Mikä juttu tää on että eri puolilta tulee erilaiset ovulaatiot? Tuleeko joka kuukausi eri munasarjasta munasolu? Voiko toinen munasarja olla mäsänä tai huonommassa hapessa, voiko siitä johtua oviksen aikamatkailu viikolla eteen- ja taaksepäin?@Nadine88 kyl toi siltä näyttäs et ovis poksunu.
Mä en malttanu olla tekemättä illalla ovistestiä.
Oli pakko tsekata mikä meininki kun alko mies taas näyttää sen verran adonikselta.
No yllättävän selkeä viiva siihen tuli. Ei ees lähellä plussaa, mutta jos vertaa vaikka viime kiertoon, niin ekoissa tikuissa hädintuskin näkyi yhtään mitään. Pitää jatkaa siis tästä jo tätä tikutusta. Toissa kierrossa jossa oli myös oikean puolen vuoro, tuli plussa jo kp10, joten kun nyt on kp7 ja taas oikea puoli vuorossa, niin ehkä ihan ok olla ajoissa varulta. Katotaan miltä noi testit nyt näyttää, että oliko toi eilinen vaan joku random kohouma vai alkaako oikeesti jo olla noususuhdanteessa.
Ovulaation aikaan kohdunnapukan pitäisi olla hyvin pehmeä ja avonainen, että siittiöt pääsevät kohdunkaulaan helposti. Ovulaation jälkeen pitäisi taas mennä sumppuun ja kovettua.Ja mitä se tuon alakerran tunnustelu sormilla kertoo? Millainen oviksen aikaan?
Niinpäs näkyy. On siis alkanut uusiks keskiviikkona. Pitääkö mun korjata tuo ja laittaa uutena viestinä tänne? Vai mikäs käytäntöListalla muuten sulla on kp38. Onks se todellinen tilanne? Raskauskeijun paketti tulee aina 2 päivässä tai jopa päivässä. Mut varmasti hyviä muidenkin testit ja näissäkin on niin että kaikki ei sovi kaikille
Mulla vuorottelee ja syystä X vasen on pari päivää hitaampi aikataulussa kuin oikea. Jostain luin, että jos kierrossa on yli 5vrk heittoja (5vrk lasketaan monella taholla vielä normaalin rajoihin), niin voisi olla viitteitä että jotain feelua on toisessa munasarjassa tai molemmissa jos toinen pyrkii ovuloimaan jo liki kierron alussa ja toinen vasta reilusti yli 2vk päästä kierron alkamisesta.Mikä juttu tää on että eri puolilta tulee erilaiset ovulaatiot? Tuleeko joka kuukausi eri munasarjasta munasolu? Voiko toinen munasarja olla mäsänä tai huonommassa hapessa, voiko siitä johtua oviksen aikamatkailu viikolla eteen- ja taaksepäin?
Niinpä, usein miehet pyörittelee asiat järjellä, mutta sit kun se kuume iskee ni katoaa se heidänkin ikuinen joka asian analysointi.@viipulainen No on Varsinkin kun mies oli ensin monta vuotta sitä mieltä, että yksi lapsi riittää...
@äiti_82 Tervetuloa
@Nelliida Eihän niitä pakko ole käyttää, jos ei halua! Aika monta tuhatta vuotta ihmiskunta pärjännyt ilmankin Itse tykkään kyllä oviksen tikutuksesta, vähentää omaa stressiä ja saa tietää aika tarkkaan koska menkkojen pitäisi alkaa.