Toiveena vauva 2017-2018

ON: kalenterin mukaan tänään pitäis olla ovis, mut testi näytti vahvan ei oon ja ei mitään oireitakaan. Toivottavasti viikonlopun aikaan vahvistuis toi ovistestin viiva. Hauska toi kalenterisovellus mikä mul on. Näyttää siis hedelmälliset päivät ja ovispäivän, mutta näyttää myös että minä päivänä kannattaa heilutella peittoa jos haluaa tytön tai pojan :D

Plussatuulia kaikille <3
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Te jotka ootte seuranneet oviksia ja melko varmoja esim oireiden ja tikuttelujen perusteella, niin onlo teillä ovis tosiaan about sen 12pv (?) ennen menkkojen alkua..vai kuinka paljon on vaihtelua?
Mulla nyt kp 13/30 ja yritän kovasti kuunnella kehoani, vaikken koskaan aiemmin kyllä ole oviksia seurailla, enkä aio tikutella.
Mulla menee tää kierto näin: tänään kp 21/31-32 ja ovisplussa tuli tikkuun kp 19 ja kp 20 eli eilen tunsin vasemmalta puolelta pistelyä pisin aamupäivää. Tänään ei mitään tuntemuksia enää! Eli tänään on dpo 1 ja luteaanivaiheeksi tulee mulla siis tässä kierrossa 11-12 päivää. Mulla aika myöhään toi ovis mutta ihan normaalin rajoilla vielä :) ennen ovista turvotti ja alamahassa pientä paineen tunnetta ja paikat oli kosteat!! Ei erityisesti haluttanut normaalia enempää mutta siitä kananmunalimasta tunnisti kyllä ja tosiaan siitä että liukastetta löytyi omasta takaa :whistle:
Tänään tosiaan alkoi jännäily onko tärpänny :) ei vaa malttais odottaa että saa testailla :ROFLMAO:
 
Mullekaan ei näy Zipin kuva.
Mutta hirmuisesti onnea Zipi ja Vuorikristalli, ja tarrasukkia matkaan pikkuisille! :love:

ON: Paranoia jatkuu ja ravaan vähän väliä vessassa tarkistamassa, ettei menkat vaan ole alkanu. :confused::ROFLMAO: Eikös apteekin omalla testillä muuten pitäis näkyä tulos jo kuukautisten oletettuna alkamispäivänä?
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Zipi
Minä nyt notkun kaiken maailman palstoilla ihan sokeana onnesta. :love: Oon vaan niin onnellinen ja kiitollinen. Tekis mieli huutaa koko maailmalle, mutta tässä vaiheessa te ootte ainoita kelle plussasta puhutaan. Vaikka nopeasti varmaan kerotaan kaikille kun ihania asioita on niin vaikea pitää sisällä... :D :love:

Kiitos onnitteluista kaikille!:)

Vuorikristalli: Onnea myös sinulle!!!:love: Koska on la?
 
  • Tykkää
Reactions: Pieni haave
Suuret onnittelut plussanneille(y):love:
Ja kiitos teille, jotka olitte kantaa ovis kysymykseen...

Hiljalleen alkanee siis täälläkin ovis lähestyä, kp 14/30. Onneksi ollaan molemmat ihan kotosalla viikonloppuna ja toivottavasti tämä virus ei saa musta yliopettaja, että jaksaa heilutella peittoja :love:

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussaonnea ennenkaikkea ;)
 
Zipi, ihan selvä plussa, onnea matkaan!

Mulla tärisee vieläkin kädet, kun hölmö minä menin testaamaan huvikseni yhden ylimääräisen rfsu:n liuskan, joka oli jäänyt kaapin pohjalle viime kerrasta, kun epäilin raskautta. Ihan voimassa oleva testi oli vielä. Tänään siis vasta kp 26/31 (ehkä sittenkin 30). Ja dpo olisi korkeintaan 12, jos olen itseäni oikein tulkinnut. Nyt pelottaa tosissaan, että tein testin liian aikaisin...

Oisko tää siis tän päivän haamujen haamu:

http://aijaa.com/2py6SK

Näkeekö kukaan muu tuossa mitään?

Onnea vielä kaikille plussanneille!
 
Neilikka88 Ompas selkee haamu:love: Onnea! :)

Zipi Aijaan kautta on helppo lisätä. Sinne vaan lisäät ja kopioit sen linkin tänne :)

Jos mä raskaudun tässä kierrossa nii nipinapin la on tämän vuoden puolella :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zipi
Zipi, ihan selvä plussa, onnea matkaan!

Mulla tärisee vieläkin kädet, kun hölmö minä menin testaamaan huvikseni yhden ylimääräisen rfsu:n liuskan, joka oli jäänyt kaapin pohjalle viime kerrasta, kun epäilin raskautta. Ihan voimassa oleva testi oli vielä. Tänään siis vasta kp 26/31 (ehkä sittenkin 30). Ja dpo olisi korkeintaan 12, jos olen itseäni oikein tulkinnut. Nyt pelottaa tosissaan, että tein testin liian aikaisin...

Oisko tää siis tän päivän haamujen haamu:

http://aijaa.com/2py6SK

Näkeekö kukaan muu tuossa mitään?

Onnea vielä kaikille plussanneille!
Tuossahan näkee viivan aivan selvästi ;)(y):love:
 
Kääk, eli ehkä ei oo omaa mielikuvituksentuotetta! Alko heti jotenkin oksettaa, mut siis ns. "hyvällä tavalla". :D

Jos tuo tuosta vielä vahvistuu, niin ollaan kyllä aika epeleitä. Tiedän, ettei sais seota onnesta liian aikasin... odotan nyt vielä ne menkat ens viikolla ja testaan sitten uudestaan. (Hehheh kuitenkin tää menee siihen, että testaan joka päivä uudestaan)
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Onnea plussista! :love:

Täällä Kp1, yk2. Lueskelin huvikseni vanhoja viestejä esikoisen yrityksen ajoilta. Siellä oli kaikki ongelmatkin lueteltu. Hyvin unohtuu asiat, kun aikaa kuluu. Esikoinen täyttää nyt 6 vuotta. :) En tosiaankaan muistanut, että miehen siittiöt on todettu niin huonolaatuisiksi, että on harkittu kannattaako tehdä ivf ollenkaan, vai suoraan icsi. Esikoinen sai kyllä luomusti alkunsa viimesellä kierrolla ennen ivf:ää. Kuopus samoin ihan luomu. :)

Saapi nähdä kuinka tällä kertaa käy. Positiivisin mielin kyllä. Ovistestit on tilattu tänään. Noita raskauskeijun halpiksia tilasin. En tiedä mitä merkkiä ne on. Tietääkö joku? Aikoinaan ainakin one stepit näytti ihan oikein mulla.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille. :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Onnea Zipi!

Ja kyllä minä ainakin jotain väriä tuossa Neilikan testissä näin. Nyt vaan pidetään peukkuja, että viiva vahvistuu (y)

Onnittelut myös Vuorikristallille!

Minullahan ei ole mitään käsitystä oviksesta tai omasta kierrosta ylipäätään koska kierukka on ollut pois niin vähän aikaa vasta. Ajattelin viikonloppuna alkaa kokeilemaan saisinko oviksesta kiinni testeillä. Laskurin mukaan sen pitäisi olla ensi viikolla ti-ke. Mutta mistä näitä taas tietää. Peittojen heilutusta 7 kertaa viikossa, niin kyllä se joku kerta osuu kohdilleen :p. Harjoittelu ja tekeminen ne hauskimmat vaiheet tässä on. Sitten kun alkaa se närästys ja oksentelu, niin homma ei ole ollenkaan niin kivaa enää :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi ja Maria82
Äh, niin selkeitä menkkaoireita pukkaa. Kyllä vasta kp24/32. Kai voi kierto olla vähän sekasin kierukan poiston jälkeen, vaikkei se ehtinytkään olla kuin puolisen vuotta. Koko ajan alavatsa jomottelee niinku menkkojen alussa. Vitsit et toivois et oliski raskausoireita. Tänään olin tosi tyytyväinen (omalla vauvanhuuruisella tavallani) kun mulle tosi epätyypillisesti meinasin nukahtaa kesken päivän sohvalle, niin kova väsy tuli. Ajattelin, että kyllä tää nyt on raskausoire. Mut sit noi menkkatuntemukset :( ja mulla aina menkkojen alussa jalat oudosti "puutuu" tai tuntuu tosi inhottavilta (onko jollain muulla tätä koska en oo ikinä ymmärtänyt mistä se johtuu?!), niin eilen illalla oli sitä samaa. Epätietoisuus on kyllä tuskallista. Onneks täällä on niin monella samaa :)
 
Tänään tein päiväpissistä testin ja se on hieman tummentunut, eli tosi tosi varovaisesti olisin siirtymässä tuonne joulukuisiin. Ei käsitä tätä... Oltiin juuri aloittamassa lapsettomuushoidot, mutta jos pieni pysyy ens viikollakin matkassa, niin täytyy perua lääkäriaika ja varata neuvola. Elämä yllättää :love:
Eka plussa saatu siis yk 13 dpo 14 :love:
 
Onnea plussanneille! :love::love:
on ollut niin kiireistä, että en ole kerenny käydä palstalla pitkään aikaan ja nyt kun tulin niin täällähän oli paljon ilosia uutisia! Toivottavasti Zipillä, toukokuisilla ja muilla pysyy pienet matkassa (y)

Sitten omaa napaa: Mulla alkoi maanantaina vuoto. Aluksi ajattelin, että nämähän on menkat ja iloitsin siitä, että kierto on käynnistynyt. Mutta vuoto oli toooosi niukkaa, ennemminkin ihan tiputtelua. Sitä kesti kolme päivää. Nyt oon vähän ymmälläni, että mitähän se oikein oli? Ei se oikein menkoistakaan käynyt, mutta ei kai esim. kiinnittymisvuoto kestä noin montaa päivää? Täytyy varmaan tehdä raskaustesti ensi viikon alussa ja jos ei plussaa tule niin sitten kai ne oli menkat o_O Tai joku välivuoto. Onko muilla kokemuksia tälläisesta?
 
Onnea plussanneille!

Mut voi poistaa piinailijoista, eli kp1 ja yk5 lähtee käyntiin. :cry: :cry:
Taidan hiukan vetäytyä täältä hetkeksi, ottaa nyt jotenkin niin koville, vaikka tiedänkin, ettei tuo yritysaika vielä ole ollut kovinkaan pitkä.
 
Täälähän on plussailtu!! Onnea kaikille :love:(y)

Valemenkoista ei oo kokemusta mutta mieltä vähän painaa kun tänävuonna ollut nyt kahdesti niin kipeät menkkakivut ettei voi ku ulista ja itkeä makuulla. Ennen ei siis tämmöstä oo ollu. Liekkö stressiä.. stressi ainaki myöhästyttää mulla menkkojen alkua ja ainaki kerran muistan että ku ollu oikeen sairaana nii jääny kokonaan poiski, siinäpä sitä oliki ihmettelemistä :eek:

Täälä on jo kp7 ja mietin että onkohan liika myöhästä alkaa juomaan greippimehua tätä kiertoa ajatellen.. aattelin että kokeillaampa sitäki poppskonstia. ;) vehnänalkioöljy kokeiltu, ei tuonu plussaa meille :(

Mukavaa viikonloppua kaikille! :p
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi

Yhteistyössä