Neitonen: Epätodennäköistä, että heti yhdistelmäehkäisyn poisjätön jälkeen olisi ovis noin aikaisin. Yleensä se eka kierto on muutaman päivän pidempi, koska munasarjat/hormonit käynnistelee itseään, kun taukoviikon jälkeen ei uutta keinotekoista hormoniannosta tulekaan. Helpoimmalla pääset, ku pidät nyt huolen siitä, että sekstailette tarpeeksi ja odottelet sitten vain ja jossain vaiheessa testaat. Jos mä olisin sä ja haluaisin tuntea kroppaani paremmin, niin mä olisin aloittanut nimenomaan nyt n. kiertopäivä 12 tikuttamaan ovista ja testaisin joka päivä ja jos lähtisi tummenemaan niin testaisin pari kertaa päivässä. Mutta yksikin kerta päivässä riittää.
Älä ota tätä mitenkään pahalla. Mä vaan oon melkoinen realisti ja mulla on itselläni 4 kertaa kokemusta lopetetusta yhdistelmäehkäisystä ja sen jälkeisestä kierrosta. En ole tikuttanut, mutta jokainen kierto on ollut pari päivää normaalia pidempi. Tuntemuksia on ollut myös vaikka mitä, koska omat hormonit iskee päälle ja rinnat ja alavatsa ovat tuntuneet milloin miltäkin. Finnejäki voi tulla joillekki tai iho alkaa (ympäri kroppaa) muutoin rasvottuu.
Älä ota tätä mitenkään pahalla. Mä vaan oon melkoinen realisti ja mulla on itselläni 4 kertaa kokemusta lopetetusta yhdistelmäehkäisystä ja sen jälkeisestä kierrosta. En ole tikuttanut, mutta jokainen kierto on ollut pari päivää normaalia pidempi. Tuntemuksia on ollut myös vaikka mitä, koska omat hormonit iskee päälle ja rinnat ja alavatsa ovat tuntuneet milloin miltäkin. Finnejäki voi tulla joillekki tai iho alkaa (ympäri kroppaa) muutoin rasvottuu.