Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 ite ainakin katson testejä joidenkin viivaisten lasien läpi kun muka aina jotain näkyy :D

@Jasuuu nyt on upeeta viivaa, onnea vielä! :love:

Täällä hyvin nukutun yön jälkeen jo parempi olo. Menkatkin vaikuttaa jo hiipuvan :eek: Muutama päivä ollut murha alapäässä. Onneksi ei sellaisena jatkunut kovin pitkään :LOL:
 
@Nadine88 ite ainakin katson testejä joidenkin viivaisten lasien läpi kun muka aina jotain näkyy :D

@Jasuuu nyt on upeeta viivaa, onnea vielä! :love:

Täällä hyvin nukutun yön jälkeen jo parempi olo. Menkatkin vaikuttaa jo hiipuvan :eek: Muutama päivä ollut murha alapäässä. Onneksi ei sellaisena jatkunut kovin pitkään :LOL:
Hassua noista viivoista tekee se että tosiaan tänne kun lataa niin muutkin näkee. Taitaa olla kaikilla viivalasit :LOL:

Mulla kans eka päivän oikei valui verta mut eilen jo pärjäsi siteellä ja iltaa kohden jo hiipui ja nyt taas aamulla vuotaa hiukan enemmän mut ei häiritsevästi. Toisaalta parempi näin päin. Toivottavasti nyt ei tuu sitä tuhrua ku viime kierrossa vielä kp10 tuhrutteli ja se viivästytti todennäköisesti mun oviksen
 
Googlettelin jonkun verran ja eri paikoissa törmäsin just tuohon että dpo0 olis jo eka päivä. Mut ei sillä niin väliä. Mulla kun normaalisti vieläpä 13/14 päivää. Nyt jäi vaan jostain syystä päivää lyhyemmäksi.

@Jasuuu todella hieno hiiva :love: kunpa joskus iteki sais nähdä yhtä hienon!
Kiitos <3 täytyis kyllä olla kiitollinen näinkin vahvasta viivasta vaikka se pelko onkin läsnä että mitenköhän tässä käy :unsure:
 
@Nadine88 ite ainakin katson testejä joidenkin viivaisten lasien läpi kun muka aina jotain näkyy :D

@Jasuuu nyt on upeeta viivaa, onnea vielä! :love:

Täällä hyvin nukutun yön jälkeen jo parempi olo. Menkatkin vaikuttaa jo hiipuvan :eek: Muutama päivä ollut murha alapäässä. Onneksi ei sellaisena jatkunut kovin pitkään :LOL:
Kiitos <3 toivotaan että vielä tulis ne leffa viivat ja että kaikke menis nyt hyvin! :rolleyes:
 
Tuun varmaan huomennakin tunkee näitä testejään tänne se jotenkin helpottaa kun saa muittenkin mielipiteitä! :D huominen jännittää kun menkkojen pitäis alkaa mutta toivottavasti huomenna saldona olis vaan vahvempi plussa tikku :rolleyes:
 
13.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........20/26-31...yk6
Nadine88...........3/28-34....yk4
Möörtsi..............3/25........yk3
Tänttähäärää....26/23-29......ya 10/16
Viii......................36/29-33......yk3
Nelliida..............7/28-30....yk7
Fritang...............18/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......18/24-34...yk11
Vuuti...................23/28-32...yk9 (km yk7)
Salty....................27/30-33...yk1
Jasuuu................33/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................24/26-30....ya syksy -17-
lilia88.................. 14/27-31....... yk 1
Pikkutakkutukka..6/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87..........25/28.......yk 1
Ksennonen.......... 5/XX...ykX
Ahmis................ ..4/25-28.....yk2

Piinailijat:
Jasuuu...............dpo14
Viipulainen..........dpo7
Fritang.................dpo6
Nasunen87..........dpo11

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
 
On kyllä.jän
Hassua noista viivoista tekee se että tosiaan tänne kun lataa niin muutkin näkee. Taitaa olla kaikilla viivalasit :LOL:

Mulla kans eka päivän oikei valui verta mut eilen jo pärjäsi siteellä ja iltaa kohden jo hiipui ja nyt taas aamulla vuotaa hiukan enemmän mut ei häiritsevästi. Toisaalta parempi näin päin. Toivottavasti nyt ei tuu sitä tuhrua ku viime kierrossa vielä kp10 tuhrutteli ja se viivästytti todennäköisesti mun oviksen
Jännä kyllä, nää on nyt ekat kunnolliset menkat pilsujen jälkeen ja nyt ainakin näyttäis siltä että pillerien vaikutus on poistunut :)
 
Ihanaa positiivisuutta @Möörtsi :)

@Nasunen87 pahoittelut negasta :( Kivut eivät kuitenkaan välttämättä merkkaa huonoa, mulla oli esikoisesta ihan hirveät menkkamaiset kivut suunnilleen silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Pyörin jumppapallolla ja itkin, kun en uskaltanut ottaa särkylääkettä. Ei synnytyskään sattunut niin paljon :D

@viipulainen Onko sulla oireita? :)

Mulla on ollut koko päivän sellainen erikoinen paineentunne kohdussa. Jotain lievää jomotusta on kyllä ollut negakierroissakin näillä päivillä... Mutta toiveikas olo herää silti :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Möörtsi
@Fritang en mä tiedä onko mulla oireita:ROFLMAO:
Siis kun nega kierroissa on ollu aivan kaikkea niin en osaa oikein ottaa mitään todesta.
Ehkä poikkeavaa ollut se, että vasemmalla ollut dpo4 lähtien sellainen kohta alamahalla joka on herkkä tärähdyksille ja pienellekkin painamiselle. Ei satu mutta fiilis on vähän sama ku just ennen ovista, kun munasarja on hellänä hieman.
Ja torstaina seksin jälkeen ehkä 5min kestänyt kirvelevä polte alavatsalla ja tänään on nipistellyt jonnekkin kohdunkaulan alueelle.
Aiemmin noi kohdunkaulan tuikkasut on olleet kovina päällä heti dpo0 ja jatkuneet dpo4 paikkeille ja sit ei enään mitään.:D
No joo nyt jos alkaa lätkimään näitä poikkeavuuksia ni lämmöt. Paljon matalammalla pysyneet mitä aiemmin. Tänään vasta (dpo7) pääs aamulämpö ekan kerran 37,0C. Sit oli se lämpödippi pari? päivää sitten jolloin myös päivän muutkin lämmöt oli matalalla. Tän päivänen lämpö oli taasen siis piikki, +0,3 eiliseen verrattuna.

Että mene ja tiedä.:LOL:
Yritin tossa jo että joko vois testata toisen, mutta pissa oli mun mielestä liian laihaa. Pitää siis oottaa vaan kiltisti sinne myöhempään iltaan.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Möörtsi
Moikka kaikille! En ole ihan varma toimiiko tää mun kirjoitus ja miten menee. Eli en ole koskaan aikaisemmin palstoihin kirjoittanut,lukenut kyllä senkin edestä!
Haluaisin liittyä johonkin keskusteluun,sen verran rankkaa tää alkaa jo olemaan..odottelu koska pääsee odottamaan!
Tällä hetkellä ollaan selittämättömiä. Hoidot aloitettu alkuvuodesta-testaukset nyt ensin ja sitten päätetään mihin ryhdytään.
Aikaisempia lapsia on kaksi ja vielä yksi toivottaisiin. (Toivottavasti en luokkaa ketään jos täällä täysin lapsettomia. Viesti ketju on niin pitkä ja luin ap. En ole tätä ennen löytänyt että olisin ehtinyt lukea kaikki viestit!!!!)
Raskaudesta haaveillut viisi vuotta,ehkäisyä ilman vajaa kaksi vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Tervetuloa @Maikki2017 ! Tietenkin oot tervetullut! Täällä on kaikki eri vaiheissa, mutta vauvahaave on varmasti kaikille yhteinen :love:! Oliko teillä mikä ehkäisy käytössä ennen kun lopetitte? Mä myös oon näitä palstoja lukenut paljon ennen kuin haaveilu alkoi ja esikoisesta tärppäsi vähän yllättäen joten menin silloin about suoraan odotusryhmään joten itsekin aika noviisi täällä haaveilupuolella! Minkä ikäisiä teidän lapset on? Mut tää vauvahaaveilu on kyllä tosi piinaavaa, joten ehdottomasti kiva jos tuut meidän kanssa tänne jännäämään ja toivottavasti teille nopeasti plussa suotaisiin! Mitä testejä nyt käytte ja onko julkisel puolella testit/hoidot?
 
Vitsi, kp4 jo! Mies on pois kotoa kp10 ja 11 joten toivon ettei tuu superaikasta ovista, vaikka mun puolesta sais tulla kuitenkin viime kiertoa aiemmin. Joku kp15 olis jees nii sais vähän kiertoa lyhyemmäksi :D ovistikuttelun aloittelen varmaan varuiks kp 8-10.

Joko tänään saatais tänne lisää tikkuja analysoitavaksi? :ROFLMAO:
 
Nyt vaan tutkin noita viivoja että eihän oo haalistunu eilisestä kun viivat niin erinäköset niin tuntuu et ois haalistunu mut täytyy vaan luottaa et huomenna on taas vahvempi :D kun tähän asti aikalailla jokatoinen päivä viiva vahvistunu.
 
Vitsi, kp4 jo! Mies on pois kotoa kp10 ja 11 joten toivon ettei tuu superaikasta ovista, vaikka mun puolesta sais tulla kuitenkin viime kiertoa aiemmin. Joku kp15 olis jees nii sais vähän kiertoa lyhyemmäksi :D ovistikuttelun aloittelen varmaan varuiks kp 8-10.

Joko tänään saatais tänne lisää tikkuja analysoitavaksi? :ROFLMAO:
Toivotaan että ei tuu aikanen ovulaatio vaan odottelee miestä kotiin! :D
 
14.1.2018
  1. Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
    Viipulainen........21/26-31...yk6
    Nadine88...........4/28-34....yk4
    Möörtsi..............4/25........yk3
    Tänttähäärää....4/23-29......ya 10/16
    Viii......................37/29-33......yk3
    Nelliida..............8/28-30....yk7
    Fritang...............19/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
    Pocahontas-......19/24-34...yk11
    Vuuti...................24/28-32...yk9 (km yk7)
    Salty....................28/30-33...yk1
    Jasuuu................34/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
    Sonde................25/26-30....ya syksy -17-
    lilia88.................. 15/27-31....... yk 1
    Pikkutakkutukka..7/29-33....yk6 (km 6/17)
    Nasunen87..........26/28.......yk 1
    Ksennonen.......... 6/XX...ykX
    Ahmis................ ..5/25-28.....yk2

    Piinailijat:
    Jasuuu...............dpo15
    Viipulainen..........dpo8
    Fritang.................dpo7
    Nasunen87..........dpo12

    Plussanneet:
    Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
 
Tervetuloa uusille.

Koitin muokkailla listaa samalla kun päivitin omat tietoni. Eli tää kirto oli taas lyhyenpi kp 23. Nyt jo kp 4 ja menkat lopuillaan.
Nyt alan seuraamaan urakalla vaikuttaako tuo puoli kierron pituuteen.
Joulukuussa ovis vasemmalta kierto 29pv nyt ovis oikeelta kierto 23pv
Aina en kyllä kipuja tunne mutta katsotaan.

Muuten viikko ollut aivan kauhee. Lapset ei ees kotona ja oon ollu keskiviikosta asti kipeenä enkä liikkunut missään silti mulla on ollut ke-su välisenä aikana kova yskä tuntuu keuhkoissa asti, nuha(nenän alunen kirkuvan punanen)oksentelu, kuume, ripuli, silmätulehdus ja kaiken tämän kruunannut viä ne helvetin menkat.
 
Viimeksi muokattu:
@Maikki2017 Tervetuloa :) Täällä tosiaan on ihan laidasta laitaan porukkaa. Tsemppiä hoitojen aloitukseen :)

@tänttähäärää Ai kauhea, kuulostaapa hirveältä :confused: Toivottavasti paranet pian. Mahtaa olla uudestisyntynyt olo sitten kun on taas terve...

@Jasuuu Nopeasti tulee, itselleni tuli kahdessa päivässä.

Neljä yötä testiin. Taidan siirtää tikut pois vessasta etten sorru tekemään niitä ennen torstaita :ROFLMAO: Ei kyllä vieläkään ole sellainen olo, että olisi tärpännyt.
 

Yhteistyössä