Testiin tuli ei raskaana joten taitaa olla turha enää testailla vaikka oireet vaan jatkuu ja menkkoja ei näy...
En ehkä varsinaisesti ole expertti limoissa , mutta luulisin, että ratkaisevaa ovislimassa on koostumus eikä väri. (Korjatkaa fiksummat, jos olen väärässä!) Itsellä se on ollut jopa rusehtavaa kerran, mutta sekin on kai normaalia, kun joillakin saattaa tulla jopa jonkin verran vuotoa oviksen aikaan.. Mutta siis sellasta kananmunanvalkuaiselta näyttävää koostumukseltaan.Noniin lima expertit ois kysyttävää. Millasta sen ovisliman nyt kuuluu olla venymää ja läpinäkyvää vai semmost valkost joustavaa? Ja mitkä päivät paras panna? Mulla piti olla viime viikolla ovis ,mutta ovistestin mukaan ei kunnon plussaa tullut (kontrolli viivaa selvästi haaleempi) mut nyt pari päivää tullu semmost valkost joustavaa limaa aika paljon,muutama päivä sitten tuli läpinäkyvää muttei läheskään niin paljon kun tätä valkosta ... en oo kovin perillä näist limoist nyt kp 19/29-30
Tervetuloa mukaan "kitumaan" Qia Meillä kanssa ya samoihin aikoihin kun teillä, voidaan yhdessä jänskätä miten asiat etenee...Heipähei ja hyvää iltaa, uusi taustailija täällä.
Vauvakuumetta olen potenut jo vuosia, mutta mies ei ole kokenut olevansa valmis ennen kuin nyt. Vihdoinkin, jos niin saan sanoa.
Hormonaalinen ehkäisy olisi tarkoitus jättää pois huhtikuussa, varsinaisen yrityksen olemme kuitenkin sopineet aloittavamme kesäloman jälkeen heinä-elokuussa.
Toisaalta ihanaa että viimein haaveeni äitiydestä on edes askeleen lähempänä mahdollista toteutumistaan, mutta nämä viimeiset kuukaudet ennen yrityksen alkua tuntuvat kyllä kiduttavan pitkiltä.
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille teille!
★ Qia (28) | 1.lapsi | ya 7-8/-16
Täällä on raskaustestit apteekeissa (eikä kaupoista edes saa), niin sairaan kalliita, että jäi himotestailut väliin. Kaveri ihmetteli tuota plussaa, ettei ole ennen nähnyt vastaavaa, siksi tähdensin...Mäki jännäilen muiden piinailijoiden puolesta.
On Suomessakin noita Clear Bluen plussaa näyttäviä raskaustestejä. Nää testit mitä tällä foorumilla pyörii eniten on halpoja liuskatestejä. Ei näitä liuskatestejä taida käyttää ku himotestailijat. Itse en tienny sellasia olevankaan ennen tätä palstaa.
Itsellä dpo11, testi aamulla nega, tein kyllä vaan sillä One Stepin herkällä.
Mulla alkaa olla tilanne, että loppuu testit
Tositilanteiden testit on kyllä edelleen tallella, mutta herkkiä ny ei oo enää ku yks One Stepin puikko ja kaks liuskaa. Ja noi One Stepin herkät liuskat pitäis varmaan säästää sinne, ku se plussa tulee, ni tietäis sit oisko ne näyttäneet mitään. En mä niitä viitti lisääkään tilata, ku ovat huonoja.
Täytyis ehkä illemmalla karata käymään cittarissa hakee PC:n testejä.
Kiertopäivä on 24 ja kun pari vikaa kiertoa ollut sen 26 ja 28 päivää, niin tiedä sit milloin ois alkamassa. Jos tulee 26 päivänen kierto, ni tuhrua ois huomenna luvassa eli periaatteessa turhua jos nyt alkaa tulee, niin taitaa olla menkkojen merkki. Lämmöt oli aamulla vielä koholla 37,0C.
MUOKS: Luulin kirjotitavani himotestaajien ketjuun No ei hätää, käy tämä tännekkin enkä jaksa muokkailla.