Laitan tänne saman "esittelyviestin" itsestäni kuin himotestaajat ketjuun. Toivottavasti ei häiritse kettään.
Moikka, vieläkö joukkoon mahtuu uusi kuumeilija?
Mulla on semmoinen tilanne, että päätettiin miehen kanssa jättää vastikään pillerit pois. Ajatuksena oli tehdä ensin elimistön "puhdistaminen" 1.pillerittömän kierron aikana (lisäksi vältän alkoholin käyttöä täysin). Emme kuitenkaan ole käyttäneet kondomia ehkäisynä, mutta peitto on heilunut hieman harvemmin. Lupasin itselleni, etten ala hötkyilemään vielä, mutta Kuinkas kävikään! Vauvakuume on entisestään kasvanut ja kuvittelen raskausoireita ja toivon niin olevani raskaana
Hämärästi muistelen, että kiertoni olisi aikanaan ollut melko tarkalleen 32pv. Tänään olisi siis virallisesti kp32/32.
Toimin kuitenkin hölmösti ja ehdin käyttää uudesta pillerilaatasta 4 pilleriä ja uusi tyhjennysvuoto tuli 7pv edellisen vuodon (oikeiden kuukautisten) jälkeen eli siitä laskettuna olisi vasta 25/32. Mielestäni tunsin kuitenkin ovulaation kierron puolivälissä, oikeaan aikaan suhteessa oikeisiin menkkoihin eli dpo16 (tarkoittanee päiviä ovulaatiosta? ??) olisi tänään. Toki jos olen tuntenut väärin, niin ovulaatio on voinut olla milloin hyvänsä.
Olimme yhdynnässä luulemani ovulaation aikaan ja senjälkeenvatsassa tuntui kaikenlaisia nipistelyjä ja melko pian nännit tulivat kipeäksi ja ovat sitä edelleen. Eilen ja toissapv oli menkkatuntemuksia, tänään pitäisi tädin tulla tai sitten vasta viikon päästä tai sitten mun kierto on mennyt pahasti sekaisin :/
Mitä mieltä olette, onko kellään vastaavaa tai oletteko kuulleet miten on käynyt kerroille, kun pillerit on lopetettu kesken laatan?
Ja niin, marketista olen ostanut niitä kahta halvinta liuskatestiä, eilen kokeili sitä toista rsfu ja negatiivinen oli.