Toiveena vauva 2017-2018

Onnea paljon plussanneille ja tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Oon viettäny täältä taas hiljaiseloa. Ei oo kauheesti ollu mitään kerrottavaa. Period trackerin mukaan ovis olis ollu sunnuntaina 14. päivä mutta mun mielestä se olis tuntunu vähän siltä et ovis olis tullu vasta maanantaina 15. päivä. Limat nimittäin lisäänty silloin. Ei vaan valitettavasti tullu hyödynnettyä ovista just sunnuntaina tai maanantaina. Seksiä harrastettiin siis perjantaina ja lauantaina.

Nyt on reippaan viikon verran tullu oikein paksua valkovuotoa. Tämän viikon maanantaina kun kävin aamupissalla niin paperiin tuli nuppineulan kokoinen klöntti verta. Sen koommin ei oo tullu mitään. Nännit on kans ollu tosi kipeet eikä oo oikein pystyny niihin ees koskeen kun sattuu. Painon tunnetta on alavatsassa. Kävin ostaan apteekista kaksi r-testiä ja pakkohan se oli taas tehdä heti toissapäivänä (oli testi jonka voi tehdä 4 päivää ennen menkkojen alkua). Toisen testin tein eilen. Molemmat näytti niin selvää negaa ettei voinu erehtyä. Nyt on meneillään kp 27. Oletettujen menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina jos kierto pysyy samana. Toivottavasti menkat loistais poissaolollaan.

Juliet86 kp 27/28
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussan saaneille!

Muuten itellään niin surullinen olo.. maanantaista asti käynnistelly menkkoja, tänään aamulla ei vuotanu.. tuhrutti vaan. No nyt on vissii se kp1 alkamassa.. kunnon vuoto. Eli mikä, yk9 jo... Mietin jo et pitäiskö nää vauvatoiveet jo unohtaa ja painua maan alle. Muutenkin en tykkää yhtään vuotaa 10 päivää. Pari viimistä kiertoa ollu niin rankkoja, tänki viikon itkeskelly..
 
Valtavasti onnea plussanneille! :)

Päätettiin ettei aloiteta yritystä vielä tässä kierrossa vaan aikaisintaan seuraavassa sitten. Tai ei sitä varmaankaan yrittämiseksi voi sanoa kun ennemminkin tjottaillaan. Vaikka itselläni saattaa kyllä lipsua ihan yrittämisenkin puolelle :whistle: Kuitenkin kuume alkaa olla jo niin korkea ja kiva olisi nuorena lapset saada. Täällä ovista odotellaan ja olen sitä jo mielenkiinnosta alkanut tikuttamaankin, vielä on melko vaalea testiviiva.
 
Mä voisin liittyä mukaan tänne. Olemme molemmat mieheni kanssa 26 vuotiaita ja meillä on vuoden ikäinen tyttö. Tarkoitus oli odottaa ensi syksyyn tämän yrittämisen kanssa, mutta yhtäkkiä mies tuli toisiin aatoksiin ja alkoi puhumaan että olisi kiva jos lapsilla olis pieni ikäero. Mulla vähän ristiriitaiset tunteet siitä, että haluunko vai enkö halua vielä toista lasta. Valmistun nyt keväällä ja olisi toisaalta kiva tehdä töitä tässä välissä. No joka tapauksessa meillä ei nyt ehkäisyä, mutta ei nyt varsinaisesti yrittämällä yritetä lasta tehdä eli tulee jos tulee. Nyt yk 2 ja kp 11/28-34. Mulla ollut vasta 4 kuukautiset synnytyksen jälkeen ja kierto ei oo tasottunut, mutta jotain tuolta väliltä se on.
Vaikuttaakohan tuon esikon imetys kuinka paljon raskautumiseen? Käy rinnalla varmaan joku 5 kertaa päivässä, mutta yöllä ei tissitellä.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Iltoja! Täällä varmistui eilen vakituinen työpaikka, kuinka hyvä ja helpottunut fiilis voikaan olla! :) Muutaman päivän sisään ei ole kovinkaan erikoisia tuntemuksia ollut, tosin on kyllä turvottanut ja tuntuu että kaikki housut kiristää. Johtuneeko sitten syömisestä :whistle: Hieman on kans flunssaa ja tukkoisuutta ilmassa niin toivotaan että ei kovemmaksi tämä tauti ylly kun vasta kuukausi sitten olin viikon kuumeessa :(
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Heipä hei. Ei oo tullut pitkään aikaan kirjoteltua kuulumisia. Tein hetken mielijohteesta testin kun ostin kauppareissun yhteydessä. Ja toi on vielä tehty tunnin pidätyksellä päivällä. En kyllä yhtään uskonut mahiksiin kun jaksettiin hommailla yhen ainoa kerran ja 5-6 päivää ennen ovista. No jospa tän vielä sais itekkin tajuttua että näyttäa siltä että vauva on tulossa. Tuntuu hassulta et ekaa yritettiin melkein kolme vuotta ja sit tärppäs luomuna ja tulikin kaks kerralla ja nyt sitten näin. Olipa sekava sepustus ja toivottavasti kuva näkyy.
 

Attachments

Heippa kaikille! Olen jonkun aikaa jo seuraillut teidän juttuja täällä ja kirjoitellut himotestaajiin, nyt päätin liittyä tänne teidänkin juttuihin :p
Olen 21v täyttävä ja mies 24v. Pitkään ollaan haaveiltu vauvasta ja joulukuussa päätettiin jättää ehkäisy pois (yhdistelmäpillerit). Pillereiden lopetuksen jälkeen alkoi heti tyhjennysvuoto ja siitä laskettuna kierto kesti 25 päivää. Nyt siis yk 2, ovis pongattu vasta kp 20 tikuttamalla. Nyt pitäisi olla dpo 6 ja jänniä aikoja elellään :D Vielä ei kylläkään mitään tuntemuksia niin kuukautisten kuin raskaudenkaan suhteen o_O

Eli mut saa laittaa listaan myös:
Adessaa (21) | kp 27/? | 1. lapsi | ya 1/-16
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Naiset auttakaa! Sanokaa että nää testit ei oo positiivisa. Ihan huvikseni testailin ovistesteillä ja nyt on menossa kp 5/28. Voiko kroppa olla niin sekaiin keskenmenon jälkeen että ovis oikin jo nyt? :eek:

 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi laittaa kp1 päivityksen. Jee, ei ollut kun sen 37pvän kierto, eikä taas joku +40. Onneksi olin aamulla osannut jotenkin aavistella, kun oon ollut menossa koko päivän keskustassa ja siellä olisi ikävä ollut olla punaista haaroissa :D

Breeze, kyllä siellä jotain näkyy! Huonompi olen sanomaan, että mitä se tarkoittaa..
 
Paljon onnea plussanneille ja tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

Omaan napaan ei kuulu mitään erikoista, ni oon vaan taustaillut. Ovisfiiliksiä oli jo, mutta en oo testaillut et tiiä sit milloin se on oikeesti. Peitto kumminkin heiluu sen verran säännöllisesti etten jaksa stressata ja koitan nyt vaan ottaa rennosti koko vauvahomman kans. Mut muutenkin on niin kiireistä, että ei kauheesti ehdi kuulostelemaan omia oloja tai pohdiskelemaan ovisaikoja :D
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska

Yhteistyössä