Mä kanssa meinasin ruveta tästä kierrosta tikuttamaan ovista kun en ainakaan aiemmin ole selkeitä merkkejä siitä huomannu ja ya kuitenkin suht lähellä ellei tule muutosta niin sitten olisi vähän varmempaa/nopeempaa toivottavasti paksuuntuminenMäki oon miettiny tätä samaa lie kui paljo peittoo tarviis heilutella jottei ohi mene mut onneks se ei oo niin epämiellyttävää hommaa
Vähän kyllä tekis mieli itekin alkaa tikuttaa, mutta pelkään, että alan vaan stressata siitä liikaa. Mulla oli ekassa luomukierrossa ihan selkeet ovisoireet, mutta tokassa taas ei mitään. Ehkä katon tän kolmannen kierron vielä, ennen kuin lähden tikkuostoksille.Mä kanssa meinasin ruveta tästä kierrosta tikuttamaan ovista kun en ainakaan aiemmin ole selkeitä merkkejä siitä huomannu ja ya kuitenkin suht lähellä ellei tule muutosta niin sitten olisi vähän varmempaa/nopeempaa toivottavasti paksuuntuminen
Kiva että on kohtalo tovereita!!! Mullakin toiMeillä sama tilanne! Mulla on koulua vielä jäljellä niin siksi koitetaan malttaa mielemme (mies onnistuu tässä helpommin kuin minä ). Toisaalta onpahan aikaa päästä vähän parempaan kuntoon ja lopettaa tupakointi hyvissä ajoin (viime lauantaina poltin vikaa röökit), parempi sekä itselleni että vauvalle Tsemppiä sinne teillekin ja toivottavasti tärppää nopeasti kun alatte yrittämään!
Ihanaa, että joku muukin on kahden vaiheilla onko oireita vai ei. Täällä vaihtelee myös! Kerran kun tikku näytti, että ovis on niin ei oo kyllä mitään oloja sinne suuntaan ;o Kolme kiertoa olen tikuttanut siis. Ajattelin nyt jättää välistä, näin kyllä puhuin edellisenkin kierron lopulla ja kappas vaan testit oli taas uudessa kierrossa Tuossa tikuttamisessa on mun mielestä puolensa ja puolensa, antaa helpotuksen tunteen kun tietää ovuloivansa ja ajankohdan. Mutta sitten taas vaan suututtaa ja ärsyttää, jos ei ovista hyödynnetä. Ja toisaalta myös mietin paljon, ollaanko tehty tarpeeksi jos ovis on hyödynnetty. Hankalaa elää tässä pääkopassaVähän kyllä tekis mieli itekin alkaa tikuttaa, mutta pelkään, että alan vaan stressata siitä liikaa. Mulla oli ekassa luomukierrossa ihan selkeet ovisoireet, mutta tokassa taas ei mitään. Ehkä katon tän kolmannen kierron vielä, ennen kuin lähden tikkuostoksille.
Kiva että on kohtalo tovereita!!! Mullakin toi
Kuume kovempi kun miehellä tällä hetkellä, vaikka mies mulle tän kuumeen sai aikaseksi!!
Tupakan lopettaminenhan on upee päätös vaikkakin ei varmasti helppo, itse en oo koskaa sortunut tohon paheseen.
Kiitos tsempeistä ja teille myös tärppi onnea kun päätätte jättää ehkäsyn pois!!
Mä joka päivä vaan luen näitä palstoja enemmän ja enemmän ja haavet sen kun kasvaa ihan kamaa odottaa ens syksyyn
Joo olihan se nopeeta ohi. Varsinkin kun nelonen syntyi ennen laskettua aikaan kun kaikki muut menneet vähintään viikon yli. Lisäksi muut synnytykset alkaneet supistuksilla ja jouduttu puhkaseen aina kalvot, paitsi tää nelonen hänen synnytys käynnistyi vesien menolla. Tuntu että kaikki meni ihan väärin.Paljon tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille!
Onpa kairanilla vaihdellut paljon "yritysajat", peukut pystyssä teidän puolesta, jos päätätte jatkaa yritystä. Nelosen odotusaika mahtoi tuntua lyhyeltä, kun selvisi vasta noin myöhään?
Nöösille jaksamista yritykseen!
Mä en missään vaiheessa saanut ovisplussaa, mutta viivat on jo haalistumaan päin. En nyt sit ole varma, että ovuloinko vai en, mutta taitaa tämän kierron osalta olla joka tapauksessa ohi.