten uskalla painella noita tykkää-nappeja kännykällä, kun pelkään, että alapeukutan tai yläpeukutan vahingossa ihan vääriä juttuja.

Maanantain jatkoja ja käykööt toiveet toteen kaikilla!
 
Jos ei ala tärppiä tulemaan täytyykin ens kierrossa ihan kokeilla tota greippi mehua mitä se sanoo:rolleyes:
Kun hetkeksi istahdin ja join kahvia ihan aikani kuluksi havainnoin nuo testit tästä kierrosta ja kuinka ihanaa huomata että näin 8kk pillereiden lopettamisen jälkeen kroppa toimii hyvin 'normaaliin' suuntaan! Eilen heilu peitto ja toivottavasti vielä tänäänkin! ;) yhden ovistestin teen vielä ip ja sit saakin liittyä piinailijoihin taas :eek::D:love:
http://aijaa.com/bt3Aa7
Mukavaa ja aurinkoista viikkoa!:cool:
 

Yhteistyössä