Käynpäs täältä taustalta kertomassa, että tänä aamuna rfsu -raskaustesti oli positiivinen.
Toivotaanpa parasta...
Toivotaanpa parasta...
Mulla menee tää kierto näin: tänään kp 21/31-32 ja ovisplussa tuli tikkuun kp 19 ja kp 20 eli eilen tunsin vasemmalta puolelta pistelyä pisin aamupäivää. Tänään ei mitään tuntemuksia enää! Eli tänään on dpo 1 ja luteaanivaiheeksi tulee mulla siis tässä kierrossa 11-12 päivää. Mulla aika myöhään toi ovis mutta ihan normaalin rajoilla vielä ennen ovista turvotti ja alamahassa pientä paineen tunnetta ja paikat oli kosteat!! Ei erityisesti haluttanut normaalia enempää mutta siitä kananmunalimasta tunnisti kyllä ja tosiaan siitä että liukastetta löytyi omasta takaaTe jotka ootte seuranneet oviksia ja melko varmoja esim oireiden ja tikuttelujen perusteella, niin onlo teillä ovis tosiaan about sen 12pv (?) ennen menkkojen alkua..vai kuinka paljon on vaihtelua?
Mulla nyt kp 13/30 ja yritän kovasti kuunnella kehoani, vaikken koskaan aiemmin kyllä ole oviksia seurailla, enkä aio tikutella.
Tuossahan näkee viivan aivan selvästiZipi, ihan selvä plussa, onnea matkaan!
Mulla tärisee vieläkin kädet, kun hölmö minä menin testaamaan huvikseni yhden ylimääräisen rfsu:n liuskan, joka oli jäänyt kaapin pohjalle viime kerrasta, kun epäilin raskautta. Ihan voimassa oleva testi oli vielä. Tänään siis vasta kp 26/31 (ehkä sittenkin 30). Ja dpo olisi korkeintaan 12, jos olen itseäni oikein tulkinnut. Nyt pelottaa tosissaan, että tein testin liian aikaisin...
Oisko tää siis tän päivän haamujen haamu:
http://aijaa.com/2py6SK
Näkeekö kukaan muu tuossa mitään?
Onnea vielä kaikille plussanneille!
Ei kai sitä koskaan liian myöhäistä ole?Täälä on jo kp7 ja mietin että onkohan liika myöhästä alkaa juomaan greippimehua tätä kiertoa ajatellen.. aattelin että kokeillaampa sitäki poppskonstia. vehnänalkioöljy kokeiltu, ei tuonu plussaa meille
Mukavaa viikonloppua kaikille!