Toiveena vauva 2017-2018

Moi kaikki!

Ajattelin että olisi kiva hypätä mukaan tänne keskustelemaan kun täällä on niin hyvä meininki kun olen seuraillut. Eli täällä ya/2016 minä 22 v mies 30 v ensimmäinen lapsi yrityksessä kp 34/31-35. Tässä kuussa yritystä tuli täyteen 2 vuotta. Tämä kierto on ollut kaikin puolin hämmentävä: ovulaation bongaus oireiden perusteella jäi huonoksi, koska tämä kuukausi on yrityksen suhteen ollut melko rento, enkä ole kauhean intensiivisesti tarkkaillut oireita. Yleensä tissit kipeytyy heti oviksen jälkeen, nyt ei kipeytyneet. Sen sijaan kp 23-26 tuli verensekaista vuotoa, valkkaria jonka seassa ruskeita veriviiruja, sekä alavatsakipuja jatkuvana. Muutamana päivänä oli myös yököttävää oloa. Aloin tikuttamaan ovista ja raskaustestejä kp 26 pari pv, ja lopetin kun kaikki negaa. Nyt tein ovistestin päiväpissasta ja tätä näytti

Edellisinä testauskertoina viiva on ollu niin hailakka ettei erottanut kunnolla, eli vahvistunut. Onko ovis myöhässä? Mitä se verinen vuoto oli? Help! (n)
Voisi olla kiinnittymisvuotoa ehkä? Ovulaatiotikkukin voi näyttää raskauden.. Ehkä jatkaisin r-testien tekoa parin päivän päästä :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Voisi olla kiinnittymisvuotoa ehkä? Ovulaatiotikkukin voi näyttää raskauden.. Ehkä jatkaisin r-testien tekoa parin päivän päästä :eek:

No se kävi itselläkin mielessä mutta täytyy seurailla tilannetta... Kävi myös mielesssä jos se olisikin ollut ovikseen liittyvää vuotoa? Ei ole ikinä ollut mitään välivuotoja meinaan. Noh, jos huomisaamuna uittaa muutamaa eri tikkua :) mulla on vaan voita pc n perusliuskoja. Niistä joskus saanut viivanpaikkoja. Olisipa sitä sellainen kärsivällinen ihminen että oottaisi viikon menkkojen myöhässä oloa ja sitten vasta testaisi. No eipä mua ole sillä hyveellä siunattu :D
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Tervetuloa @aavalvar :) En tiedä muistatko, mutta kirjoiteltiin aika tarkkaan vuosi sitten nuorissa vauvakuumeilijoissa molemmat. Harmi ettei teillä ole vieläkään tärpännyt, toivottavasti tämä olisi se kierto! Kuulostaa ainakin lupaavalta tuollaiset uudet vuodot :)
 
Tervetuloa @aavalvar :) En tiedä muistatko, mutta kirjoiteltiin aika tarkkaan vuosi sitten nuorissa vauvakuumeilijoissa molemmat. Harmi ettei teillä ole vieläkään tärpännyt, toivottavasti tämä olisi se kierto! Kuulostaa ainakin lupaavalta tuollaiset uudet vuodot :)

Joo muistan sut kyllä! Eikös se ollut niin että sulla oli mahis ovuloida vaan toiselta puolelta? Ja oliko sulla jotain lääkkeitä kierron tueksi? Ja mikä olo muuten yrityksen suhteen? :)

Mietin että onko yleensä järkevämpää mennä lapsettomuuspolin kautta, vai voiko normi gyne määrätä jotain keltarauhasta tukevaa tai kiertoa tasottavaa lääkettä. Meillä oli lapsettomuuspolille ensikäyntiaika viime vuoden elokuussa mutta mua alkoi pelottamaan se jotenkin hurjasti... Ja ihan hyvä että ollaan ootettu, tuntuu että nyt alkaa olla tästä ajatuksesta melko peloton. Kaikennäkösiä tunteita käynyt läpi. Se on hyvä :)
 
Hmm onpas sulla jännä tilanne @aavalvar ! Tosiaan ovisvuodoiksi aika myöhäistä mutta jos olis esim. Ovis ollut siinä kp16-18 niin hyvinkin voisi olla jotain kiinnittymisvuotoa ollut tuo (n). Mut luulis että kohta alkais sit jo näkymään testeissäkin.

Sit taas jos sun kierto on useinkin tuota 35 päivää ja luteaalivaihe olisi sen 12pv ni ajallisesti voisi hyvin sattua ovikseenkin :whistle:. Pidetään nyt peukkuja että olisi kyseessä se paras mahdollinen lopputulos, olette työkin tosi kauan joutuneet omaa vuoroa odottamaan :cry:. Pidän kovasti peukkui plussalle!
 
Hmm onpas sulla jännä tilanne @aavalvar ! Tosiaan ovisvuodoiksi aika myöhäistä mutta jos olis esim. Ovis ollut siinä kp16-18 niin hyvinkin voisi olla jotain kiinnittymisvuotoa ollut tuo (n). Mut luulis että kohta alkais sit jo näkymään testeissäkin.

Sit taas jos sun kierto on useinkin tuota 35 päivää ja luteaalivaihe olisi sen 12pv ni ajallisesti voisi hyvin sattua ovikseenkin :whistle:. Pidetään nyt peukkuja että olisi kyseessä se paras mahdollinen lopputulos, olette työkin tosi kauan joutuneet omaa vuoroa odottamaan :cry:. Pidän kovasti peukkui plussalle!
Joo se voi olla periaatteessa kumpaa tahansa, mulla aika epäsäännöllinen kierto on, tuo 31-35 on sellainen 'parhaimpina kuukausina tapahtuva kierto'. Mulla vaikuttaa tosi herkästi esim stressi ovulaatioon, sekä lääkkeet. Viime kierrossa oli virtsatientulehdus just oviksen päälle, söin 3 pv buranaa kipuun, ja ovis siirty viikolla. Tässä kuussa oon ottanut tosi rennosti kyllä. Kyllä nää ihmiskehot on kerrassaan mielenkiintoisia! :D
 
Joo muistan sut kyllä! Eikös se ollut niin että sulla oli mahis ovuloida vaan toiselta puolelta? Ja oliko sulla jotain lääkkeitä kierron tueksi? Ja mikä olo muuten yrityksen suhteen? :)

Mietin että onko yleensä järkevämpää mennä lapsettomuuspolin kautta, vai voiko normi gyne määrätä jotain keltarauhasta tukevaa tai kiertoa tasottavaa lääkettä. Meillä oli lapsettomuuspolille ensikäyntiaika viime vuoden elokuussa mutta mua alkoi pelottamaan se jotenkin hurjasti... Ja ihan hyvä että ollaan ootettu, tuntuu että nyt alkaa olla tästä ajatuksesta melko peloton. Kaikennäkösiä tunteita käynyt läpi. Se on hyvä :)
Hyvin muistettu :) Aloittelen juuri toista lääkekiertoa. Eli Letrozolilla ovis (että se tulisi siltä oikealta puolelta) ja Lugesteron tukilääkkeenä oviksen jälkeen. Itse kävin ihan tavallisella gynellä kun sain lääkkeet. Tai oli hän lapsettomuuteen erikoistunut, mutta oma ajatus ei ollut aloitella mitään hoitoja, vaan enemmänkin kysyä mielipidettä tähän omaan tilanteeseen, kun tuo väärän puolen munasarja ovuloi jatkuvasti ja kuukaudet kuluivat. No hän kysyi mitä mieltä olisin ovulaation induktiosta ja tietty halusin kokeilla :) Ei tarvinnut kuin ekassa kierrossa käydä vasteultrassa tsekkaamassa, ettei follikkeleita ollut kehittynyt liikaa. Nyt saan syödä lääkkeitä ihan itsekseni.

Toki meillä on se tilanne, että vika on ihan selkeästi minussa (tai ainakin hyvin suurilta osin), joten oli helppoa ruveta ilman tutkimuksia sitä vikaa hoitamaan. Esim. jos miehessä on vikaa niin eihän silloin pelkistä hormoneista ole iloa, vaan pitäisi vähintään inseminaatio siihen yhdistää. Mutta voithan kuitenkin käydä gynellä kysymässä mielipidettä. Itse en ainakaan ole yhtään ultrakäyntiä katunut :)

Fiilikset yrityksen suhteen... Hmm, vaihtelee :rolleyes: Ei tämä nyt enää mitään vaaleanpunaista hattaraa tietenkään ole, mutta välillä on silti ihan toiveikas olo :LOL: Välillä taas tekee mieli luovuttaa kokonaan, kun tuntuu että tässä menee vielä vuosia... Noh... Päivä kerrallaan eteenpäin, niin pysyy pää kasassa.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Tervetuloa uusille!
Ekaa kertaa tikuttelen ovista. Mitäs mieltä kokeneemmat olette? Ylempi tältä aamulta, alempi eilisillalta. Koko eilisen vihloi mahaa ja samoin tänään vielä aamupäivän. Nyt ei tunnu enää mitään.

Olikos se @Fritang, jolle tuli nopeasti asuntopulma. Tsemppiä, toivottavasti asiat järjestyvät!
 

Attachments

Tervetuloa uusille!
Ekaa kertaa tikuttelen ovista. Mitäs mieltä kokeneemmat olette? Ylempi tältä aamulta, alempi eilisillalta. Koko eilisen vihloi mahaa ja samoin tänään vielä aamupäivän. Nyt ei tunnu enää mitään.

Olikos se @Fritang, jolle tuli nopeasti asuntopulma. Tsemppiä, toivottavasti asiat järjestyvät!
Ei kyllä plussa vielä ainakaan oo.. Vihlominen voi johtua munarakkulan kypsymisestä. :) Veikkaisin, että plussa testiin tulis ehkä huomenna ja sitten ovulaatio ylihuomenna. :)
 
Nouuuu...nyt se taas alko, kiima-aika!:cautious: En poistu kotoota ennen ku ovis on ohi.:LOL: Ihan kamalaa, oma mies on tottakai muuttunut päivän aikana alfa urokseksi mut sit instassa ja facessa viuhuu jos ja mitä mainosta ja kavereiden siskon kaiman veljiä yhteiskuvassa ja mun aivot syöttää viehekoodia "panisin".:rolleyes: Vaikka oikeassa elämässä en todellakaan.:ROFLMAO: Tää on kamalaa ja 50 kertaa kamalammassa mittakaavassa kun ovis tulee oikeelta. Toivon että tää kans eskaloituu nopeesti ovikseen, tuun hulluksi.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Hyvin muistettu :) Aloittelen juuri toista lääkekiertoa. Eli Letrozolilla ovis (että se tulisi siltä oikealta puolelta) ja Lugesteron tukilääkkeenä oviksen jälkeen. Itse kävin ihan tavallisella gynellä kun sain lääkkeet. Tai oli hän lapsettomuuteen erikoistunut, mutta oma ajatus ei ollut aloitella mitään hoitoja, vaan enemmänkin kysyä mielipidettä tähän omaan tilanteeseen, kun tuo väärän puolen munasarja ovuloi jatkuvasti ja kuukaudet kuluivat. No hän kysyi mitä mieltä olisin ovulaation induktiosta ja tietty halusin kokeilla :) Ei tarvinnut kuin ekassa kierrossa käydä vasteultrassa tsekkaamassa, ettei follikkeleita ollut kehittynyt liikaa. Nyt saan syödä lääkkeitä ihan itsekseni.

Toki meillä on se tilanne, että vika on ihan selkeästi minussa (tai ainakin hyvin suurilta osin), joten oli helppoa ruveta ilman tutkimuksia sitä vikaa hoitamaan. Esim. jos miehessä on vikaa niin eihän silloin pelkistä hormoneista ole iloa, vaan pitäisi vähintään inseminaatio siihen yhdistää. Mutta voithan kuitenkin käydä gynellä kysymässä mielipidettä. Itse en ainakaan ole yhtään ultrakäyntiä katunut :)

Fiilikset yrityksen suhteen... Hmm, vaihtelee :rolleyes: Ei tämä nyt enää mitään vaaleanpunaista hattaraa tietenkään ole, mutta välillä on silti ihan toiveikas olo :LOL: Välillä taas tekee mieli luovuttaa kokonaan, kun tuntuu että tässä menee vielä vuosia... Noh... Päivä kerrallaan eteenpäin, niin pysyy pää kasassa.
Kävitkö julkisella puolella gynellä? Kuulostaa kyllä niin hyvältä palvelulta että taitaa vaan yksityiseltä saada :D Mutta todellakin johonkin avun piiriin aiotaan hakeutua tässä jos ei puolen vuoden sisään tärppää. Jotenkin tullut tässä yrittämisen aikana todella kärsivälliseksi, ettei yksi vuosi lisää tunnu ajalta eikä miltään, kun tämä 2 vuottakin mennyt ihan hujauksessa. (n)

Ymmärrän täysin sun tunteet, ja näkisin niin että tuo tunteiden vuoristorata ja vaihtelu on asia mikä ehdottomasti kuuluu tähän, kun eihän elämä siinä sivussa kuitenkaan lopeta tapahtumasta. Huomasin ton asuntohomman myös, meillä oli samankaltainen tilanne toissa vuonna ja se osaa olla omalla tavallaan tosi stressaavaa. Toivotaan että hyvä asunto löytyy ja palapelin palat alkais loksahdella kohdillensa :giggle::rolleyes:

Ainiin muuten yleishuomiona kaikille, en muista oliko se tässä ketjussa vai toisessa (meen ihan sekasin jos oon mukana enemmän kun kahdessa) maininta siitä Pre-seed liukkarista. Meillä se on kestänyt varmaankin jo vuoden se yksi purnukka, eikä tosiaan pahemmin ole raskauduttu. :D Eli en laittaisi mihinkään vippaskonsteihin liikaa toiveita. Varsinkaan jos ne maksaa niin perhanan paljon, tulee vähän linssiin viilattu olo.
 
Nouuuu...nyt se taas alko, kiima-aika!:cautious: En poistu kotoota ennen ku ovis on ohi.:LOL: Ihan kamalaa, oma mies on tottakai muuttunut päivän aikana alfa urokseksi mut sit instassa ja facessa viuhuu jos ja mitä mainosta ja kavereiden siskon kaiman veljiä yhteiskuvassa ja mun aivot syöttää viehekoodia "panisin".:rolleyes: Vaikka oikeassa elämässä en todellakaan.:ROFLMAO: Tää on kamalaa ja 50 kertaa kamalammassa mittakaavassa kun ovis tulee oikeelta. Toivon että tää kans eskaloituu nopeesti ovikseen, tuun hulluksi.:LOL:
Antaisin toisen munasarjani tollasista haluista :ROFLMAO::ROFLMAO: Ihan mahtavaa että on noin halukas, oma mieheni varmasti kiljuisi riemusta jos mulla olisi taipuvaisuutta samaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Antaisin toisen munasarjani tollasista haluista :ROFLMAO::ROFLMAO: Ihan mahtavaa että on noin halukas, oma mieheni varmasti kiljuisi riemusta jos mulla olisi taipuvaisuutta samaan :D
:LOL::LOL:
Tää on oikeesti aika jäätävää, puolet tästä riittäis varmasti aivan hyvin.:D Ja tää pahenee mitä lähemmäs h-hetki tulee.:ninja: No onneks varotin miestä jo aikasemmin tänään ku oli jo viitteitä et tää iskee taas. Kiva että luonto hoitaa.:ROFLMAO:
 
@ahmis kiitos kysymästä, vointi on hyvä mutta malttamaton :LOL: Tänään alkoi kyllä vatsanippailut ja repäisykivut, joten tiedä sitten tulisko täti kylään :( Huomenna pitäisi tulla lisää testejä postin mukana, niin ehkä tiistaina voisi jo ensimmäisen uittaa :rolleyes: En kyllä millään malta keskiviikkoon. Meinaatko @ahmis sinnitellä keskiviikkoon?

Sulla oli hyvä myyntipuhe syysvauvalle :ROFLMAO: En ole mikään syksyn fani, joten siinä mielessä loka-marrasvauva voisi olla kiva, kun voisi löllötellä vauvahuuruissa kotona :love:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Taisin sittenkin missata sen oviksen tikuttelussa ja se meni jo. Tein nimittäin äsken päivän toisen testin ja testiviiva oli paljon paljon haaleampi kuin eilen tai tänään. Tein ekan testin kp 7 se oli tyhjä, kp 8 näkyi hailura mutta silminnähtävä viiva ja tänään oli melko samanlainen. Muistaakseni kp 9 en testannu ollenkaan. Sitten kp 10 olin reissussa enkä voinu testata ja kp 11 illalla tulin kotiin ja sillon heti testasin sen mikä näkyi edellisessä viestissäni alemmassa testissä. Ja tän aamun (kp12) testi näkyi siinä ylempänä. Eli onkohan ovis ollu joko mun reissun aikana tai viime yönä? Jos ne kivut kuitenkin oli oviskipua?! Talletukset tehty kp 8 ja kp 11 illalla, joten saapa nähdä sattuiko ne olenkaan sopivaan saumaan. Tänään ei pysty, on niin kamalat univelat, että olen unikunnossa jo nyt ja mies urheiluharrastuksissaan, eli veri pakkautunut ihan väärään päähän.
 
Miä tekisin @vuuti vielä huomen aamulla yhden vahvemmasta pissistä, et mihin suuntaan on tilanne menossa. Jos viimeöiset kivut oli ovis ni tallettelut lienee paikallaan. Eikös se ollut niin että jos sun LH-piikki on tullut sillo kp10 ni hyvinkin voi olla ne viimeöiset kivut vasta ovis ku tulee 12-48h päästä piikistä (n).

Ja @kirpsakka vahvistuu miust aika kivasti et ei kun talletteluja aloittelemaan! Huomen aamul ciel testaisin ainakin :).

Minä meinasin @lilia88 malttaa torstaihin (dpo10) asti...jos ei ois noita "ryyppy"reissuja tulos ni malttaisin varmaan menkkoihin asti (tai sit en kun testei kaapit pullollaan ) mut jos se nyt sattuis plussa olla tulollaan ni tietäs ainakin ettei yli yhtä lasia viitsi pahemmin juoda.. voi KUMPA olisi plussa :love:.

Ja hyvä et mun perustelut meni putkeen! Mut siis ihan oikeasti oon aina halunnut syysvauvan, sillai harmittaa kun ei päästy yrittämään elokuun vauvaa kun se ois ollut ehkä mun 1. Tavoite. Mut kyl loka- ja marraskuukin käy :love:.
 
Tervetuloa @aavalvar tännekin ja tsemppiä toiveiden toteutumisessa! Kiinnostuksella seuraan ja pidän peukkua, että ovistestin tulos olisi kertonut kiinnittymisestä! Olen samaa mieltä, että täällä on todella mukava meininki. Parasta on myös että ihanat ihmiset täällä jakavat auliisti asiantuntemustaan. Olisin todella surkeana, jos joutuisin yksinäni näitä miettimään ja googlailemaan kaikkea. Tämä on ilman tätä hedelmöitysarpomistakin iso ja merkittävä elämänvaihe ja -muutos, ja kaikki tuki on tarpeen!

Hiukan omia kuulumisia kp 2:sta. Olen nyt toden teolla alkanut katsoa menneitä kiertojani, jotta voin raportoida niistä lääkärille. Lisäksi olen perehtynyt taas kilpparin vajaatoimintaan, koska mulla on ollut sitä, mutta olen hutiloinut ja syönyt lääkkeitä ennen yritystä todella satunnaisesti, vaikka joka päivä pitäisi syödä. Nyt löysin tiedon, jonka mukaan JOPA 70 prosenttia tyroksiinikorvauslääkkettömistä kierroista voi vajaatoiminnan takia olla ovuloimattomia!!! Myös toi kierron iso vaihtelu voi johtua siitä. En voi kuin ihmetellä, miksi olen laiminlyönyt tätä asiaa. No, nyt olen syönyt 2 kk lääkettä joka päivä, enkä enää jätä väliin ikinä.

Katsoin myös että mitäs siellä viime kesän gyniksellä oli tapahtunut ja tutkittu. Siellä oli todettu kaikki normaaliksi ja hyväksi, ja kp 12:na oli näkynyt 14 mm follikkeli <3 <3 Googlailin ja kai se on ihan ok pikku söpö folli ajankohtaan nähden <3

Lisäksi gyne oli määrännyt mut kilpirauhaslabraan ja AMH-selvitykseen. Aiemmin siis mun vajaatoiminta on ollut lievää, ja viimeksi katsottu 35-vuotistsekkauksessa eli pari vuotta sitten, ja silloin se on ollut ok. Googlasin tuota AMH-juttua ja sillä voidaan saada osviittaa munasarjojen jäljellä olevasta varannosta. Ihan kiinnostavaa. Tosin luin että ei se arvo kaikilla ole käytännössä ollut kuin suuntaa-antava eikä joka kerta ole osoittautunut ihan justiisa, ja huonollakin arvolla on joskus saatu hyviä tuloksia. Sen sijaan joillekin huonon tuloksen kuuleminen on ollut kova henkilökohtainen shokki. Mietin nyt, uskallanko mennä siihen ollenkaan. Ehkä parempi kuitenkin olisi. Onko muilla kokemusta tästä?

JA: olen nyt syönyt hyvin terveellisesti ja se tupakka jäi eilen. Pian tää menkkalääväilykin rauhoittuu. Näillä eväin uuteen nousuun!
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Kiitos toivotuksista (y)
Miun kilppariarvo löyty muiden tutkimusten mukana, muissa ei ollu mitään vikaa! Mutta toivottavasti pysyy nyt alhaalla ku tosiaan laski 6vk lääkkeitten syönnillä 4.9 ->2.23 ja en halunnu aiemmin lopettaa pillereita ku halusin hyödyntää tän eka kierron pillereiden lopetuksen jälkeen täysillä :whistle: ja tupakan oon lopettanu 2v.sitten, ja jokapäivä oon niin onnellinen siitä :) @kissaliikeri tsemppiä kovasti siihen (y)
Tuntuu jännittävältä alottaa tää uudestaan.. miun vauvahan täyttää tänä vuonna jo 10v. Ja esikoinen 14v. Nyt ekaa yhteistä miehen kanssa yritetään :love: ja ikää on tosiaan 35 parin kk päästä 36 ni vähän jänskättää sen puoleen.. mut toivotaan et raskautuis ja kaikki menis hyvin!
 
@kissaliikeri kiitos paljon! Ja totta turiset, vertaistuki on kyllä ihan korvaamatonta! Tsemppiä muuten myös tupakan lopettamiseen, voisin itse hypätä satunnais-savuttelijasta totaalikieltäytyjään koska se kyllä vaikuttaa aivan varmasti moneen asiaan. Yle areenasta tuli joku tupakkaan ja sähkötupakkaan liittyvä dokkari yks päivä, mä oon jotenkin höhlä siinä että tarviin sellasen kunnollisen vakuuttelun jostain paheesta että ymmärrän sen haitat... Siinä kyllä tuli ilmi kaikennäköstä ikävää, en vaan ehtinyt katsomaan sitä kun ihan lopusta. Toki jos raskaana olisin, hoivaisin itseäni ja kehoani hyvin maksimaalisella teholla :D

Ja tässä tämän aamun ovisplussa kp 35 !

En uskaltanut vielä r-testiä uittaa... Yöllä heräsin pissalle, samalla tuli aivan ovismaiset limat, venyvää ja kirkasta. Sitten en saanut enää unta. Siis tämä voi olla todellakin myös myöhäinen ovulaatio, koska en aiemmin tikuttanut, oletin vain oireista ja kivuista, eikä se ihme vuotokaan kyllä menkat olleet :D huh kylläpäs on jännää
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: ahmis
@aavalvar Yksityisellä joo. :) Koskas meinasit raskaustestin uskaltaa tehdä?

@kissaliikeri No tuo vajaatoiminta kyllä selittää varmasti paljon. Omalla äidillänikin on vajaatoiminta ja kierrot oli mitä sattuu. Ja palstoiltakin paljon lukenut vajaatoiminnan vaikutuksesta. Toivottavasti säännölliset lääkkeet nyt auttaisivat. Hihitin vähän söpölle pikku follikkelille :D

Onkos piinailijajoukolla oireita? :)

Tämä toinen letrokierto onkin ollut ensimmäistä helpompi, päänsärky on puuttunut nyt kokonaan. Muut oireet kyllä tulivat samassa aikataulussa kuin viimeksikin, tänään olen ollut niin väsynyt että menin päikkäreille kello 10.30 (ei tosin auttanut, silmät ei pysy vieläkään auki). Ihan sama olo kuin alkuraskaudesta, hyvää treeniä :ROFLMAO: Onneksi enää kaksi iltaa jäljellä, sitten voisi tulla myöhäinen ovis kitoooos (y)
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar ja ahmis
@Fritang ajattelin tänään uskaltautua uittamaan r-testin tasan kello 16 kun on pissa ollut rakossa tasan 4 h. Silloin mies pääsee töistä, eli oli kumpi tulos tahansa, hän on sitten siinä kanssani tukena :) tän hetken oireita: alaselkää ja masua juilii ja alavatsa tuntuu jotenkin painavalta (n) nänneissä olo kun niihin olisi joku laittanut yön aikana painot :D todella kummallista.
 
Onpa jännää @aavalvar! Tuu sit heti kertoon miten kävi.

Mulla vasta dpo2 ja liuta oireita :D mulle on viime kierroissa tullu päivä ovulaation jälkeen semmone uus kipukohtaus joka on kestänyt noin tunnin. Nyt semmosta ei ollu. Luulen että vattutee on auttanut tässä.

Mut oireisiin. Aamulla olin ihan tukossa ja sit pyörrytti jossain kohtaa aamupäivällä oikei kunnolla. Kn on edelleen pehmeä ja aukinaisen oloinen, vaikka ovistesti on jo ihan hailu eli se oli ja meni jo aikaa sitten. Mut nää on jotain oviksen jälkitiloja nää mun oireet.

Mites muut piinailijat, koska meinaatte testailla?
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar

Yhteistyössä